İster misiniz, Cumhurbaşkanımız Yine Hepimizi Şaşırtsın?

    Çok beğenilenler

  • sn Çetin bey 25 Ocak 2018, Perşembe 14:07:03 Dünya tarihinin görüp görebileceği en büyük devrimci,vatansever ve milliyetçi olan, ezilmiş,sömürülmüş ülkelere her daim örnek olan büyük önder Atatürk'ün ismini ne yapsalar da yok edemezler. Hele işine gelmeyince 'iki ayyaş' işine gelince 'Atatürk ile sorunumuz yok' deyip takiye yapanlar, cephede bulunmayıp'gazi'ünvanı verilmesi istenenler, askerliği parayla satanlar,çoluk,çocuğu,damadı vs bedelli askerlik yapıp ya da çürük raporu alıp askerlik yapmayanlar,teröristlerin ayağına hakim gönderenler,askerlerimiz, alnı secdeye değen din kardeşlerince kumpasla içeri atılıp,iftiraya maruz kalınca bıyık altından gülenler hiç edemezler. Bu ülke bu seviyeye Atatürk ve yanındakiler ile ve onların ekonomik,sosyal,eğitim projeleriyle geldi, 1923-1938 arası 15 yılda neler yapılmış,Türk lirasının değeri neymiş,enflasyon kaçmış,halkla elele neler yapılmış,köy enstitüleri ile cahil bırakılmış,savaşlardan yorgun düşmüş Anadolu insanı nasıl eğitilmiş ülkesine faydalı insanlar olmuş araştırın görün,bugün ondan nefret edenler eğitimde,bilimde neler yapmışlar,insanlar birbirlerine nasıl düşman edilmiş,yolsuzluk,haksızlık,adaletsizlik nasıl tavan yapmış onu da. Bunlar bu makamlara Cumhuriyet'in faziletleri ile geldiler tabii onlar için amaç değil araç'tı. Kimin ne olduğunu herkes çok iyi biliyor,tek adam partileri her daim yok olmaya mahkumdurlar örnekleri de ülkemizde bolca mevcuttur, yeni havalimanı'na başka isim konursa yarın başkası iktidara geldiğinde ismini değiştirir bunu da kimse engelleyemez. Yeni havalimanı'nın ismi Atatürk ,üçlü kodu da AHL olacaktır başka söze gerek yoktur. Saygılar, hürmetler 2
  • Müjdat Mandal 22 Ocak 2018, Pazartesi 11:02:55 Sayın ÖZBEY, Ne kadar güzel ifade etmişsiniz. EVET; DÜNYANIN EN BÜYÜĞE, DÜNYANIN BÜYÜĞÜNÜN ADI... HEMDE ÇOK YAKIŞIR. 1
    • CVP MÜJDAT M. 22 Ocak 2018, Pazartesi 11:56:40 TEŞEKKÜR EDİYORUM.SAĞOLUNUZ. 0
  • Tüm yorumlar

  • MIA 30 Ocak 2018, Salı 09:04:18 MEVLANA INTERNATIONAL AIRPORT. derinden bizleri bağlayan isim 0
  • Kefalos 28 Ocak 2018, Pazar 15:24:31 Yeni havaalanının isminin önüne "MARAŞAL" diye yazılmasını şiddetle öneriyorum. Nokta. 0
    • Eten 18 Şubat 2018, Pazar 15:49:48 "Mareşal" 0
  • Sabri 28 Ocak 2018, Pazar 08:42:20 AkLiman olsun 0
  • PC 7550 25 Ocak 2018, Perşembe 13:18:34 Atatürk ismi değişsin de her isim olur.Doğu karadenizde asılan pontus imamların öcü alınıyor.gördüğünüz gibi. 2
  • yapmayın ağalar 25 Ocak 2018, Perşembe 11:25:50 bugün Cumhurbaşkanı devletin başı olmakla birlikte halkın yarısının kendisine şiddetle muhalif olduğu ve kendisinin de destekçisi olmayan kesimi çok umursamadığı açıktır. dolayısıyla onun adının böyle prestijli bir havalimanına verilmesi hem oldukça tartışmalı bir husustur ve halen görevdeki devlet başkanının isminin kullanılması sadece ortadoğulu ülke imajımızı pekiştirir. hem de emin olun iktidar değiştiğinde, hangi yıl olursa olsun, havalimanının da adı değiştirilecektir. bunu düşmanlık yapmak, nefret sergilemek adına söylemiyorum. ülkenin gerçeği bu maalesef 0
    • devlet yonetimi 26 Ocak 2018, Cuma 13:01:05 Su an devleti yonetenler vatandasini ayirarak yonetiyor, her firsatta kendisinden olmayani ayiran, hakaret eden, adalette, egitimde ayrimcilik yapanlarin prim yaptigi bir donem yasiyoruz. Bu hukumetden once ve bu hukumet zamaninda da kim devlet imkanlarin kendi cikarlari icin kullandi, kullaniyorsa ve ayrimcilik yapti ve yapiyorsa, Allah binbir turlu dert versin 0
  • fsm 25 Ocak 2018, Perşembe 08:20:13 TEMENNİM ATATÜRK İSMİNİN VERİLMESİNDEN YANA. AMA İKTİDARI TANIYORSAM FATİH SULTAN MEHMET KOYACAKLARDIR. 0
    • vatandaş 25 Ocak 2018, Perşembe 11:20:40 ICAO kodu LTFM diye görmüştüm bi yerde benim de aklıma direkt Fatih Sultan Mehmet geldi açıkçası, ülkede bundan birkaç yıl sonra kurucu Atatürk ün adına bir havalimanı bile olmaması üzücü olur 1
  • Egitim 25 Ocak 2018, Perşembe 03:52:47 Ulkemizde egitim sistemi duzenli olarak gerilestiriliyor, bugun bu yazinizin kiymetini anlayacak Airporthaber haber takipcisi sayisi parmakla sayilacak kadar az oldugu icin bu yazinin kiymetini anlayamazlar, elestiriler gelir gider. Bir yil once fettulah efendi diyenler bugun fetocu onlar yarin hepsi Ataturkcu olur, 1
  • cormoran 25 Ocak 2018, Perşembe 00:50:22 Kimse saf olmasın adı RTE olmasaydı o havalimanı yapılmazdı bile. 1
    • cormoran 26 Ocak 2018, Cuma 12:54:37 Ataturk Havalimani ihtiyaca cevap vermiyordu, uzun yillardir care araniyordu, hukumette kim olsaydi yapilacakti. Bu hukumetin yaptiklarina bakin kaca yapmis, birde oncekilere bakin. Maliyetinin 2/3 kat fazlasina yapildi, yarisi yapanin, yarisida kendi ceplerine, kazikda millete. Mazlumlarin sesi oldu diyorsunuz, mazlum dediginiz araplar. Arap ulkelerinde yasayanlar, Turkiye ile sikintilarda bize destek olani gordulermi.? 1
  • Okudum 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:04:16 Yazınızı okudum sonra bir daha okudum. Bir alanın adının değişmesinin ülkeyi nasıl komik duruma sokacağını bir türlü anlamadım. Derdiniz Atatürk adının verilmesi degil ki... Yapılmasın diye yırtındınız. Onu başaramayınca da şimdi bari buradan kılçık atalım derdindesiniz. AHL kapanmayacak deniyor. Onun adının değişmesi rahatsız etmiyor da, ola ki ilerde 3.alanın adının değişme ihtimali mi rahatsız ediyor. Atatürk'e saygın sonsuz ama onu kalkan edip zırvalamaya da hayır... 4
    • CVO OKUDUM 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:27:14 YAPILMASIN DİYE YIRTINMAK NEREDEN ÇIKTI ŞİMDİ ANLAMADIM. SİZİN FİKRİNİZ VE ZİKRİNİZ BELLİ. 3 HAVALİMANININ KAPANMAMASI KONUSUNA YAZIDA DEĞİNİLDİĞİNİ ZANNEDİYORUM. İKİ KEZ OKUMAK KAFİ GELMEMİŞ HERHALDE. SİZCE BU GÜN BİR YERE DEVLET BÜYÜKLERİNDEN BİRİNİN ADINI VERİP, ÜÇ BEŞ SENE SONRA ONU SİLMEK NE DEMEKTİR. NE ANLAMA GELİR. ZIRVALAMAK KELİMESİNİ SİZE İADE EDİYORUM. 1
  • KEMAL AYD EZS: 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:03:02 m MUHTEREM HEMŞEHRİM AYNI:DİLEKLERİMLE SELAMLAR SEVGİLER: 0
  • limB 24 Ocak 2018, Çarşamba 17:47:55 Acikcasi, IGA gayet guzel bir isim. Zaten Ataturk Airport mevcut. Sabiha Gokcen de cok iyi bir isim Anadolu yakasindaki icin. Buradakine ya Vecihi Hurkus ismi verilir, ya da tanitim icin gayet guzel olan, Istanbul Grand Airport olur. Herkesin aklinda kalmis olur, siradan yolcular icin bile. 2
  • İstanbul 24 Ocak 2018, Çarşamba 16:29:35 Atatürk isminden, heykelinden geçilmiyor memleket, halen yetmiyor demek. Yanlış anlaşılmasın, rahatsız değilim, herkes dinini yaşamalı, yaşasın özgürlük. :) İsim konusunda da, ne isim verilirse karışacak ortalık, en güzeli İstanbul Airport olmalı, sade ve yeterli bence 7
    • CVP İSTANBUL 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:35:32 ATATÜRK HEYKELLERİNİN ÇOKLUĞU İLE DİNİMİZİ YAŞAMAMIZ ARASINDA NASIL BİR İLİŞKİ KURABİLİYORSUNUZ. ÖZGÜRLÜK YALNIZ DİNİ YAŞAYABİLMEK Mİ? 0
    • Ayhan 25 Ocak 2018, Perşembe 08:20:55 Yazara yanıt. Atatürk heykelleri ile sıkıntı yok. Sıkıntı Atatürk'ün adını kullanıp din düşmanlığı daha doğrusu Anadolu'nun Müslüman insanını aşağılayıp hor görenlerle... 1
    • Aynen 26 Ocak 2018, Cuma 18:21:29 Özgürlük dinsiz de rahat rahat yaşayabilmektir. Ataist olduğun için tepki görmeden yaşamaktır. Bu ülkede hep dini yaşamayı özgürlük sandılar 0
  • Hun 24 Ocak 2018, Çarşamba 15:08:45 Bu bir dirilis ise yeniden dogus ise ismi:Ergenekon.‘ olmalidir... 2
  • Bir lider düşün 24 Ocak 2018, Çarşamba 14:59:18 Bir lider düşün önünde dünya eğiliyor. Bir lider düşün diplamasından edindiği servete hayati şaibe...... Fazla lafa da gerek yok 0
    • Ruhi 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:09:18 Şaibe kime göre. Hain feto gazetesi ortaya atti muhalefet oltaya geldi. Tescilli bir diploma var ortada. Şimdi diyelim 4 yıllk işletme fakülteleri 2 yıla çevrilse önceki diploma lar şaibeli mi olacak. Hakkı elinden mi alınacak. Servet konusuna gelince. Dünyaya kafa tutan birinin bir yerler de parası olacak da cia mossad vs sızdırmayacak. Komik komik komiksiniz 6
    • Ruhi'ye 25 Ocak 2018, Perşembe 18:59:09 Dünyaya kendince kafa tutan diplomasını açıkça gösteremiyor o dönemden bir tane okul arkadaşı da resmi de yok. Fetocuları da kendi palazlandırdı unuttun galiba.Ayrıca tapelerde sıfırladıkları neydi ve nereden gelmişti? Kula kulluk edeceğine sorgula,sor,biat etme... 0
  • Muhammed( S.A.V) 24 Ocak 2018, Çarşamba 14:02:43 Bizim için gelmiş geçmiş en büyük insan Allah(c. c)ın buyurduğu üzere Hz Muhammed (s.a.v)dir. Nokta 7
    • Noktaya 24 Ocak 2018, Çarşamba 15:00:36 Aman ne nokta koydun beee. Sizin gibi beyni örümcek ağı ile kaplanmışlarla ayni yerde nefes aldığım için utanıyorum 2
    • örümcek 24 Ocak 2018, Çarşamba 16:34:22 "noktaya" rumuzlu zat, yazılanların içinde neresi örümcek ağının indikasyonu, yazar mısın arkadaşım merak ettim??? 2
    • Muhammed'e 25 Ocak 2018, Perşembe 20:10:31 O zaman onun adını mı verelim ? Burada konu ne konu içindeki mana ne sen ne yazıyorsun kimi kiminle kıyaslıyorsun? Kutsal değerleri çıkarlarınız için kullanmaktan, kula kulluktan ne zaman vazgeçeceksiniz? Dine sözde çok düşkünsünüz ama herşeyde mesela bu yorumu yazarken bile gayrimüslim'e de muhtaçsınız unutma. 1
    • En büyük 26 Ocak 2018, Cuma 07:37:25 Bir defa ben peygamber efendimizin adını verelim demiyorum. Benim takıldığım ifade 'dünyanın en büyüğü' bu büyüklük kime göre neye göre. Bu ülke tarihindeki en büyük projeler düşünce olarak mevcut sisteme muhalif kimseler tarafından hayata geçirildiğine göre, neden mevcut sistemi kuranların adı verilsin. Daha bu ülkede insanlar çarık bile bulamazken 1938e kadar kaç tane büyük maliyetli Atatürk heykeli kaç il ve ilçenin ana meydanına dikilmiş bir zahmet araştırıver. Sonra mevcut cumhurbaşkanının adı olmasın diye uğraşın. Bu arada siz bu havalimanına karşı değilmiydiniz ne oldu da 3. Havalimanı istemezükten 3. Havalimanının adı atatürk olsuna geldiniz. Bu projeye tabiki bu kadar takoz koyma girişimine(mimarlar odası) rağmen bu projeyi hayata geçirecek vizyona sahip olanların adı verilmeli fakat bizim tanıdığımız cumhurbaşkanı kendinden başka değerli olan bir Türk büyüğünün adını verir. Şimdi bu taraflı yazar daha önceki birçok yorumum gibi bunuda yayınlamayabilir. 6
    • CVP EN BÜYÜK 26 Ocak 2018, Cuma 08:27:54 BU TARAFLI YAZAR SİZİN YORUMLARINIZI YAYINLAMAYI AHLAKİ BİR GÖREV BİLİR. NE SÖYLERSENİZ SÖYLEYİN BARİ YALAN KONUŞMAYIN. YAYINLANMADI DEDİĞİNİZ YORUMU TEKRAR GÖNDERİN. 0
    • en büyük'e 26 Ocak 2018, Cuma 10:10:51 Yüce Allah, Hz Muhammed gelmiş geçmiş en büyük insan diye nerede buyurmuş ? Kuran'da böyle bir buyruk,emir vs var mı ? Bu ülkede en büyük projeler neden hep bir bölgeye (göç'ü önleyemediklerinden),yapan firmalara (millete küfür eden yandaşlara) dünyada eşi görülmemiş şekilde geçiş garantisi verilerek,vatandaş daha da borçlandırılarak ve kullanım ücretleri dövize endekslenerek yapıldı? Atatürk sağ iken sadece Sarayburnu'ndaki heykelinin yapılmasını istemiş onu da halk sanata ilgi duysun ve Cumhuriyet'i simgelesin diye. Ayrıca yaşarken 6-7 şehre heykeli yapılıyor, vefatından sonra bu iş rant'a dönüyor ve Menderes,İnönü çekişmesinde Menderes önüne gelen yere Atatürk heykeli diktirip,Atatürk'ü koruma kanunu çıkartmış.Ayrıca resmi kurumlara devlet büyüğü resmini asma şartını Abdülaziz çıkarttı.Atatürk hiçbir zaman putlaştırılmak istemedi. Atatürk,1937'de Fatih Sultan,Kanuni ve Mimar Sinan'ın heykellerinin yapılması emrini veriyor,sağlığı bozulduğundan işi takip edemiyor ancak 1950'lerde Mimar Sinan'ın heykeli yapılıyor diğerlerinin yapımı da ne hikmetse Menderes zamanında sümen altı ediliyor.Ayrıca 3. havalimanına karşı olmak başka yapılıyorsa da isim konusunu tartışmak başka. Daha bunu ayırt edemiyorsun.Hangi ülke yabancı finansmanı,mühendisliği,icadıyla sırf inşaat yaparak ileri gitmiş? Hem bu ülkeyi yöneten şöyle büyüdük böyle geliştik diyor sonra her sene 250 milyar dolar sıcak paraya ihtiyacımız var,tulumba'da su bitti diyor hem de böyle pahalı yatırımlara,saraylara,arabalara vs dünya para saçılıyor, bunlar bir bölgeye yapılacağına göç önlensin,Anadolu'ya iş,istihdam sağlansın daha iyi ama bu muhteşem vizyonerler ! için varsa koltuk yoksa makam o yüzden İstanbul'u kaybetmemek için böyle yapıyorlar. Senin vizyonerler ! sayesinde gelire göre dünyada en pahalı benzin,araba,doğalgaz,elektrik,cep telefonu,pasaport ve dolaylı vergiler burada onu da hatırlatırım ! 1
  • Korsanpilot 24 Ocak 2018, Çarşamba 13:58:58 Ne kadarda iyi niyetlisiniz aglayasim geldi hadi be ordan neden hep sizin istediginiz olacak iyi kötü su an enbüyük havalimaninin ismi atatürk degilmi ve bununlan yetinin fazlasi yok okadar merakli iseniniz chp niz yapsin bir seylerde atatürk olarak ismini verebilirsiniz fazla olmaya basladiniz 3
    • sessiz ol 24 Ocak 2018, Çarşamba 17:46:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • sessiz ol 24 Ocak 2018, Çarşamba 17:46:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • A 24 Ocak 2018, Çarşamba 13:47:11 İstanbul Recep Tayyip Erdoğan Uluslararası Havaalanı ..(YAKIŞMIŞ) 9
    • Bence 24 Ocak 2018, Çarşamba 15:01:56 Istanbul diplomasız reisicumhur havalimanı olsun 0
  • Züleyha Çağlar 24 Ocak 2018, Çarşamba 13:36:01 Kaleminize sağlik 1
  • CVP MURSİ 24 Ocak 2018, Çarşamba 13:25:24 YORUMUNUZU PAYLAŞMAYA GEREK GÖRMÜYORUM. BİZ BURADA BİR CUMHURBAŞKANIMIZLA ATATÜRK'ÜMÜZÜN İSMİNİ TARTIŞIRKEN SİZİN ARAYA SOKMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYLERİ YORUM DİYE BURAYA GEÇMEK DOĞRU DEĞİL. CİNAYETLERİ, RUSLAR VB...KARIŞTIRMAK AYIP. 0
    • mursi 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:06:53 rusya vize tek girişli bir vizenin Türk Vatandaşına maliyeti ortalama 230 ile 190 USD. İnşallah bir an önce eski yönteme dönülür ve vizesiz seyahat başlar , gerek iş icabı gerek turistik olarak Türk vatandaşları Rus şehirlerine seyahat eder iken boşuna boşuna yüzlerce dolar para ödemek zorunda kalıyorlar , …. İnşallah en kısa zamanda vize kalkar…Rusların bir uçağını düşürdük maddi,manevi ne hallere düştük,onlara ihale,iş vermede,jest yapmada rekor kırıyoruz demek daha fazla şey yapsaydık neler olurdu Allah bilir ! Ayrıca ülkemiz aleyhine ne varsa besleyen,koruyan ülkelerin vatandaşları ülkemize ya kimlikle ya vizesiz giriyor,9 ay kalıyor yetmiyor vergisiz ev,arsa alabiliyor peki ya biz aynı şekilde onların ülkelerine gidebiliyor muyuz ? Tabii ki hayır ! Konsolosluklar ve ortakları vize aracı kurumlarca soyuluyoruz,sigorta vs adam başı 800 tl ödüyoruz,bütün gizli kalması gereken bilgilerimizi onlara veriyoruz ve belki vize alıyoruz,alsak da girişte kapılarda sorgulamalara tabii tutuluyoruz ! İddia edildiği gibi güçlü,kalkınmış,zengin vs ülke olsak böyle mi olurduk ? Kısasa kısas yapardık,boşa üflemezdik ama demek ki neymiş adamların parasına,icadına,turistine herşeyine muhtaçmışız not rus ucağını siz düşürdünüz biz değil fetö düşürdü peki fetöyü kim yarattı siz akp yarattı besledi ankara elçi karlovu kim öldürdü fetö öldürdü hayır siz öldürdünüz 1
    • Mursi'ye 25 Ocak 2018, Perşembe 23:11:28 Milletin yorumlarını araklayıp, copy paste yaparak kendin yorumunmuş gibi yazma. 0
  • Kemal 24 Ocak 2018, Çarşamba 12:54:20 Avrupa'nın ortaçağda yaşadığı meleklerin cinsiyeti türü tartışmaları şimdi biz yaşıyoruz. Neden isimlere böyle takıntılıyız ki? Babam kızıma annemin ismini koymadım diye tam 4 yıl küstü. Bu kültürü bırakmamız lazım artık. 1
    • CVP KEMAL 24 Ocak 2018, Çarşamba 13:28:06 BELKİ YAZIYI BİR KEZ DAHA OKUMANIZ GEREK. 2
    • Kemal 25 Ocak 2018, Perşembe 13:23:01 Bir daha okudum. Hala aynı düşünüyorum. Ağrı dağının adını da değiştirip ATATÜRK koyalım. Van gölünün de... 1
  • evet 24 Ocak 2018, Çarşamba 12:12:30 evet tam anlamıyla yerinde bir yazı olmuş. ulu önder mustafa kemal atatürk havalimanı. dünyada atamızı çekemeyen burjuva kılıklı ermeni yahudi hristiyan tohumu veletler açında tarih okuyun. 0
    • CVP EVET 24 Ocak 2018, Çarşamba 13:26:29 TEŞEKKÜRLER 0
    • Metin 25 Ocak 2018, Perşembe 04:20:33 Müslümanlar hariç herkez sevinir 0
    • ilter 28 Ocak 2018, Pazar 16:40:38 Evetçi arkadaş, sen hakikaten tarih mi okudun, yoksa masal mı? Kendin için bir DNA testi yaptırsana; yüzde elli Türk-Müslüman çıkarsa gelip elini öpeceğim. Peki sen şaşırırsan ne yapacaksın? 0
  • Baris A. 24 Ocak 2018, Çarşamba 11:56:42 Bravo Cetin Bey, cesur bir makale. Sizin gibi daha fazla insana ihtiyacimiz var. 0
    • CVP BARIŞ 24 Ocak 2018, Çarşamba 13:26:01 TEŞEKKÜRLER. 0
  • Cvp 24 Ocak 2018, Çarşamba 11:26:31 Ayyıldız Türk havalimanı olsun ATH veya Türkiye Havalimanı olsun TH veya Seddül bahir havalimanı olsunSBH veya Halisdemir Havalimanı olsun HHA olsunda Türkiye yenin gurur verici havalimanı olsun isme takılmamak gerekir bence zaten hangi dönemde yapıldığını kimse unutmaz 0
    • CVP CVP 24 Ocak 2018, Çarşamba 13:27:25 YA ANLATAMAMIŞIM YA DA ANLAYAMAMIŞSINIZ. 0
    • Bence 24 Ocak 2018, Çarşamba 15:04:38 Anlayamamış. Beyin meselesi anlamak. Onun suçu değil 0
    • Haklısın 24 Ocak 2018, Çarşamba 16:31:54 Sen anlamamışsın adamın yazdığını ey yazar, "isme takılmamak gerekir bence zaten hangi dönemde yapıldığını kimse unutmaz" diyerek kapağı takmış bence arkadaş 0
    • CVP HAKLISIN 24 Ocak 2018, Çarşamba 17:59:40 ANLADIM KARDEŞİM. ANLAMASINA ANLADIM DA KİMİN ADI OLURSA OLSUN ULUSLARASI PLATFORMDA KAYITLARA GİRMİŞ OLAN BİR CUMHURBAŞKANIMIZIN DÜNYANIN EN BÜYÜK HAVALİMANINA VERİLMİŞ OLAN İSMİNİN (BU NOKTADA ATATÜRK VEYA RECEP TAYYİP ERDOĞAN FARK ETMEZ ) DEĞİŞTİRİLMESİNE FİKREN KARŞIYIM.KOMİK DURUMA DÜŞMEK HOŞ DEĞİL. 0
  • CT 24 Ocak 2018, Çarşamba 10:37:56 İsmi ne konulursa konulsun bence çok önemli değil. Ancak bir kısım zihniyetin şu anlayışını anlamakta güçlük çekiyorum. Diğer ülkelerin devlet büyüklerinin isimlerin konulmasını son derece hoşgörü ve anlayışla karşılıyorsunuz. Neden bizim memleketimizin büyüklerini kabullenmekte zorlanıyorsunuz ? Bu milletin tarihinde Mustafa Kemal den başka devlet büyüğü Yok mu ? 4
    • CVP CT 24 Ocak 2018, Çarşamba 11:13:13 TABİİ Kİ GEÇMİŞTE BAŞKA BÜYÜKLERİMİZ DE VAR. LAYIK OLAN BÜYÜKLERİMİZİ KABUL EDERİZ.TABİİ Kİ SİZİNLE ŞU NOKTADA AYRILIYORUZ. ATATÜRKÜN İSMİNİ SİLMEYİ ( BAŞKA ÖRNEKLERİNİ DE GÖRDÜK ) AMAÇLAMASALAR SİZİNLE AYNI NOKTADA OLURDUM.TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER 0
  • Suleyman The Magnificent 24 Ocak 2018, Çarşamba 10:05:48 Meydan’ın adı Kanuni Sultan Süleyman olacak, futbol stadlarinda tribün isimleri gibi her bir terminale de isim verilebilir belki........ 1
    • CVP SÜLEYMAN 24 Ocak 2018, Çarşamba 11:18:28 ULUSLARARASI UYGULAMADA HER TERMİNALE AYRI BİR İSİM VERMEK GİBİ BİR SİSTEM YOK. OLACAK DİYORSANIZ BİZE BİR ŞEY SÖYLEMEK DÜŞMEZ. HERHALDE TAKDİR SİZİN. 0
  • adnan 23 Ocak 2018, Salı 10:13:45 yazı ve yorumlar epey ilginç.konuyu tam iyi incelemek lazım 1
    • CVP ADNAN 23 Ocak 2018, Salı 18:33:15 EĞER İNCELERSENİZ BİZE DE BİLGİ VERİRMİSİNİZ LTF. 0
  • adnan 23 Ocak 2018, Salı 10:13:42 yazı ve yorumlar epey ilginç.konuyu tam iyi incelemek lazım 0
  • Volvo 22 Ocak 2018, Pazartesi 16:57:35 Vecihi Hürkuş olmalı. 2
    • CVP VOLVO 22 Ocak 2018, Pazartesi 17:25:09 BİZ ANKET YAPMIYORUZ. BİRİ BANA SORARSA ( ? ) GÖRÜŞÜNÜZÜ İLETİRİM. 0
  • Ahmet DC 22 Ocak 2018, Pazartesi 13:28:18 Necmettin Erbakan Uluslararası Havalimanı olsun o olmuyorsa Sultan Abdulhamid II Havalimanı olsun 9
    • CVP DC 22 Ocak 2018, Pazartesi 13:33:23 OLUR KARDEŞİM. SÖYLERİM. BENİ KIRMAZLAR? 2
  • THY PRİM! 22 Ocak 2018, Pazartesi 13:15:33 Antalya da toplantıda yönetime hitaben bir müdür ,bask. Yard. ve başkan bizim aldığımız bir aylık maaş a bir yıl çalışan altımızda çalışan üniversite mezunu yabancı dili olan binlerce taşeron var.Bizim vicdanımız sızlıyor dedimi acaba. Bu adamlarin torpili olsa bizim gibi bu rutbelere gelirdi dedimi? Bu ortam bu adaletsizlik bizimde huzurumuzu bozuyor dedimi?cuma mesaj atmayla,mescidde gorunmeyle, s.aleykum demeyle olmuyor bu adaletsizlik bitsin artık dedimi.ülke şartları belli bari bu adamlar gitsin Şehid olsun devlet ailelerine baksın deseydiler bari.Yoksa ekmekleri yoksa gitsin pasta yesinler mi dedi acaba sayın yöneticilerimiz. Yoksa bu adamlara baktıkça kendimizi güvende hissetmiyoruz bir tuhaf bakıyorlar dediler mi?Haramdır haram aylık 30 bin alan adama birde devletin kurumundan bu kadar peşkeş çekilmez. Bu iş boza ve leblebi ikram işi değil. Sen,Ben, o güvende mutlu değilse hicbiriniz değilsiniz. Empati dergisinde poz vardı kalpleri tutarak haydi hep beraber EMPATİ YAPALIM! 0
    • CVP THY PRİM 22 Ocak 2018, Pazartesi 13:26:56 ARKADAŞIM. BU YORUMUN BENİM YAZIMLA İLGİSİ YOK TAKDİR EDERSİNİZ. EĞER TÜM KÖŞELERE YORUM OLARAK GÖNDERİYORSANIZ BAŞIMIN ÜSTÜNDE.KONUNDA TABİİ Kİ HAKLISINIZ. 0
  • THY TAŞERON 22 Ocak 2018, Pazartesi 13:13:27 Sayın Ali KIDIK bey ilker bey geçen hafta kargoya yanımıza geldi. Gaz aldi gitti.hikaye.biz kargoda 1700 kişiyiz inanın abartmıyorum kargoda bu 5M yüklenici altında çalışan taşeron memurların yüzde doksanı tahsilli. Ve çoğu kadrolu torpilli tk.lidan daha zeki ve iş aşkı var. pırıl pırıl gençler. Cumhurbaşkanına rağmen İLKER bey gönül alıcaz dedi.inşallah 4 ikramiye yide verir.kadro demedi. maaş a yüzde 6 zam yapıldı. Kadrolunun aldığının 5 te biri ücret. gençler sefillik içinde. maaş az ikramiye yok sendika yok vardiya primi yok mazeret yok raporlu ol SSK dan günün eksik yatıyor maaş dan kesiyor.bayram yok seyran yok.adam akilli uniforma yok.çünkü bu 5M firmasını üstten birileri kolluyor. Cbaskanina rağmen bu firma parazit gibi alinterimizi emiyor.kısacası bu.bakalım ne olacak. Mevlam hayr eyleye. Birileri yine eski feto ayağına iş çeviriyor bu taşeron firmalar üzerinden. O kadar. 0
    • CVP THY TAŞERON 22 Ocak 2018, Pazartesi 13:21:38 BU YORUMU LTF. ALİ BEYİN YAZISINA YORUM OLARAK GÖNDERİNİZ. ZİRA KENDİSİ SİTEDEKİ YAZILARA GELEN YORUMLARI OKUYAMAZ. 0
    • 80 milyon 24 Ocak 2018, Çarşamba 12:27:10 80 milyon nufuslu ülkede sana işmi yok beğenmiyorsan kriterler çalışma sistemi sana uygun değilse yapçak bişey yok haklısın ama birşeyleri böyle düzeltemezsin ne kadar zeki oldugunu söylüyorsun bu haberin altına böyle bir konuyu yorum olarak yazabiliyorsan zaten okuyanlar zeki olduğu anlamışlardır. 0
    • CVP 80 MİLYON 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:11:57 BU YORUMDA KİME HİTAP ETTİĞİNİZİ ANLAYAMADIM. 0
  • B. Taner Ayaz 22 Ocak 2018, Pazartesi 12:21:31 Çetin Bey Güzel yazınızı; “ EVET; DÜNYANIN EN BÜYÜĞE, DÜNYANIN BÜYÜĞÜNÜN ADI YAKIŞIR DEĞİL Mİ ? ” şeklinde tamamlamışsınız. Bir hatırlatma yapayım: Sadece biz Türkler değil tüm dünya Atatürk ’ün, en büyük siyasi lider olduğu kanısına varmış durumda. Nereden mi biliyorum? The New York Times gazetesinde yer alan habere göre, ABD’li profesör Ludwig ’in “Çağın Kralı: Siyasi Liderliğin Doğası” adlı kitabında, son yüzyıla damgasını vurmuş 377 büyük devlet adamı incelenmiş ve sadece tek bir lider ; bizim liderimiz Atatürk 31 puanla ilk sırayı almış. Atatürk, gelmiş geçmiş tüm devlet adamları arasında yapılan “siyasi büyüklük sıralamasında ” birinci gelmiş... Prof. Dr. Arnold Ludwig “KING of the MOUNTAIN ” isimli bir kitap yazmış ve bu kitabında dünyadaki liderler arasında yer alan iki bin kişiyi, belli ama aynı ölçütlere göre değerlendirmiş. Ülkeleri yönetmiş, Saddam’dan Kaddafi ‘ye, Mao ‘dan Roosevelt ‘e, De Gaulle’den Nehru’ya, Churchill ‘den Hitler ‘e, Mussolini ‘den Mandela ‘ya, Stalin’den Nasır ‘a ve Arafat‘a kadar son yüzyıla damgasını vurmuş 377 büyük devlet adamı incelemiş. Devlet adamlarının liderlik vasıflarını bilimsel bir objektiflikle ölçme amacıyla kaleme aldığı kitap için tam tamına 18 yıl çalışmış. Prof. Ludwig , siyasi liderleri değerlendirirken; bir ülkeyi kurtarmak ya da yeniden bir araya getirmek, savaş kazanmak, toprak kazanmak, ekonomiyi düzeltmek, yeni bir ideoloji ortaya atmak, iktidarda kalma süresi ve moral açıdan örnek oluşturmak gibi özellikleri göz önünde tutarak puanlar vermiş. Öne çıkan liderlerin hepsine aynı olmak üzere 200 kadar değişik kıstas uygulamış ve bu çalışmada ATATÜRK ilk sırayı almıştır. ( http://www.hurriyet.com.tr/ataturk-20-yuzyilin-en-buyuk-lideri-8973034 ) 0
    • CVP B.TANER 22 Ocak 2018, Pazartesi 13:19:58 ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. MÜSAADENİZLE YORUMUNUZU FACE' DE PAYLAŞMAK İSTİYORUM. UMARIM SAKINCASI YOKTUR.TAKİİNİZ İÇİN SAĞOLUNUZ. 0
  • CVP HATALI YAKLAŞIM 22 Ocak 2018, Pazartesi 01:53:10 CVP HATALI YAK.. İLK ÖNCE ANKET YAPILMAK İSTENMİŞTİ. SİZİN İFADE ETTİĞİNİZ GİBİ BAŞKA BÜYÜKLERİMİZ DE VARDI İSİMLER ARASINDA. SONUÇTA ATATÜRK İLK TERCİH VE SN. CUMHURBAŞKANIMIZ İSE 2 TERCİH OLARAK YÜRÜRKEN RİSKİ GÖRENLER ANKETİ İPTAL ETTİLER. DOLAYISI İLE SINIRLANDIRAN BEN DEĞİLİM. SİZ SON İKİ YILDIR BAŞKA İSİMDEN BAHSEDİLDİĞİNİ DUYDUNUZ MU? TABİİ Kİ SİZİN SÖYLEDİĞİNİZDE OLABİLİR. ATATÜRK'ÜN İSMİ BU KONUDAN DA SİLİNMİŞ OLUR. ADALET VE KALKINMA PARTİSİNİN AMAÇLADIĞI HUSUSA DA TÜRKİYE' DE ATATÜRK İSİMLİ HAVALİMANI KALMAMASI UYGUN DÜŞER.TABİİ BU BİR TERCİH MESELESİ.SİZİN TERCİHİNİZ VEYA İSTEĞİNİZ FARKLI OLABİLİR.TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. 0
  • Hatalı Yaklaşım 22 Ocak 2018, Pazartesi 01:06:29 Bizim tarihimiz okadar zengin ki, şanlı tarihimizde okadar büyüğümüz ve kahramanlarımız varki yeni havalimanına verilebilecek birçok isim bulunabilir pekala... Atatürkle ya da Recep Tayyip Erdoğanla neden sınırlandırıyorsunuz? 0
    • Mesela 24 Ocak 2018, Çarşamba 12:44:24 Senin saygıdeğer annecinin adıni versinler mi? 0