26 Kasım 2017, Pazar 09:16:00

Türkiye Pakistan'dan JF-17 almayı düşünüyor

Pakistan Savunma Üretimi Bakanı Rana Tanvir Hüseyin, ülkesinin Türkiye'den 30 saldırı helikopteri ve 4 savaş gemisi almayı planladığını söyledi.
  • Karşısına f16 çıkarsa yaparsın yerli füzeni, Gavurunkinden daha iyi ve uzun menzilli olur . İndirirsin f16 yi âşaği.. Ha bu uçak f 16 kar hızlı atak ve daha yükseğe de tırmana biliyor. .. O kadar da kötü değil. .. Pakistan hafifçe alanlara selam olsun... Adamlar her şeyini yerli yaptı ... Biz de tık yok daha.... ☺
  • bilgi sahibi olmadan yorum yapmak sanırım bize özgü, çok güzel eğitim uçakları var adamlar yapmış eleştirme takdir et. örnek almamız lazım senin varmı?
  • Sonra Hindistan bizimle muhatap olmuyor derler.
  • Pakistan mı ahahahhahaja
  • Bize gitmez bu tayyare..
  • İsabet olmuş... Bu uçak oldukça başarılı. .. Pakistanlı daha yakın çalışılması gerekir. Amerika f35 i ayrı klasmanda... Bununla kıyas edilmez ve BAŞARISIZ BİR UÇAK... İsrail f35 lerini s200 vurmuştu en son.... Kuş çarptı filan demişlerdi... ☺
  • Bunu ne yapıçaz biz????
  • Bu 52 adet alınacak "Süper Müşşak" (isim sakıncalı, müstehcen şakalar yapılabilir) resimlerine baktınız mı? Bizim 50 milyon dolar harcadığımız, güya herşeyi hazır ve dünyanın en iyisi olan, ihracat yapacağımız biricik milli uçağımız Hürkuş varken gidip bu Pakistan malı uçaktan 52 tane almak..
  • Çok bile
  • Kardeşler 3. Sınıf dünya ülkeleri ile iş yapılmaz. Pakistan dediğin nedir ya ? Lütfen bizi millete güldürmeyin.

Pakistan Savunma Üretimi Bakanı Rana Tanvir Hüseyin, ülkesinin Türkiye'den 30 saldırı helikopteri ve 4 savaş gemisi almayı planladığını söyledi.

Ankara'da temaslarda bulunan Hüseyin yaptığı açıklamada, Pakistan ile Türkiye arasında savunma alanında uzun süren iş birliğine ve ikili ilişkilere vurgu yaparak Pakistan'ın T-129 ATAK helikopterini satın almakla ilgilendiğini belirtti.

Hüseyin, helikopter satışına ilişkin sürecin "yüzde 90'ının" tamamlandığını, tekliflerin incelendiğini ve mali yönlerinin değerlendirildiğini kaydetti.

Bakan Hüseyin ayrıca MİLGEM projesi çerçevesinde Pakistan için yakın gelecekte 2'si Türkiye'de 2'si Karaçi'de olmak üzere 4 geminin inşa edileceğini belirtti.

Türkiye'nin de Pakistan'dan 52 "Super Mushshak" eğitim uçağı alacağını dile getiren Hüseyin, "Birçok ülke bu uçağı kullanıyor. Pilotların temel eğitimi için çok iyi bir eğitim uçağı." ifadesini kullandı.

Hüseyin, Türkiye'nin Pakistan'dan kendi üretimleri olan JF-17 savaş uçağı satın alma konusunu da gözden geçirdiğini söyledi.

Türkiye Pakistan'dan JF-17 almayı düşünüyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (34)

Yıldırım. . ~ 10 ay önce
Karşısına f16 çıkarsa yaparsın yerli füzeni, Gavurunkinden daha iyi ve uzun menzilli olur . İndirirsin f16 yi âşaği.. Ha bu uçak f 16 kar hızlı atak ve daha yükseğe de tırmana biliyor. .. O kadar da kötü değil. .. Pakistan hafifçe alanlara selam olsun... Adamlar her şeyini yerli yaptı ... Biz de tık yok daha.... ☺

Yanıtla

Kalan karakter 1000
efsun ~ 10 ay önce
bilgi sahibi olmadan yorum yapmak sanırım bize özgü, çok güzel eğitim uçakları var adamlar yapmış eleştirme takdir et. örnek almamız lazım senin varmı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ali Chandan ~ 10 ay önce
Sonra Hindistan bizimle muhatap olmuyor derler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fadime ~ 10 ay önce
Pakistan mı ahahahhahaja

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Air Force... ~ 10 ay önce
Bize gitmez bu tayyare..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yıldırım ~ 10 ay önce
İsabet olmuş... Bu uçak oldukça başarılı. .. Pakistanlı daha yakın çalışılması gerekir. Amerika f35 i ayrı klasmanda... Bununla kıyas edilmez ve BAŞARISIZ BİR UÇAK... İsrail f35 lerini s200 vurmuştu en son.... Kuş çarptı filan demişlerdi... ☺

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ahhhh ~ 10 ay önce
Bunu ne yapıçaz biz????

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Süper Muşşak ~ 10 ay önce
Bu 52 adet alınacak "Süper Müşşak" (isim sakıncalı, müstehcen şakalar yapılabilir) resimlerine baktınız mı? Bizim 50 milyon dolar harcadığımız, güya herşeyi hazır ve dünyanın en iyisi olan, ihracat yapacağımız biricik milli uçağımız Hürkuş varken gidip bu Pakistan malı uçaktan 52 tane almak..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Muschak ~ 10 ay önce
Bu tayyare yanlis bir secim degil. Bu modelle isvecte ucma firsatim oldu. Süper bir baslangic ucagi ve bakimi, parcasi cok ucuz diyebilirim..
Süper Müşşak ~ 10 ay önce
Hürkuş ile Müşşak'ın aynı sınıfta olmadığını bilmemek ayıp değil tabi!
Neymiş farkı ~ 10 ay önce
Neymiş efendim Süper Müşşak'ın farkı? Hürkuş'ta olmayan çok elzem özellikleri mi varmış, eğer bu özelliklere ihtiyaç varsa niye Hürkuş'u buna göre yapmamışlar? 8 senede muazzam paralar dökerek bir eğitim uçağı yaptık, ama yine gidip Pakistan malını alıyoruz..
Şudur farkı: ~ 10 ay önce
Buraya yazana kadar Google'da arama yapsan zaten cevaba ulaşırdın. Ama yine de Öğrenmek istediğini varsayarak en basit şekilde şöyle söylenebilir: Boyut, manevra kabiliyeti, irtifa, hız vs. her şeyi geçtim, Mushshak'ın motoru IO-320 (İçten yanmalı piston motor), Hürkuş'un motoru ise PT6A-68T'dir (turboprop). Mushshak temel eğitim başlangıç uçağı olarak kullanılırken, Hürkuş jet eğitim uçağı olarak kullanılmaktadır (yani bizim Hava Kuvvetlerinde jetler var ya, onların başlangıç eğitim uçağı). Ama bu düz mantık ile düşünürsek ikisi de uçak en nihayetinde. Ne kadar farklı olabilir ki?
Neymiş ~ 10 ay önce
Efendim pistonlu motorlu uçak alınacaksa neden Pakistan malı alalım? Gidin doğru düzgün Amerikan malı, Avrupa malı alın, ülkemizi çöp doldurmayın. Veya daha iyisi bunun yerine Hürkuş'tan 100 tane sipariş edin, temel eğitim için fazla gelir, lüks olur ama yerli şirketi desteklemiş oluruz.
TUhAF ~ 10 ay önce
Çok bile

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pakistan ~ 10 ay önce
Kardeşler 3. Sınıf dünya ülkeleri ile iş yapılmaz. Pakistan dediğin nedir ya ? Lütfen bizi millete güldürmeyin.

Yanıtla