13 Haziran 2009, Cumartesi 17:16:01

Uçuşlara sınav düzenlemesi

Trabzon'da yarın Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) sırasında öğrencilerin uçak gürültüsünden rahatsız olmaması için, uçuşlarda değişiklik yapılacak.
  • valla öğrenciler uçakların sesi yüzünden sınavda başarısız oluyorlarsa sınava hiç girmesinler daha iyi... bence çok gereksiz bir uygulama olmuş...
  • Hersene aynı düzenleme.Trabzon gibi havalimanıyla şehrin yan yana olduğu yerlerde bu tür düzenlemelerin olması gerek.Ama alakası yok.Ses aynı gelir.11 tarafından kalkınca sonuçta gene aynı gelecek ses,tam kampüsün üstünden geçecek.29'dan kalkınca olanca sesi kampüse verecek:)Sadece inişlerde belki biraz daha az gelir push-back sesi biraz daha az gelir ancak değişen bişey olmaz.Neden bu kadar uğraşılıyorki,zaten öğrenciler ömürleri boyunca at gibi yarışlara,sınavlara hazırlanıyo.OKS(SBS),ÖSS,KPSS bilmem ne sürekli sınav.İki üç uçak sesi onlara etki etmez.Hırsız içeri girdikten sonra kapı kilitlenmez arkadaşlar:):)
  • doğudan inseler ne fark eder orda öğrencidik doğusunuda batısınıda gördüm ilgisi yokk ses aynı

Öğrenci Seçme Sınavı öncesi son durum değerlendirmesi yapmak için Trabzon Valisi Nuri Okutan, Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Rektörü Prof. Dr. İbrahim Özen, Alay Komutanı Albay Yüksel Sönmez, Emniyet Müdürü Feridun Boz, rektör yardımcıları ve ilgili birim amirleriyle toplantı yaptı.

Toplantı sonrasında açıklama yapan Vali Nuri Okutan, öğrencilerin başarısının önemli olduğunu, fakat ÖSS'nin her şeyin sonu olmadığını söyledi. Trabzon Havalimanı'nın çevresinde bulunan Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Kanuni Kampüsü ve okullarda, ÖSS'ye girecek olan öğrencilerin uçak gürültüsünden rahatsız olmaması konusuyla ilgili olarak Vali Nuri Okutan, yetkililere gerekli talimatı verdi. Vali Okutan, ÖSS'nin yapılacağı saatlerde sınavdaki öğrencilerin, uçakların gürültüsünden etkilenmelerinin en aza indirilmesi hava şartlarının uygun olması halinde sınav saatlerinde uçuş yapacak uçaklara doğu istikameti yönünde kalkış yaptırılacağı söyledi.

Vali Okutan, öğrencilerin başarılı bir sınav geçirmeleri için bütün tedbirleri aldıklarını vurgulayarak, "Öğrencilerin uçak gürültüsünden etkilenmelerinin asgari düzeye indirilmesi yönünde çalışma yapıyoruz. Sınava girecek öğrencilerimize başarılar diliyorum. Bu sınav öğrencilerimizin yaşamındaki küçük adımlardan sadece birisidir. Heyecanlanmadan, bu sınavı çok büyütmeden sınava konsantre olsunlar. Öğrencilerimizin başarılı olması tabi ki önemli fakat ÖSS her şeyin sonu değildir. Çocuklarımız bu bilinçle sınava girmelidir" dedi.

Uçuşlara sınav düzenlemesi

Facebook Yorum

Yorumlar

Misafir ~ 7 yıl önce
valla öğrenciler uçakların sesi yüzünden sınavda başarısız oluyorlarsa sınava hiç girmesinler daha iyi... bence çok gereksiz bir uygulama olmuş...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 7 yıl önce
Hersene aynı düzenleme.Trabzon gibi havalimanıyla şehrin yan yana olduğu yerlerde bu tür düzenlemelerin olması gerek.Ama alakası yok.Ses aynı gelir.11 tarafından kalkınca sonuçta gene aynı gelecek ses,tam kampüsün üstünden geçecek.29'dan kalkınca olanca sesi kampüse verecek:)Sadece inişlerde belki biraz daha az gelir push-back sesi biraz daha az gelir ancak değişen bişey olmaz.Neden bu kadar uğraşılıyorki,zaten öğrenciler ömürleri boyunca at gibi yarışlara,sınavlara hazırlanıyo.OKS(SBS),ÖSS,KPSS bilmem ne sürekli sınav.İki üç uçak sesi onlara etki etmez.Hırsız içeri girdikten sonra kapı kilitlenmez arkadaşlar:):)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 7 yıl önce
doğudan inseler ne fark eder orda öğrencidik doğusunuda batısınıda gördüm ilgisi yokk ses aynı

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000