20 Eylül 2018, Perşembe 15:18:24

T129 ATAK TEKNOFEST’e damga vurdu

TSK'nın taarruz helikopteri T129 ATAK TEKNOFEST’e damga vurdu.
  • erik dalı gevrektir
  • Gösteri ilgi çekici ve bizden olunca hoş olmuş. Seve seve izledim ve gülümsedim. Sonunda festival bu. Dibine kadar siyasete dalanlara selam olsun. Bundan sonra harmandalı oynarken unutmasınlar bu olayı.
  • Çiftetelli oynayacağı günleri de bekleriz...
  • Boş işler
  • Yediğimiz ekmeğin unu için buğday ithal ediyorsak (ülkede sanki yeterli buğday üretilmiyor) daha insanlar neyin milli ve yerlisinden bahsediyor anlamıyorum.uretilen makina araç gerecin tüm parçaları elbette ülkede yapılabilir yeterki devleti yönetenler irade göstersin gerçekten ozumuze dönersek o zaman şovenistlikle ve lafla olmaz
  • Önce bu makinelerin yapıldığı tesisleri gezin sonra konuşun derim, düne kadar 2 tane Siha almak için başka devletlerin kapılarını aşındırdığımızı unutmayın, bu günlere kolay gelinmedi, bir çivi bile üretene teşekkür etmeliyiz
  • Harikasınız :) ordumuzla, askerimizle, pilotlarimizla, helikopterlerimizle gurur duyuyoruz...Klavye basında boş konuşanlara gülün geçin, yerinizde olup o helikopterleri uçurmak için neler vermezlerdi, Allah sizleri korusun, çok gurur duyduk
  • atak helikopterinin amerikan ingiliz ortak yapımı olan motoru ne anlar harman dalından :)) harbiden komedi gibi..tabiki helikopter uçmak için yapılmış..kendi eksenlerinde dön babam dön..bu mu show?inanılır gibi değil gerçekten...keşke bu helikopterin hayati parçalarını kendimiz yapabilseydikte hiç oynamasaydık
  • atak helikopterinin amerikan ingiliz ortak yapımı olan motoru ne anlar harman dalından :)) harbiden komedi gibi..tabiki helikopter uçmak için yapılmış..kendi eksenlerinde dön babam dön..bu mu show?inanılır gibi değil gerçekten...keşke bu helikopterin hayati parçalarını kendimiz yapabilseydikte hiç oynamasaydık
  • Patent süresi dolmuş İtalyan malı, Türkiye gibi muz cumhuyetlerine kakalanan onlar için artık eski olan mal. Burada da yerli milli diye millete bol keseden sallıyorlar. Parçalar dışarıdan gelip burada montajlanınca yerli ve milli olmuyor hadi şimdi dağılın.

TSK'nın taarruz helikopteri T129 ATAK TEKNOFEST’e damga vurdu.

İstanbul Yeni Havalimanı’nda gerçekleştirilen TEKNOFEST’te gün boyu devam eden gösterilere T129 ATAK helikopterleri de katıldı.

TEKNOFEST’teki gösterilerde sahne alan ATAK helikopterleri, gösteri uçuşu düzenlediği sırada havada geleneksel Türk folklör oyunu harmandalı sahneledi.

Festivale katılanlar gösteriyi büyük hayranlıkla izledi.

İşte o anlar;

T129 ATAK TEKNOFEST’e damga vurdu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (41)

isterük ~ 27 gün önce
erik dalı gevrektir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Heyt ~ 28 gün önce
Gösteri ilgi çekici ve bizden olunca hoş olmuş. Seve seve izledim ve gülümsedim. Sonunda festival bu. Dibine kadar siyasete dalanlara selam olsun. Bundan sonra harmandalı oynarken unutmasınlar bu olayı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uzman Klarnetçi ~ 28 gün önce
Çiftetelli oynayacağı günleri de bekleriz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
UH-1 ~ 27 gün önce
Seni de oynatırız ..Eline tef de veririz.Bir de seni görelim..
HÜNKAR ~ 28 gün önce
Boş işler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fatih ~ 28 gün önce
Yediğimiz ekmeğin unu için buğday ithal ediyorsak (ülkede sanki yeterli buğday üretilmiyor) daha insanlar neyin milli ve yerlisinden bahsediyor anlamıyorum.uretilen makina araç gerecin tüm parçaları elbette ülkede yapılabilir yeterki devleti yönetenler irade göstersin gerçekten ozumuze dönersek o zaman şovenistlikle ve lafla olmaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bülent ~ 28 gün önce
Önce bu makinelerin yapıldığı tesisleri gezin sonra konuşun derim, düne kadar 2 tane Siha almak için başka devletlerin kapılarını aşındırdığımızı unutmayın, bu günlere kolay gelinmedi, bir çivi bile üretene teşekkür etmeliyiz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tc ~ 28 gün önce
Kardeş senin bu yorumunu bile beğenmeyenler var baksana. İnsan vatanını hiçmi sevmez. Bu insanlar yüzünden gelişemiyoruz.
Gerçekler ortada ~ 28 gün önce
Makineleri yapan makineler kimin malı peki? Ya özel alaşımlı malzemeler? Bilgisayarlar? O yazılımları kim yapıyor? Patentler kimin?Turkiye hangi konuda ileri ki böyle bir aletin yazılımını yapabilsin? Yeni havalimanında kullanılan kablo ve elektronik aksam Alman malı. Kablo bile ithal yani.Türkiye o kadar ileriyse niye ülkede satılan ürünlerin %90'ı ithal ediliyor? Daha kağıt, balon,ampul vs bile yapamıyoruz da helikopteri nasıl yapıyoruz? Hangi bütçe, yetişmiş, tecrübeli, bilgili insanla,teknolojiyle? Saman ithal edip helikopter yapmak nasıl bir şey? Helikopter yapmayı bisiklet yapmak mı sanıyorsunuz? Motoru abd vermezse kimden alacaksınız ? Abd izin vermediģi için dışarı satılamıyor.Bütçesi 5 milyar TL olan bir projede tasarım ve motor nasıl bizim olu araştırın görün tasarım italyanların.En basitinden patenti bize ait araba motoru yapamıyoruz üstelik. Yılların uçak üreticisi Airbus mekanik kapıdan elektronik kapıya geçmek için en az 5 sene ve 5 milyar euro lazım diyor haberiniz var mı? Bir kapı ar ge si için harcanan paraya bak bir de yerli ve milli helikopter, uçak yapıyoruz diye millete göz göre göre yalan söyleyenlere ve onlara inananlara.Gönlümüz yapmayı ister ama herşeyi yalan, dolanla tribüne oynayıp iktidar olma derdi olan yöneticiler ve zihniyetleri ile olmaz, yapılamaz bu çok açık.
Anadolu insanı ~ 27 gün önce
Balon bile mi üretemiyoruz...senin aklına bakarsak amerikaya f35 sizin malınız değil türkiye ve daha birçok ülke malzeme veriyor demeliyiz...bu kadar inatla yerli malına karsi çıkanlar ilk iş olarak doktora koşun bakalım siz kendiniz yerli malımısınız...ee buda olabilir sonuçta herşey dışarıdan!!!
Anadolu insanı'na ~ 26 gün önce
Devletin kendisi ülkemizde satılan ürünlerin %90'ı ithal, balon bile yapılamıyor dedi git onlara sor. Kimse yerli malına da karşı değil yalancılara, yalakalara, çıkarcılara karşı yani yerli olmayan kökü dışarıda olanlara...
vatansever ~ 28 gün önce
Harikasınız :) ordumuzla, askerimizle, pilotlarimizla, helikopterlerimizle gurur duyuyoruz...Klavye basında boş konuşanlara gülün geçin, yerinizde olup o helikopterleri uçurmak için neler vermezlerdi, Allah sizleri korusun, çok gurur duyduk

Yanıtla

Kalan karakter 1000
drttt ~ 28 gün önce
atak helikopterinin amerikan ingiliz ortak yapımı olan motoru ne anlar harman dalından :)) harbiden komedi gibi..tabiki helikopter uçmak için yapılmış..kendi eksenlerinde dön babam dön..bu mu show?inanılır gibi değil gerçekten...keşke bu helikopterin hayati parçalarını kendimiz yapabilseydikte hiç oynamasaydık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
drttt ~ 28 gün önce
atak helikopterinin amerikan ingiliz ortak yapımı olan motoru ne anlar harman dalından :)) harbiden komedi gibi..tabiki helikopter uçmak için yapılmış..kendi eksenlerinde dön babam dön..bu mu show?inanılır gibi değil gerçekten...keşke bu helikopterin hayati parçalarını kendimiz yapabilseydikte hiç oynamasaydık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vay beeee ~ 28 gün önce
Üzüldüğün şeye bak yaaaa. Al eline bi tahta oy ve helikopter yap hem tamamen senin olur ve hem de oynamaz. Varsın uçmasın nasıl olsa senin...
vaybee ye ~ 27 gün önce
sende ankaranın baglarını koy gavur dediginiz adamların yaptıgı uçagı helikopteri agzın açık seyret bol bol göbek at
Vendetta ~ 28 gün önce
Patent süresi dolmuş İtalyan malı, Türkiye gibi muz cumhuyetlerine kakalanan onlar için artık eski olan mal. Burada da yerli milli diye millete bol keseden sallıyorlar. Parçalar dışarıdan gelip burada montajlanınca yerli ve milli olmuyor hadi şimdi dağılın.

Yanıtla