07 Ocak 2009, Çarşamba 12:02:28

Pegasus Havayolları'nı şok eden kaza!

Pegasus Havayolları Trabzon İstasyon Müdür Adem Acımert bugün sabah saatlerinde Trabzon’da trafik kazası geçirdi.
  • biz seni sevenler aramıza dönmenizi bekliyoruz
  • Merhaba sevgili Kardeşim. Öncelikle çok geçmiş olsun temennilerımı iletmek istiyorum. Biliyorum ki burada yazılanları çok kısa bır zamanda okuyacaksın. Bu demekkı çok daha iyi olacaksın. Haftada en az ıkıdefa hastaneye gelıyorum. Eskisine nazaran çok daha ıyısın. Dualarımız seninle daha yapacak çok işimız var mızıkçılk yapma Selam ve duaıle Kısa zaman görüşmek dileğiyle
  • adem abı cıksu odadan neolu artık hadı ne olur sana yakışmıyo o odaa hadı sana pegasussun odası yakışıyo bak hıcımert oğlı hep kapılarda kaldı senın guzel haberini beklıyolar hadı adem abı ne olur bak guzel haberlerın gelıyo koçoro,eko,cıhan,ismaildayı,alıabı,daha kımlerı yazayım butun acımertler senı beklıyo hadı neolur
  • ağbı sana hiç yakısmıyor öyle suskun yatakta yatmak artık kalkıp dön aramıza yeter o kadar yattiğin seyfi agbi kaşarsız makrna yiyecekmiş sen kalk valla bende balsız kahvaltı yapacağim ... balciler kralınun oğli mehmet tuna acımert

Kaza sonrası Trabzon Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılan Acımert’in vücudunda ağır bir darbe olmamasına rağmen bilincinin kapalı olduğu tomografi ve emar sonuçlarının beklendiği belirtildi.

Acımert, evinden Trabzon Havalimanı’na giderken talihsiz kazayı geçirdiği öğrenildi.

Adem Acımert’in Pegasus Hava Yolları’ndan önce Havaş’ın Trabzon İstasyon Müdürlüğü görevindeydi

Pegasus Havayolları'nı şok eden kaza!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (45)

ÇELİKDEN AİLESİ ~ 8 yıl önce
biz seni sevenler aramıza dönmenizi bekliyoruz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ekrem MERT ~ 8 yıl önce
Merhaba sevgili Kardeşim. Öncelikle çok geçmiş olsun temennilerımı iletmek istiyorum. Biliyorum ki burada yazılanları çok kısa bır zamanda okuyacaksın. Bu demekkı çok daha iyi olacaksın. Haftada en az ıkıdefa hastaneye gelıyorum. Eskisine nazaran çok daha ıyısın. Dualarımız seninle daha yapacak çok işimız var mızıkçılk yapma Selam ve duaıle Kısa zaman görüşmek dileğiyle

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hakan durum ~ 8 yıl önce
adem abı cıksu odadan neolu artık hadı ne olur sana yakışmıyo o odaa hadı sana pegasussun odası yakışıyo bak hıcımert oğlı hep kapılarda kaldı senın guzel haberini beklıyolar hadı adem abı ne olur bak guzel haberlerın gelıyo koçoro,eko,cıhan,ismaildayı,alıabı,daha kımlerı yazayım butun acımertler senı beklıyo hadı neolur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
......... ~ 8 yıl önce
ağbı sana hiç yakısmıyor öyle suskun yatakta yatmak artık kalkıp dön aramıza yeter o kadar yattiğin seyfi agbi kaşarsız makrna yiyecekmiş sen kalk valla bende balsız kahvaltı yapacağim ... balciler kralınun oğli mehmet tuna acımert

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000