10 Ağustos 2010, Salı 15:45:56

YOLCUYA KIZAN KABİN MEMURU UÇAKTAN ATLADI

Amerika Birleşik Devletleri'nde polis, dün uçakta bir yolcuyla tartıştıktan sonra, uçağı acil çıkış kapısından şişme 'slide'la kayarak terkeden kabin görevlisini gözaltına aldı.
  • k/m arkadaşlar yolcuyu istedığımız gibi yönlendirelim tutuklatırız gerekırse uçuş güvenliği gölgesinde rahat davranıp, haksız olduklarını görmedim yolcuya karşı! bavula yardım etmezler yaşlı insana bile, bır gurur bır naz sankı çok tahsıllı elıt seçilmiş gibiler. oysa 1 günlü eğitim bu iş meslek değil iş, temeli bu. neyse...
  • uçağa ayda yılda bir biniyosan normaldir duymaman:)
  • ben her bindiğimde k/m yolcuya fırça atıyor,yolcuların k/m ye bişey dediğini duymadım.
  • sen yolcuya can güvenliği için çantanızı kaldırırmısınız lütfen dediğinde sen git işini yap diyen bi yolcu karşısında hala yolcu atlar diosan :D komiksin kardeşim.bir düşünsene neden kabin memuru kendini kötü etsin,ters bi cevap duysun.neden biliyomusun senin can güvenliğini sağlamak için konulan ama senin algılayamayıp,yapmak istemeyip bide komikçe ucaktan atlıycam falan demen neyse ya sen bunuda anlamıycaksın
39 Yaşındaki Steven Slater'ın, görevli olduğu ve Pittsburgh-New York seferini yapan JetBlue uçağı, JFK Uluslararası Havaalanında henüz tamamen durmamışken, bir yolcunun kabin içindeki dolabı açmasına öfkelendiği bildirildi.

Polis, Slater'ın suç oluşturabilecek bir harekette bulunduğu, izinsiz olarak alana indiği ve düşüncesizce başkalarının yaşamını tehlikeye soktuğu gerekçesiyle gözaltına alındığını kaydetti.

Kabin görevlisi Slater, uçak alana indiğinde yolculara uçak tamamen duruncaya kadar yerlerinden kalkmamaları çağrısında bulundu. Buna rağmen bir yolcu kalkıp koltuk üzerindeki dolabı açınca, Slater yolcuyu durdurma girişiminde bulundu ve bu sırada bir çanta yüzüne düştü.

Associated Press ajansının haberine göre, yolcudan özür dilemesini isteyen Steven Slater, tersine, yolcunun hakaretine uğradı. Bu duruma sinirlenen Slater, kabin duyuru sisteminden yolcuyu azarladı, bir bira aldı ve kapıdaki şişme 'slide'ı devreye sokarak uçağı terketti.

Dramatik bir inişle uçaktan ayrılan Slater, daha sonra park ettiği arabasına gitti ve alandan uzaklaştı. Kabin görevlisinin kısa bir süre sonra Queens'deki evinde gözaltına alındığı bildiriliyor.

Havayolu, olayla ilgili soruşturma yürütüldüğünü duyurdu. JetBlue havayolları, yayımladığı açıklamada, olay sırasında yolcuların veya diğer mürettebatın güvenliğinin tehlikeye atılmadığını kaydetti.

Sosyal paylaşım sitesi Facebook'ta Steven Slater'ın işini bu şekilde terketmesine destek çıkan bir sayfa oluşturuldu.

(BBCTürk)
YOLCUYA KIZAN KABİN MEMURU UÇAKTAN ATLADI

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (13)

Misafir ~ 6 yıl önce
k/m arkadaşlar yolcuyu istedığımız gibi yönlendirelim tutuklatırız gerekırse uçuş güvenliği gölgesinde rahat davranıp, haksız olduklarını görmedim yolcuya karşı! bavula yardım etmezler yaşlı insana bile, bır gurur bır naz sankı çok tahsıllı elıt seçilmiş gibiler. oysa 1 günlü eğitim bu iş meslek değil iş, temeli bu. neyse...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
uçağa ayda yılda bir biniyosan normaldir duymaman:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
ben her bindiğimde k/m yolcuya fırça atıyor,yolcuların k/m ye bişey dediğini duymadım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
sen yolcuya can güvenliği için çantanızı kaldırırmısınız lütfen dediğinde sen git işini yap diyen bi yolcu karşısında hala yolcu atlar diosan :D komiksin kardeşim.bir düşünsene neden kabin memuru kendini kötü etsin,ters bi cevap duysun.neden biliyomusun senin can güvenliğini sağlamak için konulan ama senin algılayamayıp,yapmak istemeyip bide komikçe ucaktan atlıycam falan demen neyse ya sen bunuda anlamıycaksın

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000