24 Ocak 2018, Çarşamba 10:28:32

Pegasus'tan kurban keseceği iddialarına açıklama geldi

Pegasus Havayolları, bazı internet sitelerinde ve sosyal medyada yer alan 168 kurban keseceği iddialarını yalanladı.
  • Magara gelenegi insallah biterde birgun su hayvan katliamlari son bulur.Illaki kan akitacaksiniz yani dmi?
  • vıyyyyyyy
  • aşırı Pinti aşırı para düşkünü ali Sabancı bir kurban bile kesmez
  • Şimdi bu haberde elif _ elif nikli twitter kullanıcısının attığı "168 kişi kurtuldu diye,168 hayvanı boğazlamak.... yuhh size #pegasus nasıl bir katliam seviciligidir bu...." diye tweeti var ben bu tweeti atan elif _ elif nikli hesabı şöyle bir inceledim oda ne tam bir hain tam bir devlet düşmanı tam bir terörist sevici tam bir Türk düşmanı din düşmanı ve hain ağzıyla terörist ağzıyla konuşan tıpkı skandal tweetler atan canan kaftancıoğlu gibi çokta kale alınmayacak içimizde yaşayan bir soysuz..Bunun gibilerin din düşmanlığı yapması normal çünkü kanı bozuk bu gibilerinin.Allah'ını severseniz şu elif _ elif @ozgur_hayvan nikli hesabın bi paylaştığı tweetlere bakın bunun gibi hainler,soysuzlar içimizde yaşıyor ne yazık ki ifade özgürlüğünü hainlik yapmak terörist seviciliği yapmak terörist ağzıyla konuşmak devlet millet din düşmanlığı yapmak sanan bunun gibiler ne yazık ki güzel ülkemizde barınmaya devam ediyor ekmek yediği ülkeye ihanet eden bunun gibi kanı bozuklar elbet bir gün ......
  • Sene olmuş 2018, dinimizde yer aldığı sabit olan konular halen tartışmaya açılıyor memleketimde. Az ilerleyin be arkadaş, başka mevzular konuşun
  • Kurbanın suçu ne !!
  • Nusrette sanki patlıcan yiyorlar ne boş beyinler var
  • Gerçekten kurban keserse bir daha yarı fiyatına bile verseler uçmam Pegakuşla!
  • Hayvanı yemek için keserseniz kimsenin sesi çıkmaz. Ama adına kurban derseniz ortalık ayağa kalkar. Sizin sıkıntınız İslam ile.
  • 168 kurban da sizin gozunuze durur insallah katliammi yapacaksiniz bedava ucak biletide verseniz ucmam hayvan hak nerde siz o ucagi o hale sokan piotlarinizi kesin tekniginizi kesin bence rahat birakin hayvanlari gorgusuzler

Pegasus Havayolları, bazı internet sitelerinde ve sosyal medyada yer alan 168 kurban keseceği iddialarını yalanladı.

Trabzon'da yaşanan kazanın ardından her bir yolcu için kurban keseceği iddiaları yayılan Pegasus Havayolları, Twitter üzerinden bu iddialara açıklama yaparak yalanladı.

Özellikle sosyal medyada Pegasus Havayolları'na konuyla ilgili tepk gösteren bazı kullanıcılar, Pegasus'tan açıklama istedi.

Pegasus Havayolları da dün gece kurban keseceği iddialarını yalanladı.

 

Pegasus'tan kurban keseceği iddialarına açıklama geldi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (40)

Su ~ 9 ay önce
Magara gelenegi insallah biterde birgun su hayvan katliamlari son bulur.Illaki kan akitacaksiniz yani dmi?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
SuyA ~ 9 ay önce
Soframızda yediğiniz et nereden geliyor zsnnediyorsunuz
Okuduğunu anla ~ 8 ay önce
Kardeş adamlar resmi açıklama yapmış öyle bir şey yok, resmi olmayan açıklamalara itibar etmeyin diye. Okumadan mı yorum yapıyorsun yoksa okuduğunu mu anlamıyorsun?
flypgs ~ 9 ay önce
vıyyyyyyy

Yanıtla

Kalan karakter 1000
isg ~ 9 ay önce
aşırı Pinti aşırı para düşkünü ali Sabancı bir kurban bile kesmez

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Önemli konu.. ~ 9 ay önce
Şimdi bu haberde elif _ elif nikli twitter kullanıcısının attığı "168 kişi kurtuldu diye,168 hayvanı boğazlamak.... yuhh size #pegasus nasıl bir katliam seviciligidir bu...." diye tweeti var ben bu tweeti atan elif _ elif nikli hesabı şöyle bir inceledim oda ne tam bir hain tam bir devlet düşmanı tam bir terörist sevici tam bir Türk düşmanı din düşmanı ve hain ağzıyla terörist ağzıyla konuşan tıpkı skandal tweetler atan canan kaftancıoğlu gibi çokta kale alınmayacak içimizde yaşayan bir soysuz..Bunun gibilerin din düşmanlığı yapması normal çünkü kanı bozuk bu gibilerinin.Allah'ını severseniz şu elif _ elif @ozgur_hayvan nikli hesabın bi paylaştığı tweetlere bakın bunun gibi hainler,soysuzlar içimizde yaşıyor ne yazık ki ifade özgürlüğünü hainlik yapmak terörist seviciliği yapmak terörist ağzıyla konuşmak devlet millet din düşmanlığı yapmak sanan bunun gibiler ne yazık ki güzel ülkemizde barınmaya devam ediyor ekmek yediği ülkeye ihanet eden bunun gibi kanı bozuklar elbet bir gün ......

Yanıtla

Kalan karakter 1000
2018 ~ 9 ay önce
Sene olmuş 2018, dinimizde yer aldığı sabit olan konular halen tartışmaya açılıyor memleketimde. Az ilerleyin be arkadaş, başka mevzular konuşun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Asrı saadet ~ 9 ay önce
Sene olmuş 2018 adam hala 600 senesinde taşlara kemiklere yazılmış şeylerden medet umuyor
İyi de ~ 9 ay önce
Kurbanın suçu ne !!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dogru ~ 9 ay önce
O hayvan can degilmi ?
Ulan ~ 9 ay önce
Nusrette sanki patlıcan yiyorlar ne boş beyinler var

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yok artık! ~ 9 ay önce
Gerçekten kurban keserse bir daha yarı fiyatına bile verseler uçmam Pegakuşla!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
beleşçiler ~ 9 ay önce
nedir bu düşmanlığınız? yılbaşında hindi katliamına kimsenin sesi çıkmıyorda insanlar şükür için kurban kesmek isteyince mi ayağa kalktınız? hergün onlarla Müslüman Filistin'de, Arakan'da katledilirken sıcacık koltuklarınızda bir elinizde Iphone bir elinizde Jack Daniels keyif yaparken hiç protesto ettiniz mi bu katliamları yapan emperyalist güçleri. derdiniz İslam ve onun emirleriyle...
kartal ~ 9 ay önce
Allahını seversen uç, ne olur uç, Pegasus ne yapar sensiz...
beleşçiler ~ 9 ay önce
azıcık açıp okusan o ettiğin beddua gerçek olmasın diye, çoluk çocuğunu kesme diye kurban emredildi, ama iş düşmanlık olsun dimi, hemen saygısız kelimeleri uçur havada.. Seviyene inemicem daha fazla, herşey yazıyor biraz açta oku
Jack ~ 9 ay önce
Daha de/da'yi doğru yaşamayan bir milletin üyesi olarak, Jack Daniels'ı da doğru yazabilmen, manidar geldi nedense ;-) pek içli dışlısın galiba Jack ile hıı? Archer's, Blue Curacao, White Goose filan da yaz bakayım, göreyim, onlarda da uzmanlığın var mıymış?
jack ~ 9 ay önce
senin uzmanlık alanın belli, de/da takılı kal dur, benim uzmanlık alanım bana yeter. sizin uzmanlık alanınız İslam düşmanlığı o da size yeter.! uza şimdi git biraz daha kafa yap, burada kafa ütüleme..
Salih ~ 9 ay önce
Hayvanı yemek için keserseniz kimsenin sesi çıkmaz. Ama adına kurban derseniz ortalık ayağa kalkar. Sizin sıkıntınız İslam ile.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
pşşt ~ 9 ay önce
sali abiiiiiii
Gunah ya..:( ~ 9 ay önce
168 kurban da sizin gozunuze durur insallah katliammi yapacaksiniz bedava ucak biletide verseniz ucmam hayvan hak nerde siz o ucagi o hale sokan piotlarinizi kesin tekniginizi kesin bence rahat birakin hayvanlari gorgusuzler

Yanıtla