THY’DE FARKLI KÜLTÜREL YAPILANMALAR

    Çok beğenilenler

  • Misafir 12 Temmuz 2010, Pazartesi 11:27:24 THY personel alımında neden " REFERANSIN KİM??" sorusunu ön planda tutuyor ? neden illa partili , hükümet hamili yakınlara yada referanslar dışında mecbur olmadıkça adam almıyorlar ? Öyle insanları alıyorlar ki hayret etmemek mümkün değil ? Adamın teknik becerisizliğini duymayan kalmamış uçağı kaza kırıma uğratmış sonra bir bakmışsın TK ya kpt geçmiş, adam pilot kökenli değil yıllarca Flight engineer uçmuş sektördeki gelişmeler üzerine pilot olmuş kaptan olmuş PIC saati az ama bir bakıyorsun TK da kpt.. İngilizce TOEIC sınavına girmiş min sınırın altında puan almış bulmuş bir AK torpil hooop TK ya kpt girmiş .. Adam hapse girmiş aylarca hapiste yatmış bir bakıyorsun TK ya kpt girmiş ve bua arada bir başka kpt hakkında 200 TL lık mahkeme c 0
  • Misafir 12 Temmuz 2010, Pazartesi 11:35:21 cezası var diye " Kusura bakmayın tam sizi alacaktık ama savcılık belgenizde mahkeme cezanız var alamayız diyerek alnmıyor ..Adam daha önce uçtuğu şirkette şikayet üzerine incelemeye alınıyor ve kontrol dışı hareketlerle uçağı düşürmek üzereyken ( G/A sonrası uçak sağa 45 derece yatışla dalışa geçiyor ) FO ın müdahalesi ile kaza önleniyor ve bu adam simülatör kontrolüne alınıyor. şirketten atılmak yerine kendi kendine istifa etmesine olanak sağlanıyor. 1 ay sonra bir bakmışsın TK ya kpt girmiş. !! Daha sayalım mı ???? 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 12:41:39 SEN ŞİMDİKİ ARKADAŞLAR A BİR BAK HANGİ BÖLÜMDEN OLURSA OLSUN HEPSİ KENDİNİ ULAŞILMAZ ZANNETTİKLERİ İÇİN BİRBİRLERİNİ SEVEMİYORLAR..AMA BİZLER UZUN ZAMAN GEÇSEDE BİR ARAYA GELİNCE SANKİ HİÇ AYRILMAMAIŞ GİBİ DOSTLUK DEVAM EDİYOR..ÖNCE İNSAN OLSUNLAR ((((VE BU LAF TA ÇUK OTURUR GİBİ ALLAH DAĞINA GÖRE KAR VERİR..))))) bu arada sende çok uçmuşsundur ALLAH RAHMET EYLESİN ..KP PİLOTUMUZ KARGO VE 707 LERDE ÇOK UÇUŞUMUZ OLAN SEVGİLİ DOSTUMUZ İBRAHİM CESUR VEFAT ETMİŞ..ALLAH GERİDE KALANLARA VE BİZLERE SAĞLIKLI VE ŞANSLI BİR ÖMÜR NASİP ETSİN ... ZANFORD SAHİLLERİNDEN KÜÇÜK BİR ANEKTOD ..EĞER BÜYÜK VÜCUT KREMİ AÇILMASSA ...KÜÇÜK KREM VARDIR.....SENİ SEVİYORUM ARKADAŞIM..SEN YAZ OLURMU..YAZKİ GERÇEKLER ANLAŞILSIN ...BİZDEN DESTEK SANA A.B.C.D. 0
  • Misafir 16 Temmuz 2010, Cuma 12:34:11 BU YAZININ ANA MANTIĞINI BİLE ANLAMAYACAK KADAR İNSAN HAVACILIK YAPIYOR.HER ZAMAN ŞUNU DÜŞÜNDÜM BİZLER ÇOK KÖTÜ BİR HAVACILIK YAPARAK YANİ KÖTÜNÜN ANLAMI HAVACILIĞIN GELİŞMESİ ESNASINDA DENEME YANILMA METODHU İLE UZUN YILLAR ÇALIŞTIK.VE THY VEDE TÜRK SİVİL HAVACILIĞI BELLİ BİR SEVYEYE GELDİ BİZLERİN SANKİ HİÇ BİR ŞEY YAPMAMIŞ YAŞAMAMIŞ GİBİ GÖSTERMEYE ÇALIŞAN BUGÜNKÜ İDARECİ VEDE ONLARIN YAKINLARI ŞİMDİ KAYMAK YEME YARIŞINDALAR.GERÇİ GEÇMİŞTEDE BÖYLE OLDU..TEK FARK SADECE O ZAMAN ÇALIŞAN HER ELEMAN SİVİL HAVACILIĞA BÜYÜK KATKILAR KOYDU.VEDE ZAHMETLER ÇEKTİ ..YANİ ÜREMİŞ OLDULAR ..HEM UÇAK SİSTEMLERİ HEMDE SOSYAL ÇALIŞMA KURALLARINI YILLARCA İRDELEDİLER EĞER BUGÜN BU SEVYEYE GELİNDİ İSE PERSONELİN ÇOK BÜYÜK ÇALIŞMALARI VARDIR.BUGÜNKÜ ARKADÇ 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 20:20:04 siyasi fikirlerine katılmasamda genclerin okuyup şirketi tanımasında faydalı bir yazı 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 11:57:46 BUDUR... AKSİNİ BİR TANESİ ÇIKIP SÖYLESİN DİŞİMİ KIRAYIM... 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 02:03:34 Bu konu ancak bu kadar ayrıntılı ve tarafsız olarak anlatılabilirdi. Kimselere bir kayırma yok, sebep-sonuç ilişkisi mükemmel... Havacılık kültürünü sindirememiş ve kişisel ikbalden öte bir yönetim felsefeleri olmayan kişiler maalesef rüzgarın yönüne göre davranıyor ve skor peşinde koşuyorlar... Sistemdeki yanlışı görmek ve düzeltmek isteyen yetkililere bedava danışmanlık yapmış Sefa Bey. CRM önlemleri almadan kokpitleri ithal pilotlarla doldurmak, ciddi bir risk kaynağıdır. Sivil Havacılık Akademisi de aynı görüşleri paylaşmaktadır. 0
  • Misafir 14 Temmuz 2010, Çarşamba 00:49:01 yabancı pilotara unıversite sorumlulugu yok o ne guzel. bızede 50 dereden su getırdıler tum mulakatı gectıkten sonra. yahu TOSHID ve thy yonetımının derhal olaya profesyonel bakıs mantıgı gelıstırmesı lazım. arkadas pareayı veren dudugu calar parayı veren ucagı ucurtur. banane senın ucagından olması durumunda bak nasıl patronlar kesenin agzını acacak. zaten ozel havayolundakı adam para kazansa tk da ne işi var. derhal tk fo ve cpt alımında global alım modeline gecip pılotlardan diploma degil atpl lisansı sormalıdır. DERHAL KENDİMİZE GELELİM YABANCILAR HER AY BIN BIN EURO INDIRIYOR MEMLEKETLERINE. UYANIN MILLET.. SAYIN HAMDI TOPCU UYAN. UNIVERSITELI PILOTUN FAZLASI YOK. MANTIKSIZ UYGULAMA ZATEN 0
  • Misafir 13 Temmuz 2010, Salı 23:49:13 Sefa beyin kurum kültüründeki değişikliği kötü olarak yorumlaması, hiç bir mantığa sığmıyor. Yapılan yorumlar da yanlışın üzerine başka yanlışlar ilave ediyor. Konu güzel ama, bu platformda tartışılacak bir konu değil. 0
  • Misafir 13 Temmuz 2010, Salı 21:53:43 teknik a.ş. de son 1 yılda kaç kişi istifa edip gitmiş kışın talebi karşılamak ingilterden 16 17 yaşında çocuklara günlüğü 100 lerce euro verilirken neden sivil havacılık mezunları sadece üst dönemden arkadaşları sözleşme zamanı yönetimden yana olmadı diye 3 yıl boyunca işsiz dışarda bekletilmiş o arada girenler nasıl girmiş sınavsız mülakatsız ve ya göstermelik sınavla kimsenin haberi olmayan sadece girenlerin haberdar olduğu alımlar... 0
  • Misafir 13 Temmuz 2010, Salı 16:42:22 bunlar hem dindarlık yaparlar hem de hak yerler. 0
  • Misafir 13 Temmuz 2010, Salı 15:12:33 Sayın yazar,kendi yaşadığı ve gözlemlediği 35 yıllık süreci başarılı ve kısaca yazmış. Evet yazının içeriğine bakıldığında gerçekten 3 ayrı farklı şirket kültürünü gözlemlemek mümkün. Şu andaki THY'nin şirket kültürü Böl-Prçala ve Sat mantığı doğrultusunda olduğundan önce vitrine önem verilip alt yapı geri plana atılmış görünüyor. Müşteri mutlaka önce vitrine bakar ve mala talip olur. İçerideki fırtına ve sorunları zamanla öğrenir. Ancak THY bu şirketi tamamen elden çıkartma eylemine geçmesine zaman var. Bu zaman içinde oluşabilmesi muhtemel büyük bir kaza vitrini yok eder. Yaşanılarak yazılmış bu kısa ve öz analiz için teşekkürler. 0
  • Misafir 13 Temmuz 2010, Salı 10:53:19 Sayın Kotil ve Topçunun derdi THYyi F-tipilerle doldurmak. Fazla uzağa gitmeye gerek yok kendimdem örnek vereyim: Hava Kuvvetleri kökenliyim, TOEIC notum 900 üzerinde, DLR, sim ve mülakatı geçtiğim halde bana açıklanmayan bir nedenden negatif olarak değerlendirildiğim söylendi THY İK tarafından. Mülakat sonunda hiçbiryerle temas etmemem onlardan haber beklemem söylenmesine rağmen ben kendim telefon etmesem hala haber bekliyor olacaktım. Onların tek dedi kadrolaşmak, ne insana ne de kul hakkına değer veriyorlar. TORPİL,TORPİL ve sadece TORPİL 0