BEN TARAFIM SEFA BEY...

    Çok beğenilenler

  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 00:54:29 Öncelikle yazınızın ilk kısmı için sizi kutlamak gerek. Dikkatlerden kaçan çok önemli bir konuya değinmişsiniz. Bu konu irdelenmeli ve kaza soruşturma kurulu oluşturulması konusundaki keyfilik ve ciddiyetsizlik bir an önce sona erdirilmeli Ispartadaki dava ile ilgili kaygılarınız yersiz. Rahat olunuz. Kaza kırım raporu, İstanbul Teknik Üniversitesi raporu gerekli delilleri ve bulguları saptamış, mahkeme heyeti teknik konuları elbette bilemez. Bu nedenle usul yasasında "bilirkişilik" düzenlenmiş. Mahkeme dosyayı uzman ve tarafsız bir bilirkişi heyetine tevdi eder ve bu konuda gerekli ve yeterli teknik izahatı alır, tarafları dinler, delilleri değerlendirir ve kararını verir. Hakimlerimize güvenelim ve sabırla sonucu bekleyelim. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 00:59:36 Elinize kaleminize sağlık Sn Sefa İnan..Kıbrıstan kalkış sonrası hava korsanı tarafından kaçırılan ve Antalya ya iniş sonrasında motorları durdurur durdurmaz tüyen kaptanların uçurduğu MD uçağı sizce hangi şirkete aitti?? Cevap: WORLDFOCUS.. Motorları durdurur durdurmaz APU su bozuk uçağın içindeki 100 küsür yolcuyuhavasızlıktan öldürme pahasına kokpitten tüyen o kaptanlar kimbilir şimdi nerde uçuyor ?? Bu da ayrı konu ama asıl önemli olan bu olaydan ders alması gereken Atlasjet yönetiminin gözünü para hırsı bürüdüğünden kiralamayı bu olay sonrasında bitirmesi gerekirken maalesef kulağınn üstüne yatıp bu şirketin uçaklarını kiralamaya devam etti ve sonuç malum !!! Tek kelimeyle BİLE BİLE LADES di bu olay başka birşey değil... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 14 Kasım 2010, Pazar 00:30:25 EĞER BİR GÜN TÜRK SİVİL HAVACILIĞININ 1986 YILINDAN SONRA NASIL BİR YOL AYRIMI YAPTIĞINI VEDE BU GELİŞMENİN MİMARLARINDAN OLAN BENCE HAVACILIK CAMİASINA GELMİŞ GEÇMİŞ TÜM BİLDİKLERİMİZİN DE İLERİSİNDE BİR ABİMİZ BİR TEKNİK MÜDÜRÜMÜZ VARDI..KENDİSİ THY KÖKENLİ OLUP ÖZEL SEKTÖRE GEÇEREK TABİKİ KENDİSİNİ HERKES BİLİR İŞTE BENCE İNSAN OLARAK MÜDÜR OLARAK ABİ OLARAK BU CAMİAYA GELMEDİ DERSEM HERHALDE YALAN OLMAYACAK..İSTANBUL HAVAYOLLARININ DEĞERLİ TEKNİK MÜDÜRÜ ABİMİZ SN MEHMET DEMİR UZ İSTAIR KURULUŞUNDA İNANILMAZ BİR ÇALIŞMA VE SABIRLA HAVACILIK SEKTÖRÜNE KATKISI TARTIŞILMAZDIR ..SENDEN RİCAM BÖYLE KIYMETLİ İNSANLARIMIZIN VEDE BÜYÜKLERİMİZİN DE AIRPORT SAYFALARINDA GURURLA VE ZEVKLE HATIRLATMAN GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜRÜM ..EĞER SİZLERİ 0
  • Misafir 12 Kasım 2010, Cuma 01:35:52 Çok teşekkürler SHY-66 lisansımda bir sorun yok. Pardon siz SHGM densiniz sanırım. Lisansı siz, sizi övsünler diyemi veriyorsunuz anlayamadımda:) SHGM isteğim herşeyi verebiliyormu.Sizmi yetkilisiniz bu konuda.Ayrıca yazdığım yazının tümü belgeli ancak siz anlayamamış olabilirsiniz.Her kimseniz tel veya e-posta adresinizi bildirirseniz sizin anlayacağınız basit bir tarzda yeniden yazıp size yollayabilirim. 0
  • Misafir 11 Kasım 2010, Perşembe 16:38:39 sefa bey siz okuduklarınızı böyle yorumladınız ise siz bu havacılıktan hiç anlamıyorsunuz.ayrıca size shy-66 lisansını shgm verdi diye o sıralar shgm yi övmekten bitiremediniz.ne oldu shgm herhalde bu aralar istediklerinizi size vermedimi. 0
  • Misafir 10 Kasım 2010, Çarşamba 15:37:49 BAK BE ARKADAŞIM...YILLARCA ÇALIŞTIK..VE BU İŞİ YAPTIK ...BENİM ÇIKARDIĞIM SONUÇ ŞUDUR..EĞER TEKNİSYENLERİN ÜZERİNDEN İŞ KORKUSU BASKISINI KALDIRMASSAN VEYA TÜM PERSONEL İÇİN GEÇERLİ OLSUN BU KORKU ...SEN NEREYE ÜYE OLURSAN OL ÇALIŞANLAR MUTLAK HATA YAPACAKLARDIR.VE SONUNDA GELİN KAYNANA HİKAYESİNDE OLDUĞU GİBİ GÜLÜ NERENE TAKASAN TAK BİR ŞEY DEĞİŞMEZ..BU YAZIMIN ARKASINDAN KURTULMA GERÇEĞİNİ VEDE NASIL OLACAĞINI YAZACAĞIM.. 0
  • Misafir 09 Kasım 2010, Salı 08:45:17 Türkiye AB ye girmeden EASA ya üye olamaz, çünkü AB parlementosunun aldığı karar AB üyesi olmayan ülkeler EASA ya üye kabul edilmezler. Bu durum Avrupanın en üst mercii AB parlementosunda kanunlaşmış. Zaten Türkiyeninde AB ye falan alınacağı yok, Hayalden öteye gitmez , AB ülkelerinin ülkemizden ticari ve siyasi imtiyazlar elde etmek için yürütülen süreç bu. Onun için Türkiye kendi bölgesindeki ülkelerle bir havacılık otoriteler birliği kurabilir, bu daha akıllıca olur düşünün Ukrayna Türk cumhuriyetleri Rusya, zaten Rusya Dünyanın yarısı gibi , bayağı büyük bölgeyi kapsar bu otorite, EASA da sadece kendi başına menfaatine standart belirliyemez böylece, bunu yaparken 2 kez düşünür. kafasına göre kural çıkaramaz. 0
  • Misafir 09 Kasım 2010, Salı 00:14:17 SENİN KÖŞE YAZINI VE KONUNU BÖLMEK İÇİN YAZMADIM ANCAK KENDİ KÖŞESİNDE YAZDIĞI YORUMA YAPILACAK ELEŞTİRİLERİ KABUL EDEMEYİP YAYINLANMADIĞI İÇİN SENİ BİRAZ MEŞGUL ETTİK. SORRY ÖZÜR DİLERİM..PARDON NE VARSA KABUL ET LÜTFEN ...BİRDE YAZIMDA KİMSELERE BİR ŞEY GİRMESİ GİBİ BİR KONUYA TAKILMADIM ANCAK BİR CEVAP YAZMIŞTIM YAYINLAMADIN EĞER GEREK DUYARSAN YAYINLA LÜTFEN Kİ DERS ALMASINI BİLEN ALIR. TEKRAR SEVGİ VE SAYGILARIMLA ARKADAŞIM... 0
  • Misafir 09 Kasım 2010, Salı 00:07:39 ISPATADA KAZASINDAKİ İLİŞKİLERİNEVE GÖREVLERİNE GÖRE GÖRE HERKESİ DİNLİYOR.. EĞER ARADIĞIN ŞAHIS VARSA MAHKEME GÜNÜ GİT VE İSTEDİĞN ADAMI YAKALA VE BIRAKMA ..ARKADAŞ..ANCAK SEN DEMEKKİ BİR HATAN VARKİ BU ADAMI ÇOK ARIYORSUN..ADAM YAŞIYORSA VE DEDİĞİN GİBİ F/O İSE SNGM UĞRA LİSANS NUMARSINDAN ADRESİNİ VE KENDİSİNİN TEL VE MAİL ADRESİNİ BULURSUN..ŞİMDİ SANA BAŞARILAR DİLERİM. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 23:26:38 ASLA YANLIŞ VEDE YALAN YAZMAM AYRICA PİLOT FALANDA DEĞİLİM..BANA İSMİNİ YAZ DİYEN KARDEŞİM ÖNCE SEN YAZKİ BENDE SENİN NE KADAR DELİKANLI OLDUĞUNU BİLEYİM OLURMU. AYRICA İRAN OLAYINI NEDEN BİLENLERE O ŞİRKETTEKİ ARKADAŞLARA SORMUYORSUNUZ..DA BEYLİK YAPMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ ALLAHA EMANET ETTİM SİZİ DÜŞMANLIK YAPMADAN YAZINIZ 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 22:55:10 bahs ettiğin uçak İranda Motor arızası yaptığı zaman Hüseyin Oymak o uçakta kaptan sende F/O idin. Dört yıldır gördüğün her haberin altına palavra yorumlar yazıp duruyorsun seni bir gün mutlaka yakalayıp attığın bu palavraları sana yalatacağım. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 22:49:54 Geçmişten güzel birşey anlattığını sanan palavracı yüreğin yetiyorsa, isimsiz yorum atma sapıklığını bırak ortaya çıkta seni yalan makinasına bağlatayımda yalan makinasını patlat. Olan palavranın bu kadarınada yuhhhh.Ya uyduruyorsun yada SHGM'den olduğunu idda ettiğin arkadaşın espirisini anlamamışsın. Ama senin gibilerinin en büyük meziyetinin yalan olduğunu herkes biliyor. Az at yazıktır günahtır. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 21:01:55 Yorumlara bakıyorum da, yazar -Bayram Haftası- derken yorumcuların çoğu -Mangal Tahtası- anlıyor. Beyler lütfen yazının konusuna dönün eğer yazıda konu edilen meselyi anlıyorsanız. Verilen linklere girip onları da okuyun ve bahse konu olan Komisyon ve Kurul hakkında değerli yorumlarınızı yazın. Kim neye düşmanmış, falan filan, bunları bırakın, Kimse birşeyin düşmanı değil, hadi yazıyı bir kere daha okuyun, sanırım anlayacakınız. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 15:31:25 Runway excursion'lar da (Pistten cikmalar) runway incursion'lar da (Piste hayvan ya da arac girerek pisti ihlal etmesi) su an dunya genelinde en cok tartisilan konular arasinda. Ancak olumcul olmayan kaza olarak bakildiginda Avrupa'daki en fazla kaza Runway Excursion'lardan kaynaklaniyor. Bu konuda EASA Safety Review 2009 iyi kaynak. (http://www.skybrary.aero/bookshelf/books/492.pdf) 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 14:43:06 Sanirsam Runway excursion derken anlatilmak istenen 'runway incursion' idi. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 14:35:56 Abime sordum, söyle o idda sahibine o ve onun gibilerinin bildiklerini Dünya unuttu dedi. AB'ye üye olmadan EASA'ya üye olunur. Nitekim İsviçrede oldu ancak Türkiyenin siyasi sorunları olduğu için olamıyor dedi. Söyle o idda sahibine kafasının girmediği yere gövdesini sokmaya çalışmasın uçakların ön dikmesi tehlikelidir dedi. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 13:22:45 BU MESLEKTE UZUN YILLAR ÇALIŞMIŞ BİRİSİ OLARAK DIŞARIDA O KADAR BİLGİLİ VE UÇAĞI İYİ TANIYAN VE YENİ EMEKLİ OLMUŞ VEYA EMEKLİ OLUP HALA AKTİF GÖREV YAPAN TEKNİK KÖKENLİ ARKADAŞ VAR ..VEDE BAKTIKLARINI İYİ OKUYAN İYİ ANLAYAN İYİ YORUMLAYAN EVRAK ÜZERİNDE YAPILABİLECEK HER TÜRLÜ YANLIŞI ORTAYA ÇIKARABİLECEK ..PİLOT UÇUŞ SAATİ..BAKIM SAATİ..TEKNİSYEN ARIZA KAPATMALARI ..VS GİBİ BİR ÇOK KONUDA UZMANDIRLAR ..YAZAR ARKADAŞIN BİLDİĞİ ONA YAKIN ÇAKMA UZMAN DEĞİLLERDİR..EĞER BU GİBİ ARKADAŞLAR BUGÜN BAŞŞLASA ISPARTA IOLAYINI ÇÖZERLER VE TARAFSIZ OLACAKLARINA DA SONSUZ GÜVENİM VARDIR..İSTERLERSE İSİMLER YAZARIM 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 12:53:18 NEDEN VE NİÇİN O TARİHTEKİ HER ARKADAŞI BU SORUMLULUK TAN KURTARMA GİBİ BİR ANLAYIŞIN AKIŞI DEVAM EDER. BU HADİSENİN GELİŞİMİ BELLİ DEĞİLMİ.İRANDA MOTORUNU HAVADA KAYBEDİP EMERGENCY İNEN VE UZUN SÜRE İRANDA KİMSE TARAFINDAN SORGULANMAYAN BU UÇUŞ HİKAYESİNİ İSTERSENİZ SHGM /PİLOTLAR/TEKNİSYENLER /OPR /VEDE BEN BİLİRİM DİYENLER BİR ANLATSIN..TARAF OLMAKLA BU İŞLER OLMUYOR..BEN KAPTANIN SIRTINA VURAMADIM GİTME KARDEŞİM DİYEMEDİM YANLIŞ BİR İFADE UÇUŞ MÜSADESİ VERMESSİN OLUR BİTER ..KİMSENİN SIRTINA DOKUNMANA GEREK YOK..BİZLER BU OLAYLARI BİLİYORUZ MANTIĞI BİTTİ HERKES O ZAMAN GÖREV YAPAN HERKES ŞUÇLUDUR..BAK KAPTAN HATASINI HAYTI İLE ÖDEDİ ONA SÖYLENECEK HİÇ BİR SÖZÜM YOK AMA SİZLER KONUŞABİLİRSİNİZ TARAFSİZCA TABİKİ 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 12:38:30 KAÇMASI GEREKEN BİR ŞEY VAR İSE BU SİZE KAÇAR..ABİN GİBİ SENDE BU KONUDA EKSİK BİLGİ SAHİBİSİN..KIBRIS RUM TARAFI ASİL ÜYE OLDUĞU İÇİN EASA ŞARTLARI ONLARI KAPSAR ..BİR DAHA ABİNE SOR ANLATSIN.OLURMU..ŞİMDİ YANLIZ SANA ZARAR GELMESİN DİYE KARPAZ BÖLGESİNİNDE SANA KAÇMASIN DİYE BU İŞİN DIŞINDA BIRAKACAĞIM..ZATEN OLMASI MÜMKÜN DEĞİL... 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 12:30:43 AB üyesi olmadan da EASA'ya üye olabilirsin. Fikir fırtınası programında Oktay bey söyledi, TBMM'den bir yasa çıkarırsın AB mevzatını ve EASA' mevzuatını Türkimevzuatı olarak uygulayacaktır diğe. Kıbrıs rum kesiminin uçaklarının kanadı siyaseten müsayit yerine kaçar. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 12:18:19 KIYMETLİ YAZARINIZIN YAZISINA YORUM YAPTIK ANCAK HAKARET İÇERMEYEN BU YAZIMIZI ACABA TARAFLI OLDUĞU İÇİNMİ EDİTÖR YAYINLAMIYORMU..BEN KISACA SENİN SAYFANDAN BİR HATIRLATMR YAPACAĞIM..BAK OKTAY BEY HAVANDA SUYU DÖVMEMEK İÇİN EĞER AB NİN AASİL ÜYESİ DEĞİLSEN HİÇ BİR ZAMAN SANA EASA ŞARTLARINI VE DE KAZADIKLARI PAYDAN PAY VERMEYECEKLERİNİ ÖĞRENMEN LAZIMDI..EMEKLİ OLDUN HALA GÖREMİYORSUN BE ARKADAŞIM..SEN HİÇ BİR AVRUPA ÜLKESİNDE TÜRK OALARASK ÇALIŞIP HANGİ SORUNLARI VARDIR BİLİRMİSİN.. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 11:59:39 Bu worldfocus uçaklarını bir zamanlarda thy kiralamıştı.lastik thy de de patlayabilirdi.şansına atlasta patladı 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 11:52:55 YAŞANMIŞ VE BİZZAT BENİM İFADELERİME KARŞILIK ALDIĞIM BİR ..GÜZEL CEVABI AKTARACAĞIM..İSMİ ÖNEMLİ DEĞİL BİR KURULUŞUN BAKIM YETKİLİSİ OLARAK SHGM GELEN BAZI DOSTLARIMIZ İLE DENETİM ORGANİSAZYONUNUN SORUNLARINI KONUŞURKEN BİR ARA BU YAŞTAKİ UÇAKLARI NASIL BULUYORSUNUZ SORUSUNUN TARAFIMA SORULDUĞUNU(TARAF DEĞİLİM )VE BAKIM ŞARTLARININ NENASIL YAPILDIĞI İDİ BENDE ARTIK BU TİP VE YAŞATAKİ UÇAKLARIN STRES ALTINDA BİR GÖVDEYE SAHİP OLDUKLARINI SÖYLEDİM..ARKADAŞIMIZIN BİRİSİ EVET DEDİ ÇOK UÇUYORLAR HERGÜN DEĞİŞİK İNSANKLARIN BİNDİĞİ VEDE KULLANILDIĞI İÇİN TABİKİ STRES OLMUŞLARDIR BEN OLSAM BENDE STRES OLURDUM DEDİ. SEN BÖYLE BİR ANLAYIŞIN OLDUĞU BİR YERDE NASIL DOĞRU İŞLEM BEKLERSİN..İLK ÖNCE KENDİ NE AİT BÖLGEYİ TEMİZLEMEN LAZIMDIR 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 11:44:04 BİZLER BU CAMİA YA GİRDİĞİMİZ GÜNDEN BERİ BELKİ ŞAHSİ EKSİKLİKLERİMİZ HATALARIMIZ OLMUŞTUR ..ANCAK TARAFLI BİR MESLEK ANLAYIŞINDA BULUNUP ÇALIŞMADIK.GEÇMİŞTE BİR ÇOK SIKINTILARI ÇEKTİK ..ÇÜNKÜ TEKNOLOJİ BU KADAR MÜKEMMEL DEĞİLDİ ..ALET EDAVAT (TOOL) DİYE YAZAYIM DA SIKINTI OLMASIN ..ŞİMDİ HERHANGİ BİR ARIZA OLDUĞUNDA HEMEN PC BAŞINA GEÇİP KOLAYCA KİTAP KARIŞTIRMA İMKANI VAR AMA O ZAMAN NEREDE BAZI ZAMANLAR KİTAP ALMAK VE BAKMAK BİR SORUNDU ÇÜNKÜ BELKİ İKİNCİSİ YOKTU.HATILARSINIZ DEĞİLMİ...SAKIN GEÇMİŞİNİ BİLMEYEN TARAFLI İNSANLARIN BEN ÇOK ÇALIŞTIM DEMESİN...BİZ BİLOZ 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 11:35:11 SEN BENİM TANIDIĞIM 1975 YILINDAN BERİ AYNI ADAM OLARAK HAYATINA DEVAM EDİYORSUN ....YANİ BENİM İÇİN ÖLENE DEK ADAM GİBİ ADAMSIN ....BOŞVER KAZA KIRIMÇILIĞI ...SEN DOĞRU BİLDİKLERİNİ YAZKİ GELECEK NESİL VE TEKNİSYEN HATTA HAVACILIK CAMİASI GEÇMİŞİNİ BİLSİN ..KENDİNİ SHGM DIŞINDA BULAN BAZI YAZARLARINIZ GİBİ BEN TARAFIM DEMEK DOĞRULUK VE SANKİ DÜRÜSTLÜK KAVRAMIM ÇOK FALA ANLAMINA GELMEZ..BİLDİĞİ İŞİ BİLE ZAMANINDA YAPAMAYAN BU TİP ARKADAŞLARDAN BU CAMİA KURTULMALIDIR. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 11:34:41 Yazılan konuya yoğunlaşıp,sayfalarca yazıda bir eksik veya yanlış bulamayıp kişisel saldırılarda bulunmak hiç ama hiç yakışmıyor. yazar bir yazı yazmış ona odaklanalım.Doğruysa tedbir alınmasını yanlıssa kişiye nerede yanlış yaptığını o konunun öyle olmadığını yazalım. Kişisel saldırı olduğunda yazar bam teline bastım diye sevinecek ve hedefi tam 12 den vurdum diyecektir. Bu yönetmelik gercekten sefa beyin dediği gibimi çalışıyor lütfen o konuda beni aydınlatın. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 11:20:44 THY'den işten atıldığı için Onursuzluğuyla büyük onur duyanlar, bürosunda bir değil iki uçak maketi bulunduranlardan veya Oktay beyin deyimiyle serseri mayın gibi ortadan dolaşanlardansa ayrıldığı kurumla barışık ayrılan ve o kurumun hatası ve sevabıyla her şeyinden kendisinide sorumlu tutan onurlu insanlardan yana olmayı tercih ederim. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 11:04:29 siz sadece shgm düşmanı ve thy düşmanısınız. THY de elde edemediğinizi burada mı elde etmek istiyorsunuz. sorgulayın kendinizi. eleştiri yorumlarını yayınlamamakla ne kadar taraflı olduğunuz da belli. hadi kendi köyünde bilgisayar arkasında saklan ve oyuncağını oyna 0