THY’DE HOSTES OLMAK İSTEYENLERİN İSYANI…

    Çok beğenilenler

  • Yorumcu 13 Ocak 2014, Pazartesi 01:34:33 Ağzınıza saglık Ali Bey , Buyuk Sirket olmak sadece ciro ile ölçülmez, aynı zamanda çalışan ve çalışmak isteyen potansiyel insanlara kulak vermeklede olur , Her sene 20-30 yas aralığında personel alan Tk birden ne olduda yas sınırını 24 e çekti .? Bu kurumsallik değildir, umarım ilan revize edilir erkek alımı yapılır ve Ali beyin dediği gibi pazardan koyun seçer gibi yas kriter olmaktan çıkar 3
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2014, Pazartesi 02:44:49 kısacası thy de rte nin himayesi altında hayırlı işler .......!!!!!!!!!!!!! 4
  • Tüm yorumlar

  • hostess 13 Mart 2015, Cuma 18:00:20 Hasan Aykul ..bildiğim kadar erkekler alınıyor. 0
  • Şansım var mı? 13 Mart 2015, Cuma 17:50:49 Merhabalar! be küçük yaştan beri hostes olmak istiyorum.Aklıma bir soru takıldı: uluslar arası yönlere gitmek için, Bankok,Viyana vb. İstanbul da mı hostes olma lazım.yoksa Ankara da da mı hostes çalışabiliriz ve Yabancı Ülkelere gidebiliriz? THY de çalışmak istiyorum.Ankara da yaşamak istiyorum çünkü annemi bırakamam,annem de İstanbul da yaşamak istemez... 0
  • destek olalim 11 Kasım 2014, Salı 21:01:08 Arkadaslar yas kriterinin 35 yasina cikarilmasi ve basarisiz adaylarin ertesi yil basvuraramamasi uzerine olan maduriyetimizi tbmm dilekce komisyonuna imternet uzerinden dilekceyle bildirelim..bu konuda herkes birer dilekce sanal ortamdan yazarsa belkide sesimizi duyup bu duzensizlige ve haksizliga bi cozum getirebilirler.duyarsiz kaldigimiz surece havacilik icimizde sadece bi sevda ve hayal olarak kalicak..bu isi sadece para yonunden dusunenler yapmaya devam edicek.. 0
  • flying beauty 17 Eylül 2014, Çarşamba 01:40:40 öncelikle şunu belirtmeliyim ki hosteslerin güzel olması her an herkes için caziptir. yolculuğu eğlenceli hale getiren bayan hosteslerdir gerisi hikaye 2
  • Esra AKIŞ 09 Haziran 2014, Pazartesi 04:24:30 Bu ülke bu kafayla mı Avrupa Birliğine girmeyi düşünüyor benim gibi yüksek lisans yapmış senelerce dirseğini okul sıralarında çürütmüş her yönden kendini geliştirmiş arkadaşları yaş gibi saçma sapan bir kriterden dolayı eleyip lise mezunu ve kendini hiç bir yönden geliştirmemiş yolculara karşı bile nasıl davranacaklarını bilmeyen gençlere emanet etmeyi düşünen THY zihniyetini kınıyorum ve yaşadığım bazı olaylardan sonra bu kuruma güvenim de kalmadı çünkü torpilin alası dönüyor. 2
    • hostess 13 Mart 2015, Cuma 17:18:33 Neden lise mezunu olmasın?! sizde bilmiyorsunuzdur,çünkü nasıl davranılacağını bilmek için eğitim almak lazım.Eğitimden sonra yolculara nasıl davranılacağını da öğrenilecek...Kendinizi yaşınızın yüzünde çok bilmiş zannediyorsunuz..çok! sizin sözlerinize göre en iyisi 50 yaşında 60 yaşında olanlar mı yapsın bu işi? yaş sınırının yapılması nedensiz bir şey değil,HOSTESLİK sizin zannettiğiniz gibi kolay bir şey değil ve sağlıkta bazı sorunlar yaratabiliyor.35 yaştan sonra hostes olamazsınız diye bir şey yok,35 yaşında bu işe başladıysanız ne biliyim belki 40-50 yaşa kadar belki de daha fazlasını çalışabilirsiniz.En fazla 35 yaştayken bu işe Başlayabilirsiniz bu anlama geliyor bu.Çoğu zaman hava yollar 29 yaşın üstünde başlanmamasını istiyorlar yani THY size bir iyilik yaptı daha fazla şans verdi.Ve de siz değil THY yaş sınırı koyacak,onların yaş sınırı koyması dediğim gibi nedensiz değil ve sizden daha akılsız değiller merak etmeyin! 35 yaşın üstünde olan bayanlara iyilik yaptı, 1
    • hostess 13 Mart 2015, Cuma 17:38:24 öncedeki yorumumda karakter kalmamıştı,bu yorumda onun devamı olacak. THY 35 yaşın üstünde olan bayanlara iyilik yaptı.Neden sorarsanız sağlıkta bazı sorunlar çıkabiliyor.Ben para için değil HOSTES olmak için hostes olanları,yani bu işi gerçekten sevenleri anlıyorum ve yaşınızın yüzünden (yaşınız 35 ten büyükse)bu işe giremiyorsanız size haksızlık yapıldığını düşünüyor olabilirsiniz,çok da normal bir şey! hayalinizin yaşınız yüzünden yıkılması çok kütü ve sizin bunda hiçbir suçunuz yok ama ...ne yazık ki giremeyeceksiniz bu işe.Yaşınız 36-37-38 olsa birkaç yılla kaçırıyorsunuz ve çok çok üzgün olabilirsiniz ama yaş sınırı 26-37 ye getirilse bu sefer 28-39-40 yaşında olanlar da bunu isteyecek ve böylece sonsuzluğa kadar devam edebilir bu..anlamalısınız.Başka bir işe girmeyi deneyin buna olabildiğince yakın bir işe girmeyi deneyebilirsiniz.. evet tam istediğiniz olmayacak ama..başka bir seçiminiz yok,ama bu işi çok seviyorsanız yine de bir şeyler arayın ve belkide bir şansınız olabilir. 0
  • ossleem 06 Mart 2014, Perşembe 17:19:50 allah kahretsin zaten o yaş sınırını. hem ülkede okumanın yaşı yoktur diyorlar hem yaş sınırına bak lise mezunu giriyor bölümü okuyan giremiyor. o zaman üniversitelere de böyle bölümlere yaş sınırı getirilsin. saçmalıktan başka birşey değil. 0
  • rumuz 23 Şubat 2014, Pazar 22:39:47 Merhaba sayın ilgili, Bende şunu paylaşmak istiyorum en az yaş 20 en fazla yaş sınır olmasın.Bence adayın işe alınmasında adayın deneyimleri ve işi hak edip etmediğine de bakılmalı .Bazı firmalar türkiye de 45 kadar alıyor kariyer ilanlarına bakınız göreceksiniz.Bence avrupa standartlarında olmalı ve tabiki bakımlı ve kurum kültürünü yansıtacak kişiler seçilmeli. Saygılarımla. 0
  • Eda 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:28:24 Ağzına sağlık android uygulaması. 1
  • Android Uygulaması 19 Ocak 2014, Pazar 18:58:19 Bu yas siniri baz alindignda thy 5000 km alsin zaten. ..eminim 4000i isi birakir gider. ..19 yasinda hic bir is deneyimi.olmadan gelen o kizlar bu tempoyu kaldiramaz... 0
  • Leopold 17 Ocak 2014, Cuma 14:46:31 Hostes demeyin Ali Bey,arkadaşlar kızıyor,kabin memuru. 1
  • ! 16 Ocak 2014, Perşembe 12:53:21 meklilik yaşının 60 olduğu bir ülkede bir devlet şirketinin yaş ayrımcılığı yapması en basit tabirle şark çobanlığıdır, cahilliktir, edepsizliktir, kul hakkı yemektir. 1
  • Birleşelim 15 Ocak 2014, Çarşamba 13:43:32 Üzülmeyin dert etmeyin arkadaşlar benimde hayalimdi o pembe kıyafetleri kırmızı babetleri giyinip uçmak ama olmadı almadılar beni boynumu büküp kaderime razı olmadım ama ben kendi imkanlarımla uçuyorum bugün artık bu mesajımı bu işi çok isteyipte olmayan arkadaşlara bir ece olsun diye yazdım 2
  • slide..bıyır? 15 Ocak 2014, Çarşamba 06:14:21 Bu Türk Hava Yolları özelleşse ne bileyim adı falan değişse kim yada kaç kişi bu işe talip olur merak ediyorum yeni toplu iş sözleşmesiyle zaten para olayıda bitti olayı ne yani canınız çok mu sıkılıyo gezicem tozucam mı sanıyosunuz bilmiyorumki onura atlasa girmek için can atan var mı yada onlar niye host almıyo alıyo falan diyen ne var sanıyorsunuz thy'de farklı? inşallah isteyen herkes girerde thy'ye görür....seyahati gezmeyi tozmayı:) 1
  • iŞLERİNE GELİNCE 14 Ocak 2014, Salı 23:32:15 Öyle bir ülkeyizki işimize gelince yabancı ülkeler örnek oluyor işimize gelmeyince gavur oluyor,Amerikada birini işe alırken yaş sormak bile yasak ama burda 30 aşını geçtinmi hiçbir yerde iş bulamıyorsun,kardeşim o zaman emeklilik yaşını çekin aşağıya 35 olsun,hem iş verme hemde gel 65 yaşında emekli ol.Thy'nin yaptığı anlaşılır gibi değil,ne demek 19 yaşında bir insanı bu gibi bir işe almak ya,asıl yukarı doğru değil aşağı doğru bir yaş sınırı olması lazım,24 yaşından küçük kimse alınmaması lazım bu işe,hem 19 yaş hemde iyi seviyede İngilizce bu nasıl olacak,ya İngiliz vatandaşı olacaksın yada iyi bir kolej mezunu ki onlarda burda çalışmaz tabikii.Thy her zaman olduğu gibi yine hayal kırıklığı yarattı ama emin olun torpille alınan İngilizcesi olmayan,boyu kısa olan,kilosu fazla olan,vizyonu olmayan bir sürü insan var şu an Thy 'de 0
  • boşuna 14 Ocak 2014, Salı 22:35:59 boşuna yormayın kafanızı.Bizdeki manken zihniyeti ortada zaten.3 yıl önce Tel-Aviv'de karşılaştığımız United ekibi kabin amiri boynundaki ID card arkasında bir fotoğraf gösterdi.Torunuymuş.Ve bu hanımefendi mesleğini çok sevdiğini söyledi.Belki de herşey karşılıklıdır.Hanımlar bu mesleği severek yapmadığı sürece,şirketler silikonlu-estetikli ve gençlere takıntılı olduğu sürece bir yere varılamaz.Farkımız: Onlar uçuş emniyetini düşünüyor,biz uçkurumuzu. 0
  • ??? 14 Ocak 2014, Salı 22:28:35 Niye hostess olacaksiniz pilot olun lo? 0
  • yazık... 14 Ocak 2014, Salı 20:49:55 THY gıbı bır sırketın en ust yonetımı boyle ıse yanı su sunun adamı su suna yakın dıye o gorevdelerse yanı lıyakat,bılgı,becerı,tecrube dıye bır sey yoksa bu rezalet , ulkemızın bır yansıması degıl de nedır ? Bu kafalarla bu ulke ve boyle kurumlar ılerı gıdebılır mı mumkun mu sızce ??? 0
  • bank eagle 14 Ocak 2014, Salı 17:06:18 Asla yemeklerini hazirlayani aşagilama. Ben o yemeklere neler yapiyorum bir bilsen. Evden sefertasi getirirsin dostum. Saygilar. 1
  • sivil havacı 14 Ocak 2014, Salı 16:42:44 Arkadaşlar lütfen bu kuruma staj mantığını arkanızda bırakarak gelin, bu işin okulunu okumanız kesinlikle bir avantaj keşke bizde okumuş olabilseydik fakat biz mühendislik, yabancı dil öğretmenliği vb okulları tercih ettik yüksek lisans yaptık başka işlerde çalıştık ve en sonunda bu işte kendimizi, aidiyet hissettiğimiz kurumumuzu bulduk, sizden ricam okulda öğrendiklerinizin yanında lütfen iyi bir ingilizceyle gelin, yakın zamanda işe başlayan sivil havacılık mezunlarının ingilizceleri içler acısı, değil yolcuyla yabancı kaptanlarımızla bile anlaşamıyorlarken dilin önemini buraya geldiğiniz zaman daha iyi anlayacaksınız. 0
  • Bıts 14 Ocak 2014, Salı 12:23:27 Aman Sayın yazar başlıkta hostes yazmışsın,hostes deme,kabin memuru de.Ablalar kızıyor. 0
  • Km 14 Ocak 2014, Salı 12:03:54 Fesatinizdan hasetinizden cat diye catlicaksiniz evet agir is ve siz bu isle dalga gecenler bi sao paulo yapin bi jakarta yapin sonra tekrar konusalim evet cuvalla para kazaniyoruz 5 6 bin degil son maasimi solemim dudaginiz ucuklamasin alnimizin akiyla her bir kurus anamizin ak sutu gibi helaldir ekip arkadaslarima buradan selam olsun kimse onlar gibi caliskan yurekli bu sartlari kaldirabilecek gucte olamaz onlar anladi beni nokta 1
  • 3 yildir issiz pilot 14 Ocak 2014, Salı 11:46:31 yaaa yerli pilotlarda istenen kriterler ben U.S.A vatandasiyim ve THY yurtdisinda verdigi pilot F/O ilanlarina bakarsaniz hic bir kriter yok turk pilotlardan istenenlerden yas siniri koymus turk pilotlara ama yabancilara gelin gelin ne olursaniz olun gelin diyor bizede gidin gidin isim olmaz sizinle diyor 3 yildir is bekliyorum boeing 737 type var ama hala issizimmm bunun icinde bu turk pilotlara uygulanan haksizliklara ve esit is esit firsat ihlallerini yurtdisi mahkemelerdemi araylim yeter bukadar yaaaaa kendi ulkemizde ise giremiyoruzzzzzzz yaziklar olsun 0
  • Airbus 14 Ocak 2014, Salı 09:20:40 Kesinlikle katılıyorum.Biz çok gelişmiş ülkeyiz çok biliyoruz ya yaş sınırı koyarız her şeye.35 yaş üstü memur olamazsın,40 yaş üstü öğretmen olamazsın.British Airways yetiştirmek üzere pilot akademisine 50 yaşındaki adamı bile alabiliyor,ama bizim çok bilmişler 30 üstü almıyor. 2
  • Santis 14 Ocak 2014, Salı 08:14:42 Muz cumhuriyeti var filanca kıtada hikaye ya işte.. Tesadüfe bak ki muz hava yolları var bu ülkenin,ulusal bir de. Bayrak tasıyıcısı yani. Entrikalar entrikalar varmış bu küçük ülkede evvel zaman içinde.bir senesi bu muz hava yollarında GREV olmuş. Olmuş da katılım beklenenden az olmuş o ayrı fakat muz hava yolları grevin etkisini kırmak için 1100 civarı el altından ve illlegal yolla kabin memuru almış işe! Mahkeme varmış tedbir koymuş ama uygulayan kim? "Ulusal muz taşıyıcısıyım ben,hahh!! " Demiş dinlememiş kimsecikleri. Grev etkisini yitirip sonlara gelinince birini basa getirtip işi bitirtmiş.sonra legal alım acmış. Genc dinamik verdiği paraya gıkını cıkartmayacak muzcular almak için. Tecrube gerekmiyor. Ne dense he desin, işi yapsın yetermiş kriteri.. Güvenlik ve emniyet acıgı havada hat safhada umrunda diil yani.muzlar cürümesin tasınan memnun insin ve DOYSUN gerisi mühim degil zaten! Kıssadan hisse işte tesaduf bu ya.. Anlayana ??? 2
    • muzz 14 Ocak 2014, Salı 10:49:53 maymunun cenesini muz yorarmis bi afrika atasozu 1
  • Her Telden 14 Ocak 2014, Salı 06:38:49 Ey İnsanlık deneyimli alsın onu alsın bunu alsın erkek alsın bu ne lise mezunu alıyor gibi cümlelerinize tek tek cvp vereceğim. Deneyimli memurlara gelelim önce deneyim dediğiniz kaç yılda oluyor Thy gayet deneyimli personel alıyor son dönemdeki alımlarında çok fazla deneyimli var sizin deneyimli anlayışınız kırk yaşını aşmış kişiler mi? amir uçtuğunuz kabinde 3 numara olup sinyoritesi en düşük olup uçmak nasıl bir etki yapacak acaba? tepeden amir inebileceğinizi mi hayal ediyorsunuz? erkek neden almıyorlar diyorsunuz son alımlarda yeterince erkek alındı zaten her ucusta neredeyse bir steward mevcut. yaş sınırlamasına gelince ben çok çocuk gördüm 30 yasında çok yetişkin gördüm 18 yaşında o yüzden bu konuda da boş konuşuluyor Thy de seçimleri yapan kurul gayet deneyimli ekiplerden oluşuyor kimin ne olduğu belli oluyor zaten konuşmalarından. Uçmak size ne ifade ediyor dendiğinde özgürlük diyen Torpilliye git yamaç paraşütü yapta deniyor burda torpil diyenlere buda... 0
  • Chef 14 Ocak 2014, Salı 05:21:31 Türk Hava Yolları AŞ alımlarda sadece bayanlara yönelmesinde 2 neden olabileceğini düşünüyorum, 1. İşleri artık daha eğitimli ve işi bilen insanlara yaptırmak, nasıl mı ? Sivil Havacılık Yüksek Okullarında yada fakültelerinde 2 sene eğitimi alan kalifiye elemanların alımı ile gerçekleşecek, Artık sadece parası iyi diye her geçen alınmayacak, Havacılığı sadece kapı açıp kapama zanneden kabin personelinden kurtulmak ve DGR, ANNEX, IATA ve ICAO, SAFETY ve SECURITY gibi tanımlamaları tam anlamı ile bilen ve uygulayabilecek personelin işe alışma süreci daha kolay ve yetişek amirlerin daha potansiyelli olması sağlanmak istenmektedir. 2. DO&CO bünyesinde çok iyi şekilde eğitilen ve işinin ehli olan Flying Chef ve Flying Service Chef'ler ile kabindeki erkek sayısı dahada arttığı için bayan alımlarında artış gözlenmektedir. Kısacası artık THY 5. yılıdızı alabilmek için doğru bir uygulamaya imza atmıştır. 1
  • Yaş limiti 14 Ocak 2014, Salı 02:42:31 Kurum kendi içinde tartışmaya başlamış bile en yakın zamanda düzeltmeye gidileceğini umuyorum... 0
  • Yaş limiti 14 Ocak 2014, Salı 02:42:31 Kurum kendi içinde tartışmaya başlamış bile en yakın zamanda düzeltmeye gidileceğini umuyorum... 0
  • Birlik Olmak 14 Ocak 2014, Salı 02:08:03 Bende tk nin ilanından mağdur biri olarak , hem erkek alımı yapması hemde yas kriterine tekrar 30 a çekmesi icin thy ye mail ve telefonla talep edilmesi belki onları bu yanlıştan geri çevirebilir . Thy insan kaynakları : 0 (212) 463 63 63 1
  • cabin creww 14 Ocak 2014, Salı 01:12:29 1.60 boy cok kisa..kabinde 1.60 dan kisa hostesler ve 1.70 in altinda hostlar var bas ustu dolabina bakamiyorlar elleriyle birsey koymak istediklerinde koltuk uzerine cikiyorlar goruntu olarak cirkin ... 2
    • ..... 15 Ocak 2014, Çarşamba 02:14:56 devede boy..... 0
  • km 14 Ocak 2014, Salı 00:57:18 yazarımız vurgu yaparak thy grev süresince kabin memuru almadı diyor ilk satırda sonra alınanların da uçuş süreleri doldu diyor :S yasal olarak kabin memuru alınmadı diyor şimdi grev bitti ilk iş yeni alımlar,öylemi? bu yazdıklarınız nedir?yayınlamadan önce okuyor musunuz acaba?tabii ki grev süresince alım yapıldı!bunu en iyi bilen isimlerdensiniz!! 0
  • Dutch -Turkish Lady 14 Ocak 2014, Salı 00:50:47 Mart ayi 30 u deviriyorum mumkunse yas siniri 35 olsun, simdiden THANK YOU 0
  • Sayın Kabin Amiri 14 Ocak 2014, Salı 00:08:58 Çok doğru noktalara değinmişsiniz yeni TİS sözleşmesi ve giderek ağırlaşan bu şartlarda bu genç arkadaşlardan başka hiç kimseyi kandırıp çalıştırmazlar çünkü çok ince düşünülmüş bir alım bu yaş aralığı ve özellikle bayan kabin memuru seçilmesi genç kızların bu mesleğe karşı olan büyük bir merakı var bunları dikkate alıp şirket kenti açısından çok mantıklı akıllıca yaklaşmış ama dediğiniz gibi uzun vadede büyük sıkıntılar bekliyor bu kurumu ER yatılarının bir zamanlar 3-4 gün olup günümüzde 24 saatlere düştüğünü göz önünde bulundurursak bu şartlarda insanları çalıştırmak çok kolay değil artık son haliyle maddi bir cazibeside kalmadı şöyleki üniformalı modern kölelik sonu ne olur bilmiyorum. 0
  • Bank Angel'a 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:22:37 Haset'e aynen katılıyorum!!! Buarada Bank Angel sen gel 15 saat sao paulo yapta ben seni bi göreyim kabinde ondan sonra konuşalım!!! Çatlayında patlayın çuvalla para kazanıyoruz,Dünya'nın her yerini geziyoruz biliyoruz,çekemiyosunuz bizi kabul edin!!.. Garsonlar yağsın kafanıza inşallah!!!!!!! 1
    • Bank Angle 14 Ocak 2014, Salı 09:28:33 Ben 777'de sağ koltuktayım.Los Angeles,Tokyo uçuyorum,beklerim. 0
  • kabin amiri 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:14:38 19 yaş demek, kabin memurunun lise mezunu olması demek. üniversite mezunu arkadaşlarımız bile doğru düzgün ingilizce konuşamıyorken ve uçuşlarda bununla ilgili sıkça sorun yaşıyorken, alt sınırı 19'da tutmak, üst sınırı da 24'e indirmek, thy'ye kurumsal açıdan hiçbir katkı sağlamaz. yöneticilerimiz, genç-enerjik bir ekip kurmaya çalışıyor olabilirler ama operasyonda ciddi sıkıntılara sebep oluyor bu durum. genç arkadaşlarımızın kurum kültürüne alışmaları çok zaman alıyor ve jenerasyon açısından, usta-çırak ilişkisiyle iş öğrenme yetileri neredeyse yok gibi. en azından üst sınırı, 24'ten 28-30 gibi yaşlara çekmeliler diye düşünüyorum. 1
  • cabin crew 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:00:38 Havacilik mesleginde tecrübe Avrupa devletlerinde ön planda olurken bizdede kücük yas güzel görünüm önemli bu döngüyü anlamis degiliz heleki Türk Hava Yollari icin vahim bir durum TK yas siniri icin Lufthansa yi Alman hava yollarini örnek almasi dilegi ile Herkese iyi ucuslar ....... 0
  • cabin crew 13 Ocak 2014, Pazartesi 20:49:25 peki tecrübeli alım olursa yinede yaş sınırı olacak mı ? veya erkek bayan ayırımı ? 0
    • çz 13 Ocak 2014, Pazartesi 21:59:15 tecrübeli alımı yapmıyor thy yıllardır. 1
    • anti çz 14 Ocak 2014, Salı 06:47:01 saçmalamayın yahu gayet alıyor tecrübeli siz ne istiyorsunuz tepeden amir olarak gelmek mi çok beklersiniz .... 0
  • iau 13 Ocak 2014, Pazartesi 20:26:37 Yani bu kadar insana yazik . Hadi yaş I belirlediniz bari erkek adaylara şans verin .. Aylardir bekliyoruz. Umarim en kısa sürede açılır. . 1
  • F/O 13 Ocak 2014, Pazartesi 18:52:41 Hosteslerimiz manken gibi falan degiller alımlarda da hiç ince eleme yok kolu benden kıllı,vucudu benden kalın,boyu belıme anca gelen,diş telli,sivilcesi hatta bıyıgı olan bayan kabin memurlarımız mevcut ... 2
    • çz 13 Ocak 2014, Pazartesi 22:02:37 diş teli ne kadar pahalı sen biliyo musun? 0
    • f/o mu 14 Ocak 2014, Salı 01:30:15 sivilcesini ne yapacaktınız? yolcu emniyetine mi memnuniyetine mi engel? onu bunu bırakın da eger gerçekten 2.(!) pilot iseniz ingilizce çalışın... 0
    • o/f 14 Ocak 2014, Salı 13:33:01 öyle demeyin ya parayı bulunca yaptırırlar heryerlerini . işe alımda kriter ingilizce 160cm boy başka birşeye bakılmıyor.. 0
    • Steward 14 Ocak 2014, Salı 16:52:05 Bizde manken gibi genç güzel bayan F/O lar ve kaptanlar istiyoruz ama ne yaparsın erkek hakim kokpitimiz var :) şaka şaka stewardlar olarak seviyoruz sizi ama mesai arkadaşlarımızın vücudu kıllı kolu bıyıgı ve diş teliyle anılmasından sa üçüş güvenliğine katkılarıyla anılmasını tercşh ederiz 0
  • Amerikalı pilot 13 Ocak 2014, Pazartesi 18:36:35 Reality might not be fair! Passengers like younger female flight attendants. Period. US Airlines r loosing business because of This. 1
    • Flyingwitch 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:08:24 hadii yaaa:)))) bütün dünya yaş aralığımı tecrübe nedeniyle yüksek tutuyor yalandan amerikalı pilot sallıyor..sadece amerikada mı var acaba 50 yaş ve üstü kabin memuru bir bak bakalım çakma anerikalı..biz kabin memuruyuz yolcunun eğlencesi değil,sus otur apır sapır konuşma!!! 0
    • deltada 14 Ocak 2014, Salı 00:55:42 var ben gordum...hem check-in yapti hemde uctu.. 0
    • Bir Dost 16 Ocak 2014, Perşembe 11:31:04 American passengers wont give a damn about the outlook of flight attendants. The only thing they care about the flight is the price and comfort, so if you can provide that with a 60 years old person, go ahead. They lose business, because they dont care about the comfort anymore like food, servings, housekeeping, and etc. 0
  • Amerikalı pilot 13 Ocak 2014, Pazartesi 18:24:02 ABD de hostesler yaşlı, yolcular mutsuz?! 0
  • Bmx 13 Ocak 2014, Pazartesi 18:01:15 Konuyla alakası yok ama yardımcı olursanız sevinirim. Pegasus'ta kabin memuru ücretleri nedir. 0
    • çz 13 Ocak 2014, Pazartesi 22:04:46 konuyla alakası yok 0
    • km 14 Ocak 2014, Salı 16:54:04 konuyla alakası yok hakıkaten 0
  • oradaneleroluyor 13 Ocak 2014, Pazartesi 16:12:52 Ozellikle gecen yil 83 dogumlularin alinmasi ve bu yil ise 6 yas birden geriye cekilmesi cok dusundurucu... heyy orada neler donuyor! Dedirtiyor insana 1
  • Haset 13 Ocak 2014, Pazartesi 15:14:51 Her iş kolunda sıkıntı vardır ,şikayet vardır.Para için çalışılır zevk için çalışıyorum diyenler yok denecek kadar azdır.Yapılan iş çalışma saatleri ve basınç vs gibi sebeplerden diğer iş kolundan ayrılır.Bu işi yapmayan zaten anlayamaz anca hasetinden çatlar boş konuşur:)))Kendini komik duruma düşürür:))Zaten boş konuşanları 1 hafta uçur arkalarına bakmadan kaçarlar:))Bu işi herkes yapamaz! 6
  • cabin 13 Ocak 2014, Pazartesi 14:26:20 Sonunda yazarın biri sesimizi duyduda birşeyler yazmaya karar verdi.Evet nasıl bir İK politikası ki insanları madur edercesine karar alınıyor.İnsanlar kaç aydır bunu bekliyorlar.9 aydır bu ilan açılcak diye bekleyen insanlar var.Anlamıyorum bu ülkede ille bir yere girebilmek için torpilli mi olmak lazım..! 1
    • zihniyet 14 Ocak 2014, Salı 13:36:09 bu zihniyetle düşünmeye devam et rüyalarında giyersin o üniformayı .Öğrenmişsiniz bir torpil kelimesi gidiyor bu zamana kadar başvurmadın da aklına şimdi mi geldi? aaa yoksa başvurdun da kriterleri karşılamadın mı? 0
  • One love fly 13 Ocak 2014, Pazartesi 12:45:12 İse alımda yapılan bu yas sınırı kısıtlaması cok komik bir durum tmm guzel host hostes alınsın goze hıtap etmeli ama yas sınırı uygulaması hıc ama hıc adıl degıl,suda bır gercekki thynın hostesleri degıstırmesı artık farz gencte olsalar ıstısnalar harıc hıc guzel kız goremıyorum ıclerınde.. 5
  • yanlışa cevap 13 Ocak 2014, Pazartesi 12:28:18 arkadaşım belliki sen uçmuyosun,uçmadığın içinde içinde bişeyler kalmş yada ssenden tecrübeli birilerinden kazık yemişsin iş hayatında.çünkü uçan arkadaşlar bilir ki,30 yaşındaki kabin memurları bi kere yaşlarını göstermeyip gayet dinamik şekilde,2-3 yldır uçan kişilere taş çıkartır.Çünkü havacılıkta tecrübe konuşur.Bu iş çoluk çocuk işi değil.Kabinde artık hepsi birbirine girer,kavga,gürültü..ama tecrübeli kişi varsa ekipte idare eder,ortamı yumuşatır.bu iş süslenip püslenip ben uçuyorum demekle olmuyo maalesef eğer öle olsaydı başlayanlar ertesi yıl havlu atmazdı.bilmem anlatabildim mi arkadaşım,bilmediğin konularda yorum yapma!! 0
  • yanlışa cevap 13 Ocak 2014, Pazartesi 12:28:17 arkadaşım belliki sen uçmuyosun,uçmadığın içinde içinde bişeyler kalmş yada ssenden tecrübeli birilerinden kazık yemişsin iş hayatında.çünkü uçan arkadaşlar bilir ki,30 yaşındaki kabin memurları bi kere yaşlarını göstermeyip gayet dinamik şekilde,2-3 yldır uçan kişilere taş çıkartır.Çünkü havacılıkta tecrübe konuşur.Bu iş çoluk çocuk işi değil.Kabinde artık hepsi birbirine girer,kavga,gürültü..ama tecrübeli kişi varsa ekipte idare eder,ortamı yumuşatır.bu iş süslenip püslenip ben uçuyorum demekle olmuyo maalesef eğer öle olsaydı başlayanlar ertesi yıl havlu atmazdı.bilmem anlatabildim mi arkadaşım,bilmediğin konularda yorum yapma!! 0
  • Boş yıllar..... 13 Ocak 2014, Pazartesi 10:55:28 Ben 17 yılını bu mesleğe adamış biriyım.bu yıl hiç bir şirkette giremedim.hem iş tecrübemden ve yaştan dolayı.Birim müdürleri ; senin tecrüben çok fazla sahip olduğun sertifikaların çok iyi diyip işe almıyorlar.ne acı yıllarını ver iyi bir torpilin yoksa tecruben boş.Böyle bir memlekette yaşıyoruz..Kendine güvenen bir birim müdürüde yok bu camiada.hepsi koltuklarını çok seviyorlar.. 1
  • Yanlış.. 13 Ocak 2014, Pazartesi 04:52:40 Yazıyı kaleme alan kişi 55 yaşında kabin memuru var demiş evet çok doğru var hatta özellikle Amerika'da yaş ortalaması çok yüksek ancak o kişiler uçakta "Emergency"den sorumlu artı basit bir servis söz konusu bunun yanında yani yorgunluk uçuş ve seyahat yorgunluğundan ibaret, demişsinizki manken gibi hostesler falan o sizin algınızla ilgili bir durum sanırım zira ben bir yıl tk'da uçtum öyle manken falan yok mankenin tk'da yapacağı birşey yok Thy'de genç kabin görevlileri var ve bunun için uğraşıyorlar çünkü abicim o ağır servisi 55 yaşındaki teyzeler yada 30 yaşında işe yeni başlayacak kabin memurlarının yapması pek mümkün değil nitekim bir dış hat seferinde sıcak servis yapan bu kriterlerdeki biri koşarak kaçar çok zordur yani ne o 55 yaş tespitiniz nede manken tespitiniz doğru gerçek olan tek şey iş yükünün ağırlığından ihtiyaç olunan genç dinamik personel ki bu kişiler bile dayanamayabilir bu tempoya yazınızın özeti ve doğrusu bu şekildedir.. Kolay gelsin eski meslektaşlarıma. 4
    • inv 13 Ocak 2014, Pazartesi 11:32:59 Sen alkol sigara alıp 30unda belki kendini taşıyamıcan. Ben 28 im ve oldukça sağlıklıyım. Bence THY sigara ve alkol sınırlaması getirsin. Kan örneği aldırsın. Çünkü sigara içen ekipler indikleri alanda sigara içmek için zaman kaybına sebep oluyor. Uçak hazır boarding için bekliyoruzki uçuş ekibinin sigarası bitsin. Pegasus ground time ı çok kısa ve bundan müthiş kar ediyor. THY nin bilgisine. 7
    • bi anlasak 13 Ocak 2014, Pazartesi 11:33:29 yahu bu bu host-hostes grubu kadar isinden sikayet edip bir o kadar da (sanki hapishane mahkumu gibi) bu isi yapmaaya inat eden bir grup gormedim. bu cevapta da 'agir servis' filan diye geciyor da o yuzden yazayim dedim. Cok agir bir is ise yapmayin kardesim. Bu meslegi yapanlarin cogunlugu oraya buraya gidip sosyal medyada check in yapip fotograf paylasmak icin yapiyor.. Yok cok agir ismis, yok agir tempoymus.. Diger is guplari evde yatarak calisiyor sanki.. 5
    • Bir Dost 13 Ocak 2014, Pazartesi 13:53:25 30 dan fazla Transatlantic uçuşu yapmış biri olarak şunu diyebilirim UA'de 60 yaşın üzerinde hem Almanca hemde İngilizce konuşan 10 tane genç TK hostesini çevikliği ile cebinden çıkarabilecek çok bay/bayan kabin memuru ile uçtum, kaprissiz.Bu gayri müslimler uzun yaşamak için spor yapar. At gibi koşarlar, sen tabi Türk mantığı ile düşündüğün için 60-65 yaşında bir kişiyi dimağında bu işi yaparken tasavvur edemiyorsun.Emeklilik yaşının 60 olduğu bir ülkede bir devlet şirketinin yaş ayrımcılığı yapması en basit tabirle şark çobanlığıdır, cahilliktir, edepsizliktir, kul hakkı yemektir. Ben bunların inancına tabi değilim. 0
    • boş muhabbet 14 Ocak 2014, Salı 13:42:53 sigara içiyorlar uçak geç kalıyor diyen yalanın dik alasını söylüyor yolcu alımı artık yer hizmetlerinde kimse kimseyi beklemiyor . 30 dan fazla transatlantic uçusu yapmış olan vatandaş sen devam et amerikan havayolları ile uçmaya.ingilizce almanca konuşuyor diyorsun sen Türk kabin ekibine yaptığın gibi bir davran bakalım seni ne hale getiriyor o çok övdüğün 55 lik 60 lik nineler dedeler . Bekara karı boşamak kolaydır.. 1
  • Hostes 13 Ocak 2014, Pazartesi 01:13:34 Ne yani simdi torpili Fethullah ve Tayyip erdogan Dan mı yaptırmak gerekecek gerçi yıllardır böyle bir düzenek var . Badem biyikli yakının varsa THY de ucuyosun yas ne olursa olsun :)) grev süresince benim şahit oldugum 9 kişi alındı ki suan uçuyorlar ve uçuşları hiç durdurulmadı . Temmuz 2013 tarihli girişler bunlar . Tecrübe istenmiyor cockpiti mutlu etsinler cockpiti de artık shgm nin onayladığı 6 bacağı uçsun ;)) sistem bu ... E ne diyim ozaman HAVE A NİCE FLİGHT .... 0
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2014, Pazartesi 01:09:49 Kesinlikle size katılıyorum , istişare yaptığım bir çok arkadaşım da aynı fikirde.Yaş sınırında yeni düzenleme şart.Kabin memurluğu sanılandan ziyade önemli bir meslek.Tecrübeli kabin memurlarını da değerlendirmeleri şirketin geleceği ve başarısında ciddi rol oynayacaktır. 0
    • Bank Angle 13 Ocak 2014, Pazartesi 12:16:38 Portakal suyu sunmak ne zaman zor meslek oldu.Ha hostesliği aşağıladığımdan değil garsonluk ben de yaptım,ama bu kadar abartmanıza gerek yok.Beğenmeyen çeksin gitsin kimse babasının hayrına vermiyor size 5-6 bin TL 3
    • ;) 14 Ocak 2014, Salı 01:03:42 garsonluk iidir sen devam et koçum 0
    • Bank Angle 14 Ocak 2014, Salı 09:26:27 O garsonlar hizmet ediyor dostum şuan bana.Kokpitteyim,arasıra uğra beklerim. 0
    • antibank 14 Ocak 2014, Salı 13:48:33 garson mu? :)) koskoca airbus a hard landing yaptıran sen mi bunu söylüyorsun ? sen nesin o zaman traktör şöförü mü? 0
  • falan filan 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:50:22 Anlamadigim birsey daha, yeni girenler icin toplu iş sözleşmesinin maaşlarla ilgili kısmı, thy ne yapmaya çalışıyor? 0
    • km 14 Ocak 2014, Salı 01:05:42 ilk yıl part time sonraki yıllarda kademeli olarak yüzde 55 maaşla başlatacak yaş bu yüzden düşük sürüye koyun olmak isteyen gelsin... 0
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:10:28 Istihbaratınız yanlış. Temel bey farklı bir cemaate mensuptur. Bunu herkes bilir de siz mı bilemediniz? Demek ki iyi araştırma yapamıyorsunuz.. 0