THY 'YERSE'Yİ OYNUYOR...

    Çok beğenilenler

  • Misafir 09 Mayıs 2011, Pazartesi 00:43:40 Sayin Herdem sizin ucus isletme ve insan kaynaklarinda donen dolaplardan haberiniz yokmu? Gecen haftaki yaziniz bayagi gundeme oturmustu. Pilotlarin ucus isletmeden cektiklerini bir arastiriverin isterseniz. Turk olmanin suc yunanli olmaninsa gurur kaynagi oldugu cemaat yonetimini bir irdeleyin...!!! 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 01:23:01 shyo mezunu 4 yıl artı ingilizce ne emeklerle ne sınavlarla ailesi yicek ekmek bile bulamayan ailelerin gönderdiği paralarla 5 yıl okusun lisans alsın typ den çıkıp ingilizce adını söyleyemeyen ne uçakla ne de emniyetle hiçbir alakası olmayan kişilerle aynı kefeye konsun. içlerinde yıldızla düz tornavidayı bile ayırt edemeyen insanlar varken. sorarım size ille başımıza birşey mi gelmeli akıllanmamız için. inanın şahidim yol parasını bulamayıp da 5 yıl okumaya çalışan sonunda biryerlere gelmeye çalışan insanlar var shyo da... insaf diyorum. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 28 Eylül 2011, Çarşamba 12:44:12 Nasıl emin olabiliyorsunuz hosteslerin neler yaptığından! o kadar inançlısınızda dinimizde iftira atmanın bilmeden görmeden duymadan konuşmanında gerçek müslümanlar tarafından''asla'' yapılmadığınıda biliyorsunuzdur tabii vicdanınız olsa diliniz bu kadar çatallaşmazdı... Bizler bile aynı uçuşta yer alıp günlerce uçtuğumuz pilotlarla bu tarz muhabbetlere bile girmezken siz nasıl ve hangi amaçlarla bu tarz muhabbetlere pilotlarla başlıyorsunuz ve nerede devam ettiriyorsunuz bu muhabbeti merak edilmeyecek gibi değil doğrusu? 1
  • Misafir 28 Eylül 2011, Çarşamba 12:44:12 Nasıl emin olabiliyorsunuz hosteslerin neler yaptığından! o kadar inançlısınızda dinimizde iftira atmanın bilmeden görmeden duymadan konuşmanında gerçek müslümanlar tarafından''asla'' yapılmadığınıda biliyorsunuzdur tabii vicdanınız olsa diliniz bu kadar çatallaşmazdı... Bizler bile aynı uçuşta yer alıp günlerce uçtuğumuz pilotlarla bu tarz muhabbetlere bile girmezken siz nasıl ve hangi amaçlarla bu tarz muhabbetlere pilotlarla başlıyorsunuz ve nerede devam ettiriyorsunuz bu muhabbeti merak edilmeyecek gibi değil doğrusu? 0
  • Misafir 27 Ağustos 2011, Cumartesi 21:37:29 Merhaba, acaba neden hiç kimse THY toplu iş görüşmeleri hakkında yazı yazmamakta? Neden sendika ve çalışanların toplu iş görüşmelerine başlamaları engellendiğinden bahsedilmemekte? Yazarların bu konuya gereken hassasiyeti göstermesi gerektiğini düşünüyorum. Bir şirket kasıtlı olarak yetkili iş mahkemesi yerine neden yetkisiz olanına dava açar ve kararı temyiz eder? Bu konulardaki düşünceleriniz nedir? 0
  • Misafir 04 Ağustos 2011, Perşembe 22:42:45 uniforma giymeyen personele basortulu calisma serbestisi getirildi, kiyamet mi koptu? hayir... uniformaliya da getirilmis olsun, kiyamet mi kopacak? hayir, o halde bu sorunun sayin yazari rahatsiz eden tarafi nedir? kendisi basortunun bizzat kendisinden rahatsiz ise bunu da mertce soylesin, kimligini, durusunu, safini belli etsin. yok efendim bizim tesetture bir kastimiz yok gibi yuvarlak cumlelerle isi gecistirmesi mantikli bir izah ve savunma olmayacaktir, pesinen bildirelim. 0
  • Misafir 24 Temmuz 2011, Pazar 20:53:17 her işe dalıp ayak oyunları yapar,birlik olamazsanız işte oturup burada ağlarsınız...siz bunu hakediyorsunuz...hiç ağlamayın...ağlayacaksanızda bu işi yapmayın 0
  • Misafir 24 Temmuz 2011, Pazar 13:12:46 shyo mezunuyum.düz lise mezunu olup eski sistemde 180 sorudan 168 net ile okula girdim.4+1 egitim,ingilizce ,kameralı ortamlarda modul sınavları ve sonunda jar lisansı.ayda ortalama 800 tl harcayıp yaklaşık 50000 tl ye aldıgım jar lısansına karşılık;öss sınavına girme cesareti gösteremeyen,girip 5 net yapan arkadaşlar 6 aylık eğitimle ve 5000 tl para ile EASA alıyolar.SHYM,JAR lısansı modul sınavlarını kameralı ortamlarda denetliyor.ama EASA denetlenmekten mahrum.arel üniversitesinde hababam sınıfı misali çünkü.3-4 yıl türkce JAR sınavlarını veremeyenler,ingilizce EASA lisansı sınavlarını gözleri kapalı geçiyorlar.Modul 7 essay turkce gecemeyen adam,ingilizcesinde adeta sov yapmış.SHYM 'approve' size bağlı deği ama 'not endorse' eliniz 0
  • Misafir 24 Temmuz 2011, Pazar 08:59:54 (konuyla ne kadar alakası var tartışılır ama)THY larında çalışan bir teknisyenim.özellikle aırport tv de bu konu masaya yatırılarak incelenmesini rica ediyorum.thy nın bence bel kemiği olan teknik kısmı niçin thy bir düşman olarak görüyor anlamış değilim. uçak auto flıgt uçar pilot teknisyenin 6-7 katı maaş alır hosteslerimiz zaten ayrı bir tartışma konusu yaz kış demeden teknisyen kışın dışarda soğukta tabırı caizse donarrr.sıcakta apronda çalışır sıcaktan yanarrr bu düşmanlık niye ? mesleğin getirdiği diğer güzel şeylerde cabası.(hidrolik le yıkanır,33 ü bilen bilir,vb.gibi)sefa bey yorumunuzu bekliyorum.şimdiden TEŞEKKURLER... 0
  • Misafir 23 Temmuz 2011, Cumartesi 22:40:55 ATATURK umuz hakkinda soylediklerinize harfi harfine katiliyorum. Ancak turban dan sozum ona %98 musluman Turkiyede neden bu kadar rahatsiz olunuyor anlayamadim. Turbanli kisi okula alinmaz devlet dairesinde ise hic giremez. Birebir yasadigim Isvicre,Fransa ve Hollandada lisede bile kizlar okula turbanla okula gidebiliyorken saydigim ulkelerin hepsinde devlet dairelerinde bile turbanli kadinlar calisirken neden sozde %98 i Musluman olan ulkemizde yasak anlayamadim. Yoksa bu ulkeyi musluman olmayan %2 lik kucuk bir azinlikmi yonetiyor anlamak mumkun degil. Turbanli insanlari okullara almamak insan haklarina haykiri degilmidir. Sirf bu sacma uygulama yuzunde kimbilir ne beyinler koreltilmistir hic dusunen varmi bu sozde musluman ulkemizde 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 17:00:58 bende aynı şeyden muzdaribim. koşullar çok değişti mezun olana kadar ve sonu hiç iyi görünmüyo malesef. keşke bişeyler yapabilsek:) 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 11:57:41 Korkmayan insan bulmak zor. Zaten bu yüzden geldik bu hallere. PDR mezunlarının zamanında açtıkları bir dava var. Onların mezun sayısı da bizimki gibi az olduğu için zamanında yoldan geçenin PDR den ataması yapılıyordu. Dava açtılar ve kazandılar. En son KPSS de eksiye düşüp atanan oldu. Kıymete bindiler. Bizlerde okulumuz tarafından satılmasaydık çok güzel şartlarda çalışacaktık. 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 11:06:14 10:27de yazan arkadaşım, şimdi burada kim daha bilinçli tartışacak değilim, ama şu çılgın türkler kitabı ile tarih öğrenenler herşeyi eksik öğrenmiş demektir. atalarımız da birdir merak etme sen, bu ülkede yaşayan herkesin ataları birdir, aynı çanakkalede aynı savaşı vermiştir. çanakkaledeki atatürkü sevmek ile kurtuluş savaşı sonrası atatürkü sevmek bir değil bunu anlamak lazım 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 10:48:43 ne diyon sen ya?hala 100 sene önceki söylemleri savunuyorsun.samimi isen mahallendeki kadına kıza baskı yapma,serbest bırak bakalım,kendi isteği ile çarşafa giriyor mu?serbestçi ve özgürlükçüsün ya,kendin böyle ol önce.Olamazsın değil mi?NEDEN?çünkü,sen özgürlükçü falan değilsin..resmen baskıcısın..Hem de mahalle baskıcısı..başkasına gerici derken,utanmalısın.. 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 10:35:49 çok boş konuşuyon..üfürükçü müsün sen?boolşiiid!!!!!!!!!!!!!!! 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 23:36:31 iyi diyosunuz güzel diyosunuz sonuna kadar da haklısınız ancak dava açmak için kaç kişi bulabilcez dersiniz?? 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 15:19:47 SHYO' dan bu yıl mezun oldum iş arıyorum. THY ye ulastık mezunların bır kacı olarak bızı ne zaman ıse alıcaksınız dedık once bekleyen TYP ler var 250-300 kişi kadar once onlar sonra sız pekı sıra ne zaman bıze gelır dedık orası mechul ama once ınatla TYP dediler baska bısı demedıler. Bizde kestik artık THY den ümidi artık özel sektor kac para verırse versin tecrubesıze, işe başlamak için ve özel sektörde hala SHYO mezunlarına saygı duyulduğu için beklemedeyiz. Artık tek ümidimiz özel sektor umarız onlarda bu kurslara yonelmez ve bızde onca yılımızı sınawlarımızı emeklerımızı bır kalemde hıce saydırmak zorunda kalmayız. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 12:59:01 Üniversite mezunu tüm arkadaşlarıma sesleniyorum. Dava açmalıyız artık birlik olalım. Aksi takdirde daha önce ki çalışanlara da işe giremeyenlere de iş hayal olacak. Açalım davamızı hesabını versinler bakalım 6 ayda nasıl teknisyen yetişdirdiklerinin. Umarım yakında 6 ayda yönetici de yetiştirirlerde anlarlar o zaman .... 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 10:42:17 kes sesini diyen arkadaşım, elinde herhangi bir konuşacak argümanı olmayan, herhangi bir konuda herhangi bir bilgisi ve görüşü olmayan insanlardansın anlaşılan. zaten bu dünyada en çok cahilden korkmak lazım 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 10:27:30 son yazdıgın herkes atatürkü sevmek zorundamı sorusuna şu yorumum uygun düşer ;eğer tarihi incelersen ve gerçekten damarlarında türk kanı varsa bence bir daha düşün.bilmiyorum benim atalarım bu ülke için savaşıp kurtuluş savaşını verirken senin ataların ne yapıyordu,hatta şimdi senin yazdıklarını görseler acaba bu çocuk bizden mi diye düşünürlermiydi.sayın editör amacım arkadaşa hakaret etmek değil bunun için arkadaşın bilinçlenmesine yardımcı olmaya çalışıyorum.arkadaşa bir kitap önerim olacak şu çılgın türkler ;mümkünse bir incelesin tarihin çanakkalede nasıl değiştiğini .yazdıklarından utanırmı o zaman acaba 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 10:23:57 yazdıklarınıza baktıgımızda hiçte boş olmadıgınızı görüyorum.maalesef sistem içersinden birisi oldugunuz düşüncesindeyim.amacım sefa beyi kollamak değil ama sefa beyin sıkı takipçilerinden biriyim.en azından kanayan yaraya parmak basabiliyor.bu sansasyon yaratmalı ki insanlar bilmediklerini ögrensinler,sizden ricam madem sefa bey yanlı yorumlarda bulunuyor siz açıklarmısınız ne size göre dogru . 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 09:27:54 Tebrikler 'to the point' yazılarınızdan biri daha. Şirketi, çalışanları ve kürüm kültürünü yönetimden daha iyi biliyorsunuz. Elinize saglık. Şirkete dün yerleştirilen yandaşlar sizi ekestirebilir. Yılmak yok yazılarınızı dört gözle bekliyoruz. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 07:42:50 Kendi aramizdaki islerde ise liyakat onemli. Yani, dini inanisi, yasayisi degil, ise ne kadar ehil oldugu onemli. Din bunu istiyor. Cunki kimsenin kalbini ve niyetini bilemeyiz. Herkesin kalitesine bakmak zorundayiz. Ama siz tersten bu normallesmeyi engelliyorsunuz. Islami kesim illa dini butun olmak durumunda degil diyor ama siz dini butun olmayan olmak zorunda diyorsunuz. Islami kesim bu geri kafaliligi asmisken siz oradasiniz. Ulke bile asti ama havacilik gibi elit bir meslek alanindaki bir sitede yazarlik yapan birisinin orada takilmasi, Turkiye de sorunun aydinlardan kaynaklandiginin en acik kaniti. Ozgurluklerden korkan bu bakis acisi, ulkeye yillarini kaybettirdi ve herkesimden turlu acilara sebebiyet verdi. Allah akil versin. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 07:39:28 Ulkede, esi basortulu olan birisine, her iki kisiden birisi oy verdi. Size gunaydin. Uyanin artik. Millet bu sorunlari coktan asti. Siz hala, gecmisin tozlu sayfalarindan kafanizi kaldiramiyorsunuz. Basortusu dinin bir emridir. Isteyen takar istemeyen takmaz. Allah, kimsenin hesabini kimseye sormaz. Bu dunya imtihan yeri ve Allah herkese bir ozgurluk vermis ki imtihan gercek olsun. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 01:56:41 Kabin memurları THY'de genelde Üniversite mezunu. Bu kapadokya denilen yer lise mezunu alıp bir sene lisan sonra 2 sene kabin memurluğu öğretecekmiş. 1 senede lisan olmaz. THY zaten üniversite mezunları arasından lisan bilen eleman alıyor. Bir buçuk ayda yetişecek kabin memuru için hazırlık dahil 3 sene ...Vay babam vay yaaa. Bu güzel iş gerçekten sayın İnan. Araştırın bakalım bu okulun arkasında ne çıkacak. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 01:51:49 değerli okur.sen meraklanma okuyan okuyo bak sen bile buralarda geziyosun.. meslek liselilerden tabikide teknisyen olur . sefa inan olmaz demiyorki.ayrıca shyo ların durumu hakkında ne düşünüyosun.gerçi düşünebilir msiin ki sen:)) shyo lardaki öğrenciler binde birlik dilimle girerler bu okullara senin hesabın kitabın yoktur o yüzden yazıyla yazdım oranı:)) 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 01:48:49 Bir okul YÖK den puanla öğrenci alacaksa THY den istenen vasıfları nasıl sağlayacak? Puanı tutan kişi bu okula girmek istediğinde THY' ye yemi sorulacak. Yani bu okul sadece THY ye yemi kabin memuru yetiştirecek. O halde YÖK le neden çalışıyor THY seçsin Kapadokya eğitsin. Korkunç saçma bir program bu. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 23:43:37 ilk bine girdim öss de shyo ya gittim buyuk bır hevesle..5.yılımı okuyorum mezun olacam ,,onca emegiimi 6 aylık eğitime eş değerde görüyorlar.alınan insanlara lafım yok ama bu kursu acanların hak yıyenlerın yatack yerı olm asın bu ülkede.ne yapmak lazım bılmıyorum da.. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 19:09:36 Sayın Sefa Inan, her zamanki gibi incelemeden, sadece kağıtları baz alarak ve gercekleri hiç bilmeden dar bakış açınızla yani anlamadan yorum yapmışsınız. Amacınız sadece okunma oranını artırmak, sansasyon yaratmak. Size göre hiçbir program açılmamalı. Kaynaklar israf edilmeli. Sanırım siz Ucak Teknisyeni olmadan önce Sivil Havacılık Yüksek Okulu mezunuydunuz:))) tezinizi sadece siz bizzat kendiniz doğruluyorsunuz (meslek liselilerden Ucak teknisyeni olmaz). Oysa çok kaliteli Ucak teknisyenleri var benzer okullardan mezun olan. Degerlendirmelerinizle genclere ve sektöre çok büyük kötülük yaptığınızın farkında değilsiniz (Allahtan sizin yazılarınızı pek onemseyen yok) . 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 18:36:31 turbanlıları dısladıgınız yeter.bize nasıl tarikat dersiniz?insanların ınanclarını nasıl sorgularsınız?? sacı acık boyalı kızlar mı ınanclı.pilotlardan bıle dınlıyoruz hosteslerini gittigi yatılarını... 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 17:22:14 merhaba ben kapadokyada sizin bahsettiğiniz eğitime dahil oldum ve yazınızı okuduktan sonra dedimki vay be sefa beyde bizimle beraber miydir eğtim boyunca neyse aynen onu yazmış kapadokya myo'nun bütün amacı sadece paradır kursiyerleri ayaklı para olarak görüyorlar kurs boyunca atıp tutuyorlar şöyle maaşınız olcak böyle imkanlarınız olacak vs. ama geldik gördükki anlattıklarının yarısı bile olmadı thy teknik diye aldılar haboma verdiler adaletmi bu?şeytan diyor git ver mahkemeye ya neyse. kapadokya myo yurtlarında kalıyor kursiyerler 5para etmz odaya 2 kişi bintl veriyor. depozitonu bile aylar sonra geri veriyor okul. aklı olan katılmasın bu kurslara tecrbüe konuşuyor. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 17:00:29 Atatürk'e hayran olmamak onu sevmemek gibi bir seçeneğin bu ülkede sunulmaması gerekir. Neden mi çünkü "O" olmasaydı kimse vizyoner davranıp bu ülkeyi bağımsızlığa taşıyamazdı. Ayrıca nasıl kim ne düşüncelelerle yetiştirdiyse seni yazıklar olsun. X-Men'den "nickler" kullanacağına kendi dilinde bir rumuz kullan sonra yaz. Unutma o elindeki pençeler bir gün sana da girer:) 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 16:59:10 thy ile hiç bir alakam olmadığını biliniz, adımı açıklamamam çalıştığım yere zarar verebileceğinden çekinmemdendir, saygılar 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 15:04:58 Yazıyı nasıl ve nereden okudunuz anlayaamdım. Size cevap vermeye kalksam bu satırlar yetmez. Ayrıca nick le yazı yazdığınızdan THY yönetimindenmi yoksa normal bir çalışanmı olduğunuzu anlayamıyorum. Ben size hemen telefon numaramı vereyim. Beni arayın sizi sorduğunuz sorularda tatmin edemezsem tekrar isimle yazar ve benim ne kadar yanlış yazdığımı söylersiniz. Biri isimli imzalı yazı yazıp diğeri boş meydana sallarsa anlaşamayızki. TEL= 05322128789 bEKLERİM... 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 14:10:10 bir kaç söz de işkur ile söylemek isterim, işkurun açtığı kurslarda iş garantisi diye bir durum olmadığını biliyorum, kursiyerlik süresi boyunca gösterilen performansa göre personelin işe alınıp alınmayacağına çalıştığı bakım şirketi karar vermektedir. bu konuda bilgi alabileceğimiz bir kaynak varsa açıklar mısını sayın İnan. 6 aylık typ kursunu bitirip de lisans alınması gerçekten mümkün mü. çünkü shy66 ek4e göre b lisans personel en az 2 yıl çalışmış olması lazım, kalifiye personel ise bu süre 3 yıla inmekte. ayrıca a'sı da b'si de iş hayatında nasıl eşitleniyor sayın İnan, sektöre bu kadar uzak olduğunuzu gösteren bu şekilde yorumlar yapmanız inandırıcılığınız yitirmenize sebep olmaktadır. saygılar 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 14:03:04 4- şimdi demişsiniz ki bu ülkeyi bölebilmek ve içimizdeki atatürk sevgisini ve saygısını bitirebilmek mümkün değil, haydaa atatürkü sevmek ile ülkeyi bölmenin ne ilgisi var, atatürkü seven ve sevmeyenler diye ayrım ve bölücülük yapanlar esas Atatürk hayranlarıdır maalesef. saygılar 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 14:02:42 sefa bey, çok çarpıcı iddialar var yazınızda, bu kadar insanın takip ettiği bir internet sitesinde daha dikkatli yazmanızı beklerdim. 1- thyde türbanın yolunun açılmasından size ne, orası özel bir kuruluş, her yaptığı harekette size danışmaya ne gerek var ne de böyle bir şart var. 2- atatürk veya türk bayrağı rozeti takan birine takamazsın diye bir engel mi olundu, varsayımlara dayalı olarak insanları bu kadar kışkırtıp bölücülük yapamazsınız. 3- atatürkü herkesin sevmesi bir zorunluluk mu var bizim bilmediğimiz 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 11:22:41 Bence uzman diye sunulan bu bey askeri uçakların İzmir üzerinde eğitim yaptığını sanacak kadar konudan uzak. Daha fazla birşey söylemeye gerek bile yok... 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 08:40:25 3 - 5 tane iran meraklısına ve hayranına bu ülkeyi teslim edecek kadar güçsüz değiliz. Özlediği rejimi bulacakları ülke var. Gidin oralarda yaşayın (yaşamak denirse). 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 00:16:29 sayın sefa bey yazdıklarınızın altına imza atarım işkur mağduruyum ki siz beni hatırlarsınız. Meğer bu ülkeyi seven ne mutlu türküm diyebilecek ne kadar cok insan varmış sefa bey bazen düşünüyorum acaba bizim ülkemizden başka dünyada kendi vatandaşına bu kadar bindiren başka ülke varmı 'ne mutlu türküm diyene' 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:51:16 Türban bir tarikat sembolüdür başörtüsü ise dinen ve kültürel anlamda takılan halk giysisidir. Bu ülkede türban bir siyasi akımın sonucu olarak 70li yıllarda ortaya çıkmıştır. Türban takan bayanlara sorun bir bakalım kaçı cidden bunu aile baskısı(yobazlığı) altında kalmadan takar. Ben sordum, %80 i ailemden dolayı diyor. Bence esas özgürlüğün yitirilişi budur. Bu arada Türban'ın en ateşli savunucularının erkekler olması ayrıca müthiş bir ironidir. Bu kadar tecavüz ve ensestin olduğu bir ülkede düşündürücüdür. Türkiye zaten Atatürk düşmanı ve sempatizanı olarak bölünmüştür. Hangi grup bir fırsatını bulursa diğerini ezmeye kalkacaktır. Ama şu iyi bilinmelidir ki Atatürk İlke ve İnkilapları uğrunda ölmeye hazırız! 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:20:12 evet son rotüşları yapılıyor ,teknik ,yer işletme ve uzun süredir çalışması süren kabin de özelleşiyor .. artık türbanın entrikayla sahneye sokulması gerekmeyecek yakında üniformanın parçası olacak .. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:17:28 Ama anlamak isteyen yok.... Bünye kabullenemiyorum diye avaz avaz bağırıyor ama Doktor duymuyor........ Veballeri büyük olacak. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 17:50:36 Can Pazarı Okullarda pazarlar kurulur On kuruşluk mal üç kuruşa satılır Satan sıfırdan kar eder Tok alıcı ama gözü aç Şehirlerde insan pazarları kurulur 20 yılda yetişen bir günde satılır Satılan insanlığından utanır Alanın gözü ne görür Boş kağıtlarda pazarlar kurulur Geri dönüşümlü kağıtlarda satılır, Geri dönüşü olmayan gençliğim Göz yaşlarım, bir kağıt ıslatmaya yetmedi Nereye baksam can pazarı Kölelik bitti sanma Türk ecdadı Bakma gözlerime, can havlim bile kalmadı Bir gözyaşı, bir imza sayıldı Üç kuruşa satıldım, çöpe atıldım 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 16:53:44 yıllarca havacılıkta çalış çabala dur.....bi sapa balta olmamış adam bastırsın parayı alsın lisansı bide lise mezunu bide gelir senin üzerinde uçar işte sana yıllarca okumanın adaleti olamadı bi kaptan babamız amcamız ahhh ahhh 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 14:53:19 Ne olur açın artık şu TIP kursunu . Barajı geçemiyorum bir türlü ama doktor olmak benim de hakkım en iyisini yaparım baka baka da öğrenirim. Uçaklarda yüzlerce adamın canı bu şekilde korunuyorsa ben de bir kişinin canını her türlü korurum. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 14:50:58 Açın okulları, açın kursları bakalım 2 seneye kalmaz kimlerin neresinde patlayacak bu olay. Biz şu anda ailemizin çevremizin yüzüne bakamıyoruz boşa mı okudun diye Allah da kimseye bırakmasın hakkımızı sorumluların da destek verenlerin de başına 5 misli gelsin. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 14:35:29 Türkiye'de herkes kendi çıkarı için birşeyler yapıyo... bu THY'de de aynı buradaki yazarlarda da bende shyo okudum okulum şubat 2012de son buluyo ve bu noktada taşeron firma filan çıkması çok can sıkıcı yazdınız bu konu benim çıkarıma çok iyi.. başörtüsü konusuna gelincede sizin çıkarınıza iyi galiba ki böyle rahatsız olmuşssunuz bayanların başlarını kapatmasından... tekrar söylüyorum Türkiye'de herkes kendi çıkarına konuşuyo... 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 14:13:20 elinize , kaleminize saglik . bu cikan yonetmelik bilincli yayimlandiysa tepki yoklama amacli siyasi olabilir, ki ulkenin icinde bulundugu durum malum. ya da Thy de Yonetmelikler cikarken K O N T R OL edilmeden cikiyor. bu kadar yatirimin yapildigi ve goz onunde bulunan bir kurumda , 5000 yada 6000 kisiye cikarmis oldugun yonetmeligi Y O R U MA acik cikartirsan >>>>>>>> Bunun gibi polemiklerle muhatap olursun >>>>> Ya D a OLMAYA devam edersin ... yazık.. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 13:36:19 THY pilot alimi mulakatlarinda nerden geldikleri belli olmayan ve mulakata katilan kaytan biyikli 3 muhterem beyefendi! mulakata Ataturk rozeti ile gelen pilot adaylarini basarisiz kiliyorlar. Bu gercek bilindiginden bircok aday ise girmek ugruna ceketlerindeki Ataturk rozetini cikarip mulakatlara giriyorlar. Sefa Bey once bu muhteremlerin kim oldugunu arastirin. Ne amacla oraya geldiklerini ogrenin. Ataturk'e karsi nefretin sebebi nedir? Yoksa menemen olayinin torunlari hala icimizde mi? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 13:35:15 Nedir bu başörtüsü ile sıkıntınız anlamıyorum. Halk arasında örtülü veya örtüsüz ayrımı olmadan herkes birbirine saygı göstermeye başladı. Demokratikleşen bu toplumu neden kutuplaştırmaya çalışıyorsunuz. Yazının sonunda bahsi geçen piercing veya dövmeyi özgürlükle bağdaştırırken neden başörtüsüne yasakçı bir tutum sergiliyorsunuz. Bırakın herkes özgür olsun. Saygı gösterin ki, saygı göresiniz... 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 13:30:07 bununlar beraber 2023 te %4-5 lik işssizlik oranı hedefleyen hükümet işçilik maliyetlerinden ve temel özlük haklarından kısarak daha fazla istihdam daha fazla dış piyasayla rekabet daha az maliyeti hedeflemektedir. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 13:27:54 devlet yeni istihdam politikasında işssizliği azaltmak ve reel maliyetleri asgariye indirmek adına mesleki eğitimlerden artık elini çekecek bunu ihtiyacı olan sektörel firmalara devredecektir.bunun pilot uygulaması biraz havacılıkta yapılıyor. yakında gündem yaratacak olan kıdem tazminatları meselesinin alt başlıklarında bunu görebilirsiniz. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 13:12:01 taşıma suyla değirmeni dönderen taşeronlaşmış bir ülke oluyoruz ve %50 miz memnun.Eğitim,ilerleme,çağdaşlık,güvenlik sadece birer kelime olmaktan ileri gidemiyor.Günü kurtarıyoruz inanın bunu çok profesyonelce yapıyorlar (ustalık döneminin getirisi) ama temellerimizin sağlam olmadığı ve ilk sarsıntıda yıkılacağımız aşikar. sefa bey in temelleri güçlendirelim uğraşına canı gönülden katılıyorum.bu tür sorunlar çalışan bir sistemin sağına soluna yama atmakla düzelmeyecek.sorunu tırnaktan başlayıp tepeye kadar düzenleyen yeni bir sivil havacılık mevzuatı ile gidermek mümkündür mevzuatı mevzuatı 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:57:12 Başörtüsünden çekin elinizi artık,her kuralın altında dini simge aramayın. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:56:13 Babasinin adi Mithat lim.Ablainin adi Bela lim kirgec inanmayan google girsin baksin.Aslinda Emine limin bu tutarsiz davranislarini onu terkeden Eslerine sormak lazimAdamlari nasil cildirtiki onu terkettiler.Ayrica revize edilen onun talimatlarina bakin rev001 vb.KİSACA RUHU DİNGİN OLMAYAN TUTARSİZ BİRİ? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:55:08 turban neden serbest olmuyor??biz de atatürkçuyuz rozete bişey demıyoruz cıkarttırılmasın ama turban yasagı neden...Temel Kotil umarım buna da bir cozum bulur 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:54:57 EMEİNE LİM VE ALİ GENÇ E SORMAK LAZIM NEDEN ATATÜRK VE TÜRK BAYRAĞI HARİÇ İBARESİNİ TA BAŞTAN KENDİ HATANIZ OLARAK KOYMADINIZ DA SONRA İŞ BAŞKA YERE ÇEKİLMEK İSTENİYOR GİBİ SAÇMA SAPAN BİR YAZI YAYINLADINIZ??? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:54:52 Babasinin adi Mithat lim.Ablainin adi Bela lim kirgec inanmayan google girsin baksin.Aslinda Emine limin bu tutarsiz davranislarini onu terkeden Eslerine sormak lazimAdamlari nasil cildirtiki onu terkettiler.Ayrica revize edilen onun talimatlarina bakin rev001 vb.KİSACA RUHU DİNGİN OLMAYAN TUTARSİZ BİRİ? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:46:54 Sefa Bey, hersey guzel yazınızda ama türban neden serbest olmasın bize sadece bunu açıklar mısınız?nedir bu önyargı?? göz zevkimi bozulur yolcuların? hatta kabindeki pilotların?? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:46:32 Degerli Thy Ust Yonetimi.Emine Lim 5000 kisiyi kucakliyacagina AYRİSTİRMİS KİSACA BOLMUSDUR.KABİN BİRBİRİNE DUSMAN OLMUSDUR.Twitter ve facebookdaki kopan firtinalara hele dunki protestoda Pankartla Protesto edilen Tek kisidir.Bukadar Emine Limi korudukca sizinde akibetiniz Misir devrik lideri MUBAREK gibi olur.Basbakanlik.olaylari gozlemekte? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:40:40 Emine lim burhaniye kokeli aslinda tamamen CHP kokenli 2001 de ayagindan Mafya/dolandiricilik davasi nedeniyle ayagindan vurulan Mithat Lim in kizidir.Kizkardesi Dzkardesi MustafaSarigule Cok hizmeyleri olmus.2 kez ayrilmis.Negatif Ruhlu birisidir.Kisaca evde mutlu olamayan isde insanlari nasil yonetsin 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:36:22 TURBAN SERBEST OLMALI. BU AYIRIMCILIK NEREYE KADAR 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:36:17 Sefa bey peki THK ya ne demeli şimdide kalkmış ünüversite açıyorum diyor. Yıllardır halkın parasını har vurup harman savurdu şimdide halkı bu şekilde sömürecek. Hayalden ileri gitmiyor yaptıkları olan halkın parasına oluyor.. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:35:37 ürban gelmeli serbest olmalı.biz de ucmak ıstıyoruz turban yuzunden biz de o kadar kazanmayalım mı yani..bu haksızlık neden....hem belki birz kabine terbiye de gelir..bası acık hosteslerınızı de gorduk.. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 12:32:18 Umarım bu güzel yazınızı THY yönetimi de okur. Anlar mı bilemem ? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 11:50:45 Tebrikler hocam. Muazzam bir yazı. T.U. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 11:11:16 EASA kuralı: 3 yıl prtaik tecrübe + modül sınavları sonucu lisans alınır. esas sorun bu süreçte gatakulli var mı ona bakmak lazım ( tecrübe belgeleri ?? ) yoksa YÖK bu okulları 10 yıla çıkarsa gidip 10 yıl okul mu okuyacağız, tam karadenizli işi hem otobanda ters yönde ol ( 5 yıl okul ) hemde kurala uygun lisans alanları suçla. esas sorun okulları 3 yıldan 5 yıla çıkaranlarda 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 10:10:45 Ağzınıza saglık. Hislerimize tercüman olmussunuz. Kendimi anlaşılmış hissettim. Şirketimi çok seviyorum. Senekerdir evime ekmek götürüyorum. Kendini ve çıkarlarını düşünen yönettiği topluma zerre deger vermeyen, vermediği gibi de var olan degerlerimizi rencide eden amirimizin!!!! Sebep olduğu ( bu kaçıncı) skandalın şirketime zarar vermemesini istiyorum. Ama bu kadar olaya rağmen bu Zat'ın bu kadar korunmasının anlayamıyorum. Bir yanda uygun olmadıgı düşünülen birçok kisi isten atiliyorken gorev degisikligi yapmak bu kadar zor mü? Başka bir birimde değerlendirilsin. Olmuyor Çünkü bizimle 'biz' olamadığı için olmayacakta. Saygılarımla. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 10:05:57 Sayin yazar, Basortusunu serbest birakmak icin yonetmelik cikarildi diyor. Eee ne var bunda. Ne guzel iste. Demekki THY nin dunyaca tescillenen kalitesi raslanti degilmis. Insanlarin dillerine, dinlerine, renklerine, felsefi ve dini tercihlerine bakmadan, hepsine mukemmel hizmet vermek zorunda olan bir havayolunun, kendi icinde ayrimcilik yapmasi zaten beklenemez. Ikinci hususa gelince, rozetin yasaklanmis olusu da sacma. Bunun sebebi de ideolojik asiriliklari onlemek bence. Kabinde yonetime karsi baskaldirmanin bir sembolu olararozet ya da bayrak kullaniliyorsa, bunu da kabullenmeyi bekleyemezsiniz. THY zaten bayrak tasiyor ve Ataturk un kurdugu bir sirket. Gecmisin deger yargilari ile, anormal olan degerleri esas alip, dogru uygulamalari 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 05:01:07 Gerçekten helal olsun Sefa Bey.Bu yıl SHYO dan mezun oldum.İçinde bulunduğumuz durum ancak bu kadar güzel anlatılıp dile getirilebilir.İnşallah THY yetkilileri de sesinizi duyarda bu işe alım konusuna bir düzen getirirler.Bizim durumumuzu tam anlamıyla dile getirdiğiniz için çok teşekkür ederim. 0