14 Eylül 2017, Perşembe 12:42:39

THY genel müdürlükte de Tatlıbal kazandı

Hava İş Genel Kurulu öncesinde delege seçimleri sürerken, tek liste halinde genel müdürlükte seçime giren Ali Kemal Tatlıbal, 16 delegenin sahibi oldu.
  • Yonetim agir bir yenilgi aldi-gercek budur-istifa etmeleri gerekir, ama, nerde o delikanlilik?
  • Siz niye secim yaptiniz ki hersey onceden belliydi.
  • Herkes biliyor ki GM de seçımlerde Yönetim karşı liste çıkarttırmaz . Gecen secım de de bırcok olaylar dondu lısteye gırecekler atılmakla tehdit edildi. zaten 1400 kısıden sadece 250 kısının oy kullanması aslında sendıkanın istenmediğinin kanıtıdır. Herkes korkudan oy kullanmıyor.
  • Atilay aycini secin. Gerisine karismayin, Benden size soylemek. Cavaras Sonra baska turlu olur
  • inş bu sene sendika 1.5% zam değil indirim alır hatta ağlamak yok:)))))))
  • 1413 kişinin olduğu bir birimde, hele de burası gn md lük ise 250 0y kullanılıyor. Buda başarı diye yazılıyor.Durun bakalım daha neler olacak neler.
  • Kokpit : kuslara benzerler asagida elinizden beslenirler yukarı ucunca üstünüzü pislerler
  • Hayirli olsun... iyi calismalar
  • Reis heryerde reisdir başkanı alanda gören var mı adam korkudan sandık başında oturuyor tüzükte sendika Başkan adayı oturamaz yazıyor adamlar boş işler beyler boşa umut bağlamayın
  • seçime giriyosun karşı delege çıkarmıyosun bide seçim kazanıcam diyosun demekkki neymiş , amaç üzüm yemek değil BAĞCIYI DÖVMEK BU NE İKİ YÜZLÜLÜKTÜR YA.

Hava İş Genel Kurulu öncesinde delege seçimleri sürerken, tek liste halinde genel müdürlükte seçime giren Ali Kemal Tatlıbal, 16 delegenin sahibi oldu.

Hava İş Sendikası genel kurulu öncesinde delege seçimleri tüm hızıyla devam ediyor. Anadolu istasyonları ve GİSAD binası seçimleri tamamlanırken bugün gözler genel müdürlük ve uçuş işletmede yapılan seçimlere çevrildi.

Bu gece yarısına kadar sürecek seçimlerde oy verme işlemleri henüz tamamlanmadı ancak genel müdürlükte tek liste halinde seçime giren Hava İş Genel Başkanı Ali Kemal Tatlıbal’ın listesi seçimi kazanmış oldu. Böylece Tatlıbal, genel kurula  genel müdürlükten de 16 delegeyi götürmeyi garantiledi.

©AirportHaber.com

THY genel müdürlükte de Tatlıbal kazandı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

Mevcut ~ 1 yıl önce
Yonetim agir bir yenilgi aldi-gercek budur-istifa etmeleri gerekir, ama, nerde o delikanlilik?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Future ~ 1 yıl önce
Siz niye secim yaptiniz ki hersey onceden belliydi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Doğrucu ~ 1 yıl önce
Herkes biliyor ki GM de seçımlerde Yönetim karşı liste çıkarttırmaz . Gecen secım de de bırcok olaylar dondu lısteye gırecekler atılmakla tehdit edildi. zaten 1400 kısıden sadece 250 kısının oy kullanması aslında sendıkanın istenmediğinin kanıtıdır. Herkes korkudan oy kullanmıyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cava res. ~ 1 yıl önce
Atilay aycini secin. Gerisine karismayin, Benden size soylemek. Cavaras Sonra baska turlu olur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
güzel ~ 1 yıl önce
inş bu sene sendika 1.5% zam değil indirim alır hatta ağlamak yok:)))))))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gerçek ~ 1 yıl önce
1413 kişinin olduğu bir birimde, hele de burası gn md lük ise 250 0y kullanılıyor. Buda başarı diye yazılıyor.Durun bakalım daha neler olacak neler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Anonim ~ 1 yıl önce
Kokpit : kuslara benzerler asagida elinizden beslenirler yukarı ucunca üstünüzü pislerler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uçuş ~ 1 yıl önce
Hayirli olsun... iyi calismalar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çava reş ~ 1 yıl önce
Reis heryerde reisdir başkanı alanda gören var mı adam korkudan sandık başında oturuyor tüzükte sendika Başkan adayı oturamaz yazıyor adamlar boş işler beyler boşa umut bağlamayın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bu ne yaa?? ~ 1 yıl önce
seçime giriyosun karşı delege çıkarmıyosun bide seçim kazanıcam diyosun demekkki neymiş , amaç üzüm yemek değil BAĞCIYI DÖVMEK BU NE İKİ YÜZLÜLÜKTÜR YA.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000