AHL talan edilebilir… Pilotlar, Hostesler vergi kıskacında…

    Çok beğenilenler

  • Vergi 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:34:14 Vergi konusunda `en stresli isi yapmak` ne alaka? Her vatandas vergi odemekle yukumludur. Sinif, din, dil, irk, meslek vs gozetmeden. O zaman doktor hayat kurtariyor, asker/polis guvenligi sagliyor, isci butun gun guneste calisiyor vs.. diye vergi odemesin... 15
    • hvc 03 Aralık 2018, Pazartesi 18:09:14 vergi ödemiyor değik arkadaşım, ödüyoruz zaten saçmasapan konuşmayın bilmeden 6
  • Giderim 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:37:39 Yahu zaten en yüksekten vergi veriyorum. Sayın hükümet çek elimi cebimden. Ülkede hayvancılık , tarım yok , üretim yok para yok. İlla para lazımda hiç gereği olmayan Vip filoyu satın. CB de daha mütevazi bir uçak kullansın , gerekiyorsa tarifeli uçsun ama benim çocuğumun rızkına göz dikilmesin . Nokta !!! 9
    • Emin 04 Aralık 2018, Salı 08:54:52 0
  • Tüm yorumlar

  • Yalnız kurt 09 Aralık 2018, Pazar 05:20:57 Arkadaşlar taşınma 29 Mayıs 'ta olacak, Fatih 'in karadan gemileri ve topları yürüttüğü gibi havalimanı da 29 mayısta taşınacak görüceksiniz. 3
  • Boşuna 08 Aralık 2018, Cumartesi 19:36:32 Yazılan yorumlarin hepsi boşuna. Biraz da siz verin vergi siz ne sanıyorsunuz kendinizi? Uc kuruş kesildi diye ne hallere dustunuz. Hani maassiz parasiz bile ucardiniz bunları soyleyen sozde havacilik sevdalilari nerede. Madem sevdalisiniz neden en cok sizin sesiniz cikiyor ufacik kesintiye. Diger graibanlar ne yapsin yeter artik ya giderseniz de gidin birakin asil isteyenler yapsin bu isleri 4
  • Kontrolör 08 Aralık 2018, Cumartesi 12:32:23 Pilotlar vergi mi ödüyormuş ya? Bizim ödediklerimizin yanında onlarınkisi olsa olsa sadakadır. Kaptanların 70 bin liraya kadar çıkan kazancına karşılık ayda 3-4 bin lira vergi ödediğini bilmeyen mi var? Ama ortalama bir pilotun çeyreği kadar kazanan hava trafik kontrolörü bir Süper Lig futbolcusundan daha fazla vergi ödüyor. Yılın son iki ayında %35’lik dilime bodoslama giriyoruz. Yüzdelere vurursanız görürsünüz kim ne ödüyor. Keşke bizi de pilotlar gibi gelir vergisinden muaf kılsalar. Yolculara ikramda bulunmakla görevli kabin memuru hava trafik emniyetini temin ve idare eden kontrolörden fazla kazanıyor. Canım ülkemin neresine baksan tutarsızlık... 7
  • 37 fo 08 Aralık 2018, Cumartesi 10:48:22 Alin butun maasim sizin olsun yeterki bana esb yati vermeyin 2
  • PILOTLAR VE INSANLAR 07 Aralık 2018, Cuma 14:17:49 JOHN STEINBECK'I ANDIM VE GENC BIR HUKUKCU OLARAK PILOTLARIN VATAN SEVGISI VE VERGIYE TAKINDIGI TUTUMDAN UZUNTU DUYDUM. MUHAKKAK BURADA YAZANLAR BUTUN PLOTLARI TEMSIL ETMESEDE SAYGISIZCA VE TERBIYESIZCE SALDIRIDA BULUNANLAR YETTI. 2
  • fatih kaptan 06 Aralık 2018, Perşembe 23:09:54 KARDESE CED VARMI ?? 0
    • LoadmasterFikri 08 Aralık 2018, Cumartesi 23:03:33 Ya arkadasim bilgisiz cahil cahil soru sorma, kaptan olmussun bosuna olmussun, git kendine bi araba daha al kabin amirine anlat butun ucus, sonra da kadincaaz sıkıntısından kendisini sudokuya falan versin. işiniz gücünüz goy goy. 40-50bin liradan aşağı para kazanmazsınız hala CED sorarsınız. 1
  • Bordrolu çalışanı soymak 06 Aralık 2018, Perşembe 12:55:13 Almayı planladıkları vergi, Cengiz inşaatın her sene sıfırladıkları vergisinin 5te1i bile değil. Bayraktar ,Demirören ve diğer yandaşları hesaba bile katmıyorum. Bordrolu musun, öperler. Vergi seviciler bir de böyle düşünsün. 0
  • Şoförlüğe devam 05 Aralık 2018, Çarşamba 14:24:47 Şoförlük tespiti iyi tutmuş. Hemen korunmaya geçmiş bazıları. zeka seviyeni merak ettim, kamyon şoförü üstünden geçsin gibi yorumlara bakınca da sanki dünyada ki en zeki insanları uçucu yapıyorlar sanırsın. Kabul etsenizde etmesenizde yakın zamanda herkes uçak kullanabilir hale gelecek. En stresli meslek gruplarında 2. Sıradaymış güya. Şöyle stres olabilir belki bu ay uçuş tazminatı fazla yok vergiyi çok kesecekler. Ya hadi kardeşim ağlamayın işinizi yapın. 8
    • zavallı 06 Aralık 2018, Perşembe 16:58:53 Sen zavallı bir şahışsın. 3
    • Dündar 07 Aralık 2018, Cuma 18:25:45 Senin eğitiminin ne olduğu belli. Sen git kamyon kullan. Hava da uçağı kaldıranları, annenize birşey kaldıranlar la karıştırmayın. Naşşş 1
    • Ahahahah 08 Aralık 2018, Cumartesi 21:31:04 He he kardeş , zekiyiz , stres yönetiyoruz , karşılığını alıyoruz.Teknoloji yeteri kadar gelişirse belki sen bile bir gün uçak kullanırsın 1
    • PilotlukKolay 08 Aralık 2018, Cumartesi 23:04:31 On numara yorum, adam basıyor parayı ucus okulundan alıyor lisansi sonra da GENEL MUDURLUKte referans arıyor. 6
  • İrfan benli 05 Aralık 2018, Çarşamba 12:58:55 Ali bey,yeni havalimanına taşınma için gündem doğal olarak hep THY üzerine.Acaba diğer özel havayolları taşınma ve operasyona başlama için neler yapıyor? Bu konuda da bizlere bir haber yaparsanız iyi olur. 1
  • Hava iş 05 Aralık 2018, Çarşamba 07:23:30 Hava iş ne iş yapıyo acaba 1
  • Azılı arff dusmani 05 Aralık 2018, Çarşamba 00:27:00 Olan bir ğurub var. Bence bizde burada bonbayi etkinsizlestirebilirdik. Bu gurup şïmarmiş.kimse görmezden bizi gelemiyor. Patlamadi iyi ki ama biz vardik 0
    • ufo 08 Aralık 2018, Cumartesi 15:07:28 ğurubunuz ne üzerine? 0
  • zeus 04 Aralık 2018, Salı 23:53:25 ÖZEL HAVAYOLU ŞİRKETLERİNDE BIRAKIN TİS’i kıdem tazminatı bile yoktur ve bu ülkede sadece THY pilotları ve kabin memurları uçmuyor, teknisyenleri ve yer görevlileri çalışmıyor! HAVA İŞ KANUNU ÇOK ÇOK ACİLEN MECLİSTEN GEÇİP, YASALAŞMALI!!! HAVACILARIN KANUNUNU ÇIKARTMAYIP ÜSTÜNDEN NEMALANAN VE AYRICA TİSTEN DOLAYI KENDİ HAKLARINA SAHİP OLUP DİĞER ŞİRKETLERDEKİ MESLEKTAŞLARINI DÜŞÜNMEYENLER DOĞRU BİR DAVRANIŞ İÇİNDE DEĞİLLERDİR! Ayrıca vergimizi veriyoruz, ne demek pilotlar vergi vermiyorlarmış gibi uydurmalar. 0
  • ISL fiyatlaması 04 Aralık 2018, Salı 22:48:15 Bu fiyatlar hem bizi vuracak hem de yeni gelmesi olası yabancı havayollarını başka alternatiflere yönlendirecek. En kötü tarafı da zorunda olan THY’nin ciro kaybetmesi 0
  • arff 04 Aralık 2018, Salı 17:50:27 pilotluk mesleğinde ne var auto land bi kaldırırken zor onuda mı biz yapalım :) ? 4
    • Tırff 07 Aralık 2018, Cuma 10:25:58 Kardeş diploman gerçek mi? 1
  • Teknisyen 04 Aralık 2018, Salı 16:56:29 Pilotlara kaşıkla verilmiş ise o kaşıktan bizede verilseydi keşke.Bu ülkede asgari ücretten bile vergi alınırken yüksek maaş alanlardan niye vergi alınmasın anlamadım.Maaaşları düşük tutup vergiden kaçmak olmaz.Uçuş parası artsın ama vergi vermeyelim. 2
  • kartal 04 Aralık 2018, Salı 14:13:55 pilota şoför diyen herhalde pilot olsa gökyüzünde park yeri arardı.......... 1
  • Mehmet ÖZTÜRK 04 Aralık 2018, Salı 11:19:38 Sayın Ali KIDIK ; bir avukat olarak kutsal vatandaşlık borcu olan VERGI 'yi KISKAÇ olarak yorumlamış olmanızı eleştiriyorum. Lütfen yayınlayın . 15
    • Gel 04 Aralık 2018, Salı 12:56:56 Abi bizim yaptığımız uçuşların 2 tanesini yap 3 gün yataktan kalkamazsın bol keseden atıp tutmayın Ali Kıdık bey lütfen halka bu şekilde lanse etmeyin bizim maaşımız iki kısımdır . Kıdem tazminatı ( maaş ) ve uçuş tazminatı . Uçuş tazminatı vergiye tabii değildir ve bu dünyanın her yerinde böyledir maaş kısmından da her ay 4 bin tl vergiyi çatır çatır ödüyoruz . Gelgelelim hasta olup rapor aldığımızda şirket bizden uçuş tazminatını da kesiyo . Yani 4 gün rapor alınca 4 bin tl den fazla para kesiliyo ama sgk sadece 500 tl ödüyo her türlü mağduruz zaten BİZ VERGİMİZİ ÇATIR ÇATIR ÖDÜYORUZ !!! 5
    • kutsalmis 04 Aralık 2018, Salı 21:18:38 Ne akla hizmet vergiyi kutsal olarak niteliyor sunuz ? Malesef çarpık bir sistem içerisinde yaşıyoruz bu dünyada. Hükümetlerin kolayına geliyor vergi alarak gelir elde etmek. Dilerim ki toplanan tüm vergiler halka hizmet için kullanılıyordur. Harcadığımız her kuruşta vergi ödüyoruz. Bırakın da kazancımızdan vergi vermeyelim. 0
    • Gel Diyene Cevap 04 Aralık 2018, Salı 22:48:55 Güzel arkadaşım; nasıl ve ne şartlarda uçtugunuzu biliyoruz. Siz ucuyorsunuz diye yada körpe bedeniniz kaldırmıyor diye vergi muafı oranı düşecek değil. Rapor alınca SGK kesintisi vs bahsetmişssin; o da olmasa demekki raporu oyuncak haline getireceksiniz. Tekrar söylüyorum; uçak imal etmiyorsun; araştırma yapmıyorsun; yapılmış makineyi kullanıyorsun; işini millete mühim göstermekten vazgec artık. Hele kabin amiri yada memuru isen parmaklarıma yazık; otur yerinde bence ağlama; dışarda bir iş bulamayacağını sen de ben de herkes biliyor. 6
    • Sen kimsin? 04 Aralık 2018, Salı 22:59:37 Benim maaşımdan her ay sgk vergi 3400 lira kesiliyor haberin varmı bizim odediğimiz vergiyi çoğu şirket odemıyor beyfendi kıskaç diyecdk tabiki biz neden ekstra vergi yüküne maruz kalalım çakma avukat bozuntusu 0
    • Esra 05 Aralık 2018, Çarşamba 20:14:03 Yaptığınız işi 7 sene yaptım, bu kadar abrtmayın! Dğnyayı kurtarıyorsunuz sanki! Öğretmenin, doktorun, teknisyenin maaşının %100 ünden %40 kesiliyor! Siz hangi haktan bahsediyorsunuz?! 4
    • Varmı 06 Aralık 2018, Perşembe 02:14:00 mehmet ozturk denilen sahis, gel ekip odasına giy unıformayı bi lagosa git gel bakalim ucus sonunda ne dusunuyorsan sana iki katı yer mi macan yemez tabii ki 1
    • Atma ziya 06 Aralık 2018, Perşembe 13:07:52 Sallama 4 bin lira vergi ödüyomuş muş sgk yi da mi vergiden sayiyorsun 1
    • Esraya 08 Aralık 2018, Cumartesi 15:02:10 Sallama esra. Ülkede en yüksek gelir vergisi dilimi yüzde 35.ve sen o dilime 1 yıl içinde giremiorsun bile vergi dilimin yüzde 15 hadi bilemedn belki 20 ye çıkar onunda 12 bin lirası için yüzde 15 geri kalan kısmına yüzde 20 uygulanır gelir vergisi kanuna göre. 0
    • FO serhat 08 Aralık 2018, Cumartesi 15:08:34 Benimm son bordroda kesilen gelir vergisi miktarı 2800 lira sadece vergi. Şimdi esra hanıma soralım rakam düşük mü geldi size. Ne yapmamızı istersiniz harcorahtan benzinden yada iş uçuş tazmınatından ve sosyal yardımdan vergimi ödeyelim. Bu kalemlerden vergi kesilemez her ne meslek yaparsanız yapın neden mi benim harcırahımdan ben zaten harcama esasına göre vergi ödüyorum ayrıca ücreti alırken de vergi kesilirse çifte vergilendirmeye girer ki bu vergi kanunlarına göre usulsuz. Vergi kanununda muafiyetler diye bir bölüm vardır madem öğretmensiniz açın bir okuyun. Devlet bizim vergi kesilebilecek kalemlerin dışında ki ödemelere vergi getirdi yasal olmamasına rağmen. Bu ülkede bakınız havacılık kanunu 2000 li senelerden beri meclis kürsülerinden geri dönüyor ama bizim aleyhimize olan bir şey için yasa bir gecede çıkıyor hasetlik yapacagınıza önce haksızlığa baş kaldırın. 0
    • Mehmet öztürk 09 Aralık 2018, Pazar 09:15:23 Benim bildiğim avukatların zamanı azdır .Gelip buralarda zaman öldüremezler.Sen hayırdır kardeş? Neden ilgilisin bu kadar ? Hoş bir anı sebebiyle olmasa gerek. Şimdi ben sana sonucunu söyleyeyim bu vergi artışının ; şirketlere ek maliyet ( pilota birşey olmaz ) ve tabi sana ek maliyet yolcu olarak , bilmem anlatabildim mi? 0
  • Mehmet ÖZTÜRK ve Hayret? 04 Aralık 2018, Salı 11:15:50 "VERGI BILINCI OLAN HERKES YURTTAŞ DEMEKTIR". VERGI VERMEKTEN KIVIRTAN HER KIM ISE HAYMATLOS'TUR. BUNUN KONUSU BILE OLMAZ. CUMHURBAŞKANI MAAŞI DAHI VERGIYE TABI IKEN , PILOT MAASINDAN NASIL SIMDIYE KADAR VERGİ ALINMAMIŞ HAYRET ETTIM. 7
    • Yolcu 04 Aralık 2018, Salı 15:24:00 Çok bilmiş arkadaş önce araştır sonra ahkam kes pilot veya 2.pilot heray çatır çatır senin tahmin edemeyrceğin kadar vergikerini ödüyorlar. Ayrıca her 12 saat uçuşta bir röntgen çekilmiş kadar radyasyona maruz kalıyorlar. Ayda enaz 70 saat ile 100 saat uçuyorlar ne kadar radyasyona maruz kalıyorlar sen hesap et artık. Gecesi gündüz bayramı olmayan bir meslek Bilmeden yorum yapmayın... 0
    • kpt 04 Aralık 2018, Salı 15:51:22 Okuduğunu bile anlayamayan insanlara neyi anlatacaksın ki, senin hayatında iş tazminatı diye bir kavram olmadığı belli, benim aldığım risk karşılığında ödenen tazminatın ne vergisi olacak kardeşim, maaşımın üzerinden zaten iki asgari ücret vergi ödüyorum, sen hala konuşuyorsun boş beleş. 0
    • Arkadaşım 04 Aralık 2018, Salı 23:04:16 Bilmiyorsan konuşma. BİZDEN VERGİ KESİLMİYOR DEĞİL KESİLİYOR HEMDE ARTAN DİLİMLİ GELİR VERGİSİ İLE. Bizim maaşımızın içnde kıdem ücreti ile iş uçuş tazminatı var. Kıdem ücreti yüksek olan ondan vergi kesiliyor hemde ne vergi. Uçuş tazminatı vergiden muaf kanunda o şekilde zaten korkmayın ayrımcılık yapılmıyor çatlamayan ak yalakalar. Benim kasım ayı dahil totalde ödediğim gelir vergisi 39 bin Tl anlayabiliyormusun. Bu parayı vergi olarak ödemeyen kendini hep zararda gösteren şirketlerdn git vergi dilen. Aklının ermediği seylerede yorum yapma 0
    • Km 04 Aralık 2018, Salı 23:19:20 Bilginiz yok bir zahmet fikriniz de olmasın. 1
    • pilot 05 Aralık 2018, Çarşamba 23:03:42 bilgin yok ama fikrin var. yukarıdaki yazıyı okuyup, o yazıdan uçucuların vergi vermediğini çıkaracak kadar bir beyne sahip olup da klavyenin tuşlarına basıp yazı yazabilmen bile mucize. bu yapılan sadece daha fazlasını istemektir. 1 yılda toplanacak para ise 1 vekilin makam aracını bile karşılamayacaktır. 0
    • Yolcuya 07 Aralık 2018, Cuma 14:13:58 Sana mi kaldi radyasyonu 70saati 100saati herseye de vakifsiniz sanane kardesim benim ucusumdan maasimdan 0
  • Vergi vermek kutsaldır. 04 Aralık 2018, Salı 11:08:33 Vergi vermekten kaçan her kimse namus yoksunuzdur. 2
  • Yolcu 04 Aralık 2018, Salı 06:14:20 Pilotlardan vergi alınmasın yaaağğ onlar bizim canımızı taşıyor taaam mı. 3
    • Canini 04 Aralık 2018, Salı 13:51:54 Kim tasiyor ucan garsonlar mi? 4
    • Orange 04 Aralık 2018, Salı 13:52:52 Durum su ki pilotlar her yerde is bulabilir peki ya hostesler? Tk haricinde sadece burger king ve mc donalds’ta is bulabilirler. Kusura bakmasinlar garsonluk boyle 7
    • KABİN MEMURU! 05 Aralık 2018, Çarşamba 13:34:15 Biz kabin memurlarına uçan garson diyen şahıs öncelikli olarak uçan garsonluk yapmak için bir şartlara ve istenilen özelliklere bak sonrada kendini uçan garsonluk sınavına hazırla. Eğer sende girersen sende uçan garsonluğu anlarsın. 0
    • KA 06 Aralık 2018, Perşembe 02:16:03 tk pilotlarında ingilizce yok bu yuzden turkıyeye muhtacsınız canlarım. oyle sallamakla olmuyor. ben 3 dil biliyorum ing alm isp 3 dil de de fena carparim altından kalkamazsın. simdi otur ve f/o ya ciftligindeki tavuk sayısını anlat 2
    • Hahaa KA ya 09 Aralık 2018, Pazar 12:05:22 Tk pilotlarında ingilizce yok öyle mi ? Bu ingilizce bilmeme işini birisi bi yerden uydurdu ama kim o kesin kabinden birileri yine. Çok zavallısın acıyorum sana.Hayatından en fazla o garsonluğu yaparsın ondan ileriye gidemezsin. 0
  • Ahl 03 Aralık 2018, Pazartesi 23:41:11 Öncelikle yıpranma payı içinde olan meslek gruplarında havacılık neden yok ???? Erken emeklilik bizim hakkımız diye düşünüyorum yazık günah tatil bayram seyran demeden deniz aşırı yol gidiyoruz çoluğumuzdan çocuğumuzdan ayrı biraz da bunları gündeme getirin de gelsin erken emeklilik yasası bizlere de! 1
    • xyz 05 Aralık 2018, Çarşamba 23:26:40 Aynen yıpranma payı ve erken emekliliğin bir an önce gelmesi gerekir. 0
  • seven mütahit 03 Aralık 2018, Pazartesi 23:22:41 ülke değil çiftlik yönetiyorlar. çalışanlar da kendileri yani veki bey hazretleri biz inekleri nasıl memelerden kan gelene kadar sağarız onun hesabını yapmışlar ve bir şey vermeden yani doyurmadan doymaya çalışıyorlar. 3
  • Hava-is ne yapiyor bilen var mi? 03 Aralık 2018, Pazartesi 22:35:23 Ozel gunlerde durmadan mail yollayacaklarina sorunlara cevap bulsunlar. Vergi konusunda bi girisimleri var mi? Tis ne zaman konusulmaya baslanacak? Kar payi dagitilacak mi? Yeni havalimanina kisisel araci olmayanlarin ulasimi nasil gerceklesecek bu konuda bi bilgi var mi? 2
  • Fiyat politikası 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:59:30 Dün arkadaş grubumuz arasında bir konuyu konuştuk. Konu teknoloji ile ilgili bir konuydu örnekler Windows işletim sistemini herkesle ücretiz paylaşıp tüm dünyaya kendini mecbur hale getirdikten sonra fiyatı kendi belirledi. Ayni Durumu whats AP için de bekliyoruz dedik. Örneğin whats app bi gün dedi ki giriş ücreti sadece 1 dolar. Milyonlarca insan whats appın 1 dolarını seve seve verirler elbet çünkü hayatların her yerine yerleşmiş oldu. Skpye örneğin görüntülü grup görüşmesini ücretli yapmıştı ve şuan kayboldu gitti. Şimdi bu örneklerden İgaya gelelim. Sayın İga yöneticileri bu süreçlerin analizini çok iyi yapmanız gerekiyor. Anadolu da bile küçük esnaf ayağınız alışsın diye çok ucuz ürün veriler veresiye verirler. Bu noktada sizler tüm dünyayı İstanbul’a ve cazibesine çekmeyi başarırsak sonrasında fiyatı da miktarı da siz belirlersiniz aynı yukarda belirttiğimiz örneklerde olduğu gibi. Tabi ki bir işletmesiniz ve para kazanacaksınız ama Eğer ki adınız bir kez pahalıyıcaya çıktığı zaman o ön yargı daha da kırılmaz da kırılmaz. Einstein nın ön yargı ile ilgili sözleri Ortada. Yeni havalimanımız bu millet için ekonomik olarak güç sağlayacak çok önemli bir milli servettir. Bu vatanın aşığı biri olarak duygularımı da sizlerle paylaştım Ali Bey. Selamlar. 0
  • Otobüs şoförü 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:32:24 Pilotluğun ne gibi bir farkı var anlayamadım. Bildiğin şoförsün işte. 80 sene önce de vardı pilot. Aman dünyanın en zor işine de bak sen. Bunu diyenin mesleklerden hiç haberi yok heralde. Hayret bişey ya. 9
    • D. 04 Aralık 2018, Salı 00:25:25 Zeka seviyenı merak ettim mühendislik fakültesini bitir gel kazan 1 milyonu yatır üstünede kursdan 2 yıl eğitim al.Sonra farklı farklı testlerden geç ve işe girmek için uğraş ama sen bu zeka ile e sınıfı ehliyet alamazsın ya o başka..Hangi meslek bu yollardan geçiyor..Mesleklerin zorluğuna girmiyorum bile.. 5
    • çatla 04 Aralık 2018, Salı 00:50:02 kuyruk acınız bitmedi kardeşim 2
    • ... 04 Aralık 2018, Salı 01:53:22 la yörü, tovbe tovbe 1
    • Mal Müdürü O Şofer Şofer 04 Aralık 2018, Salı 09:13:36 Hurriyet gazetesinde yayınlanan En stresli Meslek guruplarına göz atmanızı tavsiye ederim. 2.si Madem şoför olarak görüyorsunuz bu ülkede 80 milyon şoför mevcut, buyurun kullanın. Gerçi daha Yaya Geçidinde Yayaların geçiş önceliği olduğunu bilmeyen milyonlarca Sözüm ona ‘Şoför’ var. Kendi bilgisizliğinizi ve cahilliğinizi , boş cümleler kurarak ayyuka çıkarmayın. Saygılar 2
    • Off off 04 Aralık 2018, Salı 09:18:20 Kamyon şöförü üzerinden geçsin senin emi 2
    • Pilot 04 Aralık 2018, Salı 11:00:05 Zorunuza gittikçe hoşuma gidiyor. Of var ya veriyoruz otomatik pilotu, mis gibi gidip geziyoruz, dünya kadar maaş, hem rahat ve çok kolay meslek hem parası iyi, daha ne olsun? Siz de sürünmeye devam, bence bir sıkıntı yok. 1
    • kpt 04 Aralık 2018, Salı 15:57:11 Harbiden haaa 200 feet bi çakıyorum otopilotu taaa Miami’de 300 feet. manuel fifti forti tüventi topla otur, yallah south beach, güneş kum kızlar, ay sonu hesapta tonla maaş, bundan iyisi Hakiki Koç’ta şoförlük saz gibi hayatımız var. 0
    • Şoföre 05 Aralık 2018, Çarşamba 13:41:02 Beyninin bazı lobe ları çalışmıyor. Bi doktora git bence, ayrım yapan, farkları gözlemleyen işlemcilerin yanmış 0
  • Vatandaş Riza 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:16:10 Ali bey Çok güzel yazmışsınız elinize sağlık Ben bu sizin kaleme aldınız yazinin yarışı bile düşünselerdi bizi yönetenler bu ülke bu hale gelmezdi çünkü her taraf israf ...ısraf. Israf ... 1
  • yeni sabiha 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:07:37 yeni havaalanını aclmasıyla sabiha gökçene hangi havayolları gelecek? hem ahl den uçan hem saw dan uçan emirates,Qatar aırways,fly nas,pobeda ve özbekistan aırlınes sabiha gökçenden sürekli slot istiyo agırlıklı olarak sabiha dan uçuşlar düzenlicek sabiha nın 2 . pist ve ek terminal binaları bitince çogu firma sabiha gökçene gelcek yeni havaalanında thy tek eli olur ve fiyatlar baya yüksek olur o yüzde artık istanbulunun yeni havaalanı sabiha gökçen olacaktır 0
  • Thy 03 Aralık 2018, Pazartesi 20:59:40 Kabin memuru maasi 2999 tl yapilip hosteslere harcirah yatirilmamalidir. Sonucta bir garsonun isini yapiyorlar 3
    • babannene selam 04 Aralık 2018, Salı 07:39:05 babanene 2999 tane kisi selam yolluyor 0
    • Kiskanma 04 Aralık 2018, Salı 18:29:08 Ne buyuk yaran var senin 0
    • Km 04 Aralık 2018, Salı 23:20:51 burda mı olsun paket mi yapalım? 0
  • Efe 03 Aralık 2018, Pazartesi 20:04:39 Değerli arkadaşlar, Vergilendirilmiş kazanç kutsaldır. Devlete vergi vermek, verdiğin vergi ile ülkene ve ülkendeki insanlara hizmet edildiğini bilmek mutlu eder insanı. Geleceğine, çocuklarına güzel yarınlar bırakma fırsatıdır. Bu mutluluktan mahrum bırakmayın kendinizi. Devlet millet içindir. Ancak millet görevini yaparsa devlet ayakta kalır. 4
    • ... 04 Aralık 2018, Salı 01:54:37 dogru demissiniz de bu topluluk zaten vergi veriyor :)) 2
    • Har vur harman savur 04 Aralık 2018, Salı 06:44:56 Biz gorevimizi yapiyoruz peki ya devlet 0
    • GUZEL 04 Aralık 2018, Salı 09:32:07 IYI BİR TORPİLLE DEVLETE KAPAGI ATAN BİR VATASNDASSIN DEGILMI AKSINI SOYLEYEBILIYORSDSAN BRAVO YOK EGER DEDIGIM GIBIYSEN DEVLETTTEN NEMALANIYORSAN SENIDE ZURRITİNDE CEHENNEME. VERGI ELBET KUTSALDIR AMA ODENEN VERGILERI HER IKI YILDA BIR SEHRRİN HER BUCAGINI ESELEYIP KALDIRIM TASLARIYLA HIZMET ETTI SUSU VEREN CEHENNEMIN YARISINI DOLDURACAK BELEDIYE BASKAMNLARI VARKEN CICEK BOCEKLE VERGILERI CARCUR EDEN SONRADA KENDILERINI BU KENDILERINE ATFETMIS DIN GIBI GOREN ZEBANILER VARKEN VATANDAS NASIL GONUL RAHATLIGIYLA VERGI ODESIN . 0
    • Efe 05 Aralık 2018, Çarşamba 21:37:18 Sevgili Güzel, tahminlerin malesef doğru değil, devlete bağlı bir kurumda çalışmıyorum. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olduğunu görüyorum. Hayatımın hiç bir döneminde torpil yada haksız kazanç sağlayacak bir durum içerisinde olmadım. Adalete inanırım. Katıksız, saf, ilahi adalete. İnsanın devletine karşı sorumluluklarını yerine getirmesi güzel ve ulvi davranıştır. Umarım birgün sizler de adil olmanın, devletine karşı sorumluluklarını yerine getirmiş olmanın verdiği güzel duyguların tadına varırsınız. 0
  • Falcon 03 Aralık 2018, Pazartesi 19:59:02 Kullanisli islevsel karli bir havalimani yok ediliyor.Isl dunyanin en buyugu diye yutturulmaya calisiliyor..ki ilgisi yok butun fazlari 10 sene sonra bitiyor o da biterse Suudi Aranbistandaki havalimani su anda bile yuzolcumu olarak Isl nin bitecek halinin 10 kati 0
  • Re 03 Aralık 2018, Pazartesi 19:11:20 Pilotlara gelince dünyanın en stresi işi, %15 vergi barajını aşmasın diye haber yapıyorsun, Hava Trafik Kontrolörlerine gelince maaşının olta malzemesi yapılmasına, iş barışı kisvesi altında yirmi bin kişiye dağıtılmasına ses etmiyorsun, etme... 4
  • Kpt 03 Aralık 2018, Pazartesi 19:09:46 Herkes bir yolunu bulup gitmeye çalışırken işleri daha da zorlaştırın bakalım... Nereye varacaksınız? Biriside şu pilotlar için iyi ve yararlı bir şey yapsın dişimi kıracağım. Ülkenin çivisi çıkmış. Herkes bir kişinin ağzına bakıyor.! Kurumlar çalışamıyor. Ülkeyi terk edeceğim ama Türk ve Müslümanım diye bizi kabul eden de çıkmıyor. Merak etmeyin yakında herşey sizin olacak. Aynı Suudi Arabistan gibi olursunuz çok yakında.( Ne olur terk etme sana muhtacız, ah sensiz olmaz, vah sensiz olmaz diyen zavallıların yorum ve cevaplarını şimdiden görebiliyorum.). 1
    • Kaptana cevap 04 Aralık 2018, Salı 11:52:19 Değerli kaptan nice kaptanlar gördüm ki yalancı iki yüzlü riyakar kendisine yalakalık yapılsın istiyor. Ground operation müdürleri kaptanların peşinde yalakalık için.Mesela corendonda çok var acaba orada misiniz 0
    • Teknisyen 05 Aralık 2018, Çarşamba 08:50:56 Kaptanım daha ne yapsınlar.Zamsa zam.İmkansa imkan.Ne istiyorsunuz anlamadım.Pilotlar olarak kendinizden başkasını hiçbir zaman düşünmediniz. 0
  • yh 03 Aralık 2018, Pazartesi 18:57:33 Yeni havalimani otoparklari asiri pahali 1
  • Jono 03 Aralık 2018, Pazartesi 17:30:20 Saw'in üzerinde büyük bir yük var. Saw sadece istanbul değil bursa gibi sanayii devi bir şehrin, Yalova gibi turizm(arap, gurbetci) destinasyonunun, kocaeli gibi tüpraş base'i olan bir şehrin, gebze gibi bambaşka bir dünyanın havalimanı konumunda. Saw'in üzerindeki bu yük azaltılmalı. Yalovaya havalimanı yapılmalı. Bursa yenişehir havalimanının uçuşları arttırılmalı. Bursa belediyesi saw'a yarim saatte bir yolcu taşıyor. Antalya' ya bir saat uçabilmek için 1 buçuk saat yol gidiyor insanlar. Hem saw'a günah hem de bu çevre illerde yaşayanlara. Saw'in pist köy yoluna dönmüş. 2. Pist açılınca bu sefer 1. Pisti bakıma alacaklar. Saw'a güvenenler patlayacak. 0
  • Yurtdisi 03 Aralık 2018, Pazartesi 16:42:05 Maasimdan vergi kesildigi an basar giderim yurtdisina. 0
  • Osman Gazi 03 Aralık 2018, Pazartesi 16:22:10 Yazdıklarımda doğruluk payı var ama hosteslerin derdi seni niye gerdi aldıkları parayı niye yazmıyorsun verecekler tabi vergilerini sana da bir tavsiye git gariban işçilerin haklarını sabun kardeş 1
    • ulaaa 04 Aralık 2018, Salı 07:39:51 osman gazi ucucu ekiplerin verdigi vergiyi esnaf vermiyo..ne sacmaliyosun sen 0
    • Sabun’a 04 Aralık 2018, Salı 09:15:10 Kardeş Sabun değil Savun. Sabun temizlik malzemesidir 0
  • SAW 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:26:44 SAW'ın ortakları bir an önce kapansınn Atatürk de biz de yolumuzu bulalım diyorlardır. ISL en çok SAW'A yarayacak.Yakında birçok havayolu sefer artışına gider burda,SAW'a hiç uçmamış yenileri de gelecektir. 0
  • Vergi 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:20:01 Vergi konusunda kanun taslağına katılıyorum. Vergi dilimine giren oran artmalı. "Zaqten otopilotla ucuyosun" denilince bütn pilotlar sızlanıyor Neden? Gerçeği kendileri de biliyorlar. AGL+400 feete dört gözle bekliyor hepsi kahve içeyim diye. Uyanık takım hemen "kaçarız göçeriz" ayakları..Gidecek varsa sessizce gider zaten yaygara cıkarmaz. 3
  • Mehmet Kara 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:19:35 Dünyanın en stresli işimiş. Sen hiç inşaat işçili yaptınmı? Başın döner kafanı kırarsın. Herif poposunun üstünde oturuyor. Bi tarafa yalakalık yaparken başkalarını aşalama. Stresli iş görmemişin sen. Kalem elinde salla, yerler sanki ne dersen. Çok kızdırdın beni hacı. 2
    • Cahil 04 Aralık 2018, Salı 00:28:33 Ülkemizde en stresli meslekler sıralamasına bir bak pilot kaçıncı sırada..Sen ve siz gibiler mesleklere laf atmak yerine kıskanmak yerine başarılar olmaya odaklanın ama nerede sizde o düşünce anca laf olsun torba dolsun.. 0
    • Fo 04 Aralık 2018, Salı 09:20:06 Pilotum zamanında inşaat işçiliği de yaptım başka işler de yaptım. Ordan atıp tutmak kolay yiyosa gel yap! Bal gibi dünyanın en stresli işi. Ağzı olan konuşuyo artık o ağzınıza kürekle vurmak istiyorum 0
    • Esra 05 Aralık 2018, Çarşamba 20:19:43 Doktorlar bu vergi diliminin %100 ünden %40 ödüyor! Dünyanın en stresli işi falan diyorsunuz bi de di mi! Elbette stresli, elbette zor! Ama haksızlık yapılmayacak.. sizden bilmem kaç yıl fazla okuyan adam, öğretmen, teknisyen, hava kontrolörden ne kesiliyorsa sizden de kesilmeli! He eğer bi haksızlık varsa bu size yapılan değil, tğm çalışanlara yapılandır! 0
  • SAGLIK MERKEZI 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:13:19 Daha once de yorumlamistim bunu ama nedense sizi bile gecemedi sanki kumarhane yapin dedim TIP FAKULTELERI VE HASTANELERI KOMPLEKSI Halikini seven millet bahcesi degil onu yapar Cunku Hem sehir icin de hem hazir ulasim yolu var hemde mevcut devlet hadtaneleri barakalar ve kohne binalar icersin de yokluk sefillik icersinde can vermeye calisirken can cekisiyor. HADI BIRAZDA VATANDASIMIZI DUSUNELIM 0
  • onur ve atlas jet 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:13:10 onu air ve atlas jet yeni havalimanına taşınıyor mu bilgisi olan var mı 0
  • Hata 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:10:59 Yeni Havalimanı inşaası ve Atatürk havalimanının kapatılması tarihi bir hata.. Korkunç bir iSRAF. 0
  • Bp 'ye cevap 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:41:51 Bu iş arz talep meselesidir. Şu anda sadece Türk şirketlerinde değil bütün dünyada pilot açığı var. Olumsuz düzenleme yapılırsa çeker gider iki kat maaşı yurtdışında alır. Tabii şartları uyanlar. Ayrıca maaş ayrıdır uçuş tazminatı ayrıdır. Uçuş tazminatı, risklere,ihtiyaçlara, mevcut eleman sayısına bağlı olarak ve şirketlerin aradığı niteliklere göre değişebilir. İşkembeden atmakla olmuyor bu işler. 0
  • olduuu 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:27:14 ya ne demek dünyanın en stresli işini yapan? oldu tamamen vergiden muaf olsunlar.. tribünlere oynamak bu olsa gerek.. kazanıyorsa verecek tabi. istiyorsa stressiz meslek seçsin.. zorla değil ya? herşeyde dunyayı örnek verirsiniz ya? dünyada da böylemi?? 3
    • SC 05 Aralık 2018, Çarşamba 10:48:18 ''Dünyada da böyle mi?'' demişsiniz, değil tabii. Dünya standartlarına göre pilot maaşları çok düşük. Senın kıt aklın anlamaz bunu.Sana mı soracaktı seçeceği mesleği,zavallı... 0
  • Kaptan 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:19:53 Ali Bey sizi sevmezdim ama son bir kaç aydır yazılarınızı keyifle ve ilgiyle takip eder hale geldim. Sezarın hakkı sezara. Başarılarınız daim olsun. 0
  • mafaky 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:02:25 İç Hatlar yolcu ağırlığı, hele bir de 2. Pist ve 2. Terminal açılsın, metro hattı da gelsin, Pegasus da filosunu büyütmeye devam etsin ciddi ciddi Sabiha Gökçen'e kayacak. Tamam Pegasus'ta su dahi paralı ama millet 1 - 1.5 saatlik yolculuğa su içmeden de katlanır, sonucunda. THY da İstanbul Havalimanından iç transfer yolcusunu taşır ama AHL'dan taşıdığı iç hat O & D yolcu potansiyelini bir kere kaybederse geriye kolay kolay toparlayamaz. IGA'cılar da kiralayamadıkları ticari bölümleri artık ne yaparlar, bilemem. Zira görülebilen o ki, bugün kiralanmış yerler de bu anlayışları sürecekse, birkaç yıl sonra terk edilmeye başlanır! 0
  • mafaky 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:57:18 ISL konusunda söylenenler doğru, hatta belki de az!... Dün oradaydım, kara tarafında. Parası ne olursa olsun, sıcak yemek yiyebileceğiniz, bir çorba dahi içebileceğiniz hiçbir yer yok. Keza gidiş katında ve kara tarafında böyle bir mekan belki de hiç olmayacak. AHL'dan ya da ISG'den bir farkı yok ama baktığınızda devasa bir terminal. Sadece kara tarafının cephesi bile 540 mt. imiş. Geliş katı ise şu anda ısıtılmıyor bile, etraf buz gibi; çalışanlar palto-anorakla durabiliyor. Orada da henüz sadece Ziraat Bankası şubesi, Avis bürosu ve bir de ufalaktan Gloria Jeans dışında açık bir yer yok. Adeta bir hayalet bölge!... Yeni Havalimanını doldurabilecekse THY dolduracak ve de elleri mahkum transfer yolcu ile (çok ağırlıklı olarak dıştan dışa transfer) doldurmaya mecbur kalacak. Ülkenin mevcut ekonomik durumu da, kısa-orta vade geleceği de bu bakımdan parlak olmayacağından İstanbul'dan ciddi O & D potansiyeli düşük kalacak. QR aptal mı; neden günde 3 frekans SAW'dan sefer yapıyor? 0
  • Adil paylaşım 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:51:14 TBMM de gündeme gelen uçuculara vergi (%30) tüm sivil havacılık çalışanlarına (taşeron çalışanları dahil)uygulanmalı. Bir tarafta 50.000 (söylenen daha yüksek) ,bir tarafta 1.800 tl maaş her ikiside ev geçindiriyor. TGS çalışanlarının durumu,taşeron çalışanlarının durumu,teknik destek çalışanlarının durumu velhasıl Teknikte düşük kıdemdeki tüm çalışanların durumu ortada.Sayın yöneticilerimiz inşallah bu konulara öncelik verip çözüm üretirler. 0
  • Adil paylaşım 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:51:14 TBMM de gündeme gelen uçuculara vergi (%30) tüm sivil havacılık çalışanlarına (taşeron çalışanları dahil)uygulanmalı. Bir tarafta 50.000 (söylenen daha yüksek) ,bir tarafta 1.800 tl maaş her ikiside ev geçindiriyor. TGS çalışanlarının durumu,taşeron çalışanlarının durumu,teknik destek çalışanlarının durumu velhasıl Teknikte düşük kıdemdeki tüm çalışanların durumu ortada.Sayın yöneticilerimiz inşallah bu konulara öncelik verip çözüm üretirler. 0
  • Güzel 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:50:21 Çok güzel tespitler ve güzel bir yazı olmuş. 0
  • Hastaneler Bölgesi Olsun 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:30:29 Uçak ve helikopter pisti hazır. Yollar ve metro hazır.Denizden ulaşım imkanı var.Şehrin göbeğinde uluslararası hasteneler yapılsa daha iyi olmaz mı?Sağlık turizmi düşünelemez mi? 0
  • isl 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:16:22 isl konusunda kesinlikle haklisiniz, bildigim kadariyla sirf ucret politikasi yuzunden anlasmaya varilamayan bircok ticari iliski soz konusu. mantikli bir duzenleme kesinlikle yapilmali, dediginize katiliyorum, yoksa ilerde boyle bir duzenlemeye mecbur kalinacaktir. 0
  • B777FO 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:57:05 Mükemmel bir yazı olmuş elinize sağlık 1
  • Dogru 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:54:26 Doğru habercilik keyfi Ali bey sizin yazılarınızı okurken gerçekten keyif alıyorum.Olaylara tarafsız bakabilen, gerçek haberin peşinde olan dürüst bir insansınız .Her zaman olduğu gibi yine harika bir yazımışsınız teşekkürederim 2
  • ...İş ve Ücret... 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:42:52 Kokpit ve kabin ekiplerinin yaptığı iş içerisinde; 1)Olumsuz sağlık koşullarının etkisi (basınç ve radyasyon) 2)Yolcu etkisi (fiziki ve psikolojik) 3)Sosyal hayat etkisi (aileden ve çevreden kopukluk) Bu 3 ana etken vardır (yüzlerce yan etken hariç!). Bu işi senelerce yapan bir insan düşünelim!.. Evet, maaşlar piyasaya göre yüksek, peki ama yapılan işe göre nasıl?.. Peki ya herhangi bir kanun kapsamında olmamak?.. Yasal hakların yoksunluğu?.. Böyle bir iş yapan birini işten, "performansınız iyi değil, bugüne kadar vermiş olduğumuz hizmetler için teşekkür ederiz" diyip işten çıkarmak ne kadar zor?.. Peki böyle işten çıkarılan yüzlerce çalışan ve yaşı yüksek olduğu için mağdur olan onlarca aile?.. Hepimizin ailesi var değil mi ya da sorumlu olduğu kişiler veya işler?.. Evet sayın abilerim, ablalarım, arkadaşlarım ve dostlarım... Bir uçuş ekibinin kısaca iş ve hayat serüvenindeki muhtemel olaylar ve gerçekleşenler bu şekilde... Herşeyin başı sağlık, kalın sağlıcakla... Saygılarımla ve sevgilerimle... 6
    • Saçmalama 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:06:47 Ne vergisi ödüyorsun en yüksekten kazandığın paranın %85 ini vergisiz cebe atiyorsun. 20 binde 8 bin vergi ödemen gerekirken 3 bin vergi abca ödüyornun gözün doyaun 19
    • Saçmalama CVP! 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:58:40 Sen alınan ücrete takılmışsın güzel kardeşim. Asıl olan yapılan iştir... Ne kokpit ne de kabin kolay bir iş alanıdır. İşin mahiyeti tehlikeli ve zorludur. Ona göre maaş alınmaktadır... Kanuni hakları bile olmayan uçuş personeline yazdığın bu uslupsuz cevabı yakışı bulmuyorum. Tabi herkesin edep anlayışı ve hayata bakış açısı farklıdır fakat hakikat hiçbir zaman değişmez!.. 0
    • Saçmalama 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:08:44 Aynı işi gel sen yap vasıfsız. Sonra km maaşlarıni kıskanırsın bordo klavyeli vasıfsız.. 1
    • Ekrem Hainoğlu 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:23:19 Hainlik yapma, herkes gibi devletine vergini ver. Bu devlet vergilerle ayakta durur. Lafa gerek yok. Vergini vereceksin.Hainlikte fayda yoktur. 1
    • o kadar 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:26:21 Bu pek cok is icin gecerli. Tarlada, insaatta calis da, ordaki etkenler nasilmis bi anla once.. o adam oduyorsa sen de ODEYECEKSIN. 2
    • Biraz Vicdan 03 Aralık 2018, Pazartesi 17:59:52 Bu açıklamayı yaparken vicdanınızı dinlediniz mi? Gelin toprak altında çalışan, sıcak altında çalışan ve soğuk ortamda çalışan çeşitli meslek grubu insanları düşünelim; Bunların (ücretleri konumuz değil) ödediği vergi kadar ödemiyorsunuz. Sonra yaptığınız Pilotluk mesleğinin yan etkilerinden bahsediyorsunuz.. Anayasaya göre herkes eşittir ve aldıkları miktardan eşit oranda vergi vermelidir. Aksi düşünen varsa onları konumu ve işi ne olursa olsun Allah’ımıza havale ediyorum.. Saygılarımla.. 2
    • hvc 03 Aralık 2018, Pazartesi 18:08:10 adamın maaşını sen mi ödüyorsun da konuşuyorsun haspam, bu işi serbes piyasa belirler, yarın vergi yüksek diye yabancılar gelmez seve seve düşürürler meraklanma, sen de ağzın açık bakarsın milletin kazandığı paraya 0
    • saçmalama cvp 05 Aralık 2018, Çarşamba 10:52:44 Arz-talep. Yiyorsa sen degel yap. Kıskanç gerzek. 0
  • ISL 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:34:19 Ali Bey çok haklısınız. Açıklanan fiyatlarla ISL'ye kullanmak yolcular bakımından hiç cazip olmayacak. ISL'den en kazançlı çıkacak olan SAW ve dolayısıyla Pegasus olacak gibi gözüküyor. 0
    • Pegasus 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:11:35 Şu anda Atatürk'ten İzmir'e gerçekleşen eski İzair seferleri İstanbul Havalimanı'ndan da devam edecek mi, yoksa bu hat AHL'nin taşınmasıyla kapanacak mı? Bu yorumdan sonra aklıma bu soru geldi. 0
    • . 03 Aralık 2018, Pazartesi 16:36:52 Bay Nane, bir açıklamasında IST'i sınırlı olarak kullanıyoruz ISL'yi de başlangıçta sınırlı olarak kullanacağız demişti. Pegasus İzmir uçuşlarından vazgeçmez ve SAW'daki yoğunluk dikkate alındığında ISL-ADB seferleri devam eder gibi. 0
  • robin hood 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:26:35 fakirden alip zengine veren kim acaba ? 0
  • Uçucu 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:11:19 Biz uçucular maaş sözleşmelerimizi net ücret üzerinden yapıyoruz.yani bizim gelirimiz etkilenmiycek.bu vergi külfeti havayolu şirketlerine binicek... 1
    • Acaba hiç bordrona bakıyor musun ? 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:24:41 Belli çünkü incelemediğin. 0
    • Afedersiniz. 03 Aralık 2018, Pazartesi 15:51:00 Siz hangi ülkenin hangi şirketinde uçucusunuz acaba?? Nasıl bir net ücret üzerinden sözleşme yaptınız 0
  • Otopark 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:01:08 Nasıl devlet borçlarını ödemek için hergün belli bir kotada trafik cezası kesiyorsa,bu havalimanıda 50 milyar Euro maliyeti çıkarmak için yine halka yükleniyorlar bu stratejiler yanlış ,60 lira otopark ücretimi olur? Hadi uçak transit yabancı yolcudan ne Alırsan alda,otomobildemi transit? Otomobil yurdum insanı.Bu maliyetlerle iç hat yolcusu Sabiha Gökçen’e doğru kayar,59 liraya bilet satmak yanlış algı. Dış havayolu kuruluşları zaten gelmiyor,dükkanlar bu kiralarla boş kalır.önemli olan yapmak degil pazarlayabilmek.5 milyon lüks konut satılmayı bekliyor Buda aynı hesap bizim ülkemiz insanı o kadar zengin degil kusura bakmayın.thy olarak orda kendiniz çalıp kendiniz oynarsınız. 0
  • Emsal karar tazminat 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:31:55 Bizim için önemli olan tazminat konusu,tazminatlar ne zaman yatırılacak ? Taşınmadan 15 gün önce yatırılması gerekiyor,oda Aralık ayının 15 ine denk geliyor.izmirde mahkemenin verdiği emsal karar var Yatırılmassa çok daha fazla yüklü ödeme yapmak zorunda kalacak şirketler,haftaya bu tazminat konusunda yazarsanız seviniriz teşekkürler 0
  • Uçucu 03 Aralık 2018, Pazartesi 08:55:14 Uçuracak pilot bulmakta zorlanan THY acaba bu vergi zammından sonra ne yapacak?? Ben söyleyeyim pilotlar için bir bypass formülü bulacaklar, kabin memuru olmak için zaten binlerce sırada bekleyen var, baş kaldıranın ayağını kaydiracaklar. Peki çoluğu çocuğu olanlar, ailesini gecindirmeye çalışanlar ne olacak? Yeni yılda ftl gereği zaten daha az çalışacaklar ama daha çok vergi ödeyecekler. Bu vergi artışı neredeyse bir haftadır gündemde, peki havacıların hakkını koruması beklenen Hava-iş sendikası neden herhangi bir açıklama yapamadı?? Yapamaz, yapamayacak... 1
    • hvc 03 Aralık 2018, Pazartesi 18:11:06 havaiş sendika değil ki kardeşim şirketin taşeronu, nasıl sesini çıkarsın, bu taşeronun iktidarına onay veren kabin memurları utansın.Azdan az çoktan çok gider, hiç sıkıntı yok. 0
  • Hirsizlar 03 Aralık 2018, Pazartesi 08:34:21 Ulke hirsiz dolu, once onlara engel olun bizi soymaya kalkacaginiza 0
  • güzel özet 03 Aralık 2018, Pazartesi 08:22:31 Ali bey söylediklerinize katılıyorum. IST a çok yakın oturan bir yolcu olarak önceliğim uzunca bir süre SAW olacaktır. İkinci pistin bitişi ile buradaki trafik ISL e değil Sabiha Gökçen e kalacaktır. Kime sorsam aynı şeyi söylüyor. Şimdiden allah yardımcımız olsun ne diyeyim Saygılar 0
  • Yorumcu 03 Aralık 2018, Pazartesi 01:13:30 Pilotlar çok kazanıyor. Bir doktor veya hâkim onların aylık kazancının yarısını bile kazanamıyor. Bu adaletsizliğin düzeltilmesi gerekir. 17
    • Maaş 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:11:39 Bizim türk halkı gibi kıskanç başka toplum var mı? Sende kendini geliştir pilot yada km ol. Hakim akşam evine akşam dönebiliyor. Ya biz havacılar?Fikir sahibi olmadan yorum yapmakta üstüne yok sizin gibi cahillerin. 0
    • Yorumsuzun yorumu 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:42:29 Sen ne pilot nede diğerlerinden olamamışsın önce bu işlere sahip ol sonra yorum yap sonrada kazandığını harca doya doya sırıta sırıta çatır çatır ye 0
    • Ah ah 03 Aralık 2018, Pazartesi 16:02:03 Hakim ve doktorların pilotlardan yüksek kazanıcını sağlayacak hiç bir gerekçe yoktur.Zaten meslekler kendi içinde ele alınmalı farklı mesleklerle değil.Doktor arkadaşlarımın çoğu tıp okumayı kendilerini garanti altına almak için okudular.Hangi meslek 1 milyon TL sermaye riskini alıyor pilotlar alıyor işte eğitimleri söylemiyorum her mesleğin kendi dalında zorluğu vardır. 0
    • Kime gore 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:35:09 Bizdeki bu zeka seviyesi baska yerde var mi bilmiyorum? 1-Evet, Doktorla ayni isi yapmiyorum. Esimde doktor ve neler cektiklerini goruyorum.Mesela gerizekali isen cozumun pilotlar cok aliyor maaslari dussun olur. Bende diyorum ki doktorlar cok az kazaniyor, haklari gasp ediliyor, maaslari pilotlarin iki kati olsun. Mesela kanadada bir uzman doktor 20000 kanada dolari kazaniyor. Pilot ise 10000 dolar. 2- Hicbir is ve meslek gurubuna sayginiz yok anladik ama doktorlari paravan yapmayin buna. 3- Dunyada en az kazanan hakimler de bizde. Hayatina karar veriyor adam/kadin, ama kazanci senden az. Bu boyle olamaz. Gegir dagilimindaki esitsizlik boyle cozulemez. Pilotlar uluslararasi pariteye gore 3 asagi 5 yukari heryerde ayni kazaniyor. Demem o ki kafayi degistirin. 1
    • Fo 04 Aralık 2018, Salı 09:25:20 Hakim demek. Adamın bir kararıyla ömir boyu hapis yatıyosun ona kimse her yıl sağlık ve psikolojik muayene yapmıyor ama. Onun bu muayenelerde sorun yaşayıp mesleğini kaybetme riski de yok. Bi kere hakim oldun mu ohh rahatsın. Biz bu işe hem ciddi para hem de çok ciddi emek verdik. Kimse yaptığımız işi başka mesleklerle kıyaslayıp aklınca yermeye çalışamaz. Kokpit herkese açık kardeşim. Yapabiliyorsan gel sen de pilot ol. 0
    • Esra 05 Aralık 2018, Çarşamba 20:26:00 Bi haddinizi bilin önce! Sermayesiymiş! Kendinizi doktorla mo kıyaslıyorsunuz bi de!! Çok uçmakta. Tabi bak haklısınız böyle olumsuz etkileri oluyor.. kendinize gelin, işinizi bu kadar abartmayın.. hiç bir mukayese yeteneğiniz yoksa en basit formülü tavsiye ederim; pilot olmadan olur mu? Doktor olmadan ne olur?? 1
  • Yorumcu 03 Aralık 2018, Pazartesi 01:08:38 Yeni yasa ile pilotların maaşından kesilen vergiler %70 oranında azaltıla bilecek. 5
    • Nerenle okudun biradaer 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:53:39 Toplum olarak en buyuk sorunumuz okuduğunu anlayamama.... eski yasada ucucularin maaslarinin %85 i vergiden muhaf. Yani kazandıklarının sadece %15 ine vergi ödüyorlar. Yeni yasada muafiyet %70 e düsüyor. Yani ödeyecekleri vergi artiyor. Adam ne anlamis ne yorum yapıyor 1
  • Bb 03 Aralık 2018, Pazartesi 00:54:19 Kardeşim ne farkı var bu adamların , asgari ücretli bile vergisini kuruşu kuruşuna verirken 50.000₺ maaş alan adam veriyor 3-5 bin lira üzerinden , ayıptır , hak yemektir. Bırakın bu 1950 yılı askeri havacılığından kalma tek kanatçılığı. Senin çıkarın ne Ali Kıdık bey, nasıl gazetecilik bu. Adamlar zamanında devleti kazıklamayı hak edinmişler, 80milyonun hakkı yeniyor, sen destek çıkıyorsun.. artık heryer uçuş okulu, üniversite, pilot dediğin adam en babası 2 yılda hazır artık , nedir bu... 18
    • ... 03 Aralık 2018, Pazartesi 12:24:19 o zaman sgk primleri de aldigimiz reel ucrete gore yatirilsin ve emekli maasi da o oranda hesaplansin. 50000 tl ile calisan birinin 3500 tl emekli maasi da almasi normal degil. 3
    • Bb'ye 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:30:42 Baba parasıyla THY de pilot olamazsın hele bir gir bakalım akademi sınavlarına yiğidim :))) 1
    • . 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:09:07 yatırılsın kardeşim aynen o dediğin gibi olsun , senin de hakkn yenmesin , 80 milyonum da.. kanunu nizamı öğren ama önce , sgk da belli bir tavan vardır ve bunun üzerine çıkamazsın. şirketin çoğu zaten bu tavandan ödeme yapıyor. 0
    • Boş adam 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:35:11 Sen devleti soyanlara sesini çıkar boş vasızsız adam. 0
    • Aynen oyle kardesim 03 Aralık 2018, Pazartesi 16:39:12 Pilot olarak 80bin aylik yattigini görüyorum. Ama tazminatim da emekli maaşımda devletin belirledigi tavan olan 5.350 aylik olarak hesaplanıyor. Vergi öderken reel kazanctan ödeyelim. Emekli olurken hoooop dur bakalim 5350 tl. Dalga mi geçiyorsunuz siz... Hak yiyiciler 0
    • qwe 03 Aralık 2018, Pazartesi 17:47:15 boş boş konuşuyorsun. şirketler hemen pilot bulabileceğini bilse adamları asgari ücretle çalıştırır. adam az diye mecburlar çok para vermeye. ayrıca 80 milyonun hakkını savunmak istiyorsan yerlerde sürünen maaşlara isyan et. pilotun maaşı azalınca seninki artmayacak. 0
    • Boş 03 Aralık 2018, Pazartesi 17:53:09 Bilmeden yorum yazıyor iste boş teneke. 0
    • cvc 03 Aralık 2018, Pazartesi 18:13:44 yanıldığın nokta o ellibinin yüzde 80’i tazminattır arkadaşım, benim tazminatımdan da vergi kesemezsin o kadar, kaçan yine sana kaçar şirket benim maaşımı arttırmak zorunda kalır, yoksa piyasa kimin nereye gideceğine karar verir, şirket de ağzını açar bakar bir müddet sonra seve seve vergimi de öder, sense hasetlenmeye devam 1
    • Kusura bakma da 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:12:57 Senin laf ettiğin pilotlar yabancı şirketlere geçerse THY zarar ederse işsiz kalırsın 0
    • Bbyecevapatanakapak 06 Aralık 2018, Perşembe 02:28:22 BBYE CEVABA cevap, kocum benim o kurul CRM sınavlarının nasıl gecildigini cok iyi biliriz. Genel mudurlukten satın alma dan bir uzman cikti itiraf etti sunun selamı bunun tanıdıgıyla gectim. simdi de filo atamam yapildi dedi. sen hala zor de dur. kimi kandırıyorsun koc 0