19 Nisan 2018, Perşembe 16:36:08

Pilot; 'Birden karşımıza çıktı manevra yaptık'

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan kalkan uçağın pilotu kuş sürüsüyle karşılaşınca otomatik pilottan çıkaran manevra yapmak zorunda kaldı.
  • empati gosteren pilot keske cogalsa. kuslara katliam yapmadi ya bravo!!
  • Kabin memuru maaslari 2400 tl’ye dusurulmeli ve kesilen maaslari pilotlarin maasina zam olarak eklenmeli.
  • Kedidir o kedi kedi...
  • Aynı filmlerdeki gibi derken hangi filmi kastetmiş acep?
  • Cok film izleyen masum pilot
  • Ucaklar kuslara carpiyor, kuslar ucaklara carpmiyor. Siz arabaya carpan yaya gordunuz mu?
  • Saydinmi kuslari kaptanim,
  • Allah kazadan korumus. Bu arada kabin memuru maaslari 2499 tl’ye dusurulmelidir.
  • O ucaga kus girse milyon dolarlar cope gidecekti sadece 1 motoru bile bozulsa. Sonra da siz kabin memurlarina 9000 tl maas verirken pilotlara 15 000 veriyorsunuz. Ayiptir
  • Telsizle konuşmadan önce 2 kere düşünüp öyle konuşulmalı...

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan kalkan uçağın pilotu kuş sürüsüyle karşılaşınca otomatik pilottan çıkaran manevra yapmak zorunda kaldı. Pilotun bu hamlesi olası bir tehlikeyi önlerken pilot o anları Hava Trafik Kontrol Merkezi'ne bildirdi.

Kalkıştan hemen sonra kuşlara çarpmamak için manevra yaptığını belirten pilot, "Sürüler var, oto pilottan çıkıp manevra yapmak zorunda kaldık bilginiz olsun. Kalktıktan sonra 2 bin feet'e geçerken belki 50 tane büyük kuş sürüsü çıktı karşımıza. Aynı filmlerdeki gibi. Oto pilottan çıkıp manevra yapmak zorunda kaldık. Kalkan uçakları uyarırsanız iyi olur" bilgisini paylaştı.

Uçaklara en çok çarpan kuş türlerinin başında martı ve leylekler geliyor. Yaklaşık 6 kilogramlık bir kuşun saatte 300 kilometre ile giden uçağa çarpma etkisinin 550 kilogramlık kuvvete eşdeğer olduğu uzmanlar tarafından belirtiliyor. (Hürriyet)

Pilot; 'Birden karşımıza çıktı manevra yaptık'

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

. ~ 6 ay önce
empati gosteren pilot keske cogalsa. kuslara katliam yapmadi ya bravo!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yakup ~ 6 ay önce
Kabin memuru maaslari 2400 tl’ye dusurulmeli ve kesilen maaslari pilotlarin maasina zam olarak eklenmeli.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
KaHamdi ~ 6 ay önce
Troller bi bitmediniz gitti. kac kisi kalir lan o paraya kabinde. herkes babasının evinden mi geliyor işe? gerzek seni. 1.200den asagi kira mı var Istanbulda topik seni. ya tgssin ya da instada hostes ekleyemeyen, yuz bulamayan sisko bir fo adayısın. tepkini anliyorum.
KaHamdi’ye ~ 6 ay önce
Atlas jet 3000 tl maas veriyor, o maasa yasaniyor. Asgari ucret 1600 tl. Sen de 1200 tl’lik rezidansta kirada oturma 800 tl’lik yerde otur. Ucan garson.
Thy ~ 6 ay önce
yakuba katılmamak elde değil, kabin memurlarına 2400 tl bile fazla bence. Bu işi 2000e yapacak bir sürü insan var. Hem de kendi çalıştığı şirkete sahte bomba ihbarı yapıp şirketi milyonlarca dolara zarara uğratmayacak
Kedidir o...!!! ~ 6 ay önce
Kedidir o kedi kedi...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sinema ~ 6 ay önce
Aynı filmlerdeki gibi derken hangi filmi kastetmiş acep?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Film ~ 6 ay önce
Cok film izleyen masum pilot

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hoşgörü Elçisi ~ 6 ay önce
Ucaklar kuslara carpiyor, kuslar ucaklara carpmiyor. Siz arabaya carpan yaya gordunuz mu?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Komik ~ 6 ay önce
Cok komiksin...
Vaybe ~ 6 ay önce
Saydinmi kuslari kaptanim,

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Teknik Omer ~ 6 ay önce
Allah kazadan korumus. Bu arada kabin memuru maaslari 2499 tl’ye dusurulmelidir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kaHamdi ~ 6 ay önce
13.000 aldım bi tarafına girsin ha 4 dil biliyorum orası ayrı (sertifikaları da ayrıca montelerim)
Tgs ~ 6 ay önce
O ucaga kus girse milyon dolarlar cope gidecekti sadece 1 motoru bile bozulsa. Sonra da siz kabin memurlarina 9000 tl maas verirken pilotlara 15 000 veriyorsunuz. Ayiptir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Melih ~ 6 ay önce
Tegese cok eziksiniz. Çalış iki univ bitir (biri yurtdısında) 3 dil konus te harici benim gibi. sende al 8-9 sıkıntı yok. Çalısmazsan alamazsın. Diline güveniyorsan da internetten basvur emirates qatar etihad.
Melih’e ~ 6 ay önce
Kabin memurlarinin 3 dil bildigini mi iddia ediyorsunuz?
3 dil 2 üniv mi ~ 6 ay önce
ben de bunu anlamıyorum insan 3 dil bilip 2 üniv bitirdiği halde neden garsonluk yapar, kusmuk wc temizler ve iğrenç yolcuların tacizine katlanır? bu kadar mı eziksiniz? km.lerin her ortamda eğitim durumunu ve maaşını belirtmesi komiğime gidiyor. diplomalarınızın pek işe yaramadığı belli:)
Beyceli ~ 6 ay önce
Telsizle konuşmadan önce 2 kere düşünüp öyle konuşulmalı...

Yanıtla