THY GAZ KESTİ...

    Çok beğenilenler

  • SEFA BEY!!! 08 Eylül 2012, Cumartesi 20:56:30 LÜTFEN TİS FARKLARININ ATILANLARA YATMAMASININDA HABERİNİ YAPIN 0
  • İsim / Rumuz 03 Eylül 2012, Pazartesi 00:25:18 THY'nin başarısı birilerine gaz yapıyor... 0
  • Tüm yorumlar

  • HABOM 08 Eylül 2012, Cumartesi 13:48:51 HABOM satılıyor... Bu konuyla ilgili bir yazı bekliyoruz sizden... 0
  • FARKLAR YATMADI!!! 08 Eylül 2012, Cumartesi 13:39:40 EVET SEFA BEY.BUGÜN UÇANLARA BU PARANIN YATTIĞI BİLGİSİNİ ALDIK.VE BİZE MAALESEF YATMAMIŞ.DEDİĞİNİZ GİBİ BUNLAR VİCDANSIZLAR..BANA GÖREDE İNSAN DEĞİLLER!! 0
  • sonuc farklar yok 08 Eylül 2012, Cumartesi 09:23:34 sonuc yatırmadılar... 0
  • İsim / Rumuz 07 Eylül 2012, Cuma 00:26:33 Yabanci basin da dahi Allah'a ve onun sevgili peygamberine bu tur hakaretler iceren bir yorum duymadim. Sen yada senin gibiler kendinizi ne zannediyorsunuz. Diger kisilerin yaptiklarini tasvip etmeyebilirsiniz, ayni dusunmeyebilir, ayni inanclari paylasmayabilirsiniz. Bu kadar sizi edepsizlik yapmaya ne sebebiyet verebilir. Hic bir gerekce bunu aciklamaya yetmez. Sizi vijdan sahibi olmaya davet ediyorum. Ki vijdanin din yada deger yargilariyla da bir alakasi yok. Puta tapan bile vijdan sahibi olabilir. Bu tamamiyle insan olmakla alakali. Kisilerin ozgurlukleri sinirsiz degildir. Ayrica yorumunuzu yayinlamaya musade eden Airport Haberin de sorumlu olan kisilerini kiniyorum. 0
  • mitoloji -prometheus 06 Eylül 2012, Perşembe 16:08:32 lütfen inanç konularını ciddiye alıp araştırın,ev alırken bile ne kadar araştırıyoruz değil mi ? bu kadar büyük riske girerken çok okumak ve sormak lazım, nasıl ki düşünerek uçak motorunun teknik konuları bilinemez gidip mimar'a sorulmaz uzmanına sorulur. dini konularda mutlaka ciddi kaynakları okuyun ve düzgün bir insanla oturup sohbet edin. cellat rumuzu ile yazan kaba arkadaşlar gibi müslüman geçinenlere değil. peygamberimiz ebu cehil'in ayagına bile yüz defa gitmiştir, bizler günahkara değil günaha düşmanız, içki düşmanımız sarhoş dostumuzdur ki faydamız olsun.ali kıdık beye mail adresinizi yazarsanız sizinle yazışmak isterim.davut d. 0
  • Atılgan 06 Eylül 2012, Perşembe 15:48:31 Prometheus, sen bayramda bu sektöre ait olmayan bir yerlerde çalıştığını söylemiştin. Burada seni ilgilendirmeyen bir problemde sana girip çıkan ne önce onu çözelim. Ayrıca milletin inancı seni neden bu kadar geriyor. O insanlar senin deyiminle hayali ama doğru bir kahramana inanıyorlar. Gidipte kendilerini kandıran verdiği hiç bir söz tutmayan sendikayamı güvensinler. Bence sendika dahada hayali bir durumda. Sana gelince senin konuşmalarından ve nickinden konusu tez olarak bile ispatlanmamış prometheus filminden etkilendiğin o kadar belliki seni inanılmaz bir hayal dünyası içine almış sen dünyaya ayak basınca görüşelim. Bu işler senin deyiminle totoyu bir koltuğa oturtup makina başından yorum atmakla olmuyor. At eist insanoğlu. 0
  • SENDİKA YÖNETİMİ 06 Eylül 2012, Perşembe 13:15:06 BU SENDİKA YÖNETİMİ THY VE TEKNİK AŞ ADINA TEKRAR SÖZLEŞMEYE OTURURSA YANDI GÜLÜM KETEN HELVA HVA İŞ ÜYELERİ BENCE BU SENDİKAYI TEKRAR SÖZLEŞMEYE OTURTMASINLAR.YA İSTİFA ETSİNLER YADA SENDİKA YÖNETİMİNİ İSTİFAYA DAVET ETSİNLER.YOKSA DAHA ÇOK İNSAN ATILIR VE AYNI NAKARAT DEVAM EDER BENDEN SÖYLEMESİ.BU SENDİKA YÖNETİMİ 25 YILDIR NASIL ORDA OTURUYOR ZANNEDİYORSUNUZ.İŞVERENLE KAVGA EDERMİŞ GİBİ YAPIYOR.BEDELİNİ İŞTEN ATILAN İŞÇİLER ÖDÜYOR ONLAR KOLTUKLARINIDA OTURMAYA DEVAM EDİYORLAR NE GÜZEL TEZGAH KURMUŞ ADAMLAR.ÜYE AİDATLARI İLE SEFAHAT İÇİNDE YAŞAMAYA DEVAM.UYAN THY ÇALIŞANI UYAN BE KARDEŞİM İLLA İŞTEN ATILMANMI GEREKİYOR.GÖNDER BU ADAMLARI OLSUN BİTSİN.SAYGILAR. 0
  • PROMETHEUS'A HİTABEN!!! 06 Eylül 2012, Perşembe 11:00:05 ALLAH SENİ ISLAH ETSİN BAK BUNUN İÇİNDEDE ALLAH KELİMESİ GEÇİYOR... 0
  • cellat 05 Eylül 2012, Çarşamba 21:35:26 Prometeus denen ateist'e yaşasın kafirler için cehennem. Sayin editor bu zehrini kusan ateistin yorumunu yayinlayipta benim yorumumu yayinlamazsan airporthaberi boykot edecem. Saygılarımla 0
  • PROMETHEUS 05 Eylül 2012, Çarşamba 11:50:40 YUKARDA ALLAH VAR, ALLAH SABIR VER, ALLAH BUNLARIN ELINDEN KURTARSIN, ALLAH CEZANIZI VERSIN, ALLAH BILDIGI GIBI YAPSIN... SEN OTUR YAY TOTONU ALLAH YAPSIN. YA EN SON MIRACA CIKARMISTI ARABISTANDA BIRINI, SON ISI BU OLMUSTU KI GOREN DE YOK YANI... BIRAZ SALLAMA BIR KONU :) ILLA ALLAHLI BISI YAZILACAKSA FAVORIM "ISINIZ ALLAHA KALDIYSA YANDINIZ" DIR :) THY SARMIS BIR TARIKAT VE ONA KARSI KAHRAMANCA MUCADELE EDEN BIR ALLAH. ALLAH AKIL FIKIR VERSINDE HAKKINIZI ALIN. TOTOYU KALDIR HAKKINI SOKE SOKE AL. HAYAL KAHRAMANLARINDAN MEDET UMMA. 0
  • VİCDAN YOKSUNLARINA HİTABEN!! 04 Eylül 2012, Salı 16:19:40 ARTIK BUNLARA SÖYLEYECEK BİR SEY BULAMIYORUM.BUNLAR VİCDAN YOKSUNU KENDİNİ SİRKETİN SAHİPLERİ SANAN KİŞİLER..AMA BİLMİYORLARMI YUKARDA ALLAH VAR VE GÖRÜYOR HİÇ Mİ KORKULARI YOK..KENDİLERİNİ ÖLÜMSÜZMÜ SANIYORLAR SORMAK LAZIM NEYE VE KİME GÜVENDİKLERİNİ!!ASIL ONLAR YANACAK HABERLERİ YOK!!! 0
  • haram 04 Eylül 2012, Salı 12:08:38 haram olsun....... 0
  • Aviation 04 Eylül 2012, Salı 09:16:46 Sefa bey, elinize kaleminize saglık.İsten atilan THY emekçilerinin yanında bir tek siz varsınız. Sendika bile bu kadar yanımızda olmadı. Dile getirdiğiniz sorunların temelinde AKP nin gerici emek düşmanı politikaları yatıyor.Gece yarısı operasyonlariyla grev yasağı koyduktan bu "milli irade" ye yazıklar olsun. Bir de utanmadan milletin iradesiyiz diyorlar! Ama bugün iktidardalar, yarın iktidarları tuzbuzolacak ve haltan kaçacak delik arayacaklar. Emekçinin ekmegi ile oynayanlar, o cennetlerine nasıl gidebilecekler? Direnen THY çalışanlarını sevgiyle selamlıyorum! 0
  • İsmin ne önemi var 04 Eylül 2012, Salı 02:09:18 Verginiz maaş 5 yıllık hemide geriyedonuk ne bu şakamı bunu başlatan kim milletin vebalini alıp şimdi dürüst insan kesilen kim devleti yani yetim hakkını kim vesile oldu dağıtılmasına o paraya kaç tane yetim hane yapilirdi bırakın bunları vatan hainlerini kovun vermeyin ona ekmek parası olsun . Vatan hepimizin vatan hainliği yapan serefsizdir 0
  • İsim / Rumuz 04 Eylül 2012, Salı 00:59:00 bu thynın mahkemede de ne yapacağı belli olmaz herşey beklenır. 0
  • Hey Allahım sabır ver.. 04 Eylül 2012, Salı 00:56:16 Allahım nasıl bir cehenneme düştük anlamıyorum ki nasıl insanların eline kadık. Yahu ben çalıştığım zamanının farkını istiyorum alın terimi ,hakkımı kimseden sadaka istemiyorum ki çalışırken herşeyle uğraştırıyorlardı haklarımız hep kağıt üzerindeydi.ayrıldık yine kurtulamadık ben farkımı ve tazminatımı istıyorum ondan sonra Türk Hava Yollarının adını dahi duymak istemiyorum yeter ya insanda ne sinir bıraktılar ne başka bişey 0
  • THY BİTTİ!! 03 Eylül 2012, Pazartesi 23:37:54 BU ŞİRKET İFLAH OLMAZ. ARTIK!!! 0
  • YAZIN!! 03 Eylül 2012, Pazartesi 23:23:08 SEFA BEY BU PARA BİZE ÖDENMEZSE LÜTFEN BUNU SAYFANIZDA DİLE GETİRİN .HERKES ÖĞRENSİN ARTIK BUNLARIN GERÇEK YÜZÜNÜ!! 0
  • klavuzu karga olanın... 03 Eylül 2012, Pazartesi 21:37:14 durmak yok türk düşmalığına devam...herşey beklenır hersey. 0
  • Aproncu 03 Eylül 2012, Pazartesi 18:06:43 Bu şirkette bu durumlar yeni olmadı her zaman şirketten günahsız sadece fazla zam verdik hadi küçülelim diye kaç kez 602 ler ve 714 ler 480 ler. ve 10 lu ve 20 guruplar halinde defalarca insan atıldı o zaman hangi yol izlendi ise aynı yol izlenecektir ben atılanlara fark odendiğini hatırlamıyorum. ancak bakın bazen ne oldu toplu sözleşme imzalandi ve toplu bir şekilde emekliliği dolan personel ve dolmadanda amirlerinin talebiz üzerine 300 küsürü emekli 400 küsürüde şimdi tam sayı aklımda değil ama insanlar atıldı ve emekli edildi o zaman ödediler. çünk sözleşme imzalandıktan sonra işlem yapılmıştı. Sn Kozlu döneminde yaşandı. 0
  • İsim / Rumuz 03 Eylül 2012, Pazartesi 18:01:24 Elimizde avucumuzda hiçbirşey kalmadı.İcralar eli kulağında.Çocuğumun yüzüne artık bakamaz duruma geldim.Hakkım olan maaş farkıda yatırılmazsa ölüm fermanım olur.Tüm sorumlusu THY olacaktır. 0
  • YETER ARTIK 03 Eylül 2012, Pazartesi 17:32:35 THY'NİN UÇAK ALIP ALMAMASI BENİ HİÇ İLGİLENDİRMİYOR.ÖNEMLİ OLAN TEK ŞEY PARAMIZI ÖDEMEYECEK OLMALARI...İNSANLAR ARTIK GÖZLERİNİ ACSIN VE TEPKİLERİNİ ORTAYA KOYSUN... 0
  • yaşa dışı.. 03 Eylül 2012, Pazartesi 17:30:48 Sefa bey thy yasa dışı eylem yaptığı gerekçesiyle bir çok günahsız insanı işinden ekmeğinden etti hemde hiç acımadan.Şimdi de kendisi yasa dışı bir iş yaparak insanlara nasıl kazanılmış haklarını vermezler mahkemeden sonra diyebilirler.Bunun için 23.TİS'e özel madde koydurdular.Bu gaddarlığın daniskası değilde nedir?Ayrıca thy çok doğru işler yapıyordu da işten attığı adamı,işten attığı gün nasıl oluyorda görevliymiş gibi onun imzasıyla uçak kaldırabiliyor.O insan,o psikolojiyle o an herşeye açıktır.O kadar yolcunun can güvenliğini tehlikeye atmış olmuyor mu?Altında atılmış bir insanın imzaladığı security form ile nasıl uçak kaldırıyor.O kişi zaten yanmış ben yandım herkes yansın demez mi?Allah kalplerine merhamet versin bunların?Vurana bir daha bir daha vurmak mantığı bir müslümanda olamaz.Sonuç her ne olursa olsun bu 3 aydan beri bizlere çektirdikleri yüzünden onlara 1 tane hayır dua etmeyeceğiz.Ah'larımız hep bir kara gölge gibi peşlerinde dolaşacak ve gün gelip onlara vuracak! 0
  • VİCDANSIZLAR 03 Eylül 2012, Pazartesi 17:05:31 ÇOĞUMUZUN DURUMU ÇOK KÖTÜ VE BU PARAYA İHTİYACIMIZ VAR.EĞER BUNLAR VİCDAN SAHİBİYSE :)ÖDERLER.Kİ BEN SANMIYORUM VİCDAN SAHİBİ OLDUKLARINI.. AMA YUKARDA ALLAH VAR BUNLARIN GERÇEKTEN KORKUSUDA YOK..NE HESAP VERECEKLER DÜŞÜNSÜNLER 0
  • 305 e 03 Eylül 2012, Pazartesi 16:36:01 Malesef verilmeyecek arkadasim. Sendikayi arayan arkadaslara da thy ile ilgili bir durum bu deniliyor. Kimin yuzunden atildik acaba? Neyse, Sefa Bey ellerinize saglik. Gercekten hak hukuk nedir biliyorsunuz. Ne diyeyim Allah razi olsun. Hani bize inanmayip, gercekten hasta olan kisileri yok sayip yorum yapanlara sormak istiyorum, hadi biz yalanciyiz, peki ya Sefa Bey yaziyor iste, kurunun yaninda yanan yaslar var diyor... 0
  • 305 03 Eylül 2012, Pazartesi 14:50:49 saoalsın sefa abi. kiramızı ödeyemiyoruz. gırtlagımıza kadar borcumuz harcımız var.. bide calıstıgım zamana ait zammı vermeyecekelrse intihar edeyim.. 0
  • İsim/rumuz' a 03 Eylül 2012, Pazartesi 14:37:46 Basarili oldugu ile hak yedigi olayini karisrtirmamak gerekir. İkisi farkli olaylar. Allah korkunuz varsa, olayi boyle degerlendremezsiniz!!! 0
  • Farklari vermemek eskiyaliktir 03 Eylül 2012, Pazartesi 14:04:26 Kazanilmis hak olan farklar odememek ne demek? Bu eskiyaligin daniskasi.. Turkiye afrika ulkesmi? 0
  • Yeni Havalimanı 03 Eylül 2012, Pazartesi 12:47:20 Yeni havalimanının yapımı oldukça uzun sürecek. Özelleştirme ve diğer yap işlet ihalelerinde de görüldüğü gibi dünyada kaynak yok. Ayrıca Türkiye cari açık nedeniyle büyük yatırımlar için artık riskli görülüyor.Yeni havalimanı yapılnca Atatürk'ün kapatılması ve rant için peşkeş çekilmesi hem şehir hem de havacılık için kötü olur. Narita yapıldığında Haneda kapatılmadı. Charles DeGaulle yapıldığında Orly kapatılmadı vs,vs. Ayrıca Yeni havalimanına daha onlarca yıl demiryolu ve metro gelemeyecek. Karayolu ise tam bir işkence olacak. O nedenle de hem Atatürk, hem SAW hem yeni havalimanı gerekli olacak, hatta Çorlu bile. 0
  • PARA YOK İMKAN YOK 03 Eylül 2012, Pazartesi 12:19:04 Yeterki bu günü kurtaralım. 0
  • TURKISH CREW 03 Eylül 2012, Pazartesi 12:07:32 THY yönetimi sonunda çok geç de olsa gerçeği farkederek çark etti. AHL nin kapasitesi daha fazla uçağı kaldıramıyor bu şartlarda ayrıca THY de zarar etmeye başladı çok fazla uçak ve çoğu gereksiz olan yüzlerce hat ile. topçu ve torpilli saz ekibi Havacılığın sadece yeni uçak almakla ve sürekli yeni hatlar açarak,agresif,kontrolsüz,plansız bir büyüme yürümeyeceğini en sonunda anlamış oldular..... 0
  • globally fosss 03 Eylül 2012, Pazartesi 11:50:49 niye vazgececek işler iyi gitmiyorda ondan 0
  • 747-8 03 Eylül 2012, Pazartesi 09:32:50 Önce hakkında yorum yaptığınız uçağın ismini doğru öğrenin Sefa Bey: 747-800 değil 747-8! 0
  • İsim / Rumuz 03 Eylül 2012, Pazartesi 01:41:07 2012= 40 milyon yolcu, yarı yılı kârı 105 milyon USD... Vizyon farkı tabii... 0
  • AH !!! 03 Eylül 2012, Pazartesi 01:33:29 THY MAHKEMELERİ KAYBEDECEK..HAKSIZ YERE İSTEN ATTİKLARİ İNSANLARİN AHLARİDA HEP ÜSTLERİNDE OLACAK!! 0
  • İsim / Rumuz 03 Eylül 2012, Pazartesi 01:05:24 EVET SEFA BEY!MAALESEF KAZANILMIŞ HAKKIMIZ OLAN PARAYI THY 'NIN İNSANİ OLMAYAN BİR ŞEKİLDE VERMEYECEĞİNİ ÜZÜNTÜYLE BİLDİRİYORUM.VE ŞUNU AÇIK YÜREKLİLİKLE SÖYLÜYORUM .16 SENEMİ BU ŞİRKETE VERMİŞ VE BOŞ GÜNÜNDE ATILMIŞ BİRİ OLARAK BU İNSANLARA YAZIKLAR OLSUN DİYORUM..HAKKIMIZ OLAN BU PARAYI VERMEDİKLERİ TAKTİRDE THY'Yİ BENCE BOYKOT ETMELİYİZ VE SESİMİZİ DUYURMALIYIZ..BURDAN ARKADAŞLARIMIZI BİRLİK OLMAYA DAVET EDİYORUM.UMARIM DUYARLI OLURLAR... 0
  • T.AKYILDIZ 03 Eylül 2012, Pazartesi 00:32:37 Sefa Abi THY Yıllar Öncede Aynısını Ypatığı Gibi Şimdide Aynısı Yapmıyorumu İstediğine Rol İstediğine Yol Vermiyormu Bize Mi Fetocu Çarşaflı Onların Yalanlarına İnananlardan Olupta Mı ,BiYerlere Mi Gelelim İNŞALLAH ALLAHA ŞÜKÜR Mü Yapalım YHa.. AKP Zihniyetine Mi Düşelim Padişahlıkla Mı Yönetilelim Kimse Kusura Bakmasın Ben ATAMIN İZİNDEYİM O KADARDA EKSİK DEĞİLİM ATANIZIN BİZE ARMAĞAN ETTİĞİ BAYRAMLARDA KONTUARLARA BAYRAK ASAMIYCAK TÜRKLÜĞÜNÜ İNKAR EDEBİLCEK SAFHADA OLAN İNLALLAHCILARDAN HİÇ DEĞİM... 0