Kilo Diskriminasyonu

    Çok beğenilenler

  • Misafir 09 Ağustos 2010, Pazartesi 22:06:32 Bir yorumda okudum.Insan Kaynakları şirketlerin Beynidir .THY de Beyin Ölümü gerçekleşmiştir diyor.Ağzına sağlık yazanın.Hiç bir akademik ölçme ve değerlendirme sistemi kullanmayan ÖF,Sağ kolu Beyza,şıracının şahidi bozacı K.Ç, eminenin akıllı güdümü ile farkında olmadan scandallara imza atıyorlar.Emine de her ortamda ben yapmadım valla bilmiyorum Personel yapmış diyor....Tanıştırayım THY Yönetim. 0
  • Misafir 09 Ağustos 2010, Pazartesi 22:07:32 Tevfik bey güzel bir yazı olmuş.İlgililerin feyz alması dileğiyle. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 08:57:57 Sayin Uyar, Yazilarinizi zaman zaman ancak begeni ile okuyorum. 'Kilo diskriminasyonu' baslikli yazinizin basligi hangi dilde? Kitleler icin yazi yazan herkes bir basin mensubudur. Ve yazi yazan kisinin, siradan birisine gore Turkcemizi en dogru sekilde kullanma sorumlulugu vardir. Lutfen yasadiginiz ve yazi yazdiginiz ulkenin insanlarinin diline karsi saygili olunuz, dogru kullaniniz. Tesekkurler. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2010, Cuma 13:59:17 bir kisiyi renginden dolayi, siyasi gorusunden dolayi ya da is ile ilgisi olmayan baska bir sebepten dolayi reddetmek Turkiye'de de yasaktir. hatta mesela "muhasebeye bayan eleman araniyor" diye ilan veremezsiniz.. veriyorlar ama yasak. birileri sikayetci olsa Turkiye'de de baslar agrir. ama bizde bu "claim-culture" henuz gelismemis. gelismesi lazim. herkese ayni seyi soylemek lazim. haksizliga ugradiginizi dusunuyorsaniz hukuki yola basvurun. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2010, Cuma 13:38:31 ayrimcilik konusunu yeterlilik konusuyla karistirmamak lazim. hele ise uygunluk konusunu hic karistirmamak lazim. David Beckham 120 Kg. olsun bakalim bir gun tutuyorlar mi? ya da Kate Moss ? yaptiklari isler dogrudan bedeni performanslariyla ilgili. bir ornek daha vereyim. muhasebe mudurunuz alzheimer olsa "kocum benim aynen devam et" der misiniz? ne alzheimer ne de sismanlik kesinlikle suc degildir. ama mesleklerini uygulamaya engeldir. tamam is akitleri feshedilmesin diyebiliriz. ayni sirkette baska bir pozisyon bakabiliriz. hakkani bir tazminatla "peaceful redundancy" yolu arayabiliriz. yoksa hicbir senfoni orkestrasi (mesela Salzburg Flarmoni) "arpistimiz sosis-parmak oldu ama biz onunla devam etme kararindayiz" demez. 0
  • Misafir 09 Ağustos 2010, Pazartesi 22:12:59 Bu işler zor.... Uğraştırmayın IK yı. Ya performans ölçümünde yollamak istedikleri kişi iyi bir sonuç alırsa nasıl tatmin edecekler egolarını. Onlae Emine Beder usulü göz kararı yapıyorlar işlerini...Hem böylece delil kalmıyor.Hem planlı hamde bir simit çay partisinde içlerinde ki kötülük biraz çıkar ile desteklenince asıyorlar....Kimleri asmadılar ki!!!! 0