THY, THK Üniversitesi'ni almalı...

    Çok beğenilenler

  • Öğrenci Yakını 18 Ocak 2016, Pazartesi 12:34:48 THK'nın Saygıdeğer Başkanı,Üniversiteniz pilotaj bölümünde okuyan öğrencilerin aileleri yemiyor içmiyor,dişinden tırnağından artırıyor,kimi evini malını mülkünü satıyor,50.000(ellibin ) TL. olan yıllık öğrenim ücretini aksatmadan size veriyor.Siz ise parasını peşin aldığınız bu öğrencilerin uçuş eğitimlerini çok az yaptırarak akademik takviminin çok çok aksamasına ve öğrencilerin zamanında mezun olamamasına yol açıyorsunuz.Kurumunuzun yönetim hatalarından ve keyfi uygulamalarından dolayı geç mezun olacak olan öğrencilerin ,geç mezun olduğu her ay kadar kaybettikleri maddi tutarlar için büyük maddi-manevi davalar açacağının farkında mısınız? 0
    • THKÜ 26 Ocak 2016, Salı 13:39:47 Kapatın gitsin üniversiteyi deseler inanın öğrencilerden çok üniversitedeki paşa, paşa çocukları ve dansözler üzülür. Bu kadar rahat ve çokca maaş alacakları başka bir yer yok. Paşalar artık çocuklarının maaşlarının miktarlarını da kendileri belirledikleri için burayı kaybetmemek için uğraşıyorlar. Hiçbirinin öğrencileri düşündükleri yok 1
  • HESAP SORULSUN 18 Ocak 2016, Pazartesi 22:28:33 Ali Bey, ''Türk Hava Kurumu'nun bugün içine düştüğü bataklığın tek sorumlusu Osman Yıldırım'dır'' diyorsunuz ve çok doğru söylüyorsunuz.Bu güzide kurumu bu hale getiren,yüzlerce çalışanı ve binlerce öğrenciyi perişan eden bu emekli tümgeneral hakkında ne yapıldı? Kuruma verdiği bunca maddi-manevi zarardan sonra bu yaptıklarını bu adamın burnundan fitil-fitil getirmek (hukuki yollardan) gerekmez mi? 2
  • Tüm yorumlar

  • İsim / Rumuz 23 Ocak 2016, Cumartesi 21:17:44 3 ay oldu ambulansci pilotlara doktorlara maaş yok. Bakanlığa dilekçe verdik kasım aralik maaslarimizi hakedislerinden kesip ödeyin diye. Beyler rahatsız olmuş iki aylık maaşları keserseniz zor durumda kalırız demişler. İnsanlar ev kirasını kredilerini ödeyemez halde .sen koca kurum olarak zor duruma dusuyorsunda 3aydir maaş vermediginiz biz çalışanlar ne yapalım? Bu kadarda pişkinlik pes arkadaş. Yapamayacaksaniiz battiysaniz kendinize de biz çalışanlara da işkence etmeyin, bakanlığa ihaleyi iade edin.yapacak biri bulunur nasılsa. 0
  • şakir 22 Ocak 2016, Cuma 16:07:42 Kurbanda deri toplasınlar kurtulsunlar krizden... 1
  • AU 22 Ocak 2016, Cuma 14:47:50 Bu tamamıyla profesyonellikten uzak bir şey olur. Tabiki tüm öğrenciler, oradan ekmek yiyenler isteyecek ki THY onları alsın. Ama bu yapılırsa bu kadar hatanın faturasını sadece THY öder. Yapılanlar bazılarının yanına kar kalır. 0
  • kayyum 22 Ocak 2016, Cuma 09:11:21 Devlet bu zülme kayyum atayarak son vermeli artık. BEnim aklımda Kocaeli SHYO'nun efsane yönetimi var. Onların yönetim kısmını direk yollayın .Okula rektör olarak erhan hocayı-satılmış hocayı da bölüm başkanı olarak , haluk hocayı da ileride açacağınız typ lerin başına icra kurulu başkanı olarak atarsınız. Bakın bakalım okul 6 ayda nasıl düzlüğe çıkıyo. 5
  • THKÜ öğrencisi 21 Ocak 2016, Perşembe 23:20:18 Ali Bey böyle bir teşvik yazısı kaleme aldığınız için öncelikle Thk üni. öğrencisi olarak ben çok teşekkür ederim. Adı geçen üniversitede okuyorum. Ve yerden göğe kadar vatansever milliyetçi bir gencim. Okulun idari kısmında birtakım sıkıntılar olabilir lakin bu öğrencilerin ne eğitim öğretim kısmına nede ruhsal duygusal durumuna asla yansıtılmıyor. Bütün hocalarımız Türkiye'deki hemen hemen en iyi üniversitelerde egitim alıp bize hocalık yapmaktalar. Iyi bir eğitim aldığımı gereken donanıma sahip olduğumu düşünüyorum. Ama gelin görün ki yaklaşık iki ay önce Türk Hava Yollarının kabin memurluğu için başvurduğum pozisyondan olumsuz dönüş aldım. Üstelik bütün kriterleri taşıdığıma inanıyorken. Ah afedersiniz Thy'nin her koridorunda bahsi geçen devletin üst kademelerinden olması gereken meşhur torpilim yoktu. Ne yazık ki iyi bir üniversite yıllarca alınan özel dil eğitimi.. işe girmeniz için yeterli olmuyor.. benim ve Üni arkadaşlarmn sizden ricasi bu konuda da bir yazı kaleme almanız... 0
  • Cok yazik 21 Ocak 2016, Perşembe 05:33:27 Dakanları ve rektörlüğü tek bir kişi tarafından vekaletle götürülen, iddia olunan göre "UZMANLIK ÜNİVERSİTESİ"... Neyin uzmanı olduğunuzu yazmak bile istemiyorum. Boş vaatler ve gerçekleştirilemeyecek iş garantisi ile alına lisans öğrencileri Mayıs ayında mezun olacaklar... Yalanlarınızla oluşan umutlara sarılmış paralarını ve ömürlerinden en değerli dört yıllarını aldığınız o gençlerin ve ebeveynlerinin yüzüne? O törene şimdiki başkan, rektör/dekan vekilinin yanına eski başkanı, rektörleri ve dekanları da oturtmalı, hatta diplomaları bizzat onlar vermeli öğrenci ve veliye. Yazık ki, ne yazık. 1
  • Yönetemiyorsunuz 20 Ocak 2016, Çarşamba 21:28:33 Herkes Kürşat a yükleniyor ama bu üniversitenin Rektörü yok mu. Bu adamın sesi neden çıkmıyor hiç ? Sadece imza için mi oda da tutuyorlar bu adamı ? Ne kadar gereksiz ve beceriksiz biriymiş 2
  • thk pişmanlıktır 20 Ocak 2016, Çarşamba 20:11:53 THK'nın asıl sorunu kapasitesinin çok üstünde öğrenci kaydetmesi. Nedeni basit. Kayıt yaparken parayı alıyorsun ondan sonra öğrencinin yüzüne bakmıyorsun. Rica minnet, binbir eziyetle 2 senede yakasını kurtaran seviniyor. Birde modüler sistemi keşfetti Abdülrezzak Freewanderer isimli arkadaş. Ayda birkaç gün uçur, derslerinde yarısını sınıfta yarısını uzaktan yalapşap ver, al sana mis gibi sistem.Kaç öğrencin var ne kadar zamanda mezun edebileceksin önemli değil. Üniversitenin 60 pilotaj öğrencisi vardı, sonra kontenjanı artırdılar diye biliyorum. 60 öğrenciyi uçuramayan adamlar (çünkü elde bu kadar öğrenciye yetecek uçak ve öğretmen yok) kontenan artırdı, üstüne THY'den öğrenci aldı, işler iyice arapsaçına döndü. Ne diyeyim, öğrenci arkadaşlarımı tez vakitte Allah kurtarsın ! 0
  • Kalite ye cevap 20 Ocak 2016, Çarşamba 15:20:36 Madem kaliteden ödün vermiyorsun buyur THY ile uç zorla bindiren yok:) ama eminimi sende cebi delik kalite diye takılan tiplerdensin. 1 saatlik uçuşta 3 kuruş verip 5 yıldız konfor beklersin :)) yok öle bi dünya. Arkadaşlar kimse pgs ye binin diye söylemiyor ama emin olun Türkiye'nin en kaliteli pilotları pgs de buna şüpheniz olmasın. 0
  • KALİTE 20 Ocak 2016, Çarşamba 12:47:09 BENCE PEGASUS HAVACILIKTA KALİTEYİ DÜŞÜRÜYOR. UCUZ ETİN YAHNİSİ YAVAN OLUR. 0
  • Akli Selim 20 Ocak 2016, Çarşamba 10:50:15 Suc olmayan seyler M.T ve ekibince savciliga sucmus gibi verildi! Lakin isimler secilerek! Ayni konularda onlarca isim elendi! Bunlar ayyuka cikacak! Yeni yonetimin akli selim ve gercekci opmasi gerekiyor! Hersey hakkina kavusacaktir! Metin Toprak'in pisligini temizlemesi gerekiyor! 1
  • Yonetemiyorsunuz 20 Ocak 2016, Çarşamba 10:47:03 Hic bir universitenin bulamadigi imkanlar yerle bir edildi! Esas kurum zararlari oralarda. Ertan Zencir enstitu kapadi: yuzlerce İrakli, Libyali ogrenci geri gonderildi. Milyonlarca dolar gelir gitti! Sosyal bilimler enstitusunun bolumleri kaptildi milyonlarca tl gelir gitti. Yagem kapatildi, kurumlarin duzenli danismanlik aldigi yapi lav edildi, gelirler gitti! Esas kurum zararlari burda! Niye para bulamiyorsunuz? Cunku yonetemiyorsunuz! 1
  • Kral ciplak 20 Ocak 2016, Çarşamba 10:43:36 Simdiki rektor oncesinde kapi kapi universite gezip beni ise alin diyen bir adamdi. Ondan onceki M.T. nin adami! M.T ise universiteyi mahveden herseyini bitiren adam. Ondan onceki ise yaptigi onca guzel seyi aptalcasina mahveden adam. Ama ne okursa olsun Osman ve Unsal'in yaptiklarini kimse yapamaz. Onlar devam etseydi su an hic bir problem yoktu aslinda! 2
  • Unuversite 20 Ocak 2016, Çarşamba 10:41:07 M.Toprak gelmeden uluslarari iliskileri olan, yurt disindan talep goren, kurumlara danismanlik sunan vb. bir THK univ. vardi! Adam 5 ayda 20 milyon harcadi, universitenin tum kazanimlarini yok etti, etrafta ismini lekeledi dedikodu yaparak! Ondan da bu yuzden fazlasiyla hesap sorulmasi lazim! Universitenin degeri mi? Sadece o havaalani kampus bile cok az kurumda var! Degeri ifade bile edilemez... 1
  • ucus okullari 20 Ocak 2016, Çarşamba 09:25:16 Ucus okullarinda ucus ogretmeni kaldimi acaba? Bu ogretmenler neden istifa etti? Maas odemelerinde hic bir sikinti yokken. Acaba yonetimsel baskilarmi vardi? Mevcut yonetime bu sorular soruldumu? 0
  • 1234 20 Ocak 2016, Çarşamba 06:03:16 Krnz rumuzlu astronot sen nerden yetiştin acaba da bi işe yaradığını sanıyosun? 2
  • bak simdi 20 Ocak 2016, Çarşamba 04:08:35 Dunyanin en yetenekli pilotlarini yetistiren lufthansa vs dunyadaki hicbir sirket, universite sarti bile aramiyorken,thy'nin bu 4 yillik israri nedir.Sanki fizik makine mezunu sartimi var.Artik ask kendini thy,as kendini. 1
  • Gelecekteki pilot.. 20 Ocak 2016, Çarşamba 02:14:14 Sakın ama sakın THY öyle bir işe kalkmasın kendi akademisi varken yetenekle girilebiliyorken parası olan konusmasin artik. SAKIN THK ile işe girme THY daha az pilotun kalır... 0
  • Frequent Flyer 20 Ocak 2016, Çarşamba 00:24:11 Ali Sabancı'nın paralı tuvalet fikri ne derece reklam amaçlıysa sizin de bu konuyu gündeme getirmeniz o derece reklam amaçlı diye düşünüyorum. Gerekçesi her neyse Pegasus'tan size binlerce teşekkür!! Bu arada kimse yanlış anlamasın; ancak istatistiklerle sabittir, Pegasus Avrupa'nın en ucuz havayolu şirketi. Her hafta 2 kez PGS ile uçan biri olarak gözlemim % 90 doluluk civarinda çalışıyorlar. Bence bundan gerisi detay ve kişisel alınganlıktır. 5
    • Konumuz THK 20 Ocak 2016, Çarşamba 13:29:46 Koçum sen konuyu karıştırdın galiba, konumuz THK Üniversitesi,Pegasus değil! 3
  • THK Üniversitesi 19 Ocak 2016, Salı 23:05:06 THK üniversitesi'nin değeri nedir? Yani gayrimenkulleri, demirbaş ekipmanı, ofis ve idari altyapısı, IT sistemleri, sertifikaları, yeterlilik belgeleri, marka değeri, personel kalitesi vs.vs. THY'nin sıfırdan okul kurmayıp THK'ya para yatırarak kısa yoldan elde edeceği bir birikim mi var ki bunu oneriyorsunuz? Hem borsaya açık bir şirket neden vakıf üniversitesiyle uğraşsın, yolsuzluklara ve arpalık haline gelmeye müsait bir birim eklesin, dertsiz başına dert alsın.. 2
  • thkustudent 19 Ocak 2016, Salı 21:49:10 eğitimini tamamlamış olan 240 aday pilot nerede? hayır ben buralarda göremedim o 240 kişiyi. Kaldı ki eğitimini tamamlamış aday gibi bir ifade zaten mantıken hatalı. Ayrıca alt yapı ve donanım denen şeyin thk da olduğuna emin misiniz? 3 senedir buradayım onuda göremedim çünkü... Uçak yok, teknik yok, öğretmen yok: Donanım bunun neresinde? 1
  • ucus ogretmeni 19 Ocak 2016, Salı 21:26:44 Thk da ucus ogretmeni kaldimi? 0
  • ... 19 Ocak 2016, Salı 20:22:28 Üniversite harici eğitim alanlar eğitimsizmi oluyor?? 1
  • Krnz 19 Ocak 2016, Salı 19:38:23 Sakın haa...thk na bulaşam yanar...sonra thy da yer bitirir batırır bu asker yöneticiler...akıllı olun herkez kendi yoluna....thk bitmiştir ordan yetişen pilotta Teknisyende bi işe yaramaz 22
    • Biraz saygı 19 Ocak 2016, Salı 22:10:49 Türk Hava Kurumu Üniversitesi'ndeki öğrenci pilotların kontrol uçuşlarına siz de geliyosunuz herhalde. Nerden biliyosunuz yeterliliklerini? Hangi uçuş okulu olursa olsun değerlendirmeleri kontrolleri yapan SHGM. Bırakın da işe yarayıp yaramayacaklarına onlar karar versin, ona göre de uygun görürlerse lisanslarını düzenlesin veya düzenlemesin. 1
    • ATMA 19 Ocak 2016, Salı 23:50:22 İşkembeden atma kardeşim.THK Atatürk'ün kurduğu, Türkiye'nin en eski ve köklü pilot yetiştirme kurumudur.Şu anda havacılık sektöründe pilot olarak çalışan ve bu kurumda yetişmiş binlerce pilot vardır. 2
    • gereksiz 20 Ocak 2016, Çarşamba 02:03:11 Yüreğin varsa çık bu sözleri ordan yetişen pilotların ve teknisyenlerin önünde dile getir 2
    • SHGM DEĞİL 20 Ocak 2016, Çarşamba 10:42:33 Shgm gelmiyor kontrol uçuşlarına bu sayede kör topal herkesi pilot yapıyorlar. 16
    • Cahil 20 Ocak 2016, Çarşamba 13:37:09 Burada yorum yapanlar arasında maalesef ''Thk'nın pilot kontrol uçuşlarını SHGM yapmıyor'' diyecek kadar cahil olanlar var.Evet itiraf ediyorum SGHM yapmıyor, bakkal Mehmet Efendi yapıyor! 2
  • kayyum 19 Ocak 2016, Salı 19:02:26 kayyum gelecek.hiç boşuna yorulmayın. 2
  • T 67 19 Ocak 2016, Salı 16:05:02 yönetim zihniyeti değişmeden kurumun düzeleceğini düşünmüyorum. bütün genel müdürler aynı. osmanın atadığı biriside genel başkan. 1
  • Kbl 19 Ocak 2016, Salı 15:16:58 Anlayamadığım tek şey böle rezalet durum aylardır var ve SHGM ortada yok...çok yazık... 1
    • aklima geldi 21 Ocak 2016, Perşembe 05:23:04 THK üniversitesi kayıtlarına bakar mısınız kuruluşundan bugüne devlet memuru kimler ve hangi konularda lisans üstü (master ve doktora) yapmış? 0
  • Freewalker 19 Ocak 2016, Salı 15:09:17 Giraycım biliyorum buraları okuyorsun sana çok selam söylemek istedim.Gözlerinden öpüyorum. 0
  • ... 19 Ocak 2016, Salı 14:49:49 THY ve özel şirketlerin aslını inkar eden IK politikası ile asla Türkiye'de pilot sorunu çözülmez.Temel problem mantalitedir ve buna THK'nın alınması , sadece ilave sorunlar ekler 0
  • Pilotaj Öğrencisi 19 Ocak 2016, Salı 14:40:13 Maalesef zorla yollandığımız TUA da öğretmen yok. Son sınıf öğrencilerine şu anda hiçbir aksama olmaz hava bir gün bile bozmazsa bile Temmuz 2016 olması gerekirken NİSAN 2017 de mezuniyetiniz deniyor..Bu mükemmel TUA nın normalin 3 katı değerlerine göre yapılmış raporlarına göre.TUA 250 saatlik uçuşlarımızı aylık ortalama 5 saat ortalama ile yaptırıyor.TUA nın yıllık mödüler atpl kapasitesi 15-20 arası 0
  • THKÜ Öğrenci 19 Ocak 2016, Salı 14:33:06 THK üniversitesi Türkiyenin en kötü üniversitesidir.6000 öğrenciye 250 akademik kadro dünyada havacılık konusunda çalışan üniversitelerde bu oran 1 e 1 yada 1 e 2 civarındadır.Eğitim kalitesi bakımından o kadar acınacak haldeyiz ki okulda profesör yok yok Vandaki üniversitenin bir fakültesindeki akademik personel sayısı THKÜ de yok.İşi bilen kimse yok burada mühendis falan hikaye buradan kaportacı çıkmaz. 7
  • Yanlissin Alibey 19 Ocak 2016, Salı 14:32:28 Ali bey, milliyetci ve vatansever durusunuz guzel fakat yanlis algiladiginiz birkac konu var bence. 1) Osman pasa denen kisinin universite kurmasi kesinlikle buyuk hata idi. Orasi dusundugunuz gibi tam tesekkullu bir universite asla olmadi ki. Bunda tabi ki YOK eski baskani Ziya Ozcan'in da sucu var. Bir PPL'e kandi bu memur. 2) THY, THK'yi asla almaz. THY isterse 5 tane THK Universitesi ayarinda universite kurar. Bu guce sahip cunku. THK batmis, borcu var. Hem alacaksin, hem ayaga kaldiracaksin, hem borclarini odeyeceksin, hem de iceride kanserli gibi bunyeye yapisip kalmis asalaklarla kafani agritacaksin. Is mi bu? Milliyetci duygularla bu kuruma yanasan ve kendini feda eden baska bir kurum cok buyuk zarar gorur. Bunu gorbilmeniz gerekirdi ama goremiyorsunuz. Koskoca KOC bile goremedi ki bunlarla beraber ucak isine girip zarari sineye cekti konusamadi. Koskoca Saran grubu mesela, Osman ile birlikte pozlar verdi sonra kayboldu adam, birdaha gormedik. Bunlar bile dolandirildi. The END 1
  • a 19 Ocak 2016, Salı 14:17:48 airporthaber şu yorum yazma işini facebook ile giriş yapabilen veya kullanıcı adı sanı kayıtlı, istenildiğinde o kişiye ulaşılabilen bir sistem haline getirseniz! 2
    • Kesinlikle 20 Ocak 2016, Çarşamba 01:51:30 Kesinlikle katılıyorum, çok güzel demişsiniz... 1
    • Tabiki 20 Ocak 2016, Çarşamba 07:39:28 Giraycım ayıp ettin 1
  • tabi canım tabi 19 Ocak 2016, Salı 13:49:47 artık satacak mal mülk kalmadı birazda THY nın mallarını satsınlar savsınlar Hava ambulansda 4-5 aydır insanlar maaşa alamıyor ödenek gelmiyor oksijen tüpü helikopeter yakıtı alacak para yok. internet bağlantısı yok parasızlıktan kesildi gidip ordan buradn bağlantı dileniyoruz. çalışanların yemek parası verilmiyor ulaşım parası yok sayın Ali Bey bunlara da çözüm üretin lütfen 0
  • on numara bir fikir 19 Ocak 2016, Salı 13:48:48 Gerçekten güzel bir fikir,bakıyorumda thk yı hep yerden yere vuruluyor,kimse bu kötü gidişten çıkmak için güzel fikirler beyan etmiuor. Ali bey teşekkür ederiz size gerçekten güzel bir fikir umarız hem thk hem thy bu fikre sıcak bakar. Her iki kurum içinde faydalı olacak bi fikir hem bu sayade thk bu kötü gidişten kurtulur.Asli görevi olan yangın södürme ve havaclık faaliyetlerine devam eder.Thy, Türk hava kurumuna belli bir ücret ödeyerek üniversiteye ortak olmalı bu sayade maaş alamayan personelin ücretleri ödenir.İnşallah yetkililer bu fikre olumlu bakar. 3
  • xx 19 Ocak 2016, Salı 13:35:01 siz neyin kafasını yaşıyorsunuz ey klavye kahramanları, Atanın THK amaçları için kurduğu Türkkuşu Genel Müdürlüğünün faaliyetlerini 1935 ten bu yana Üniversitenin olduğu yerde yürütmüştür, hadi THK Üniversitesi denildi yine havacı gençler yetiştirecek THK Ünv. adıyla ama oraya buraya verilsin de ne demek Türkkuşunda nefes almış kim varsa birleşsin, AİHM kadar gitsin iş.Hem neden sayın Kıdık siz gazetecilik yapmıyorsunuz da 2 kuruma Seçilmiş/atanmış yönetici gibi fikir beyan ediyorsunuz bu köşe size bunun için mi verildi ? Lütfen herkes işini yapsın.Kurum havacılık faaliyetlerinin ülke gençlerine sağladığı faydalar ilgili kuruluşlara anlatıldığı taktirde, gençler için faydalı kamu yararı kurumlara nasıl sahip çıkılıyorsa Kurumumuza da öyle sahip çıkılacaktır. Ancak yazılar yorumlar öyle karamsar ki acıtmayın artık lütfen yapıcı olun olun ki ATA OCAĞIMIZ nice 90 yıllar daha yaşasın.Eminim sizin de amacınız kötü değil.Mağduriyet giderilsin istiyorsunuz ama Kurumumuzda adıyla yaşasın. 3
  • mağdur mezun 19 Ocak 2016, Salı 12:28:58 Doğru evet şimdi THK na torpille girmiş 200 tane beceriksiz pilot adayının THY bünyesine alınma yöntemi olabilir dediğiniz. THY nin onun bunun başarısızlığına ortak olma ihtiyacı yoktur. Böyle bir yapıya ihtiyacı olsa 2005 den beri girdiği öperasyona dahil ederdi. 8
  • THK PİŞMANLIKTIR 19 Ocak 2016, Salı 12:08:40 Thk ya dokunan yanar batar sakın THY thk ya bulaşma bırak hukumet kayyum atasın devlet yonetsin alsın bunların elinden ama sen girersen çıkamazsın o thk dan 2
  • Bırak Bu İşleri 19 Ocak 2016, Salı 12:06:05 Ne binası bina, ne akademisyeni akademisyen, tam bir derme çatma üniversite müsveddesi. THY elindeki uçuş akademisinin Aydın'daki imkanlarını iyileştirsin, uçuş öğretmenlerini karacıların hakimiyetinden kurtarsın yeter. Bu safsata da burada bitsin artık, THK yı kurtarmak kolay değil. 3
    • Thy okulu 22 Ocak 2016, Cuma 18:30:45 Türkiyedeki adam gibi tek uçuş okulu Aydındaki thy okulu.Uçuş hocalarını birsürü sınavlar yapıp alıyorlar herkeste bu sınavi kazanamıyor,yirmi hocadan biri belki kazanıyor..Keşke her uçuş okulu onlar gibi sadecene tecrübeli kişileri hoca yapsa vede düzgüncene yönetilse. 0
  • Thy Çalışanı 19 Ocak 2016, Salı 11:49:54 THY'nin pilot açığı olduğu doğru ama bunu kendi sınavlarından geçen adaylarla kapatmak istiyor THK'da okuyan öğrencilerin ne kadar yeterlilik ve ne eğitim seviyesinde olduğu bilinmiyor ki yazınızda belirttiğiniz gibi yetersiz bir imkanlara sahip olduğunu söylüyorsunuz, böyle bir şey olsa bile THY'de çalışmak için üniversite yerleştirme sınavından düşük puanlarla bunun üzerine para vererek bir üniversiteye yerleşen öğrencinin THY'de çalışmak için yeterli olduğunu size düşündüren nedir? Dünyada bunu yapan başka bir havayolu biliyor musunuz? Bir kurumun hatalarını bağımsız başka bir kurum gidermek zorunra değildir, evet bir üniversite açılabilir ama bunun da adı sıfırdan kurulan THY üniversitesi olur. 1
    • Öğrenci 19 Ocak 2016, Salı 16:30:40 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • Hadi bw 19 Ocak 2016, Salı 17:12:35 Thy çalışanısın pilot musun bilememde pilotsan ben pilot falan değilim böle saçma açıklama mı olur, neymiş düşük puanlar neymiş bilgi beceri. Abicim dünyadaki tüm pilotlar üstün zekalımı tüm uçuş okulundaki adamlar mezunlar harika notlara mı sahip. Bu üniversiteye yüksek puanlarla ciddi derecelerle giren adamların hakkını sen mi yiceksin kaldı ki girmeyenlerde kusura bakmada dünyanın en zor işi değil pilotluk. Özveri, çalışma, dikkat birazda beceri ile üstesinden gelinebilcek bişey . Aldıkları eğitim ne alaka belli başlı kurallar dahilinde bu çocuklar cessna ile uçuyo şunun şurasında büyütmenin anlamı yok. Dünyanın neresinde olursan ol istekli olan her adam bu işi yapar formül yaratmıyo kimse sende zaten türkiye 1. Ydin kesin 9
  • cavuslar 19 Ocak 2016, Salı 11:49:13 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • büyükyüksel 19 Ocak 2016, Salı 11:47:56 Birkaç yıl evvel THK Üniversitesi heyeti ABD de Yöntim Kurulu üyeleri arasında olduğum Üniversiteler Havacılık Okulları Akreditasyon kuruluşu (Aviation Accreditaion Board International AABI) konferansına Alabama'ya gelip THK yı tanıtan bir sunup yaptılar. Amerikalı ve diğer Board üyelerinin ağzı açık kaldı 90 küsür yıllık bu kadar geniş kapsamlı bir havacılık kuruluşu eğitim olayına neredeyse inanamadalar Bende orada bir Türk olarak gurur duydum. Atatürk'ün öngörüsü. Kesinlikle yazarın görüşne katılıyorum // Diğer not Tuvaletten para alma fikri RyanAir den çıkmadır... 3
  • vergi mükellefi'ne 19 Ocak 2016, Salı 11:36:44 Sen ne devlet kesesinden bahsediyorsun? Anadolu pilotajda okuyan herkes üniversite sınavında % 1'lik dilime girmiş ilk 8 bindeki başarılı öğrenciler. THK Pilotajın ingilizcesi 140.000 türkçesi 230.000 sıralama ile öğrenci almış. En az 15 katı. Senin oğlun/kızın 200.000 olsun thk da parasıyla okusun thy'ye girsin hemen yok ya başka bir isteğin var mı? :) THK tam burslu okuyan arkadaşları tenzih ediyorum onların sıralamaları iyi THY direk de alsa gocunmam ama BABA PARASIYLA OKUYANLAR kusura bakmasınlar. 500 puan üzerinden 280 puan alan nasıl pilotaj okur? PARAYLA. Baraj zaten 180, okul puanı da 50-55 civarı geliyor Allah rızası için de 5-6 tane matematik türkçe yapmışlar herhalde. :) 12
    • Yanıt 19 Ocak 2016, Salı 16:11:57 Devlet ve YÖK aptal da bir sen akıllı mısın be kardeşim.YÖK kuralları koymuş , öğrenci tercih etmiş, bu üniversiteye girmiş.Bundan sonra kuralları YÖK değilde sen koy , ne de olsa sen bir eğitim otoritesisin! 3
    • Anadoluya 19 Ocak 2016, Salı 16:33:54 Hocam siz pilotaj eğitimini ne sanıyosunuz bilmiyorum ama THY ye göre einstein olmana gerek yok. THY kendi akademisine işletmeden tut en uyduruk kıydırık bölümlerden mezun adamları kabul ediyor, sen ne puan hesabı yapıyosun ? 4
    • 280 iyi 20 Ocak 2016, Çarşamba 07:42:18 230 ile giren var 5
  • Gercekler Burada 19 Ocak 2016, Salı 10:43:25 Cok guzel bır yazı olmus tebrık ederım. Lakın hepsı bır yana bu kurum neden duzelmez cunku herkes bırıne pıslık atma derdınde. Kımsenın amacı daha ılerıye tasımak degıl. Bu unv 3 yılda basta osman ve unsal ıle kım ne soylerse soylesın buyuk yol almıstı. Sonra yasanan olaylardan taraftarın bırbırıne sıkayetlerınden bırılerı nemalandı ve cok akıllıca kactı. Metın. T M. Dılbırlgı hanı neredeler geldıler ve ne yaptılar. Ne ıcın geldıler. Osmana yapılanı unv tarafından da yuruttuler ve gıttıler. Hanı reeıs gondermıstı hanı devlettı yanlarındakı. Nıye sahıp cıkmadı eger arkalarında devlet varsa. Kurtarsalardı. Bazılarıda bu parelel mıyoplara ınandı ve yalakalık ugruna emeklerını geleceklerını sattı. Bak kursat pasam kım ne yaptı ne ettı bılmem de bır an once bu kurumu tekrar adam et. Kımseyle ugrasma ugrastırma. Var olanı duzelt yeter. Bak adamlar m.t m.d. vurdu kactı. Sen ev sahıbısın kacamazsın basına yıkılır mazallah 1
  • Pegasus 19 Ocak 2016, Salı 09:49:29 Pegasus'un WC içinde para istemeye başlaması üzerine Ekşi Sözlük'te konu ile alakalı bir başlık açılmış. Mutlaka girin bakın. Mesela bayan yanı için fazladan 30 TL ücret istenmesi gibi öneriler var. 1
  • kor sagir dilsiz 18 Ocak 2016, Pazartesi 18:10:36 Eyy yönetici tayfası, çıkın ne zaman maaş vereceksiniz, battikmi cikiyormuyuz, bir açıklama yapın. Bu ne sessizlik. Çalışanları adam yerine koyun biraz. 1
    • Ağlama 19 Ocak 2016, Salı 09:10:34 Ne zaman bir ağlama sesi gelse kesin işe yaramaz, THK nın kamburu paraşütçülerden biridir diyorum. Kardeşim hele siz hiç dert yanmayın. Yaptığınız işin karşılığı bırak para almayı, üstüne para vermeniz gerekir. Umarım daha beter olursunuz da gidip kendinize iş ararsınız. Yetim hakkı yiyenlerin en başındasınız 0
  • buyuk hata olur 18 Ocak 2016, Pazartesi 15:59:12 Boyle bir girisim THY ye buyuk zararlar verir. THY gerci hesabini kitabini yapmistir bile.... Ayrica baskasinin batirdigi firmayi neden THY toplayacak? 1
  • beğenmedim 18 Ocak 2016, Pazartesi 15:50:59 THK na bulaşan batıyor anasdan emdiği süt burnundan geliyor aylardır insanlar maaş alamıyor Böyle bir ortaklık THY da da batırır amaç THY sonunun da THK gibi mi olması ... saygılar.. 1
  • kör sağır THK 18 Ocak 2016, Pazartesi 15:13:14 siz de hiç vicdan yokmu 4-5 aydır helikopter ambulans maaş alamıyor insanlar aç bildiğin aç.. yöneticiler kör sağır olmuş bırakın bu işi başkası yapsın yazık günah değilmi azıcık inancınız Allah korkunuzdamı çocuklarımızın bile sizde kul hakkı var kürşat bey feryatları artık duymazlıktan gelmeyi bırak 2
  • Bakkal mı bu 18 Ocak 2016, Pazartesi 14:55:30 Ali çok afedersiniz ama bakkal dükkanı mı devrediyorsunuz. Bu işler kolay işler değil. THY nı Üniversite sahibi yapmak ve pilot ihtiyacını karşılayacağını düşünmek hatadır. Bu güne kadar bu kurumla ilgili onlarca yorum yazdınız, fikir yürüttünüz. Desteklediğiniz ya da desteklemediğiniz hiçbir yönetim istenen sonucu alamadı, alamaz da. Nedeni çok basit. THK çağın gerisinde kalmış ( Hem eğitim veren okullarıyla hem de yönetim yapısıyla ) bir kurumdur. Ve artık misyonunu tamamlamıştır. Osman gibiler bu sonu hızlandırmışlardır o kadar. Bırakın bu kurum üzerinde fazla fikir yürütmeyi, kapanması üzerinde konuşup kamuoyu oluşturun yeter. Bir vakıf üniversitesinin maddi imkansızlıklar ya da başka nedenlerle eğitim veremeyecek düzeye geldiğinde, nerelere ne şekilde devredileceği kanunlarda çok açık yazılıdır. Bunlara boşuna kafa yorup da bu konuları bilmeyen öğrencilere yalancı umut olmayın.THK yendi bitti kül oldu, Kapansın ve havacılığın önü açılsın artık 4
  • Avm 18 Ocak 2016, Pazartesi 13:16:05 Keşke her şey pilotaj üzerine düşünülmese. Okuldaki diğer öğrenciler de hatırlansa. 3
  • Avm 18 Ocak 2016, Pazartesi 13:16:05 Keşke her şey pilotaj üzerine düşünülmese. Okuldaki diğer öğrenciler de hatırlansa. 1
  • Tebrikler alı bey 18 Ocak 2016, Pazartesi 13:05:43 Lütfen bu güzel fikri sürekli dile getirin öğrenciler arkanızda olacaktır 3
  • Nasıl? 18 Ocak 2016, Pazartesi 12:43:01 Ali Bey, THK seçimleri sırasında sizi takip ettik ve güvendik. Fakat şu anda THK nin geldiği nokta seçilen kişilerin eski hamam eski tası fazlasıyla devam ettirmek üzere görevli olduklarını gördük. Ali Bey nerde THK da profesyonel kadro? Hani bakış açısı değişecekti? Çok üzgünüm ama THK Üniversitesi konusundaki görüşlerinize de artik katılmıyorum. Bir yere yaMamak çözüm değil. Ve o kurumun acilen devlete devredilmesini en azından Atamızın adını yaşatmak adına dilerim. Bu gelenlerin de başarılı olması mümkün gözükmüyor neden mi? Bence yaptıklarını biraz daha içeriden takip edin bana hak vereceksiniz. O koltukları daha da sağlamlaştırmak adına yapılanlar ayyuka çıktı artık...Yazık cidden, herkesi alet ettiler. Çok üzgünüm ama sizi okumaya devam edeceğim. 0
  • thy ve pgs 18 Ocak 2016, Pazartesi 12:34:52 THY, universite kursa ne kurmasa ne? Sonucta oraya torpille giriliyor ,girdikten sonra da torpille makam sahibi olunuyor,liyakatle,basari ile degil! Ayrica madem sabanci efendi,herseyden para aliyor ve istiyor kimse bilet alip ucmasin,ucaklari yerde kalsin gorelim o zaman boyle tuvaletten para istemek gibi abuk fikirleri icinde patliyor mu patlamiyor mu !!! 1
  • Mustafa Özdemir 18 Ocak 2016, Pazartesi 12:29:27 Türk Hava Kurumun başkan ve üst düzey yöneticileri Thk delegeleri tarafından seçilerek değil, devlet tarafından atanarak göreve getirilmeli(TTK,TDK gibi),devlete sürekli hesap verir konumda olmalıdır.Bu yönetim yapısıyla kıt kaynakları har vurup harman savuruyorlar, ama kimseye hesap vermiyorlar.Sonra ,yandık ettik diye devletten yardım istiyorlar.Bu kurum başka türlü düzelmez. 1
  • Thk üniversitesi 18 Ocak 2016, Pazartesi 11:48:01 Thk üniversitesini kurtarmanın tek yolu: üniversitenin öğrencilerinden aldığı paraları sadece kendisine harcaması,Thk.nın diğer birimlerine para aktarmamasıdır.Bu yapılırsa Thk. ünüversitesinin parası kendine rahat yeter.Pilotajdaki 130 öğrenciyide Türkiyedeki uçuş okulları ile anlaşarak, dağıtıp uçurabilir.THK uçuş akademisi batmak üzere,bu yüzden üniversite öğrencilerine başka okullarda bulmalı.En önemliside, nakit ihtiyacını azaltmak için, mevcut öğrencileri uçurup mezun edinceye kadar pilotaj bölümüne öğrenci alınmamalı.Yoksa bu yıl okula yeni kaydedilecek öğrencilere, uçamayacaklarını bile bile, bile bile yazık edilir. 0
  • THY THK 18 Ocak 2016, Pazartesi 11:41:43 THK üniversitesinde sadece pilotaj öğrencileri yok,1500 civarındada başka bölüm talebeleri var.Profesörler, öğretim üyeleri,idarecilerinide katarsanız 2000 kişiden bahsediyorsunuz.Bunların sorumluluğunu üstlenirse THY bile batar. 0
  • Aydında uçuş 18 Ocak 2016, Pazartesi 11:38:43 Aydın pistinin kapasitesi ancak THY.ye yeter, tek pistte istesenizde THK öğrencilerinide ilaveten uçuracak kapasite yoktur,uygulanması imkansızdır bu çözümün 0
  • Anadolu Pilotaj 18 Ocak 2016, Pazartesi 11:34:37 THK'nın pilotaj taban puanına baktınız mı? 5-10 tane burslu öğrenci alıyor diğerlerinin puanı çok düşük. Asla böyle bir şey olmamalı. THY hayır kurumu değil kusura bakmayın. 21
    • vergi mükellefi 18 Ocak 2016, Pazartesi 18:16:22 Düşük puan diye küçümsediğin o öğrenciler ,ailelerinin alınlarının teriyle kazandıkları paralarıyla okuyorlar, senin gibi devlet kesesinden değil. 6
    • Öğrenci 18 Ocak 2016, Pazartesi 22:35:54 Anadolu üniden mezun olan 15 öğrencinin kaç tanesi DLR testini geçip THY ye girebiliyor bilgin var mı anadolulu ? 3
    • MEZUN 19 Ocak 2016, Salı 13:56:24 iletişim bilgilerinizi verirseniz zat-ı şahanenize sıralı liste gönderelimn paşam. 1
  • THKÜ Öğrencisi 18 Ocak 2016, Pazartesi 11:00:49 Ne umutlarla geldim, gördüğüm tek şey koca bir balon. İdari kadrosundan akademik kadrosuna THK Üniversitesi tam anlamıyla bir balon. Kaç tane uçakları var PPL öğrencilerini Adana'ya uçmaya gönderiyorlar burda uçuramadıkları için. Böyle saçmalık havacılık tarihinde görülmemiştir. Pilotaj bölümünde uçuş yok uçuş daha başka nasıl ifade edelim bu rezilliği. 1
    • . 18 Ocak 2016, Pazartesi 22:36:50 Kasımda öğrencilerin adanaya gönderilme sebebi hava şartları yalnız.. 1
    • Xxc 19 Ocak 2016, Salı 12:31:17 Hı hı hava şartları )))))) 2
    • Öğrenci 19 Ocak 2016, Salı 17:22:17 Ppl bir kısım yetişmedi fakat öğrencilerin gönderilme sebebi uçuş okulu hatasıdır üniversitede çözüm buldu hava şartları nedeniyle sıkıntı olcağı anlaşılınca, adana öğrencileri hızlı bir şekilde ilerliyo ppllerini alıcaklar yakında bence üniversitenin bulduğu mükemmel bir çözümdü bundan rezillik yok kardeşim sonuçta uçak aynı mantık aynı ne istiyosun ki daha 1
  • Ne üniversitesi 18 Ocak 2016, Pazartesi 10:51:59 Ne üniversitesi allah aşkına!!! İnsanlar aylardır maaş almıyor, üç kuruşun hesabını yapar hale gelmiş, kirasını, kredi borcunu ödeyemiyor, arabasını satıyor, evine icra gelecek korkusuyla giriyor her gece yatağa!!!! Biraz da bunlardan bahsedin!!!! İnsanları bu hallere düşürenlere yazıklar olsun!!!!! 3
  • tık yok 18 Ocak 2016, Pazartesi 10:32:38 shgm den tık yok, çalışanlar aylardır yırtınıyor maaş ödenmiyor diye ama nasıl iş ise shgm hiç duymuyor 5 maymunu oynamaya devam ediyor. 1
  • hava ambulans 18 Ocak 2016, Pazartesi 09:52:46 hala maaş yok sağlık bakanlığı, SHGM yetkilileri neredesiniz.. göreve 0
  • Pilotadayi 18 Ocak 2016, Pazartesi 03:43:47 thkda pilotaj öğrencisiyim bu üniversitede 2. Yılım. Şuanda 130 kişiyiz izmir ve ankara olmak üzere. Soruyorum size şuanda 50-60 kişiyi uçuramazken biz 3. Sınıf olduğumuzda bizi nasıl uçuracaklar? 4. Sınıflar bitirmeye çalışacak 2. Sınıflar yeni başlayacak toplamda 300 kişi yi uçurmak?? Şuanda 4. Sınıfların haziranda mezun olabilmesi için 1 uçağın günde 32 saat uçması gerekiyor. Bunu anladığınız gün bi şeyler düzelmeye başlar. 1
    • Olur, olur. 18 Ocak 2016, Pazartesi 09:41:53 Bu hesapta mezuniyet tarihi kıstas olamaz. Kıstas, para, personel ve uçaktır. 5
  • Thkü öğrencisi 18 Ocak 2016, Pazartesi 01:28:32 Ankaradaki kampus cok kotu ve yetersiz izmir aydin gibi yerlere tasinmali 6
    • İzmir 18 Ocak 2016, Pazartesi 09:39:28 Anlaşıldı, memleket İzmir galiba. 1
  • Thkogrencipilotlaz 18 Ocak 2016, Pazartesi 01:15:38 Bu okul bizi hergun sasirtiyor, iki kurumun birlesmesi icin biz elimizden geleni yapariz, umarim sesimizi duyarlar 6
  • Thk öğrencisi 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:46:24 Fikir gerçekten çok güzel, 2 ay sonra uçuşlarımız göya başlayacak ama hiç umudumuz yok. Okulun maddi durumu gerçekten kötü. Buraya havacalığa olan aşkımızla geldik ama okulun maddi sıkıntıları ve belirsizliği bizi tedirgin etmeye başladı 8
  • Oğrenci 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:45:13 Bu fikir çok güzel bir fikir inşallah icraatta bekliyoruz. 3
  • THKpilotajöğrenci 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:37:09 Duyurun şu sesinizi fikrinizi nolur alsınlar da kurtulalım 4
  • Ögrenci 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:34:32 Cok guzel fikir. Umarim buyuklerimiz bu gorusu dikkate alip gerekeni yaparlar. 4
  • THKÜ öğrenci 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:27:12 yaklaşık 2 ay sonra uçuşlarımızın başlaması planlı, en azından üniversite yönetiminin dediğine göre , ancak daha 100er saat uçuşu olan 4. sınıf ve hala uçuşlarını tamamlamamış 3. sınıf öğrencileri varken , nasıl başlayacağız uçuşlarımıza ? 50-60 öğrenciyi daha tam anlamıyla uçuramıyorken , yeni eğitim öğretim yılında pilotaj öğrencisi olarak 150 öğrenci almak akla mantığa sığıyor mu ? THY fikri mükemmel , hem THK hem THY açısından , iki taraf da karlı çıkar... 5
  • THK Emeklisi 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:24:21 THK Üniversitesi Osman Yıldırımın projesi değildir. Ondan çok önce üniversite kurma düşüncesi olgunlaştırılmıştır. Osman Yıldırım ikinci üç yıllık THK Gn. Bşk'lığından sonra kurumdan ayrılmamak adına THK Vakfını ve Üniversitesini olgunlaşmadan faaliyete sokmuştur. Kontrol edebilmek ve güçlendirmek adına da birçok mal varlığını vakfa aktarmıştır.Yoksa onun derdi THK ve havacılık değildir. 2
    • Öğrenci 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:31:11 Süper bi fikir. Pilotaj öğrencisi olarak bu karanlık günlerde geleceğimiz nolucak bizleri ne bekliyor bilemezken umut ışığı oldu bu. Umarım fikrinizden iki yönetim de bilgi sahibi olur, dikkate alırlar ve bi an önce çalışmalara başlarlar... 5
    • Gemiyle giden para 18 Ocak 2016, Pazartesi 14:24:52 Gemiyle gönderdileri paralari geri istesinler o zaman. Belki o zaman düsünürler havasahasini acmayi :) ama nerdeee, padisahimiz cok yasasin 1
    • Gemiyle giden para 18 Ocak 2016, Pazartesi 14:24:53 Gemiyle gönderdileri paralari geri istesinler o zaman. Belki o zaman düsünürler havasahasini acmayi :) ama nerdeee, padisahimiz cok yasasin 0
  • GÜZEL FİKİR 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:21:07 Ali Bey,Thk Üniversitesi'ni THY'nin alması ya da ortak olması fikriniz süper.Bu, iki kurumunda menfaatine bir uygulama olacaktır. 14
    • Yanlış olur 18 Ocak 2016, Pazartesi 11:55:28 THK üniversitesine el atan yanar.THY özel bir şirket,zorlu rekabet şartlarında işini yapıyor.Bu tür üniversite fikirleri THY.yi batırır.THK üniveristesi ve bağlı olduğu THK batma aşamasında,yapılacak en iyi şey bu kuruma ve üniversiteye devletin el koyarak kayyum ataması ve 2000 civarındaki THK ve üniversite çalışanının mağduriyetini giderilmesidir. 2
    • THY 18 Ocak 2016, Pazartesi 11:58:08 THY.nin bu işte hiç bir menfaati olmaz.THK üniversitesi THY.nin imkanlarını bile aşar.Neden thy yüzlerce hoca, çalışan ve 1600 üniversite öğrencisinin sorumluluğunu üstlensin.Bu üniversitede sadece pilotaj öğrencisi yokki.THY elini kaynar suya sokmamalı. 1
  • Eskiler 18 Ocak 2016, Pazartesi 00:09:21 Biraz da gokcen havaciligin 5 aydir maaslarini alamamalarina deginseniz de birilerinin dikkatlerini cekebilseniz... 3
    • Paraşütçümüsün 18 Ocak 2016, Pazartesi 14:46:55 Ne zaman gökçen havacılıktan bir ağlama sesi gelse kesin işe yaramaz, THK nın kamburu paraşütçülerden biridir diyorum. Kardeşim hele siz hiç dert yanmayın. Yaptığınız işin karşılığı bırak para almayı, üstüne para vermeniz gerekir. Umarım daha beter olursunuz da gidip kendinize iş ararsınız. Yetim hakkı yiyenlerin en başındasınız 1