BAKAN GİTTİ ANLAŞMA BİTTİ

    Çok beğenilenler

  • Sulandırmayın 03 Mart 2014, Pazartesi 09:52:02 Murat bey 2920 Sayılı Türk Sivil Havacılık Kanunun Tarifeler başlıklı 25. Maddesi "Tarifeler Madde 25 – (Değişik : 19/4/2001 - 4647/1 md.) Ruhsat sahibi; ücret tarifeleri ile birlikte uygulama tarihini ticari, mali ve ekonomik koşullara uygun olarak belirler veürürlüğe koymadan üç gün önce üçüncü kişilere duyurur." yürürlükte olduğu müddetce hava yollarının uygulamkta olduğu ücret tariflerine herhangi bir şekilde dışardan müdahale etmek mümkün değildir. Zaten buna gerek ve ihtiyaçta yoktur. Serbest piyasa ekonomilerinde fiyatların arz talep dengesine göre piyasada oluştuğunu herkes bilir. Ancak bizim SHGM'ye kim bu aklı vermişse hersabah kalkıp bir kağıt yayınlayıp birşeylere müdahale edip onu düzenleyeceğini sanıyor. Tam tersi el attığı her işi bozdu. Daha geçenlerde de bagaj taşımacılığını düzenlediğini sanarak bir kağıt daha yayınladı. Yapılan düzenlemeler uygulanabilir değilse yeterince yasal alt yapısı yoksa bırakın birşeyleri düzenlemeyi iyce sulandırır ve emniyeti yok eder. 0
  • sulandırmayın'a 04 Mart 2014, Salı 13:58:37 kendi yazdığınızla kendinizi tekzip etmişsiniz.. hayret? bizim havacılık piyasamız serbest mi ki? ist - ank arası thy dışında bir havayolu ile uçabiliyor musunuz? efendim?? duyamadım?? hayır mı dediniz? ama biraz sesiniz gür çıksın... uzun lafın kısası, havayolları sağlam finansal temellere otursun diye, gayet anlaşılır şekilde herkesin destekleyeceği sebeplerle, pek çok hatta tekel yaratıldıysa, her havayoluna hakkaniyetle slotlar verilmiyorsa, fiyata da tavan sınır müdahalesi gayet yerindedir. tarımsal ürünlere getirilen narh gibi bir şey değildir bu uygulama.. 0
    • Haklısınız da 04 Mart 2014, Salı 15:09:46 Haklısınız da, piyasayı kim düzenleyecek? SHGM'. Mevcut SHGM kim? THY'nin bir alt kuruluşu gibi görev yapmaya çalışan bir biçare. İyi de peki biz ne diyoruz? Biz SHGM'ye demek istiyoruz ki, ne olur bırakın dağınık kalsın. El attığınız her iş çorbaya döndü. SHGM tam tarafsız ve bağımsız bir görünüm veremediği için en önemlisi de THY'nin SHGM üzerindeki çok etkin vesayeti devam ettiğiiçindir ki SHGM en kötü koşullarda elde ettiği tüm JAA yetkilerini kayıp etti. Bakımda, Pilot Lisansları ve Sağlık Sertifikalarının karşılıklı tanınması konusunda SHGM'nin elde ettiği karşılıklı tanıma yetkilerine ne oldu? Vallahi sizlere ömür. Ama siz hala IST/ANK V.V. ne oldu diye soruyorsunuz. Vallahi siz beni duyamıyorsunuz bağırmaktan boğazım patladı ama. Nerdeyse nerde benim kriptolu telofonom diye çığlık atacağım...! 0
    • :) 04 Mart 2014, Salı 19:17:23 aman boğazınız patlamasın, kıyamam :) sağlık esenlik her şeyden önce gelir. tespitinize katılıyorum.. aslında hemen hemen aynı şeyi söylemek istemişiz, okulda matematik problemi çözümü gibi, gidiş yolu farklı ama sonuç aynı.. düzen, bozuk düzen, mesele bu. bir tarafını tutup düzeltince diğer tarafı bozuluyor.. SGHM, merkez bankası gibi tam bağımsız olmalı herkese eşit mesafede durmalı.. 0
  • Tüm yorumlar

  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2014, Cumartesi 11:17:31 Yorum yapma amacımız konuyu eleştirmek mi,yazarı eleştirmek mi? Önce ona karar verelim.İyi günler :) 0
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2014, Cuma 17:24:30 Low cost sistemine tezat düşen bi yapılandırmaydı,sansasyon yaratacaktı.böylesi iyidir Sayın Herdem. 0