23 Ekim 2017, Pazartesi 16:16:32

Onur Air uçağını taraftar tasarlayacak

Göztepe'nin ulaşım sponsoru Onur Air, kulübe tahsis ettiği uçağın tasarımını taraftar oylamasına göre düzenleyecek.
  • ONURair ; ironiye gel
  • Yakışır onura helal olsun süper fikir
  • Inslah bir gün toslarsin
  • binmezsen binme çok ta tınnnnnnnnnnnn
  • 5 saat rötarla maçı kacirmazlar inşallah :)
  • ekıpler perişan sen gıt göztepeye sponsor ol...kur 3 tl yatı parası indi.ikram parası yok..sen git ..göztepespora uçak tahsis et...
  • Tasarlarken, yöneticilerinin hak yemediği (maddi, manevi), çalışanlarının hak edişlerinin (maaş, prim vs) gasp edilmediği, insanların mutlu ve neşeli olduğu bir onur air de tasarlarmısınız.
  • Her yıl ekim ayı sendramonu. Işıne gelirse, ya arabistan yada hangar. Siz bilirsiniz çalısmazsanız ; biz bir dünya kiralık adam bulduk. Sizden iyi çalısıyorlar. Zam? Zam yok . şirketin bir dünya borcu var. Eeeee valla sen bilirsin. Bak şu cv lere bir sürü basvuru var. Arkadaslar bunları kim söylüyor. Sizlere tanıdık geliyor mu? Hazırmısınız bunları duymaya. Motor değişimi . kim kim hasan hüseyin ali. Vayyyyy.....şirket bilmem kaçbin dolar kara geçirdiler.Onlar kim? 20 senedir şirketde müdürlük yapanlar. Komüsyon kralını alırız. Zam alaaasını. O yüzden bazı kisiler hep onur air de yıllardır müdür.
  • Bu havayollarının takım logolarını uçaklara basmasından inanılmaz rahatsızlık duyuyorum misal ben ölsem göztepe logosu olan uçakla uçmam ve benim gibi birçok insan var rakip takımın düşman takımın logosunun olduğu uçağa binmeyecek böyle oluncada bi ton insan mağdur oluyo çünkü adam kendi karakterindende ödün vermek istemiyor havayollarının 2 göstepeli uçurucam diye ne kadar düşman taraftar varsa misal biz ben uçmuyoruz onurairla sık uçuş yapan biri olarak onurairide kullanan biri olarak artık başka havayollarıyla uçuyorum verdiğim para göstepeye gitsin istemiyorum çünkü günahım olsa vermem bi ton adamda uçmaktan vazgeçti şuan onurairdan onuda söyleyeyim
  • Bu havayollarının takım logolarını uçaklara basmasından inanılmaz rahatsızlık duyuyorum misal ben ölsem göztepe logosu olan uçakla uçmam ve benim gibi birçok insan var rakip takımın düşman takımın logosunun olduğu uçağa binmeyecek böyle oluncada bi ton insan mağdur oluyo çünkü adam kendi karakterindende ödün vermek istemiyor havayollarının 2 göstepeli uçurucam diye ne kadar düşman taraftar varsa misal biz ben uçmuyoruz onurairla sık uçuş yapan biri olarak onurairide kullanan biri olarak artık başka havayollarıyla uçuyorum verdiğim para göstepeye gitsin istemiyorum çünkü günahım olsa vermem bi ton adamda uçmaktan vazgeçti şuan onurairdan onuda söyleyeyim

Göztepe'nin ulaşım sponsoru Onur Air, kulübe tahsis ettiği uçağın tasarımını taraftar oylamasına göre düzenleyecek.

Göztepe kulübü Twitter'dan yaptığı duyuruda uçağın tasarımına taraftarın karar vereceğini belirterek, seçimin Retweet'lenmesi gerektiğini açıkladı.

 


Onur Air uçağını taraftar tasarlayacak

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (30)

Fo ~ 12 ay önce
ONURair ; ironiye gel

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yakışır ~ 12 ay önce
Yakışır onura helal olsun süper fikir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sayin TOS ~ 12 ay önce
Inslah bir gün toslarsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sürünen ksk li ~ 12 ay önce
binmezsen binme çok ta tınnnnnnnnnnnn

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mağdur ~ 12 ay önce
5 saat rötarla maçı kacirmazlar inşallah :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
eski dost ~ 12 ay önce
ekıpler perişan sen gıt göztepeye sponsor ol...kur 3 tl yatı parası indi.ikram parası yok..sen git ..göztepespora uçak tahsis et...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
CEO ~ 12 ay önce
Begenmiyorsanız gidin. Duraktaki sıra büyüyüyor....
CEoo ~ 12 ay önce
Duraktaki sıra sana doğru yürüyor yawru tecrübeli tecrübelidir jr döner gelir sana girer
CEO ~ 12 ay önce
Tamam pes ettim. İstifa ediyorum. Siz yürürseniz haşat edersiniz adamı
Tasarım ~ 12 ay önce
Tasarlarken, yöneticilerinin hak yemediği (maddi, manevi), çalışanlarının hak edişlerinin (maaş, prim vs) gasp edilmediği, insanların mutlu ve neşeli olduğu bir onur air de tasarlarmısınız.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Stantart ~ 12 ay önce
Her yıl ekim ayı sendramonu. Işıne gelirse, ya arabistan yada hangar. Siz bilirsiniz çalısmazsanız ; biz bir dünya kiralık adam bulduk. Sizden iyi çalısıyorlar. Zam? Zam yok . şirketin bir dünya borcu var. Eeeee valla sen bilirsin. Bak şu cv lere bir sürü basvuru var. Arkadaslar bunları kim söylüyor. Sizlere tanıdık geliyor mu? Hazırmısınız bunları duymaya. Motor değişimi . kim kim hasan hüseyin ali. Vayyyyy.....şirket bilmem kaçbin dolar kara geçirdiler.Onlar kim? 20 senedir şirketde müdürlük yapanlar. Komüsyon kralını alırız. Zam alaaasını. O yüzden bazı kisiler hep onur air de yıllardır müdür.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Old cc ~ 12 ay önce
Ağzına sağlık
Uçakçı ~ 12 ay önce
Bu havayollarının takım logolarını uçaklara basmasından inanılmaz rahatsızlık duyuyorum misal ben ölsem göztepe logosu olan uçakla uçmam ve benim gibi birçok insan var rakip takımın düşman takımın logosunun olduğu uçağa binmeyecek böyle oluncada bi ton insan mağdur oluyo çünkü adam kendi karakterindende ödün vermek istemiyor havayollarının 2 göstepeli uçurucam diye ne kadar düşman taraftar varsa misal biz ben uçmuyoruz onurairla sık uçuş yapan biri olarak onurairide kullanan biri olarak artık başka havayollarıyla uçuyorum verdiğim para göstepeye gitsin istemiyorum çünkü günahım olsa vermem bi ton adamda uçmaktan vazgeçti şuan onurairdan onuda söyleyeyim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uçakçı ~ 12 ay önce
Bu havayollarının takım logolarını uçaklara basmasından inanılmaz rahatsızlık duyuyorum misal ben ölsem göztepe logosu olan uçakla uçmam ve benim gibi birçok insan var rakip takımın düşman takımın logosunun olduğu uçağa binmeyecek böyle oluncada bi ton insan mağdur oluyo çünkü adam kendi karakterindende ödün vermek istemiyor havayollarının 2 göstepeli uçurucam diye ne kadar düşman taraftar varsa misal biz ben uçmuyoruz onurairla sık uçuş yapan biri olarak onurairide kullanan biri olarak artık başka havayollarıyla uçuyorum verdiğim para göstepeye gitsin istemiyorum çünkü günahım olsa vermem bi ton adamda uçmaktan vazgeçti şuan onurairdan onuda söyleyeyim

Yanıtla