14 Şubat 2011, Pazartesi 11:17:46

HAYDİ PEGASUS! SENİ BEKLİYORUZ

AirportHaber köşe yazarı Tevfik Uyar, Pegasus Havayolları'nın sektördeki büyümesini küçük yatırımcıyla paylaşması gerektiğini ve şirketin halka neden arz edilmesi gerektiğini belirten konuyu köşesine taşıdı. İşte Uyar'ın o yazısı...
  • pesasus'u yeni açılacak yunuseli havalaanı'na bekliyoruz.atr 72 tarzı pervaneli mi olur.onlar bilir.ayrıca bandırma'dan izin alıp hava üssünden sivil uçuşlar başlamalı pegasus'u oradada görmek isteriz
  • Kardeşim pgs şikayet konusunda birinciymiş. Bakın ben pgs ye binmiş bir insan değilim şikayet edilen konular çok saçma sapan şeyler geliyor bana. Bize su vermedi, bize çay vermedi. Biz bu kadar aç millletiz işte 2 saat bişey yemesek ölecez. Yazık.
  • abi yok ya atlar uçamaz.metafizik kanatlı at yok gerçek hayatta.o ancak çizgi filimde..
  • oldu olucak pegasus thy dende büyük fln de tam olsun:)
  • Türkiye de havayolu şikayetlerinde Pegasus açık ara LiDER... Başka söze gerek...
  • Borsaya girmek halka karlı bir bilanço arzetmekle olu,r bu da Pegasus için yaz döneminin sonu olan Eylül ayından sonra olabilir ancak, havacılığı biraz bilen bunu da bilir. Ali Bey Ekim ayında eylül rakamları da dahil olarak ancak Ekim ayında borsaya girebilir. Saygılar
  • herkes kosucak aman ali bey ne iyi ettinizde yeniden yapilandirdiniz bu pegasus u yaa akil var mantik var koskoca kombasan bile bile ekipin icine sakalli insanlar aldiki herkes gönül rahatligi ile ucak biletini alsin lar air alfa dan ya biraz kücük yatirimci zannetmiyoruz ki alsin hisseleri halka acilacak yaaa yaa biz filmi gördük havayollarinda büyük gövdeli bir ucak bile yok insan lar bilancolarini inceleyip alsinlar yok yok bu is tutmazz bizim halkimiz bu ise sicak bakmaz siz en iyisi yurt disindan bakin yatirimcilar belki birsey olur zor ali agam zor bu ekiple bu a takimiyla zorrr bu sefer haberin ola ekip kötüüü haberin ola
  • Özel sektörün havacılıkta yer alması lazım müteşebbüs her zaman rekabet getirir, yenilik getirir iyi de olur.. Ancak ben şahsi olarak ya 2 bilemedin 3 kez uçtum pegasusla ve bir daha bedava bilet verse uçmam kesinlikle.. Tabi benim tercihim ama yine de pegasusun büyümesi Türkiye için çok faydalı olur milyonlarca insan uçağa binecek hayatından ilk defa sonra uzun otobüs yolculuklarından kurtulacaklar medeniyet güzel bir şey.. ama dediğim gibi ben bir daha kesinlikle uçmam insanları inek gibi sağıp posasını çıkartıyorlar..
  • Bir taraftan bakınca Pegasus un borsada başarılı olacağını sanıyorum.Ancak müşteri şikayetlerini okuyunca bunun mümkün olmadığını görüyorum.Anasayfanızda bile 2 tane şikayeti olan şirket demekki müşterisini umursamıyor..
  • BORSA ZATEN KUMAR VE SPEKÜLASYONDAN OLUŞUR :)
Bir kaç yıldır havacılık sektörünün muazzam bir büyüme kaydettiğini her fırsatta söylüyoruz. Bizler sektörün içindeki insanlar olarak zaten bu büyümeyi yakından görüyor, hayatlarımızı bu sektörden kazanıyoruz.

Ancak...

Bu büyümeden sadece şirketler, dolayısıyla hisse sahipleri ve çalışanları mı sadece paydaş olarak faydalanmaya devam edecekler?

AirportHaber yazarı Tevfik Uyar'ın köşe yazısını okumak için tıklayınız...
HAYDİ PEGASUS! SENİ BEKLİYORUZ

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (12)

Misafir ~ 8 yıl önce
pesasus'u yeni açılacak yunuseli havalaanı'na bekliyoruz.atr 72 tarzı pervaneli mi olur.onlar bilir.ayrıca bandırma'dan izin alıp hava üssünden sivil uçuşlar başlamalı pegasus'u oradada görmek isteriz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Kardeşim pgs şikayet konusunda birinciymiş. Bakın ben pgs ye binmiş bir insan değilim şikayet edilen konular çok saçma sapan şeyler geliyor bana. Bize su vermedi, bize çay vermedi. Biz bu kadar aç millletiz işte 2 saat bişey yemesek ölecez. Yazık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
abi yok ya atlar uçamaz.metafizik kanatlı at yok gerçek hayatta.o ancak çizgi filimde..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
oldu olucak pegasus thy dende büyük fln de tam olsun:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Türkiye de havayolu şikayetlerinde Pegasus açık ara LiDER... Başka söze gerek...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Borsaya girmek halka karlı bir bilanço arzetmekle olu,r bu da Pegasus için yaz döneminin sonu olan Eylül ayından sonra olabilir ancak, havacılığı biraz bilen bunu da bilir. Ali Bey Ekim ayında eylül rakamları da dahil olarak ancak Ekim ayında borsaya girebilir. Saygılar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
herkes kosucak aman ali bey ne iyi ettinizde yeniden yapilandirdiniz bu pegasus u yaa akil var mantik var koskoca kombasan bile bile ekipin icine sakalli insanlar aldiki herkes gönül rahatligi ile ucak biletini alsin lar air alfa dan ya biraz kücük yatirimci zannetmiyoruz ki alsin hisseleri halka acilacak yaaa yaa biz filmi gördük havayollarinda büyük gövdeli bir ucak bile yok insan lar bilancolarini inceleyip alsinlar yok yok bu is tutmazz bizim halkimiz bu ise sicak bakmaz siz en iyisi yurt disindan bakin yatirimcilar belki birsey olur zor ali agam zor bu ekiple bu a takimiyla zorrr bu sefer haberin ola ekip kötüüü haberin ola

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Özel sektörün havacılıkta yer alması lazım müteşebbüs her zaman rekabet getirir, yenilik getirir iyi de olur.. Ancak ben şahsi olarak ya 2 bilemedin 3 kez uçtum pegasusla ve bir daha bedava bilet verse uçmam kesinlikle.. Tabi benim tercihim ama yine de pegasusun büyümesi Türkiye için çok faydalı olur milyonlarca insan uçağa binecek hayatından ilk defa sonra uzun otobüs yolculuklarından kurtulacaklar medeniyet güzel bir şey.. ama dediğim gibi ben bir daha kesinlikle uçmam insanları inek gibi sağıp posasını çıkartıyorlar..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Bir taraftan bakınca Pegasus un borsada başarılı olacağını sanıyorum.Ancak müşteri şikayetlerini okuyunca bunun mümkün olmadığını görüyorum.Anasayfanızda bile 2 tane şikayeti olan şirket demekki müşterisini umursamıyor..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
BORSA ZATEN KUMAR VE SPEKÜLASYONDAN OLUŞUR :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000