28 Ağustos 2014, Perşembe 14:25:57

VE PİLOTLAR GREVE GİDİYOR!

Alman pilot sendikası Cockpit (VC), Lufthansa'ya bağlı Germanwings havayolu şirketi pilotlarının cuma günü grev yapacağını duyurdu.
  • Ben de kaptanlara yapılan bu baskının çok saçma olduğunu düşünüyorum.İşinden, çalışma koşullarından memnun olan biri neden greve çıksın ki.Çalışma koşullarının ağır olduğu yer kabin.Kendinizi kokpitle karşılştırmayın o baska bir iş.Hele sizin tuzunuz kuru tabi ya da korktunuz destek olmadınız gibi şekilde söylenince daha çirkin bir hal alıyor.Kendinizi böyle aşağı çekmeyin,kimseye yakışmıyor.Sorunları örgütlenerek ve ya farklı bir çözüm yaratarak çözebiliriz.Hele de neden bence haklı olarak greve katılmayacağını uygun dille ifade etmesi gerekirken, yok sizden banane yok örümcek kafalılar yerinizi kendinizi bilin gibi söyleyen zavallı insancıkların yanına bile yaklaşmayın.
  • Geçen pass ankara uçuşunda boş olduğu için business class a oturduk kabin amir kime sordunuz da oturdunuz buraya dedi...iyi mi...cesaretinize hayranım... FO
  • Tabi pilot arkadasım sız neden grev yapasınız ki tuzunuz kuru.. Ekibe destek olup bırlık olmayın ne de olsa sızın kurallarınız sızın secımlerınız paralel gıdıyo,km olarak katılıp guzel bı sekılde vakit gecırmek sıcak bı ortam yaratıp haklarımızı savunmak niyetimiz,sizin gibi dusunen kaptanları gormek ıstemıyoruz zaten
  • banane habomcunun derdinden teknisyenin sorunundan kabinin şikayetinden şikayetleri varsa çıkarlar yaparlar grevlerini ben pilot olarak neden gidip bu arkadaşlarla grev yapayım. hayallerde yaşamayın hangi doktor hasta bakıcıların hemşirelerin hakları için grev yapar banane arkadaşım. ben hakkımı alıyorum zaten. burası küba değil beyler sizin bu anlayış 80 lerde kaldı bıktık artık her grev halayınızdan da saçma sapan hareketlerinizden de hala karlı kayın ormanında yürüyün siz bu kafayla çıkmayın o ormandan 1970 ten beri hiç değişmeyin örümcek kafalılar.

Alman pilot sendikası Cockpit  (VC), Lufthansa'ya bağlı Germanwings havayolu şirketi pilotlarının cuma günü grev yapacağını duyurdu.

Sendikanın açıklamasında, Germanwings şirketi pilotlarının cuma günü grev yapma kararı aldığı bildirildi.

Açıklamada, 06.00-12.00 saatleri arasında uygulanacak ve Almanya'da tüm uçuşları kapsayacak grevle yeni toplu iş sözleşmesinin imzalanmasının hedeflendiği kaydedildi.

VC'nin daha önce grev konusunda uyarıda bulunduğu ve işverenin bunu hesaba katması gerektiği belirtilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"Ayrıca bu tür sorunları önlemek ve anlaşmaya varmak için hazır olduğumuzu önceden açıklamıştık. Bugün yapılacak görüşmelerde VC'nin kısa vadede beklentilerinin karşılanması ve yönetimin taleplerini düzeltmesi gerekiyor. Anlaşma sağlanırsa doğal olarak grev olmayacaktır. Germanwings müşterilerine verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz."

Almanya genelinde 9 bin 500 üyeye sahip sendika, nisan ayında da uyarı grevi yapmış ve Lufthansa binlerce uçuşunu iptal etmek zorunda kalmıştı.

VE PİLOTLAR GREVE GİDİYOR!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (12)

son numara ~ 2 yıl önce
Ben de kaptanlara yapılan bu baskının çok saçma olduğunu düşünüyorum.İşinden, çalışma koşullarından memnun olan biri neden greve çıksın ki.Çalışma koşullarının ağır olduğu yer kabin.Kendinizi kokpitle karşılştırmayın o baska bir iş.Hele sizin tuzunuz kuru tabi ya da korktunuz destek olmadınız gibi şekilde söylenince daha çirkin bir hal alıyor.Kendinizi böyle aşağı çekmeyin,kimseye yakışmıyor.Sorunları örgütlenerek ve ya farklı bir çözüm yaratarak çözebiliriz.Hele de neden bence haklı olarak greve katılmayacağını uygun dille ifade etmesi gerekirken, yok sizden banane yok örümcek kafalılar yerinizi kendinizi bilin gibi söyleyen zavallı insancıkların yanına bile yaklaşmayın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 2 yıl önce
Geçen pass ankara uçuşunda boş olduğu için business class a oturduk kabin amir kime sordunuz da oturdunuz buraya dedi...iyi mi...cesaretinize hayranım... FO

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 2 yıl önce
Tabi pilot arkadasım sız neden grev yapasınız ki tuzunuz kuru.. Ekibe destek olup bırlık olmayın ne de olsa sızın kurallarınız sızın secımlerınız paralel gıdıyo,km olarak katılıp guzel bı sekılde vakit gecırmek sıcak bı ortam yaratıp haklarımızı savunmak niyetimiz,sizin gibi dusunen kaptanları gormek ıstemıyoruz zaten

Yanıtla

Kalan karakter 1000
fakir edebiyatı ~ 2 yıl önce
fakir edebiyatı yapmayın yerinizi bilin bizi görmek istemiyorlarmış paşazadeler. kardeşim benim şirketle sorunum yokken ben gidip neden seninle sıcak bir ortam yaratıp işimi tehlikeye atayım istersen bir kaç mum yakar gül yaprakları da sereriz yere daha sıcak bir ortam olur. mantığa faşistliğe bak sen grev yapıyorsun diye ben sana destek olmak zorunda değilim sen git ne halt edersen et pilotların düşün yakasından sizin yeriniz belli hazmedin!
banane arkadaşım ~ 2 yıl önce
banane habomcunun derdinden teknisyenin sorunundan kabinin şikayetinden şikayetleri varsa çıkarlar yaparlar grevlerini ben pilot olarak neden gidip bu arkadaşlarla grev yapayım. hayallerde yaşamayın hangi doktor hasta bakıcıların hemşirelerin hakları için grev yapar banane arkadaşım. ben hakkımı alıyorum zaten. burası küba değil beyler sizin bu anlayış 80 lerde kaldı bıktık artık her grev halayınızdan da saçma sapan hareketlerinizden de hala karlı kayın ormanında yürüyün siz bu kafayla çıkmayın o ormandan 1970 ten beri hiç değişmeyin örümcek kafalılar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000