THY: Eğer Destek Değilse, Mobbing’e Hukuktan Önce O Karşı Çıkmalı

    Çok beğenilenler

  • Bilal YILDIZ 20 Kasım 2017, Pazartesi 01:43:34 Şirkete mobing davası açılamaz diye bir şey yok. Ben THY ve 9 üst yöneticisi aleyhine dava açtım. Mahkeme beni haklı bulup davamı kabul etti. Ancak sadece THY yi tazminat ödemeye mahkum etti. Yönetici personel de benim gibi çalışanmış!! Onlar bana mobing yapamazlarmış!! Temyize gittim. Maalesef yargıtay da onadı bu saçma sapan kararı. Dediğiniz dibi dava çok uzun sürdü ve bu arada Mobingciler de birer birer tasfiye oldular, ceketlerini alıp gittiler şirketten. Utanmadan, sıkılmadan, hiç bir bedel ödemeden...Personele yaptıkları türlü haksızlık ve adaletsizlikle, yaşattıkları maddi manevi işkencelerin ve şirketi uğrattıkları milyonlarca TL zararın hesabını vermeden. Mevcut yönetim de maalesef aynı arsız, duyarsız ve adalet duygusunu yitirmiş zihniyetin devamı olarak, bu şirkete yıllarını vermiş personelin pass bilet haklarını gasp etmeye devam ediyor. Genel Kurula gidip bu konuyu anlattım.Hakları gasp edilen vefakar personel adına konuştum.Ama nafile...Bu devran döner elbet.. 0
    • CVP BİLAL Y... 20 Kasım 2017, Pazartesi 15:49:07 DAVALARIN YÖNETİCİLERE AÇILABİLECEĞİNE İLİŞKİN YARGITAY KARARI OLDUĞUNU BİLİYORUM.ANCAK BİLDİĞİM KADARI İLE BU DAVAYI KAZANAN BİR KİŞİ PASS BİLET HAKLARI İÇİN AYRI BİR DAVA AÇSA KAZANACAĞINA EMİNİM. HER NE KADAR MOBBİNG'İ YAPAN YÖNETİCİNİN BU HATASI ŞİRKETİ BAĞLAMAZ GİBİ BİR DURUM VARİTSE, YÖNETİCİLERİN İŞVEREN VEKİLİ OLDUKLARI NOKTASINDAN HAREKETLE HUKUKİ BAĞLANTI KURULABİLECEĞİNİ SÖYLERLER. NETİCETEN EMSAL TEŞKİL ETMESİ AÇISINDAN BİR KİŞİNİN BU İŞE SOYUNUP DAVAYI KAZANMASI ŞART. GENEL KURUL TOPL. NI SİZ BENDEN DAHA İYİ V-BİLİYORSUNUZ. SİZE ANLATMAMA GEREK YOK.ALDIRMAZLIKLARINI YADIRGAMADIM.SYG. 0
    • Bilal YILDIZ 21 Kasım 2017, Salı 02:04:21 Aslında açılmış davalar var ve takip ediyoruz. Birçok kimse de bu davalardan birinin olumlu sonuçlanmasını ve emsal olmasını bekliyor.Sizin de bildiğiniz üzere ben bu amaçla yani bilgi paylaşımı ve dayanışma amaçlı bir fcbk gurubu oluşturdum. 300 den fazla üyemiz var. Bu konuda mağdur olan arkadaşları müsadenizle buradan gurubumuza katılmaya davet ediyorum. GRUBUN adı: TK personeli 0
    • İlgilisine 22 Kasım 2017, Çarşamba 17:47:37 Kul unutur da Allah unutmaz. Kimi gücendirip, hayallerini yıkıp, kırdıysan, aynı hayal kırıklığına uğrayıp, kırılacaksın. Mahşere kalmaz hiçbir hesap. Gözyaşı döktürüp mutlu olamazsınız... 0
    • İnspector 23 Kasım 2017, Perşembe 01:22:10 İki şey mühimdir. Birincisi: Okyanus gibi bol HAYSİYET, İkincisi : Elif gibi dimdik ŞAHSİYET, Bunlar kimde var derseniz. İşten atılan THY Müfettişlerinde... Herşey ortada değil mi zaten. 0
    • Bilal bey'e 24 Kasım 2017, Cuma 15:19:36 Acaba sizin açtığınız davanın sonucunu beklemeden 300 vs kişi organize olup,pass bilet için toplu dava açsa bir faydası olur mu ? İlla sizin davanızın sonucunu beklemek mi gerekir? Mahkeme bu kadar insanın mağdur olduğunu,hakkının yendiğine kanaat getirip olumlu yönde karar verebilir belki ne dersiniz? Avukatınız ile bu konuyu görüştünüz mü ya da görüşüp buradan bilgi verebilir misiniz ? Çok teşekkürler,saygılar. 0
    • 300 kişilik dava 25 Kasım 2017, Cumartesi 11:36:32 Arkadaşlar, benim ya da bir başkasının davasının sonuçlanmasını beklemek zorunda değilsiniz elbette. İşe iade davasını kazanan herkes bence fazla gecikmeden pas bilet hakkını geri almak için dava açmalı. Dediğiniz gibi toplu dava açmanın etkisi daha farklı olur ve kişi başına düşen dava maliyeti düşer. Ancak toplu dava açmanın da başka riskleri var. Bu detayları Bizim Fcbk daki "TK personeli " grubumuzda tartışıyoruz. İlgilenen herkesi bu gruba katılmaya davet ediyorum. Toplu dava açmak isteyenlere avukat arkadaşımız nasıl yardımcı olabileceğini söyledi. Ben de bunu grupta paylaştım. Avukatın önerisi toplu tek dilekçeden ziyade, durumları birbirine benzeyen personeli gruplara ayırıp, farklı dilekçeler yazarak seri davalar açmanın daha uygun olacağı yönünde. Çünkü bir kişi yüzünden bütün dava red edilebilir. Hakim bir verilen ortak ddilekçelerde red gerekçesi bulamadığı takdirde zaten bütün davaları birleştirecektir. Bu konuyu daha detaylı olarak grubumuzda görüşelim lütfen. İletişim için Bilal Yıldız email : [email protected] tel: 0542 4975823 0
  • Bilal YILDIZ 20 Kasım 2017, Pazartesi 10:17:09 Sözcü'nün konuyla ilgili haberi. Bazıları ön yargılarını artık bir bir tarafa bıraksınlarartık. Bir sürü medya organına gönderdim. Sadece Sözcü ve T24 yazma cesareti gösterebildiler. https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiXlbC4zMzXAhVH7RQKHX-6A_IQFggqMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.sozcu.com.tr%2F2017%2Fekonomi%2Fthyye-mobbing-cezasi-1757658%2F&usg=AOvVaw2UpfMMhGMYGGokc6XBWQWZ 1
    • .CVP BİLAL Y.... 20 Kasım 2017, Pazartesi 15:56:38 .SİZİN BU İŞ İÇİN NE KADAR EMEK SARF ETTİĞİNİZİ BİLİYORUM.YAZILARI AKŞAMA OKUYACAĞIM. SELAMLAR. 0
  • Tüm yorumlar

  • Sn. Çetin bey 25 Kasım 2017, Cumartesi 12:24:21 Pass bilet davası konusunda konuya hakim bir avukat ile görüşüp bizleri köşenizden bilgilendirir misiniz diye sorsam ayıp olur mu ? Çoğumuzun konulara hakim avukat bulup,görüşmesi pek mümkün değil. Ufak dahi olsa bir şansımız varsa toplu halde dava açmak doğru olur düşüncesindeyim. Hakkımızı aramamız için yardımınıza ihtiyacımız var, ricamızı bir büyüğümüz olarak hoş görün lütfen. Saygılarımla. 0
    • CVP SN. ÇETİN 25 Kasım 2017, Cumartesi 18:11:40 HİÇ AYIP OLUR MU?ANCAK BU KONUDA YAZACAKLARIMI ÖNÜMÜZDEKİ SALI VEYA ÇARŞAMBA GÜNÜ " ÇETİN PASS" RUMUZU İLE SİZİNLE PAYLAŞABİLİRİM. ASLINDA BU HABERLEŞMEYİ ÖZEL MAİL İLE YAPMAYI TERCİH EDERİM. EĞER BUNUN SİZİN İÇİNDE BİR SAKINCASI YOKSA MAİL ADRESİM ç[email protected]. BANA BOŞ BİR MAİL ATARSANIZ SİZİNLE ORADAN HABERLEŞMEYİ TERCİH EDERİM. 0
    • Çetin bey 30 Aralık 2021, Perşembe 17:30:07 Emeklilk teşviki personelin kendi isteği ile olmuyor personel mdr çağırıp zorla erken emekligi olmanı istiyor karşı itirazda bulunduğunuz da sirket memnun değilse al paranı git diyor kendi keyifleri yerinde maaşları şişirilmiş şekilde alıyorlar olan gecesini gündüzüne katan Personele oluyor evine bakan personel sıkıntılar yasiyor 0
  • EMEKLI 24 Kasım 2017, Cuma 08:45:00 DEGERLI ARKADASLAR,GÖRÜLDÜGÜ GIBI BIR SÖZDE HUKUK CEMBERI ICERISINDE YILLARDIR YUVARLANIP DURUYORUZ VE BIR ARPA BOYU YOL ALINAMADIGI KESIN OLUP KISA DÖNEMDEDE CÖZÜM GÖZÜKMUYOR.TEK CARE BU OLAYI SIYASET YOLUYLA SONLANDIRMAK,ÖRNEGIN IYI BIR AKP MILLETVEKIYLI VEYA GN BSK YRD, THY YÖN KRL BSK NINI ARAYIP BU ISIN SIYASETEN CÖZÜM TALIMATINI VERIP VE DESEKI THY DAN MOBBING VE KUMPASLARLA ATILIP,ISE IADESINI KAZANANLARIN ÖZLÜK HAKLARININ TESLIMI ISTENSE ACABA YON KRL NE DIYEBILIRKI?HER KES KENDI BÖLGE VEKILINI ARAYIP BURDA YOGUNLASIRSAK KESIN SONUC ALINABILIR KANAATINDEYIM.BUNUN ICIN YON KRL KARARI HUKUKUN ÜSTÜNDE OLDUGU KESINDIR.. 0
    • CVP EMEKLİ 24 Kasım 2017, Cuma 10:57:57 MERHABA. SİZ THY TEPELERİNİN BU TÜR UYGULAMALARI KİMSEYE DANIŞMADAN VEYA MUTABAKAT ALMADAN MI YAPTIKLARINI ZANNEDİYORSUNUZ ? SİZİNLE BU KONUDA AYNI GÖRÜŞTE DEĞİLİM ARKADAŞIM. 0
    • cvp. emekli 24 Kasım 2017, Cuma 11:11:04 Ben de aynı görüşte değilim. THY üst yöneticileri Ankara'daki iktidar ne derse onu yapar. Milim dışına çıkamaz. iktidar kelimesindeN mecliste parmak kaldıran emir kullarını kast etmediğimi anlamış olduğunuzu zannediyorum. Çünkü bu şirket milletvekillerini adam yerine koymayan esnaflıktan devşirme YK başkanı bile gördü. Tek özelliği CB nın köylüsü olmasıydı. Fetöcülüğü dışında tabii. 0
    • emeklilere 24 Kasım 2017, Cuma 15:10:45 Temel ve hamdi denen zatlar thy'de eski personeli haksız yere işten atıp yerine fetocuları balık istif dolduran ve onların mobbing,yolsuzluk vs yedikleri her haltı ne de olsa bizdenler ve siyasi ve dünya görüşü bizden olmayana,biat etmeyene,arkadaşını jurnallemeyene,dik durana,bize boyun eğmeyene yapılan herşey mübahtır diye görmezden gelenlerdir ama ne hikmetse hala serbestçe dolaşmaktadırlar. 0
    • emekli'ye cevap 25 Kasım 2017, Cumartesi 11:27:36 Öyle bir yorum yazmışsınız ki ne desem bilemedim. İktidar'ın siyaseti ve o kafadaki yöneticileri,karar alanları zaten bu işin böyle olmasını istiyor, kendilerinden olmayana her türlü eziyeti,haksızlığı,hukuksuzluğu reva görüyor, fetocuların mobbing'i ve iktidar mensuplarının buna ortak çıkarları için göz yummaları nedeniyle işten binlerce yetişmiş eleman atıldı herşey de ortada neden thy yönetimi bu arkadaşları işe geri çağırmıyor da ihtiyaç duyduğu bölümler için başka tarikatlerin adamlarını işe alıyor? Acı bir örnek, bu zihniyet yüzünden 2002'de 5 milyon civarı olan sendikalı işçi sayısı şimdi 1 milyon civarına düşmüş,adamların işçilere bakış açısı ortada,insanlar kutuplaştırılmış,iş barışı mahfolmuş,aidiyet bitirilmiş,sosyal hakları (mesela ced bilet) istedikleri gibi değiştirip kendi adamları faydalansın istiyorlar siz kalkmış vekille veya thy bilmem neleriyle görüşün kesin sonuç alınabilir kanaatindeyim diyorsunuz. Umarım bizimle ve aklımızla dalga geçmiyorsunuzdur. 0
  • dava 23 Kasım 2017, Perşembe 12:36:56 Üç gündür burada PAS bilet konusunda yazılanları, yapılan yorumları okuyorum. THY nin bu konuda çok açık bir hak ihlali yaptığı kesin.Bu işin emeklilikle ilgisi olmadığı da açık. Çünkü emekli olanların bile pas bilet haklarını kapattıklarını duyduk.Özetle kendilerinden önceki personele düşmanlık yapıyorlar. Dava açmak şart. Başka türlü imana gelmezler. 0
  • Mobbing_üstadı 23 Kasım 2017, Perşembe 08:20:00 Mobbing konusunda şu ana kadar gördüklerim arasında mHÖ ve ona bu konuda elinden gelen tüm çirkeflikler, yalanlar ve iftiralar, dedikodular gibi herşeyi sağlayarak bu başarısında büyük katkısı olan ve önemli rol oynayan uA gerçekten bu konuda üstadlardır. Çalışanların özel hayatı dahil yararlanabilecekler her veri konusunda mümkün mertebe bilgi alma, istihbarat edinme, yalan ve iftira,hedeftekini demotive etme ve kendince rakip gördüklerini yada gıcık olduklarını diskalifeye etme konuları başta olmak üzere bu tür bir Mobbingin başarı ile uygulamasında iyi teşkilat ve uzun dönemli senaryo kurduklarını şu ana kadar gerçekten ispatladılar. Bu konuda bir ödül verseler bu ödülü 1.'lik kademesiyle hakettiklerini inanıyor ve düşünüyorum. FETÖ bile onların kumpas,tuzak ve kuyu kazma teknik analiz ve becerileri konusunda ellerine su dökemezler,kesinlikle rakip olamazlar. Allah onların yanında ve biriminde çalışan ve mobbingine maruz kalanların yardımcısı olsun.İşleri gerçekten kolay değil 0
    • MHÖ ve UA 23 Kasım 2017, Perşembe 12:17:13 Siz kimsiniz? Eğer biraz onurunuz varsa, çıkın kendinizi savunun. 0
    • Onur 24 Kasım 2017, Cuma 00:32:37 Sizin gibi onur , şeref ve haysiyetten yoksunlar meydan okuyamazlar. Böyle çakallık ve aklı sıra kurnazlıkla anca gidersiniz. Ama her kötü işte beraber olduğunuz gibi cevaplama şeklinizdeki durum da bunu ispatlamaktadır. Allah sizi ıslah etsin ve müstehakınızı tez vakitte bulmanızı dilerim. 1
    • Onursuza 24 Kasım 2017, Cuma 09:06:33 Sayılan harfler içinde O harfi yok Gerçek isim ve soyisminle yazar mısın ? Delikanlı gibi, gizlenmeden cevap ver. Bu fetôcü mobingcilering Dillerinden Allah'ı düşürmemeleri ne kadar riyakar ve şeytani değil mi? Hep aynı şeyi yapıyorlar. Allah ile kandırıyorlar. 0
  • ETİK HAT? 23 Kasım 2017, Perşembe 07:48:57 Merhaba THY intranet içinden erişim yapılan Etik Hat diye bir platform var. Etik Hat içerisindeki bilgiler doğrultusunda hedef olunmamak için isim, mail adresinizi veya diğer sizi ortaya afişe etmeyecek şekilde sadece mobbing gibi aşağılık bir uygulamaya maruz kaldığınızı yazılı olarak ifade edebileceğiniz belirtilmektedir.Buna rağmen benim başta birim müdürü uyguladığı ve etrafındaki şef ve teknisyen gibi bazılarının da beraber hareket ederek yapageldiği bu muameleyi ifade etmeme ve birimin yöneticisini adreslememe rağmen ilgili başvurum daha fazla detay talebi ile neredeyse bir kaç gün içerisinde kapatıldı.Daha sonra farkettiğim bu konudaki başvurumun ilgili yönetici ve etrafına bir şekilde ulaştırıldığını ilgili yöneticinin etrafındaki dalkavuk kısmının ortalıkta yaptıkları imalı konuşmalardan anladım yada anlamamı istediler. Etik Hat bu şekilde mağdur olanları afişe etmeye çalışmaktan ve o kişiyi jurnalci pozisyona sokarak aslında bu suçu işleyen kimselerin elini güçlendirmektedir. 0
    • Etik Olmayan Kurul 23 Kasım 2017, Perşembe 11:30:58 Etik Hat Kurulu etik olmayan işlerle meşgul kardeşim. yaptıkları iş masum personelin ahını almak. Ama unutmasınlar: Dilediğin kadar, işle günahı Kul unutur ama, Allah unutmaz ! Elbette bir yerden, çıkar o ahı Kul unutur ama, Allah unutmaz ! 0
    • Etik Kurul 23 Kasım 2017, Perşembe 12:08:28 THY de mobbingi en profosyonelce yapan kim dersiniz? 0
    • Etik Kurul 23 Kasım 2017, Perşembe 12:08:29 THY de mobbingi en profosyonelce yapan kim dersiniz? 0
    • ETİK HAT 23 Kasım 2017, Perşembe 12:18:57 Arkadaşım etik hatı fetöcüler kurdu. Hala onların elinde. Uzak durun derim ben. 0
    • Pas mağduru 23 Kasım 2017, Perşembe 12:24:42 Bu şirkette normal şekilde emekli olduğu halde sonradan başka bir nedenle dava açtığı için pas bilet hakkı iptal edilenler var. Siz hangi kuraldan bahsediyorsunuz? Allah Aşkına! Artık Tamamen husumetle hareket ediyorlar. Fetöcü Mehmet Yılmaz bu yazdığım yalan mı ? Birazcık onurun kaldıysa çıkar cevap verirsin. İlker bey sen de bunları gör artık. Vicdanını yitirmediysen tabii. 0
    • Cevap veriyorum : 23 Kasım 2017, Perşembe 17:01:04 Etik kurul. Adeta bir şantaj ve tehdit kurulu gibi çalışıyor. 0
  • Sky 22 Kasım 2017, Çarşamba 14:15:44 Çetin bey yazınız güzel onda sıkıntı yok çünkü Thy de çalıştığınızda sizde bir çok kişiye aynı uygulamayı yaptınız... kendinizi anlatmışsınız tebrikler 3
    • CVP SKY 22 Kasım 2017, Çarşamba 15:16:35 BEN THY' DEN AYRILALI 15 SENE OLDU. KENDİMLE İLGİLİ İLK KEZ BÖYLE BİR ŞEY DUYDUM. AYNI UYGULAMAYI YAPTIKLARIMDAN BİR KAÇ KİŞİNİN İSMİNİ VERSENİZ DAHA FAZLA MAHCUP OLURUM. 0
    • Çamur Sky’a 22 Kasım 2017, Çarşamba 17:42:53 En iyi yaptığınız iş çamur atmak. Çetin Bey in de dediği gibi isim ver o zaman. Sen önce Bilal Yıldız’ın kazandığı mobbing davası ile ilgili düşünceni söyle de niyetini görelim... 0
    • sky denen zat 24 Kasım 2017, Cuma 15:13:04 İsim ver yoksa boşa üfleme. Laf olsun diye çamur atmakla hiçbir şey kazanamazsın. Çetin bey öyle biri olsa senin bu yorumunu yayınlamazdı oradan pay biç diyeceğim ama nerede sende o izan o akıl o kafa... 0
  • balık baştan kokar 22 Kasım 2017, Çarşamba 12:50:36 ülkede hukuk olduğuna inansa madur insanlar gider hakkını ararlar fakat bi dava etsen birini ettiğine pişman olursun kemal sunalın dava filmindeki gibi kalan son 3-5 kuruşunda avukatlara meze olur. üç kuruşluk işinide kaybedersin durum bu malesef. 2
    • sen kokmuşsun 22 Kasım 2017, Çarşamba 17:23:33 Balık baştan kokar diyen arkadaş! aslında kokan, çürüyen balık değil, senin aklın, cesaretin, insanlığın. Sen ve senin gibi korkaklar yüzündan kötüler bu kadar pervasızlar. Bence sen burada yazma hiç. Başına bir iş gelir. Hemen kuyruğunu kıstır git.Söz kimseye söylemeyeceğim. 0
  • mobbing everywhere 22 Kasım 2017, Çarşamba 12:44:48 sayın çetin bey sadece thy ye odaklanmayın özel şirketlerde sendikada olmadığından mobbingin kralı yaşanıyor en güzide özel havayolu şirketlerimizden birisi resmen işçilerine dikte ile kur belirliyor hukuku ve sözleşmeyi hiçe sayıp imzalamazsan gör bak sana neler yapıcam baskısı kuruyor işçilerinde maddi ve manevi baskı yapıp işçininin hakkı olan ücreti vermiyor. alenen mobbing hukuksuzluk ve hırsızlık yaşanmasına rağmen devletin ilgili bakanlıkları ve müfettişleri üç maymunu oynuyor. kimi kime şikayet edeceksin bu ülkede 0
    • CVP MOBBİNG EV... 22 Kasım 2017, Çarşamba 12:59:18 DEĞERLİ ARKADAŞIM. ÖZEL ŞİRKET ÇALIŞANLARI ÇOK SESSİZ. KAÇ KEZ YORUMCULARA MAİL ADRESİMİ VERDİM SE DE ÇIT ÇIKMADI. GÜVENEMİYORLAR. NASIL YAZABİLİRİM Kİ? ( [email protected] )TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRER 1
  • thy ve mobbing 22 Kasım 2017, Çarşamba 12:06:36 Ülkemizde maalesef 'tazminat, alanı zengin etmemeli' diye bir kanun maddesi var hal böyle iken de işverenler vs istediklerini yapabiliyorlar en başta bu maddenin değişmesi lazım ama nerede ? O madde değişse ülkede birçok şey değişecek,caydırıcılık,yaptırım gücü olacak,kurum,şirket sahipleri,yöneticileri çok daha dikkatli olmak zorunda kalacak ama ne iktidar ne muhalefet bunu hiçbir zaman gündeme getirmedi,getirmez de zira işlerine gelmez. Mobbing, şirket yönetiminden habersiz yapılamaz kimse buna cesaret edemez tek şartla yönetimce desteklenmezse. Thy'de son 12-13 yılda çoğunluğu eski olmak üzere 10 bin civarı insan, fetoculara,akplilere,yandaşlara yer açılması için haksız yere işten atıldı, atılırken de siyasi görüş farklılıkları var,bizden değiller vs sebeplerle çoğu mobbing'e maruz kaldı kimse de mağdurlara şahit olmayacağından elinde şahidi,kanıtı olmayanlar dava açamadı,hak arayamadı. Eğer şahitsiz,kanıtsız, şikayetçi sayısının çokluğuna güvenerek toplu mobbing davası açabilme ve kazanabilme şansı varsa o ayrı. Bu olaylar olurken thy yönetiminin duymadık,bilmiyoruz vs demesi kendilerini daha da komik duruma düşürür. Bu işleri yapanların bir kısmı atıldı ama mobbing yaptıları için değil fetocu oldukları için,hesap da sorulmadı sayıları az olmayan kısmı ise hala thy'de görev başında. Onlar ve thy yönetimi her zaman kötü polis iyi polis rolünü oynadılar ne Allah'tan korktular ne kuldan utandılar. Pass bilet konusunda ise eğer mağdur olan herkes birleşir de ortak bir dava açılabilirse belki mahkeme de bu konuda mağdur olan çok deyip çalışanlar lehine karar verebilir bir kişinin açtığı dava sonucunu beklemektense toplu hareket edilse daha iyi olmaz mı? Ayrıca duyduğumuz kadarıyla thy yönetimi 1-2 sene önce 3 yıl müdür,5 yıl şef 8 yıl memurluk yapmış olanlar istifa dahi etseler aile boyu ömürboyu indirimli(ced bilet) hakkından yararlanabilir diye bir kural çıkartmış bu doğruysa mahkemede mağdur arkadaşların eli kuvvetlenir,lehte kullanılabilir. Bu konuları bilenler bizleri aydınlatabilir mi? Sevgiler,saygılar. 0
    • bir bilen 22 Kasım 2017, Çarşamba 16:48:08 Evet arkadşım, 15 yılda binlerce personel mobing yapılarak işten atıldı ve haklarını aramaktan aciz oldukları için boyun eğdiler, ses çıkarmadılar çok eleştirdikleri biatcılar gibi korkaklık yaptılar, bana dokunmayan yılan bin yaşasın dediler ve gün geldi o yılan herkesi soktu.İşten atıldıktan sonra tabii ki mobing davası açmanın bir anlamı yok. Üstelik çalışırken hiç mücadele etmediyseniz, bütün haksızlıklara boyun eğdiyseniz zor tabii. Ama işe iade davasını kazanan herkesin pas bilet ve diğer özlük haklarını alması lazım. Bu da mücadele ederek olur. Hem hukuki takiple ve hem de kamuoyunu, siyaseti harekete geçirerek mücadele etmekle olur.THY nin mevcut yöneticileri bir yandan pas biletin kapsamını genişletip çeşitlendirirken, diğer yandan haksız yere işten attığı personelden, emektar personelden bu hakkını esirgiyor.Bu kabul edilemez. 0
    • Bir bilen arkadaşa 22 Kasım 2017, Çarşamba 18:17:40 Çalışırken mobbing davası açmak kolay mı peki? Şahitsiz ve kanıtsız ne elde edebilirsiniz? Kaç kişi mobbing yapılan arkadaşı için şahit olur ? Kanunlar ya yetersiz ya yaptırımı yok. Bilal bey'in elinde kanıt olarak mailler olduğu için mobbing davası açıp kazanabildi yanlış bilmiyorsam.İşverenler insanlarımız arasında birlik,beraberlik olmadığını da iyi bildiğinden istediklerini yapıyorlar ve böyle çıkarcı,neme lazımcı,bencil topluma da herşey müstehak ne yazık ki. 0
    • Bir bilen. 22 Kasım 2017, Çarşamba 20:50:21 Evet, çalışırken mobing davası açacaksın ki, bir anlamı olsun. Dava açtığın için atacaklarsa atsınlar. Zaten atıyorlar. Üç ay önce beş ay sonra ne fark eder. Bilal beyi mobing davası açtığı için değil, başmüfettişlik davası açtığı için önce tehdit ettiler, davasını geri çeksin diye. Çekmeyince, attılar. Kim mi tehdit etti ? Fetöcü Ömer Faruk Öztürk ile Selman Nas. 0
    • bir bilen kardeş 23 Kasım 2017, Perşembe 17:13:14 Adam sormuş şahidin ve kanıtın yoksa ne yapacaksın diye bir arkadaşa kargo'da 1 sene mobbing yaptılar bize dava açacağım şahit olun dedi tabii olmadık,olamadık sonuçta dava edemedi elinde şahitten başka kanıt yoktu ve işten atıldı yapanlara da birşey olmadı. Affetsin bizi. 0
  • Avukat 22 Kasım 2017, Çarşamba 12:00:26 THY nin iç işleyişine ilişkin prosedürlerin dışında pas biletin yasal bir dayanağı (SPK, BİST, KİT Mevzuatı gibi) var mı? Bilgisi olan var mı bu konuda acaba? 0
    • AVUKAT 22 Kasım 2017, Çarşamba 13:01:15 bİLDİĞİM ÜZERE YASAL BİR DAYANAĞI YOK. ANCAK TOPLU SÖZLEŞME İLE VERİLMİŞ BİR HAK OLDUĞUNU HATIRLIYORUM.EĞER BÖYLE İSE SENDİKALAR KANUNUNUN İLGİLİ MADDELERİ İLE İLİŞKİLENDİRİLEBİLİR? 0
    • tis 22 Kasım 2017, Çarşamba 17:02:51 TİS İN BU KONUDAKİ DÜZENLEMESİ ÇOK KISA VE NET. BU KONUDA ORTAKLIK PROSEDÜRLERİ UYGULANIR DENİYOR. THY PAS PROSEDÜRÜ DE ŞİRKETTEN AYRILAN PERSONEL AÇISINDAN, 10 YIL YA DA DAHA FAZLA HİZMETİ OLAN HER PERSONELE ÜNVAN AYRIMI YAPMADAN HAK TANIYOR.ANCAK EMEKLİ OLMAK MAKSADIYLA AYRILMAYI ŞART KOŞUYOR.İŞTE ZURNANIN ZIRT DEDİĞİ YER, TAM BURASI. THY MOBİNG YAPTIĞI BİZDEN DEĞİL DİYEREK DIŞLADIĞI PERSONELİ VERİMSİZLİK İFTİRASI İLE İŞTEN ATIYOR. BÖYLECE PERSONELİN EMEKLİLİLİĞİNİ TALEB ETME HAKKINI ELİNDEN ALIYOR. PERSONEL İŞE İADE DAVASINI KAZANIP GERİ DÖNMEK İSTEDİĞİ ZAMAN GERİ ALMIYOR. EMEKLİ OLUP PAS BİLETİNİ TALEP ETTİĞİ ZAMAN DA SENİ BEN ATTIM BU NEDENLE EMEKLİ ÖZLÜK HAKLARINI VERMİYORUM DİYOR. YANİ HEM KEL HEM FODUL. Bu çirkin tezgahı mahkemelerde hakimlere anlatabilirsek davayı kazanırız. Çünkü işverenin işçiye eşit ve adil davranma, ayrım yapmama borcu var. 1
    • AVUKATINIZ 22 Kasım 2017, Çarşamba 17:32:04 Arkadaşlar THY sizi işe geri kabul etse de etmese de işe iade davasını kazanmış olmanızın hukuki sonucu şudur : Yapılan haksız fesih işlemi bütün sonuçlarıyla ortadan kalkmıştır ve davayı kazanan personelin statüsü haksız fesih öncesine dönmüştür.PAS prosedürünü bu bakış açısıyla değerlendirirseniz, hakkınızın gasp edilmiş olduğunu daha iyi anlarsınız. THY yönetimi bunu maksatlı olarak anlamazlıktan geliyor. Bu nedenle dava açmaktan başka çaremiz yok. 0
  • emeklı 22 Kasım 2017, Çarşamba 11:45:15 arkadaslar hala anlamıs degılım bir insana emeklilik gelirde emekli oldugu takdırde maas almayada gununu beklemeden hakkazanırda hala bu sirketi dava edecekse emeklilikten dolayı Rabbim o insanı bildiği gibi etsin . Maalesef oyle yaratıklar varkı bu sirkette 20-25 yıl calısmıs bir ignesi olmayan emekliliğe direnmeye calıstıgı 3-5senede kose olmayı mı dusunuyor bu nasıl bir mentalite bir cuval degıl bin cuval incırı mahvetemk degıl yedıgınız 20 yıllık ekmegide murdar etmıssınız demektir. Diger haklı sebeplerden sirketi dava edebilrisiniz ama bir insanın emeklılıkten dolayı hele hele emekli oldugunda maas almaya hak kazanan bir in sanın bu guzide sirketi dava etmesi seni ancak toprak doyurur demedn baska bir laf bulamıyorum . birde bu ınsanların cocukları her nasılsa bu sırkete gırmıs ve calısmakt olmalarıda nekadar abest bir sey Rabbım insallh bu insanların dustugu hasete para sevdalılıgına bizleri hic bir zaman düşürmez ınsallah Amın 7
    • emekli'ye 22 Kasım 2017, Çarşamba 12:26:45 Eğer bir insan hakkının yendiğini düşünüyorsa isterse 200 sene o şirkette çalışsın tabii ki dava edip,hakkını aramalı. Herkesi kendiniz gibi biatçı mı sanıyorsunuz ki ahkam kesiyorsunuz? Herşey para mı ki maaşını almaya hak kazanmış insan hakkını niye arıyor diyorsunuz. Ayrıca her emeklinin ya da çalışanın çocuğu thy'de çalışmıyor onu da ilave edeyim. Ve de emekli maaşınızla bir öğretmen tutun da türkçeyi doğru düzgün yazın olur mu? 0
    • emekliye cvp 22 Kasım 2017, Çarşamba 17:14:38 Senin gibi mürit aklıyla düşünenlerin böyle yorum yazmasını yadırgamamıyoruz artık. Size göre bir yerde çalışmak demek, birilerinin tavassutuyla bir yerlere kapılanıp oradan maaş almak demek. Meslek, liyakat, uzmanlık, çalışmak sizin umrunuzda değil. 60 yaşına kadar çalışmak anayasal bir haktır. Senin hükümetin liyakatlı çalışkan insanları işten haksız hukuksuz bir şekilde işten atıp, bir sürü yandaş, yalaka, mürit meczubu işe alınca alkışlamamız mı gerekiyor. Bu saçma sapan yorumun içine hak, rab, şükür gibi kelimeleri koyunca doğru bir şey yazdığını mı zannediyorsun ? Sizin gibi aklını, vicdanını kiraya vermiş mürit-meczupların aklına ihtiyacımız yok çok şükür. 0
    • atılmış emekli 23 Kasım 2017, Perşembe 10:43:14 Merak etmeyin sizleri ve üst aklınızı yakinen çok iyi tanıyoruz.Yüce dinimizin en mühim konularından olan , kimine göre en önemlisi, KUL HAKKI mevzunun iyice bir düşünün derim, tabii menfatten idrak kabiliyetiniz kaldıysa." 1
    • Kul hakkı 23 Kasım 2017, Perşembe 12:14:24 Kim ki üst akıldan den vuruyor sa, o aklını kiraya vermiş bir mürid-meczuptur. Onun bunun hakkını gasp ederek çirkef tarikatların tavassutuyla makam mevki işgal edenlerin kul hakkından dem vurmaları ne kadar acıdır. Tarikatınızın da cemaatinizin de Allah belasını versin 0
  • Mobbing yapan cptnlar 22 Kasım 2017, Çarşamba 10:20:13 Thy de mobbing yapan o kadar cok kaptan varki. Bi araştırılsın gercek ortaya cıkar. Ve bunu o kadar güzel yapıyorlarki sanki sen yapamamışsın gibi yansıttırıyorlar. Tabiiki bunlarda vatan haini kaptanlar. Kaç sucsuz günahsız pilotu işibden ettiler. Aslında bunlar biliniyor checklerde özellikle hiç geçirmeyenler var isimleri bellidir bu vatan hainlerinin. Araştırılsın bulunurlar. 0
  • İnspector 21 Kasım 2017, Salı 19:40:56 Müfettişlerden başka bu konuda görüş beyan eden, mücadele eden dava açan kimse yok mu ? Bu konu tüm iş akdi haksız fesih edilenleri ilgilendiriyor. Nerdesiniz? Helal olsun Başmüfettiş Bilal ve Başmüfettiş Taner’e.... Haksızlıklar karşısında susan dilsiz şeytan olmadıkları için. 0
    • inspectora 22 Kasım 2017, Çarşamba 17:18:44 Arkadaşım doğru bir noktaya değinmişsin. Biz toplum olarak hakkımızı aramaktan aciz olduğumuz sürece daha çok haksızlıklar yaşarız. Adamlar burada yorum yapmaya bile korkuyorlar. Hadi çalışanları anladık da, şirketten atılmış olanlar niye korkarlar? Onu da anlamış değilim. 0
    • İnspector 22 Kasım 2017, Çarşamba 17:54:47 Haksızlıklar karşısında susan dilsiz şeytan olmayan müfettişleri tebrik ediyorum. 0
  • ERDAL 21 Kasım 2017, Salı 13:06:35 Cetin bey merhabalar,sizi gecen p.tesi günü arayan bendim,konunun tekrar gündeme alinmasina vesile oldum ve sizlerede tesekkür ediyorum.Gördügüm kadariyla FETOCULARIN MOBBING leri sonucunca magdurlar ordusu yaratilmis,arkadaslarimin dedigi gibi hic bir HAIN de bu sirkette kalmamis gibi ,ancak bu hainler ki arabalarinin plakasida 34 FG ile idi,,hic bir sorusturmaya tabi tutulmadan def olup gittiler,belkide pass haklarida devam ediyordur(bu feto cularin).Bana fesih yazisi geldiginde per bskligina dilekce vererek emekli olmak istiyorum dedim,o zamanki bsk ismi OMER di galiba refuze etti ve kendiside FETO dan isten atildi ,cok merak ediyorum bu hainler acaba rahatmi?Birlik olup gec de olsa dava acmaliyiz ben yurt disinda oldugum icin kamseyle pek görüsme imkanimda olamadi,varsa böyle bir olusum icinde yer almaya varim,tekrar tsk ederim 1
    • Hainler 21 Kasım 2017, Salı 16:51:00 Arkadaşım, Hainlerin bu şirkette kalmadığı iddiası doğru değildir. Özellikle İK başta olmak üzere birçoğu duruyor. Unutmayın bunlar yılan gibi. Yıllarca karanlık mahzenlerde yaşadılar. Kolay kolay gitmezler. Bu iktidar döneminde mümkün değil. 0
    • CVP ERDAL 21 Kasım 2017, Salı 17:09:16 YAZIDA İSMİNİZİ GEÇİRMEK İSTEMEMİŞTİM.BENİ ARADIĞINIZ TELEFON NUMARASINA BİR BİLGİ BIRAKMIŞTIM.BEN THY'NİN MOBBİNG'LERİNDE ARKADA DURAN SEBEPLERLE İLGİLENMİYORUM. GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ ONLARIN DA SONU FARKLI DEĞİL. DÜN HERHALDE THY'DA ÇALIŞAN BİRİ BANA MAİL ATMIŞ. BU KONULAR BİZİ İLGİLENDİRMİYOR, ADAM GİBİ KONULAR YAZIN DİYORDU. EVET ÇALIŞMA HAYATI UZUN. KİMSENİN YARINININ NASIL OLACAĞI BELLİ DEĞİL. ASLINDA ŞU ANDA İLGİ SAHANIZA GİRMESE BİLE İLERİNE GEREKLİ OLABİLİR. DÖNÜŞÜNÜZDE GÖRÜŞÜRÜZ. 2
    • Sadece İK mı? 22 Kasım 2017, Çarşamba 12:37:49 Kripto dörtgöz hainler her yerde.. 0
  • Sn Çetin bey 21 Kasım 2017, Salı 12:28:05 Ben de mobbing ile thy'den ayrılmak zorunda bırakıldım, işe geri dönüşü kazandım o zamanki avukatım bana önce işe iade sonra mobbing ile ilgili dava açabileceğimi ancak şahit ya da kanıt olmadan mobbing davasını kazanmamın zor olduğunu söylemişti. İşe iade'yi kazandım thy yargıtay'a gitti onu da kazandım ama tabii ki işe geri alınmadım. Sonra başka bir avukata gittim o da aynı şeyleri söyledi bir başkası da. En sonunda başka bir avukat 'elinizde sağlam delil ve şahit olmadan aradan 2 sene geçtikten sonra mobbing davası açılırsa karşı taraf, neden zamanında mobbing davası açılmamış bunda kötü niyet var diye karşı dava açar ve kazanma ihtimali de çok yüksek olur ayrıca davayı kazansanız bile en fazla 10 bin tl civarı bir maddi tazminat alabilirsiniz ve mahkemede feto davaları yüzünden işleri iyice yoğunlaşan mahkemelerde en az 4-5 sene sürer' deyince mobbing davası açamadım. Kanunlar çaktırılmadan değiştirilmiş en son görüştüğüm avukat eskiden bu davalarda zaman aşımı yoktu şimdi var bunu da kimse bilmiyor demişti . Pass bilet davası da çok zor keşke bu konudaki davalar kazanılsa ama pek umudum yok. Ayrıca hali hazırda thy'de çalışanların mobbing nedeniyle işten atılanlar lehine ve thy aleyhine mahkemede şahit olmaları mümkün olmadığından ve işveren vs herkes bunu da gayet iyi bildiğinden çok rahatlar bir de bunun üstüne eksik ya da yetersiz kanunlar da eklenince herşey işçi aleyhine oluyor ne yaparsak yapalım. Thy'de mobbing olaylarının sorumluları, kendi yandaşlarına yer açılması ,kendi zihniyetlerinden olmayan,biat etmeyen eski personelin kendi akıllarınca cezalandırılması amacıyla şirkette cirit atan fetocular ve onların her yaptıklarına işlerine geldiği için göz yuman,ses çıkarmayan,ellerini koğuşturarak olan biteni seyreden iktidar partisi mensuplarıdır, bu gerçektir. Üst yönetimin onayı,izni,desteği olmadan şef,müdür vs çalışan memur'a mobbing yapamaz. En çok mobbing olayı da temel ve hamdi efendiler zamanında olmuştur bilenler iyi bilirler. Şimdi kimin haklı kimin haksız, kimin zalim kimin mazlum olduğu ayan beyan ortada ama neye fayda? Bu adamların çoğu hala ya thy'deler ya da başka kurumlarda,orada,burada serbestçe dolaşmaktadırlar ne acı ki. 15 senedir iktidar olanlar işlerine gelmediğinden ticari,asli,iş,ağır ceza,terör vs her konuda insanlığa,hakka,hakkaniyete uygun,caydırıcı,önleyici,cezalandırıcı kanunlar koyup,uygulatmadıkları için ülkemizde suç patlama yapmış durumda ve hal böyleyken de özellikle thy ile benzer devlet kurumlarında yöneticilik yapan kendi adamları istedikleri gibi hareket ediyorlar ne yazık ki. Gelişmiş ülkelerdeki gibi hem mobbingi yapan hem de şirket ciddi ceza alsalar herşey farklı olurdu ama nerede? Adaletin,eşitliğin,hakkın,hukukun olmadığı bir ülkede yaşıyoruz,minareyi çalan kılıfı hazırlıyor, bu devran böyle gelip böyle gidiyor maalesef. Saygılarımla. 0
  • Bilal Yıldız 20 Kasım 2017, Pazartesi 13:37:48 Bilâl bey Başmüfettiş sn Kılınç'ın olduğu dönemde Eğitim merkezine (Simülatör)ait birisi,deniz ve pist manzaralı büyük kafeterya bırakın ihaleyi kira dahi ödenmeden işlettiriliyordu.İhaleye fesatın Kanundaki cezası 7 yıla kadar hapisken bu yolsuzluğun cezası çok daha fazla.Bu tescilli vakıa teftiş kurulu tarafından nasıl kapatıldı?Bilginiz var mı? 0
    • CEVAP 21 Kasım 2017, Salı 01:56:48 Keşke soruyu sorarken benim adımı soyadımı değil de kendi isminizi nick olarak kullansaydınız. Bahsettiğiniz konuyu bilmiyorum. Siz herhalde biliyorsunuz. Bizi aydınlatırsanız seviniriz. Aslında sorunuzun bu konuyla bir ilgisi yok. Size email adresimi vereyim bana doğrudan yazın. [email protected] 0
    • Bilal Bey 21 Kasım 2017, Salı 11:46:36 Duyduğumuza göre thy ile pass bilet konusunda davalık olmuşsunuz, dava ile ilgili şu an ki durum nedir bilgi verebilir misiniz ? Teşekkürler. 0
    • Pas.cevap 21 Kasım 2017, Salı 16:46:45 Dava açtığım doğrudur. Bir buçuk senedir Yargıtay'da. Daha ne kadar bekleyeceğiz belli değil. 0
    • CVP SN ÇETİN.. 21 Kasım 2017, Salı 17:14:16 BENİM YAZIMDA BAHSETTİĞİM MOBBİNG DAVASINI KAZANANLARIN PASS BİLET HAKLARI İLE İLGİLİ DAVA AÇMALARI. YANILMIYORSAM BENİM YAZDIĞIM KONU DA ADINI VERDİĞİNİZ BEYEFENDİLERİN ZAMANINDA OLMUŞTU. YİNE DE YANILABİLİRİM. HER KONUDA AYNI DEĞİL Mİ? MİNAREYİ ÇALAN KILIFI HER ZAMAN HER KONUDA HAZIRLIYOR. bEN YAŞLIYIM. YİNEDE ÜMİDİMİ YİTİRMİYORUM. ALLAH HERKESE LAYIĞINI VERSİN EN İYİ BEDDUA. TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. 0
  • Taner 20 Kasım 2017, Pazartesi 11:00:09 Tam pass davası açacakken 17-25 olaylarının yargıdaki etkilerinin durulmasını beklerken bu kerede 15 Temmuz hain darbe teşebbüsünün sonrasında yargının durumuna bakıp dava açmaya takad bulamadım.Anamızın ak sütü gibi hakımız olan pass ve diğer emekli haklarımızı en ufak şüphem yok ki elbet bir gün alacağız, biz görmesek evlatlarımız görecek, ama en çok istediğim bizden de özür dileneceği gündür.Bir atasözü vardı : Zulüm ile abad olanın ahiri berbad olur. 0
    • CVP TANER 20 Kasım 2017, Pazartesi 15:54:07 ŞİMDİ TOPARLANMIŞ OLMALISINIZ. DENEYİN. BU İŞLERİ AHİRE BIRAKMAMAK GEREK 0
    • Taner Gurbuz 20 Kasım 2017, Pazartesi 18:06:27 Çetin Bey dava acacagim ama birincisi mahkemelerin is yuku çok agirlasti aşiri yavas isliyor hele bu davalara aşina olmayan hakimler karar vermede tereddutte kaliyor.Ikincisi acilan bazi davalar var biri sonuclansa emsal teskil eder diye de umut ama illaki dava acacagim. 0
  • Taner 20 Kasım 2017, Pazartesi 10:53:26 Yapılan bu haksızlık karşısında doğal olarak mahkemenin yolunu tutuyorsunuz, işe iade edilmenize karar veriliyor ve temyiz de Yargıtay da yerel iş mahkemesinin kararını aynen onayarak feshin haksız olduğunu, işçinin işe iadesi gerektiğni kesin olarak onuyor, iş veren buna uymazsa yüklü bir tazminata hükmediyor. Sonuç malum, bunları zaten herrkes biliyor.Şimdi : İş akdinin feshi haksız olmasına rağmen emekliliği de haketmiş 20-30 hatta daha çok emel vermiş çalışanın en tabi hakkını şirket iç mevzuatını bahane ederek gasp etmen, vicdanınızı boşver, Anayasının genel eşitlik ilkesine, genel hukuk kurallarına uyar mı?Kaldı ki emeklilik seçeneği dahi sunulmayan çok çalışan var, en yakın örneği yukarıda yorum yazan ve mobbing davasını kazanan Bilal Yıldız (part 3 de bitireciğim) 0
  • Taner 20 Kasım 2017, Pazartesi 10:45:06 İşe iade davasını kazanan ve Yargıtay da onananların tamamına yakını çalıştıkları müdetçe çok net şekilde mobinge uğramıştır.Bilal Bey yılmadı , örnek oldu, bizim gibi kul hakkı yiyenler sadece ALLAH 'ından bulsun demedi,bu dünya da bulsunlar dedi.Saymakla bitmez yaşananlar ancak şimdi detaylarla bu sütunları boğmaya gerek yok. Çok basit şekilde tüm vicdnlara soruyorum : 25-30 sene çalışıyorsunuz, hiç bir ceza, uyarı olmadığı gibi bir sürü teşekkür ve başarı belgeleri alıyorsunuz, emekliliğiniz geldiği gün amiriniz emekli ol diyor,niye olayım diyorsunuz, daha 49 yaşında en verimli en olgun çalıma dönemindeyim, üstelik ilkokula giden evladım var, işçi emeklisi olursam madden de mağdur olcağım (şirketin insan ve maddi kayıbı ayrı tarafta dursun şimdilik )diyorsunuz.3 gün sonra önünüze son derece onur kırıcı külli yalan bir verimsizlik yazısı 4 gün sonrada iş akdiniz bildirmli fash edilmiştir, buyrun tazminatınız ama pass bilet, emekli kimlik kart v.b. alamazsınız,devam part2 de 0
    • CVP TANER.... 20 Kasım 2017, Pazartesi 15:59:25 YORUMUNUZUN SON SATIRLARINDA YAZDIĞINIZ KONULARIN TÜMÜ AYRI BİR HUKUKİ KOVUŞTURMA KONUSU. SİZ MAHKEMEYE İŞTEN ÇIKARILMA ŞEKLİNİZDEN ÖTÜRÜ MÜRACAAT ETTİNİZ Mİ? 1
    • Taner Gürbüz 20 Kasım 2017, Pazartesi 18:02:29 Mahkemeye müracaat ettim elbette mahkeme işe iademe kararı verdi işveren uymazsa en yuksek (4+8) karar verdi ve yargıtay da onadı.Ama ne fayda Çetin Bey ... Ilk iş yerim olan ve kariyerden baslayip cok sevdigim sirketimle beni karsi karsiya getirenlere yazıklar olsun.Tırnaklarımizla kazidik bir donem satis md.u oldugum Kayser i deki ozverili calismalar o donem sizin de dikkatiniI cekmisti o zaman gwn.md yrd. idiniz bilmem hatirlarmisiniz karsiliginda da haksiz yere isten cikarip emeklilik haklarimiz gasp ediyorlar.Selam saygılar. 0
    • CVP TANER G.. 20 Kasım 2017, Pazartesi 18:18:46 TABİİ Kİ HATIRLIYORUM. MESUT BEY KANALI İLE ÇALIŞMALARINIZI TAKİP EDİYORDUM. MAALESEF YAPACAK BİR ŞEY YOK.BENDE SİZİN GİBİ YK.KARARI İLE İŞTEN UZAKLAŞTIRILDIM. UZULUYOR İNSAN. AMA ZAMAN TEDAVİ EDİYOR. DUYGUSALLIK ORTADAN KALKIYOR.SİZİN YENİ BİR DAVA İLE HAKKINIZI ( PASS BİLET VB) ALABİLECEĞİNE ŞÜPHEM YOK. TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. 0
    • Adam gibi adamlar 22 Kasım 2017, Çarşamba 12:51:51 Taner Bey, Bilal Bey gibi personeli bu şirket zor bulur. Yılların birikimi tecrübesi. Yazık yeterince ve gerektiği şekilde değerlendirilemediler. İddia ediyorum Taner ve Bilal bey vb tecrübeli personel şirkette gerektiği şekilde değerlendirilseydi karlılık 3-5 kat daha fazla olurdu.Hayırlı emeklilikler sizlere.... 0
    • Vefa 22 Kasım 2017, Çarşamba 14:30:46 Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. dörtgözün de mesajını görmek isterdim. Böyle bir günde bile vefa göstermeyenden herşey beklenir zaten. 0
  • Ümit Kurtar 20 Kasım 2017, Pazartesi 10:37:17 Çetin Bey, Pass bilet hususu mobbing ile çok alakalı bir husus olmamaktadır. Pass bilet hakkı kurumumuz dan haksız ve keyfi şekilde işine son verilmiş veya görevden alınmış, sonrası mahkeme ile işe iade davasını kazanmış ancak kurum tarafından tazminatı ödenip işene geri alınmayan her kişi ve ailesinin saklı hakkı olarak kalmalıdır. Bu hak kurumuna yıllarca hizmet etmiş (en azından 15 sene üzeri) personelden alınmamalıdır. 0
    • emsal 20 Kasım 2017, Pazartesi 12:06:03 Aslında işe iade davasını kazandığı halde pas bilet hakkı verilmeyen yüzlerce hatta binlerce personel var. Emsal karar bekleniyor diyorlar ama bu doğru bir strateji değil. Bence herkes hakkını aramalı. Dava açarak ya da başka yollarla. 0
    • CVP UMİT KURTAR. 20 Kasım 2017, Pazartesi 15:52:15 EVET. HAKLISINIZ ANCAK HAKSIZ YERE İŞTEN ATILAN İNSAN MAHKEMEYİ KAZANDIKTAN SONRA VERİLMEYEN PASS BİLETLERİNİ TALEP EDEBİLİR. MOBBİNG VEYA BAŞKA BİR NEDENDEN ATILMIŞ OLMASI FARK ETMEZ. ÖNEMLİ OLAN MAHKEMEYİ KAZANIP HAKSIZ YERE ATILDIĞINI TEVSİK ETMİŞ OLSUN. TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. 0