24 Kasım 2017, Cuma 09:00:06

THY'de bir atama daha gerçekleşti

Türk Hava Yolları (THY) İcra Komitesi yeni bir atama kararı daha aldı. İşte o atama kararı...
  • Yavuz Bey adına çok sevindim. Allah utandırmasın.
  • Herhalde yapılmış en haksız atamadır.
  • kimliği mi iş yapacak yoksa bilgisi ve tecrübesi mi ?
  • tgsye egzozcu alımı yapılacak mı ?
  • arkadaş biz 1o yılda zor şef olduk millet şef olmadan müdür oluyor!!:(
  • Eskisi ne oldu
  • Hayırlısı
  • Yavuz bey eski tecrübeli mali müşavir kimliği ile bu görevi hakkıyla yapacak kişidir. Hayırlı olsun. Başarılarının devamını dilerim. Allah muaffak eylesin.
  • Yavuz Bey, duruşuyla, kişiliğiyle, işe hakimiyetiyle çoktan hat ettiği vazifeye atanmış oldu. Başarılarının devamı dilerim Yavuz Bey, yolunuz açık olsun.
  • Hayırlı olsun. Yavuz bey hak ediyordu müdürlüğü. Allah utandırmasın.

Türk Hava Yolları (THY) İcra Komitesi yeni bir atama kararı aldı.

Türk Hava Yolları İcra Komitesi, Vergi Müdürlüğü'nde Uzman olark görev yapan Yavuz Ulusoy'un İşletme Muhasebe Müdürü olarak atanması kararı aldı.

Yavuz Ulusoy'la ilgili atama kararının tüm birimlere duyurulduğu öğrenildi.

THY'de bir atama daha gerçekleşti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

hayırlı olsun ~ 10 ay önce
Yavuz Bey adına çok sevindim. Allah utandırmasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haksız atama ~ 10 ay önce
Herhalde yapılmış en haksız atamadır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hava civa ~ 10 ay önce
kimliği mi iş yapacak yoksa bilgisi ve tecrübesi mi ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Rüskü ~ 10 ay önce
tgsye egzozcu alımı yapılacak mı ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
şef? ~ 10 ay önce
arkadaş biz 1o yılda zor şef olduk millet şef olmadan müdür oluyor!!:(

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Doğru bağlantı ~ 10 ay önce
Doğru bağlantıyı kurman lazım ;)
Önemli olan.. ~ 10 ay önce
Önemli olan ne kadar çalıştığın, işinde uzman olup olmadığın değil.. Nereden mezun olduğun yada kimler ile iş tuttuğun :))
Hangi Cemaat ve/veya Tarikat?? ~ 10 ay önce
Geçerli olan cemaatler ve/veya tarikatlar listesini paylaşsalar da bizde yolumuzu bulsak :))
şef ~ 10 ay önce
büyük ihtimal elini hiç bir şeye sürmeyen şefler var şirkette, sende onlardansın. hiç bir risk almayayım, maksat iş olsun, günümüzü dolduralım :)
Eskisi ~ 10 ay önce
Eskisi ne oldu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Marslı ~ 10 ay önce
Hayırlısı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hayırlı olsun ~ 10 ay önce
Yavuz bey eski tecrübeli mali müşavir kimliği ile bu görevi hakkıyla yapacak kişidir. Hayırlı olsun. Başarılarının devamını dilerim. Allah muaffak eylesin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cpt ~ 10 ay önce
Hayırlı olsun,tecrübe ve kişiliği ile müdürlüğe layık bir insan.Başarılar dilerim.
Pırlanta ~ 10 ay önce
Yavuz pırlanta gibi bir kardeşimizdir. Hayırlı olsun..
eleman ~ 10 ay önce
eleman doğrudan kendisi hakkında mesaj yazmış :)
Eritreli ~ 10 ay önce
Yavuz Bey, duruşuyla, kişiliğiyle, işe hakimiyetiyle çoktan hat ettiği vazifeye atanmış oldu. Başarılarının devamı dilerim Yavuz Bey, yolunuz açık olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Muskatlı ~ 10 ay önce
Hayırlı olsun. Yavuz bey hak ediyordu müdürlüğü. Allah utandırmasın.

Yanıtla