AIREX: Türk Sivil Havacılığı Özeti

    Çok beğenilenler

  • Misafir 16 Ağustos 2010, Pazartesi 10:04:17 Murat bey iç hat taşımacılığı konusunda güzel bir analiz yapmışsınız. 75 milyon nufuslu bir ülkede 40 milyon iç hat taşımacılığı gerçektende yetersiz. İç hatlarda 500 milyon seyahat olduğuna göre bunun yüzde on beşi hava yoluyla taşınabilirse 150 milyon eder. Rakamlar potansiyelin çok altında diye düşünüyorum. 0
  • Misafir 16 Ağustos 2010, Pazartesi 10:51:36 Pegasus mantigi ve hizmeti ile low cost kabul edilemez. 15/08/2010 saat 18.00 SAW da tabloyu aktariyorumPegasus icin tabii SAW-Konya 4.35 dk gecikme ve iptal SAW Malatya 2.50 dk gecikme SAW Gaziantep 3.00 dk gecikme ve iptal SAW Antalya 1.00 dk gecikme SAW Adana 0.45 dk gecikme.Bzi sukurler olsun gecikmesiz havalandik sonrasini bilmiyorum ama pegasus bilet ofisinin onunde kiyamet kopuyordu.Normalde SAW-ASR asla ucmuyorum mecbur olmadikca ama bazen gerekiyor.Bir an once Anadolu Jet veya Sun EXpres baslarsa cok yolcu bulacak eminim cunku pegasustan gecikmeleri nedeniyle kimse memnun degil.dunku olayi saatine kadar aktardim hadi bir ucusta teknik problem vs desek digerlerine ne diyecegiz? 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 04 Ekim 2010, Pazartesi 22:28:40 Tevfik bey yazılarınızı devamlı takip ediyorum. Yorum ve görüşleriniz çok değerli bilgiler içeriyor.AIREX fuarında dört gün boyunca bulundum. Çok güzel özetlemişsiniz. Elinize sağlık. Atilla Uzman/THK Gökçen Havacılık Ticaret Müdürü. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2010, Cuma 11:04:15 önce bir dış hatları layığıyla yapsın sonra iç hatlarda uçsun 0
  • Misafir 16 Ağustos 2010, Pazartesi 14:22:55 1-Pegasus Iz Air fark etmez ucaklarda hem Iz Air hem Pegasus yaziyor Pegasustur Iz Air degil 2-SAW Konya ve SAW Gaziantep ucuslari zaten Pegasus ucaklariyla yapiliyor Iz Air ucaklariyla degil 3-Ucak gidemiyorsa ve sefer iptal oluyorsa bu yolcucun problemi ama sorumlusu Pegasustur 4-Sen de daha ucuza gitmek istiyorsan otobuse bin 30 TL 0
  • Misafir 16 Ağustos 2010, Pazartesi 11:22:25 Sayın yorumcu bak ne güzel söylüyorsun biz on-time uçtuk diye. 15.08.2010 tarihinde Pegasus adına uçan İzair'e ait 4 uçak NO-GO olmuştur. Otobüs mantığıyla düşünsen bile 4 otobüsün aynı anda bozulsa ve tamir için sanayiye ceksen 4 seferi iptal edersin... Dün h,çb,r pegasus seferi iptal olmamıstır. 4 sefer 4 saat gecikmeli 3 yada 4 seferde 1 saatten az gecikmeyle hareket etmiştir. Sen çamur atmaya devam et. Ve mümkünse pegasustan 100 tl lik bilet yerine tk dan 400 tl ye bilet al ve uçmaya devam et... Not:pegasus'un günlük icra ettiği sefer sayısı 190'dır... 0
  • Misafir 16 Ağustos 2010, Pazartesi 10:52:58 Yazınıza biraz daha derinlik katsanız daha yararlı olurdu . Turkuaz havayollarının Ankara merkezli iç hat operasyonuna başlayacağını duymayan kalmadı . Turkuaz ve Anadolujet rekabetinin olası sonuçlarını irdeleyen mikro düzeyde bir analizi yazınıza ekleseniz daha güzel olurdu . Bu konudaki değerlendirmenizi bir sonraki yazınızda okumak isteriz . 0