ARFF'lerin zor savaşı - Binali Yıldırım'ın zor tercihi...

    Çok beğenilenler

  • Forza ARFF 11 Ocak 2016, Pazartesi 00:45:22 Derneklerin birisi Memurseninin güdümüne, ötekisi Kamusenin güdümüne girmiş. ARFF Memurlarına kendi derneklerinden bir hayır yok. Saten sosyal medyayıda Genç ARFF memurlarının oluşturduğu ARFF TEKNİKERLERİ ÇALIŞMA GRUBU örgütlüyor. Ha keza Türkiye TT olanda onlardı.. Öte yandan Ali bey siz olayları baştan sona kadar yanlış analiz etmişsiniz. ARFF TEKNİKERLERİ ÇALIŞMA GRUBU adına buyurun bir tarih belirleyelim, Binelim uçaklara gelelim biz sizin ziyaretinize.. Anlatalım derdimizi, yapılan haksızlığı.. Eğer biz anlattıktan sonra siz yok arkadaş siz haksızsınız derseniz, Biz bir daha ağzımızı açarsak namerdiz... Emin olun ön yargıları kıracak, Barış ortamını sağlayacak düşüncelere sahibiz. Kimsenin kimsenin ekmeğinde gözü yok... Size Buyurun diyorum ve E-mail yoluyla iletişime geçiyorum... 5
  • HatayArff 11 Ocak 2016, Pazartesi 09:38:15 Ali bey zaten ARFF hiç bir zaman bize seyrüseferin tazminatı kadar tazminat verin demedi demiyor. Ama sizin bahsettiğiniz gibi bu nasıl bir gruplama kategorize etmedir ki aprona dahi çıkmayan personel kısmen karşilanan grupta yer aliyorda Apron ve ARFF karşılanmayan grupta yer alıyor. Adalet derken biz bu durumu kast ediyoruz. 6
  • Tüm yorumlar

  • İsim / Rumuz 17 Ocak 2016, Pazar 18:40:33 Arff ne yaw türkçesi itfaiyeci ışte. Kaldırın bunlara tazminatı kuru maaşa talim etsinler. Yok ylisans yapmış vs. Bize itfaiyeci lazım istersen prof ol sonuçta itfaiyecilik bekliyoruz senden. Köpüğü şık yangını söndür ok?? 5
  • sizden değil 16 Ocak 2016, Cumartesi 23:53:11 ne cekemez, ne hazımsız, ne zırlayan tipler varmış istasyinlarda. hepiniz igrencainiz 9
  • (Sonuna kadar ARFF) 16 Ocak 2016, Cumartesi 08:42:39 Bizim davamızı şimdiye kadar dernekler,sendikalar halletti demi biz sosyal medya aracı ile gruplaşarak hakkımızı arıyoruz. Mesela para değil mesele kurumiçi sadece ADALET istiyoruz. Bizi bu durumlara düşürenler utansın siz ve sizin gibiler malzeme oluyoruz mesleğim adına ona üzülüyorum. 7
  • Etfaiye 16 Ocak 2016, Cumartesi 08:27:04 Lafa gelince hepiniz master doktora yapmış okumuş çocuklarsınız da bunca yazılandan nedense birşey anlayamıyorsunuz etfaiyeciler. Herkesin işi, görevi farklı ama herkes ekmeğinin derdinde. Bazılarınız ümidini yitirmiş bakmışlar ki daha fazla para alamayacaklar, bari yüksek alanların maaşı düşürülsün diyecek kadar küçültmüşsünüz kndinizi. Allah kimseyi sizin durumunuza düşürmesin, bu para hırsı gözünüzü kör etmiş sizin, kibiriniz yüzünden yaptıklarınıza bir bakın. Bu yazdıklarınızı kendi yakınlarınız ve aileleriniz de okuyor. Biraz da elinizdekilerin kıymetini bilin ve Allah'a şükredin. Ayıp yahu. 6
  • CANKESEN 15 Ocak 2016, Cuma 14:50:32 CANKESEN ŞUBELERE ARABA ALMIŞSIN HAYIRLI OLSUN. TABİ SENDE HAKLISIN DÜNYANIN PARASINI AİDAT OLARAK DEVLET SİZE VERİYOR. PARAYI NE YAPACAĞINIZI ŞAŞIRDINIZ. 2
  • vort Latana 15 Ocak 2016, Cuma 11:39:00 Görev yaptığım istasyona en yakın havaalanı 95 km efendi bey... 9
    • vortlayan güve 15 Ocak 2016, Cuma 23:59:10 önce aldığınıza şükür edin. bu kafa ile neredeyse THY'dan bile kârdan pay isteyeceksin utanmasan. Deki: YARABBİM bu kadar işsiz insan ve 1000 liralık işe razı insanlar varken bana 4000 liralık rızık verdiğin için Sana şükürler olsun. Sonra düşün DHMİ de güvenlikçi değilde Özel Elektrik dağıtımın 195 km uzaklıktaki santralinde güvenlikçi olsan kaç lira alır kimden ne isteyebilirdin. Ne düşünürsen 1000 mislini göresin kardeş 3
    • vortla tana 16 Ocak 2016, Cumartesi 22:11:50 Hala anlamıyorsunuz az veya cok alıyoruz demiyoruz.Sadece bazı birimlerin seyruseferle hic bir alakasi yok iken bu cihazlarin icinde calisanlardan daha fazla almasıyla ilgili.Özel güvenlik olsam bu kadar maas alamıyacagım,ama sen ne is yapıyorsun bilmiyorum ama herhalde sende özelde calıssan benden pek farkli alacagını sanmam. 9
    • Vor Dme Ndb Ils 18 Ocak 2016, Pazartesi 21:50:36 Bir Uçak veya Geminin, bir yerden başka bir yere giderken pozisyon ve yön tayinine SEYRÜSEFER denir. Seyir olarak da bilinir. Bu seyir sırasında kullanılan cihazlara Seyrü Sefer Yardımcı Cihazları(SSYC), bu cihazların kurulum, işletim ve bakımlarını yapanlara ise ATSEP Lisanslı SSYC Elektronik Personeli, bu cihazlar sayesinde trafiği yönetenlerede Hava Trafik Kontrolörü(ATC) denir. Yaniii; havacılık tazminatını bu 2 grup hariç havalimanındaki büfeci bile hak ediyor. ANLAŞILMIŞTIR herhalde... 0
  • HENDESE 15 Ocak 2016, Cuma 09:09:07 katılıyorum.aynı işi yapan mühendisle aramda %50 toplamda maaş farkı var evet yanlış duymadınız ½50 fark var.maaşım az demiyorum,kuleciler çok alıyor da demiyorum.güya 2. gruptayız ama 3. grubun tavanına bile yaklaşmıyor oranımız.½126 .Ali KIDIK a sesleniyorum.herkese eşit mesafede davransın. 5
  • beter olun 14 Ocak 2016, Perşembe 23:54:15 havacılık tazminatınız batsın 8
    • kuleci 16 Ocak 2016, Cumartesi 09:48:09 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • Android Uygulaması 14 Ocak 2016, Perşembe 22:59:07 Metin tahanin sicilini kim temizledi bilmiyorum ama bilen bilir rusya fedarasyonun dagildigi tarihlerde sayin metin beyin santiyede ne yaptığını 1
  • HENDESE 14 Ocak 2016, Perşembe 16:54:34 katılıyorum.aynı işi yapan mühendisle aramda %50 toplamda maaş farkı var evet yanlış duymadınız ½50 fark var.maaşım az demiyorum,kuleciler çok alıyor da demiyorum.güya 2. gruptayız ama 3. grubun tavanına bile yaklaşmıyor oranımız.½126 .Ali KIDIK a sesleniyorum.herkese eşit mesafede davransın. 4
  • 31 OCAK 14 Ocak 2016, Perşembe 15:18:48 31 OCAK YAKLAŞIYOR SAYIN CAN CANKESEN. AK KOYUN KARA KOYUN BELLİ OLACAK. EK ÖDEME DAVASINDA BİZİ BİR KERE KANDIRDIN. İKİNCİ KEZ KANDIRMA. 4
  • Bir gariban 14 Ocak 2016, Perşembe 14:28:21 Vor istasyonlarında görev yapan güvenlik görevlisi seyrusefer e direkt hizmet vermiyor mu? Hiç izin yapmadan 24 saat görev başında. . 13
    • VORtlamayınız 14 Ocak 2016, Perşembe 20:08:37 Veriyor tabiki VOR daki güvenlikçi Seyrüsefere hizmet. TV programlarını izlerken uyuklaya uyuklaya hizmetin kralını veriyor. Hatta telefon açsanız yan odaya bi bakarmısın klimada sorun varmı diye "ben güvenlikçiyim" diyerek seyrüsefere kafa yoruyor. Aslında herkes seyrüseferci 'çaycı mürtaza' bile, oda seyrüsefer müdürüne çay veriyo ya sürekli. Güvenliğe üst gruptan tazminat verileeee, gerim gerim gerileee 1
    • vorr 16 Ocak 2016, Cumartesi 00:30:59 Cok meraklıysan gel beraber bekliyelim.Çocugun atesler icinde hastanede yatarken ,yollar kardan kapalı iken beraber cay icerek tv izleyelim.Kendinizin veya yakınınızın bası agrısa hemen hastaneye kosuyorsunuz.Cok kolay ya gel deneyelim bak cok hosuna gidecek zor zamanlarda caresiz beklemek. 11
  • Çözüm ne 14 Ocak 2016, Perşembe 11:48:08 Ali bey çözüm çok basit havacılık tazminatında 2 grup olacak ve 1.grupta kule ve elektronik olacak 2. grupta ise geri kalan birimler yani 3.grup olmayacak ve 1. ve 2. grup arasında aşırı bir ücret farkı olmayacak yani şunu demek istiyorum hava trafik kontrolörünün tazminatı bir arff memurunun aldığı paranın tamamından fazla olmayacak yani kuleci 8 milyar alıyorsa memur arff de 6 milyar alacak fark 2 milyarı geçmeyecek kuleci 10 milyar alıyorsa memur arff 8milyar alacak aradaki fark aşırı olmayacak yani arff memurunun 2 katı kadar maaş olmaz 1,5 katı olabilir o zaman sorun çözülür 6
    • yok boncuk 14 Ocak 2016, Perşembe 15:10:55 yok ya var mı başka istediğin.. 3
  • Misafir ARFF 13 Ocak 2016, Çarşamba 17:07:44 Sayın Ali KIDIK ARFF Memurlarının dertleri hava trafikçiler kadar neden tazminat alamıyoruz değil.3. gurup olmalarından kaynaklanıyor.Hava trafiği bırak Bir büroda çalışan hayatında aprona bile girmemiş düz memur veya güvenlik görevlisi veya İlkokul mezunu bir şoför evet yanlış anlamadınız ilkokul mezunu bir şoför bile, yüksek lisans yapmış kpss ile girmiş bir ARFF Memurundan bile fazla tazminat alıyor.Sorun buradan kaynaklanıyor.Tabikine ne DHMİ nede sendikalar bu olayın çözümü için birşeyler yapmıyor yada sonuca varamıyor.bu işi çözmek için kimse istekli değil herkes kulaklarını tıkamış. ARFF Memurlarıda başka çare olmadığı için sosyal medyada örgütleniyorlar. 2
    • Güvenlik 14 Ocak 2016, Perşembe 00:03:09 Arkadaşım hiçbirşey söylemiyorum Güvenlik görevlisi olarak sana yaptığımız işin zorluğunu stresini anlatsam saatler sürer ayrıca iş eğitime dayanıyorsa hepimiz ünüversite mezunu kişileriz ve içimizde birçok mastır yapmış arkadaşlarımız var senin düşündüğün gibi sizden çok fazla maaş almıyoruz güya 2. Grupta yer alıyoruz fakat 3. Grubun dibinden havacılık tazminatı almak Sayın arkadaşım 9
  • Güvenlik 13 Ocak 2016, Çarşamba 17:01:53 Herkesi birbirine düşman etmişler ya hepsine aynı parayı ver yada komple kes gitsin sorunda çözülür 12
    • elektrik-elektronik 14 Ocak 2016, Perşembe 09:45:59 katılıyorum.aynı işi yapan mühendisle aramda %50 toplamda maaş farkı var evet yanlış duymadınız ½50 fark var.maaşım az demiyorum,kuleciler çok alıyor da demiyorum.güya 2. gruptayız ama 3. grubun tavanına bile yaklaşmıyor oranımız.½126 .Ali KIDIK a sesleniyorum.herkese eşit mesafede davransın. 10
  • tazminatlarası fark 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:24:33 Trafik kontrolörlerinin fazla almak tabiki hakkı onlar 1. grup olur diğer herkes 2.grup olur. Ancak DHMİ'de öyle bir gruplara ayırma var ki örnek veriyorum AIP ve NOTAM hazırlayan işletme Müdürlüklerinden görev yapan personel, bundan fazlasını yapmayan AIM personelinin yarısından az tazminat alıyor. ARFF ve Apron hava tarafına hizmet ediyor diye mücadele başlatılmış da makine, elektrik, işletme, hasılat, satın alma hem hava tarafına hem kara tarafına hizmet veriyor o konu ne olacak!! Bu nedenle Trafik kontrolörlerine belli oranda fazla tazminat verilebilir ama onun dışında enroute'a hizmet veriyor diye bazı birimler için farklı grup uygulaması tam bir saçmalık. 5
  • Enel 12 Ocak 2016, Salı 23:20:50 Eurokotrol ELEKTİRONİGİN ENRUTTAN Yazamaz ama tazminat ister. 13
    • ARFF Emel-e 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:47:32 Hortumcu kardeş, Elektronig den elektrik alamadınmı yada devrelerinde dc volt eksikliğimi var ki meselenize köstek olmayan elektronigcileri karıştırıyorsun. 1-Seyrüsefer Elektronik ATSEP Lisanslı Teknik Personelleri olarak devrelerine yerleştirirsen kısa devre yapmaz. 2-Hak ararken hortumunla burnunu karıştırmazsan boğaz tellerinden sesin daha düzgün çıkar. 3-ARFF veya diğer birimler veya benzer işi yapanların maaşlarıda benzer olsa dünya daha güzel olur. 4-Allahım! bize nasip ettiklerine şükürler olsun, sen bizim rızkımızı koru, para isteyen herkese de bizden 3-5 kat fazla ver. AMİN NOT: Neyi nasıl düşünürseniz elbet 1000 misli sizi bulur. 3
  • ARFF 12 Ocak 2016, Salı 23:06:11 bazı arkadaşlar bu yazıyı tersten anlamış niyeyse.arkadaşlar yazıda ARFF aleyhinde bir bölüm yok,niye tepki gösteriyorsunuz? hak arama konusunda yanlış yollara başvurulduğundan bahsetti evet ama bizde ona açıkladık genel müdürler bizi dinleme konusunda randevu vermiyor ve bizde bu yüzden sosyal medyaya ağırlık verdik diye,sonra kendisi anlayış gösterdi. yazı gayet güzel ve ARFF lehine.boşuna üzmeyin kendinizi ;) 1
  • enel hak 12 Ocak 2016, Salı 18:38:04 ali bey sizde şunu anlamkta zorlanıyorsunuz galiba ARFF personeli şunu söylemiyor seyrusefer niye bu kadar alıyor demiyor.Kurum içinde adaletsiz bir yapı oluşturuldu diyor bunun bir an önce kaldırılmasını birimler arası farkın indirlmesini. Eurokotrol tarafından belirlendiği idda edilen havacılık tazminatında seyru sefer dışında ATC,ATFN,ELEKTİRONİGİN ENRUTTAN faydanılanları dışında ARFF VE APRON BİRİMLERİ HAVACILIĞA direk hizmet ettikleri; uçagın yere sağ salim inmesinden tutunda uçuş güvenligi tehlikeye girmiş bütün uçaklara hizmet üretirken yurt dışında bile uçak kurtarma faliyetine ülkesinin haysiyetini şerefini yükseltip, gelişmişliğini dosta düşmana ilan ettiren ARFF yinin adalet istemesi çok mu?EUROKONTROL tarafından yayınlanan yazıların hiç birinde ATC,ATFN,ELEKTİRONİK...şu kadar faydalandırlır guruplarıda şunlardır diye sıralamıyor.DHMİ GENELMÜDÜRLÜĞÜNÜN bakış açısını degiştirip adaleti sağlamasını istemeniz gerekirken siz de böyle yazarak ARFF Camiasını yaraladınız 5
  • Objektif ! 12 Ocak 2016, Salı 15:25:53 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Ali Bey 12 Ocak 2016, Salı 13:54:16 Ali Bey DHMİ'de memur şoför hemşire bilgisayar işletmeni bu unvanlar arff ve apron memurlarından 450 tl fazla tazminat alıyor bu durumu niye sorgulamıyorsunuz bu farktan şu çıkıyor memur bilgisayar işletmeni şoför havacılığa hizmet ediyor ama arff memurları siz bunlar kadar bile havacılığa hizmet etmiyorsunuz sonuç bu çıkar apronu pist zannedenler bu kurumda tazminatı fazla fazla alıyor nerde burda adalet evet Ali Bey lütfen bu konuyu da işleyin ARFF ve Apron memurları havacılığa dolaylı yoldan dahi hizmet etmiyor mu eğer cevap ediyorsa o zaman arff de memur kadar şoför kadar hemşire kadar tazminat almayı hak ediyordur neden 450 tl eksik tazminat veriliyor bu sorunun cevabı nedir???????? 4
    • Mangal stayla 12 Ocak 2016, Salı 22:06:50 Sizde apronu görünce piknik alanı sanıyorsunuz sanırım,görür görmez mangal yaktığınıza göre 3
  • ARFF 12 Ocak 2016, Salı 13:54:11 harika yazı.teşekkürler ali kıdık 1
    • ARFF 12 Ocak 2016, Salı 18:46:21 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • %600 12 Ocak 2016, Salı 12:37:05 Benim önerim seyrüsefercilerin %100 , diğerlerinin ayrım gözetilmeksizin %600 almasıdır. 11
  • 2 grup 12 Ocak 2016, Salı 11:31:20 2 grup olsaydı bu sefer de niye tek grup olmadı diyecektiniz. kandırmayın kendinizi. 2
  • ARFF-1 12 Ocak 2016, Salı 09:58:11 Arff yi ilgilendiren her yazıya seyrüsseferin sorunlu kişileri atlamak zorunda mı? İşinize bakın arkadaşım ARFF ye gelecek gidecek birşey sizi germeyecek. Karşınızdaki mesleği ya da kişiyi eleştirirken dikkatli olun. Size sataşma yoksa oraya buraya salyalarınızı akıtmanıza gerek yok. 8
  • bekleyin 12 Ocak 2016, Salı 09:21:09 31 ocağı bekleyin yok yok 15 şubatı bekleyin arff ve apron memurlarına azıcık para gelecek amaaaaa kuleciler memurlar şoförler onlar çok çok alacak olan yine gariban arff ve apronculara olacak yapcak bir şey yok havacılığa dolaylı yoldan bile hizmet etmiyorsunuz böyle denilecek sizin havacılık ile hiç alakanız yok denilecek arkadaşlar bu tazminat işi düzelmez emin olun düzelmez çünkü bir düzen var o düzen kolay kolay yıkılmaz yıkılması için arff ve apron memurlarının havacılığa hizmet ettiğini kabul ettirmeniz lazım yoksa boş boş uğraşıp durursunuz 2
    • Atc 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:20:02 Atc olarak katilmiyorum.bir sofor memur ne aliyorsa arff aproncu arkadaslarim onlarin 3 katini almalilar.onlar soguk yagmur acil durumlarda bize destek olan olaylarin icinde olan calisanlarimizdir.bir sofor gibi is olunca direksiyona gecen veya klavyede iki tiklama ile cayi onunde calisan memur degil.tam bir teknik elemanlar. 2
  • elektrik-elektronik 12 Ocak 2016, Salı 09:00:53 1.GRUPTA OLMAYAN 2.GRUPTAN MAAŞ ALAN MÜHENDİSİM.TAZMİNAT ORANI %126 YANİ,2.GRUPTA GÖSTERİLİP 3.GRUPTAN TAZMİNAT ALIYOR MÜHENDİSLER.ADALET NEREDE? 10
  • İmdat! Yangın var! 12 Ocak 2016, Salı 02:23:08 Başlık hoşunuza gitmedi değil mi? Ben ürperdim. Ama ateşten değil! Sevdiklerime bir daha sarılamamak, beni ateşten daha çok korkutuyor. Bizim de çok keyif aldığımız bir durum değil ateşe girmek. Adalet istiyoruz! Çok mu görüyorsunuz?#ARFFhavaciliktazminatindaadaletistiyor 4
  • Mühendis 12 Ocak 2016, Salı 01:57:39 Elektronikçi mühendisler dışında diğer mühendislilerinde cok büyük riskleri var hak ettikleri parayı alamıyorlar hemde hepsi en az 4 yıl okumuş insanlar.. Ama arff cıkıyor bağırıyor feryat figan. Nerdeyse mühendislerle aynı parayı istiyor.Biz sizin kadr ağlamıyoruz ya...hemde hiç bi iş yapmıyorsunuz kimse kimseyi kandırmasın herkes herşyi biliyor..belediylerle calışan itfaiueler yangından yangına koşuyor hemde sizde cok daha düşk bi maaşa.. 13
    • Sığırcık beyinli 12 Ocak 2016, Salı 10:01:35 1 Arff ağlamıyor hakkını istiyor 2 belediyedeki en düşük itfaiye memuru en az 3500 tl maaş alıyor 3 bizde senin gibi 4500 -5000 alsak bu kadar mücadele etmeyi 4 mühendis olmuşsun ama insan olamamışsın merkebe altın semer vursalar merkep yine merkep 6
    • ARFF-1 12 Ocak 2016, Salı 10:06:58 elmayla armudu birbirine karıştırma bu olsa gerek. mühendislerin hakkını arayacaksanız bunu arff ye sataşarak yapmayın zira söylediğiniz herşeyin altından kalkamazsınız. dhmi yi belediye ile kıyaslamak cahillikten öte birşey.eğer ki maaşları konuşacaksak arff yi belediye itfaiyesiyle kıyaslıyorsan mühendisi de belediyedeki mühendisle kıyaslaman gerekecek istersen ben kıyaslayım. belediye de mühendis gece gündüz koşturur ve diğer koşturan itfaiyeci ile birbirine çok yakın maaş alır. birinin ek ödemesi var diğerinin mesaisi vs. belediyede mühendis 3,5 alıyorken siz dhmi en az 4,5-5 alıyorsunuz kimi kimle kıyaslıyorsunuz. fikirlerinizi fütursuzca ortalığa bırakmayın ki zor durumda kalmayasınız. 2
    • öğrende gel 16 Ocak 2016, Cumartesi 10:22:25 Öğrende gel mühendis kardeş, o eskidendi, belediye itfaiyesi ARFF den fazla alıyor 3
  • Ali bey !!! 12 Ocak 2016, Salı 00:46:46 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
    • arff-1 12 Ocak 2016, Salı 09:50:21 elmayla armudu birbirine karıştırma bu olsa gerek. mühendislerin hakkını arayacaksanız bunu arff ye sataşarak yapmayın zira söylediğiniz herşeyin altından kalkamazsınız. dhmi yi belediye ile kıyaslamak cahillikten öte birşey.eğer ki maaşları konuşacaksak arff yi belediye itfaiyesiyle kıyaslıyorsan mühendisi de belediyedeki mühendisle kıyaslaman gerekecek istersen ben kıyaslayım. belediye de mühendis gece gündüz koşturur ve diğer koşturan itfaiyeci ile birbirine çok yakın maaş alır. birinin ek ödemesi var diğerinin mesaisi vs. belediyede mühendis 3,5 alıyorken siz dhmi en az 4,5-5 alıyorsunuz kimi kimle kıyaslıyorsunuz. fikirlerinizi fütursuzca ortalığa bırakmayın ki zor durumda kalmayasınız. 1
    • objektif olun! 12 Ocak 2016, Salı 10:51:29 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • objektif ol ! 12 Ocak 2016, Salı 13:53:12 hakaret icermeyen, haberlere konu olmus yani herkesin bildigi seylerin yazili oldugu yorumu niye yayinlamiyorsun? 0
  • dhmi güvenlik 11 Ocak 2016, Pazartesi 22:54:58 arff nin 3 gruptan yararlanmasını bende eleştiriyorum.fakat gözden kaçan sansasyonel bir durum var. dhmi güvenliğin havacılık tazminatını 2 grupta gösterilip 3 gruptan ödeme yapılıyor.kanun da var ama lobisi sağlam olan malı götürüyor.dört duvar arasında görev yapan düz memurlar bile güvenlikten fazla alıyor.Ayrıca seyrrüsefer yardımcı istasyonlarını dhmi güvenlik koruyor.dolayısıyla hava trafikçiler gibi güçlü lobi yapabilinse durum farklı olurdu.sonuç itibarıyla çözüm 2 grup olursa olur.seyrüseferciler ve diğerleri diye.hoşcakalın 4
    • Güvenlik 12 Ocak 2016, Salı 22:23:17 2. Gruptayız güya 3. Gruptan havacılık tazminatı almaktayız masa başında oturan memur beylerin ne gibi özelliği varki bizden 500 tl fazla maaş almaktadırlar Daha mı çok hizmetleri oluyor havacılık sektörüne yoksa bu oranları belirleyenlere daha mı yakınlar 4
    • DHMİ GÜVENLİK 12 Ocak 2016, Salı 22:33:21 Arkadaşlar Kendi adıma Allaha şükür maaşla ilgili bir sorunum yok aldığımız maaş beni tatmin ediyor fakat bizler üvey evlat olmak istemiyoruz herkese adaletli dağıtım yapılsın herkes memnun olsun bu tazminatlar çıktığından bu yana birimler arasında ne huzur kaldı ne de birlik 5
  • atco35 11 Ocak 2016, Pazartesi 22:40:49 bence de adalet artık yerini bulmalı.yalnızca atco hakkı olan havacılık tazminatı orhan birdal sayesinde herkese dağıtıldı.adaletli düzenleme yapılıp sadece atcoların alması sağlanmalıdır. 9
    • selman 12 Ocak 2016, Salı 10:00:50 atco dediğin yol kontrol galiba zira diğerlerinin de seyrüsseferle ilgisi olmadığını sizde bilirsiniz. 5
  • APRON 11 Ocak 2016, Pazartesi 21:17:24 Arkadaşlar bu havacılık tazminatını bu hale koyanlar utansın yok böyle bi şey ya tazminatları ikiye ayırıcaktınız bu kadar tantana olmayacaktı ve kimsede itiraz etmiyecekti neye göre yapıldı bir bilen varsa açıklasında herkez öğrensin derim .Ayrıca konuyu gündeme getirdiğiniz için sizlerede çok teşekür ederim ALİ BEY .bu dünyanın üzeri varsa altıda var orada hesabını versin idareciler. 3
  • yeteeer 11 Ocak 2016, Pazartesi 21:15:30 Orhan beyin hakkında bu kadar konuştunuz yetmedi mi kar yağdı gitti dediniz yetmedi mi seyruseferi korudu dediniz yetmedi mi yeter yav yeter ben Orhan beyin yerinde olsam kurumu tamamen ozelleştirir giderdim ne arff si ne apronu Orhan bey kuruma çok hizmet etmiştir kuledeki aimdeki elektronikdeki adamlar havacılıgın beyni ve kalbi idi çalışın bu gruba girin giremiyorsanız evladınızı yonlendirin Orhan beyinde ailesi sevdikleri var yazıları yazarken kırıcı olmayın herkesi sevin sayın sevgiyle kalın değerli mesai arkadaslarım iyi günde de kotu gundede birlikte olalım 2
  • Trabzon 1461 11 Ocak 2016, Pazartesi 21:03:45 ARFF'ciler hakkını istiyor çünkü dhmi personel işbarışı diplerde. tazminatlar seyrüseferin en çok ve diğer kalan birimlerin eşit şekilde dağıtılmasıyla ayarlanmalı ki adalet yerini bulsun. bu yazı için de ali kıdık'a sonsuz teşekkürler 4
  • radarcı 11 Ocak 2016, Pazartesi 19:45:56 Seyrüsefer cihazlarının içinde çalıșan,büro memurundan daha az tazminat alan güvenlikçiler ne olacak.2.grubun dibindeyiz. 7
  • ali efendi yaz 11 Ocak 2016, Pazartesi 19:35:47 DHM de apronu ve pisti görmiyen cesitli memurlari ve disçinin de tazminat oranlarini anlat ARFFden niçin fazla aldiklarini yaz, yazki arff memuru yerine otursun vaz gecsin tazminatlardan 2
  • hakktir 11 Ocak 2016, Pazartesi 19:23:16 Havacilik azminati ARFF için haktir buna engel olan nahakktir 4
  • izmir ARFF 11 Ocak 2016, Pazartesi 19:21:16 Evet sosyal medyada orgutleniyoruz cunku ne eski ne de yeni genel mudur ARFF'ye randevu vermedi/vermiyor. Bizde sikintilarimizi sosyal medyada duyurmaya calisiyoruz. Ali kidik gercekten guzel bir sekilde yazmis ve ozetlemis. Su an ki durum seyrufer harici birimlerin onemsizlestirilmesi demek. Biz diyoruz ki evet seyrusefer en fazla alsin ama diger geri kalanlar arasinda ayrim olmasin. Sayin yeni genel mudur duy artik sesimizi 2
  • Bir atc 11 Ocak 2016, Pazartesi 16:41:52 Kesinlikle seyrusefer ayrilmali.ama arrf olsun sofor ve guvenlikci arkadaslarimiz olsun elektronikciler brfingciler muhendisler kadar olmasada onlar da tazminattan almalilar. Herkezin gozu atc de ama brifingci elektronikcimuhendisellere dikkatler cekilmeli.atclerde sorumluluk ve riski dusunmek gerek 9
    • Bir ATSEP 13 Ocak 2016, Çarşamba 16:00:30 Seyrüsefer Elektronikçiler kullandığınız cihazları çalışır durumda her an hazır bulundurmasa duman ilemi haberleşecek, flamalı bayraklamı indireceksin uçakları a akıllı atc cim. KURUM herkesin KURUMU, şükür eden olun, üstünlük taslayan değiiiiil. 0
  • Tercihim 11 Ocak 2016, Pazartesi 14:49:16 Benim tercihim Bilal EKŞI 8
  • Tercihim 11 Ocak 2016, Pazartesi 14:49:16 Benim tercihim Bilal EKŞI 8
  • ARFF ARFF ARFF 11 Ocak 2016, Pazartesi 14:04:38 A 5
  • Istanbul ARFF 11 Ocak 2016, Pazartesi 13:47:46 Durumumuzu ozetleyen cok guzel bir yazi. Tesekkurler ali kidik 5
  • anlayin artik 11 Ocak 2016, Pazartesi 13:01:50 Orhan birdal genel mudur olana kadar arff le sikinti yasadigi icin bunu layik gordu ve gorecek sonsuza kadar anlayin efendiler 13
    • bırak artık 11 Ocak 2016, Pazartesi 15:10:14 kardeşim bırakın artık kendinize hayali düşmanlar yaratmayı, biraz akıl fikir lütfen. adam niye arff ye düşman olsun madem tanımıyorsunuz adamı bari boşa arkasından konuşup günaha girmeyin. kim ister personelle arası bozulsun. kim ister personeli olabilecek en yüksek seviyede maaş alamasın. şuan aldığınız fazla paranın mimarı zaten orhan birdal. öyle olmasa hiç uğraşmazdı. maliyeyle hazineyle kavga ede ede çıkarttı size olan ek ödemeleri. orhan birdal olmasa bu paraları da alamayacaktınız. keşke daha çok alsanız. 2
  • arff 11 Ocak 2016, Pazartesi 12:29:41 Bizim sesimizi duyduğunuz ve duyurduğunuz için öncelikle teşekkür etmek istiyorum. Yazınızda dediğiniz gibi sosyal medya üzerinizden duyurabildik sadece sendikalar dernekler bir çözüm bulacağına bunu şu sendika bu hale getirdi yok su yaptı bu yaptı sadece oyalama yapıyorlar söz veriyorlar gerisi yok . Bunu o böyle yaptı diyeceklerine bir icraat yapıp mesela havacılık tazminatındaki sorunu çözüp bunu biz yaptık deseler daha tatmin edici olurdu. 2
  • Apron 11 Ocak 2016, Pazartesi 12:08:45 Ucak trafiginin islemesi icin yapmadigimiz is turu yok apronda ucak gazi ve radyosyonu arasinda personel eksik isler yetismiyor sayin genel mudurumuz vip operasyonuna yetisemedigimiz operasyon aksadigi icin kizmis ama burdan yazayim bu kadar personel sayisi bu kadar haksizlikla isler boyle yuruyor siz ofis memurlarina onem verip apron gibi sahada olan bir birimi goz ardi ederseniz daha cok is aksar oysa onem verilse apron yonetim gelistirilse su an yasadigimiz cogu olumsuzluk kar mucadele fod arac ve ucak kazalari gibi bircok soruna daha yapici cozumler bulunup rotarlar ve aksakliklar azalir daha iyi isleyen bi liman haline gelir fakat siz geldiginizden beri ataturk aprona yapilanlar onlarcayildir bulundugu yerden alinip cikarilmak ve isi basindan askin bir birime vahsi hayatla mucadele isinide vermek kusura bakmayin ama 3 kurusa 5 kofte olmuyor yarattiginiz imkan bu tesis bu bireylere kizarak biseyi halledemezsiniz birimi guclendirin ilgilenin isler daha iyi yurusun 1
  • Arff 11 Ocak 2016, Pazartesi 12:07:31 Bir arff memuru olarak art niyet görmüyorum yazınızda. Bizim derdimiz atcler falanda değil zaten onların yüksek alması bizi rahatsız etmez daha çok alsınlar. Bizim derdimiz 3.grup saçmalığıdır ! Arff memurları ve Apron memurları diğerlerinden daha az mı iş yapıyor ? En basidi araç kullanıyoruz ama bir şoför kadar tazminat alamıyoruz. Biz adaletli bir tazminat dağılımı istiyoruz. 3
  • Sinop arff 11 Ocak 2016, Pazartesi 12:04:48 Adalet istiyoruz başka bişey değil ADALET 4
  • Artık Zamanı Geldi 11 Ocak 2016, Pazartesi 11:59:15 Sorun seyrüsefer çalışanlarının aldığı tazminat değil. Hakları neyse alsınlar. Hatta daha fazla verilebiliyorsa da verilsin. Ancak, aynı çatı altında görev yapan ve birbiriyle sürekli etkileşim halinde bulunan,hatta kurslarında ARFF dersi verilen ATC biriminin, ARFF ile ortak bir yapı oluşturduğu göz ardı edilmemelidir. ARFF biriminin havada acil durum deklere eden bir uçak için uyguladığı ICAO standartları doğrultusunda yaptığı işler net olarak yazılı bir şekilde uygulanmakta iken En-route tanımı doğrultusunda paylaşılan havacılık tazminatlarında ARFF'nin bu kapsamın dışında bırakılarak, ortak grupta bile kabul edilmeden 3. grupta yer alıp, hiç bir işinin olmadığını belirtmek ve bunu savunmak kesinlikle kabul edilemez. Sn.Bakanımız ve yöneticilerimiz bu sorunu muhakkak ki çözeceklerdir. ARTIK ZAMANI GELDİ. 4
  • fahri aproncu... 11 Ocak 2016, Pazartesi 11:35:36 "aproncular" da demiş.... yupppiiii. Sorunlarımızı dile geçirdiğiniz için, sesimize ses verdiğiniz için çok sağolun ali bey :) apron trafiğin sırtı yere gelmez artık... 4
  • hatay arff 11 Ocak 2016, Pazartesi 11:21:20 ''Ama hak isteme şekli doğru mu" derseniz burada şüphelerim var. Sonuç olarak devlet memuru olan bu arkadaşların sıkıntıya düşmelerini istemem''Burada cidden ne demek istediğinizi anlamadım sosyal medyayı etkili bir biçimde kullanmaya çalışıyoruz neden zor durumda kalalım suç mu işliyoruz ayrıca;''Zira bugüne kadar iletişim kurup, durumu özetleyen bir girişimleri olmadı''demişsiniz durum gayet açık biz seyrüsefercilerin hakkı değil demiyoruz hayatı boyunca apron yüzü görmemiş,24 saat nöbet tutmamış birimlerin hangi mantıkla adaletle havacılık tazminatı bizden fazla oluyor?Bizim kimsenin aldığında gözümüz yok hakkımız olanı istiyoruz 1
  • Arff 11 Ocak 2016, Pazartesi 11:03:46 Seyrusefer ne aliyosa alsin allah daha cok kazandirsin ama diger birimler arasindaki adaletsiz farka bakinca resmen 2 tane gunah kecisi secilmis. 5
    • güvenlik 11 Ocak 2016, Pazartesi 23:48:03 seyruseferi geçelim fakat büroda 1 kişilik işi 10 memurla yapanlar neden daha fazla tazminat alıyor 3
  • tesekkurler. 11 Ocak 2016, Pazartesi 10:54:44 Gercekten bizim duygularimiza ve dusuncelerimize tercuman olan bir yazi. Onemsizlestirmenin kaldirilmasi ve is barisinin saglanmasi icin seyrusefer en yuksekten alsin, diger birimler esit alsin 0
  • tzxarff 11 Ocak 2016, Pazartesi 10:54:27 Bir temsiliyet sıkıntımız olduğu doğrudur. Kurumumuz taleplerimizi sivil toplum örgütlerinden değil direkt ARFF Yöneticilerinden de pekala öğrenebilir. ARFF kaç yıldır seminer bile yapmıyor. Taleplerimizden daha ne kadar kaçacaksınız. Geçmiş dönemde eski Genel Müdürümüz böyle bir toplantı yaptı. Sıkıntıları dinlemek yerine arkadaşlarımızı azarladı geri gönderdi. Şimdi ki Genel Müdürümüzün de randevu taleplerine olumsuz cevap verdiğini biliyoruz. Bu sorunlar konuşularak çözülebilir. Camia net bilgilendirilmeli. Çok güzel dile getirmişsiniz Ali bey; Bazı birimlerin ötekileştirilmemesi ve önemsizleştirilmemesi gerekiyor. Şikayetçi olduğumuz konu tam olarakta budur. Öneriniz talebimizi karşılıyor. Seyrüsefer ve diğer birimler olarak ikili ayrıma kimse karşı çıkmayacaktır. Önümüzde bir fırsat var umuyorum yetkili makamlar bu fırsatı olumlu kullanırlar. Biz bu konulardan çok mesleki gelişimlerin gündemimizde yer almasını istiyoruz artık. Şu durumda personeli buna yönlendirmek çok güç. 5
  • Thk 11 Ocak 2016, Pazartesi 10:50:43 Alı bey iki haftadır Thk Hakkı'nda bilgi vermiyorsunuz? 2
  • guzel yazi. 11 Ocak 2016, Pazartesi 10:04:17 Guzel yazi. Zaten bizim derdimiz de 3. Grup muhabbeti ve onemsizlestirme. Zira seyrusefere ne isterseler versinler ama diger birimler arasi ayrim kaldirilsin, esit dagitilsin. 2
  • TRABZON ARFF 11 Ocak 2016, Pazartesi 10:00:07 Silbaştan yapmak gerekir ise; gruplar kaldırılıp oranlama yönüne gidilmeli. Ve yine söylediğim,inandığım gibi seyfüseferciler fazlasını almak kaydı ile diğerlerini eşitleme yapmak huzursuzluğu, iş barışını sağlama adına olumlu bir adım olacaktır. 5
  • TRABZON ARFF 11 Ocak 2016, Pazartesi 10:00:06 Silbaştan yapmak gerekir ise; gruplar kaldırılıp oranlama yönüne gidilmeli. Ve yine söylediğim,inandığım gibi seyfüseferciler fazlasını almak kaydı ile diğerlerini eşitleme yapmak huzursuzluğu, iş barışını sağlama adına olumlu bir adım olacaktır. 7
  • Ya 11 Ocak 2016, Pazartesi 09:47:13 Düne kadar lütfi elvana methiyeler düzerken şimdi binali bakanımıza dönüş yapmaya çalışan gazetecilerde var... 0
  • mehmet 11 Ocak 2016, Pazartesi 07:19:48 Bir uçak yandıgı zaman veya düştügü zaman kuleciler.tazminatların hava sahasındamı yoksa kara sahasındamı oluyorlar.onlar kurtarsınlar yaa...... 11
    • :)) 12 Ocak 2016, Salı 23:36:50 Kardeş sen yanlış anlamışsın, adamın işi uçağın düşmesine engel olmak, önleyici bir marifeti var yani... O bakımdan zeki ve başarılı tiplerden seçiliyor bu mesleği yapanlar. Düştükten sonra söndürsen ne olur? Bu arada, 1996-2014 yılları arasında yaşanan 314 kazanın yalnızca 11'i meydan ve koruma alanları civarında gerçekleşmiştir. Yüksekte tez konumdu, o bakımdan biliyorum. Bu açından normal itfaiye senin söndürdüğünden daha fazla uçak söndürüyor. Eh onları da görmek lazım o zaman, ki bunu şakasına söylemiyorum, neden olmasın? Onlarda kazansın... Misal, uçak enkazı söndürmeye giden itfaiyeciye bir kereliğine bir maaş ikramiye verilsin, saçma mı? Başkasına giydirip kendini yükseltmeye çalışanların yeri her zaman diplerdedir kardeşim, o bakımdan biraz düşün söylemeden evvel, ondan sonra söyle istersen.. :) 1
  • işin zor ali 11 Ocak 2016, Pazartesi 00:44:42 etfaiyeciler seni hortumları ile serinletir artık ( kuleci ) 18
    • Ne çektin bee 11 Ocak 2016, Pazartesi 00:53:08 Hay etfaiyeci kadar baş düşsün hemi, nasıl bir trol çıktın sen ... 6
    • alo kule kebap 11 Ocak 2016, Pazartesi 01:09:21 Tecrübeli insanın hali başka oluyor. Gel sen unutmussundur. hortumla bidaha islatalim seni. 8
    • selman 12 Ocak 2016, Salı 10:04:03 harbi harbi sendeki kuyruk acısını merak ediyorum. nasıl birşeymiş ki sende böylesine bir acı bırakmış. 6