15 Şubat 2017, Çarşamba 15:29:55

Pegasus'un zararı: 507 milyon TL

Pegasus Havayolları da Geçici Vergi Beyannamesinde zarar açıkladı.
  • şubat ayında bir arkadaşınız is kazası geçirdi bir bilginiz varmi adı erhan
  • Pegasus zarar etmiş duysa inanma doğru kardan zarar onun için mi koskkkoskoca pegasus çalışanın emekçinin hakkına aldığı haklarına gözünü dikiyor sanki çok iyi maaş veriyoda bide onda gözü var zam yok diyorlar multinet kesiyorlar sağlık sigortasını kandırıyorlar eeee başka birşey kaldı mı alacâğınız ayıp ayıp pegasusa yakışmıyor zarar yapmış çalısâninhaklarını kisıtlıyarakmı zararı düzelteceksiniz
  • APRON İŞÇİSİNİN YILLIK İZİNLERDE KULLANMASININ HAKKI OLDUĞU MULTİNETLERİ GELMEDİĞİ GÜN KADAR KESEN BİR FİRMA HAKKIM HARAM ZIKKIM OLSUN SÖZDE ÇORBA DAĞITIYORLAR GÖZ BOYUYORLAR O KESTİĞİNİZ MULTİNETLERİ ÖDEYİN İLK ÖNCE!! AY SONU YATMASI GEREKEN MULTİNETLER NEDEN AYIN 5İNDEN 5İNE YATMAYA BAŞLAYINCA ARADAKİ GÜN FARKINI YATIRMADINIZ İŞCİNİN YEMEK PARASINA BİLE GÖZ DİKMİŞSİNİZ BIRAK!! İSTEMİYORUZ ÇORBA FALAN
  • dünya adam attınız sebeb diye krizi gösterdiniz 1 hafta sonra personel alımı yaptınız eh pegasus beddua etmiyecem sövmicem onca atılan milletin ahı var zarar açıklarsınız tabii müstehaktır sizin gibi firmaya.

Gelir İdaresi Başkanlığı'na sunulan 2016 yılına ilişkin geçici vergi beyannamesinde Pegasus Havayolları,  zarar açıkladı.

KAP'a yapılan açıklamada, 01.01.2016 ile 31.12.2016 tarihleri arasında 507 milyon TL faaliyet zararı bildirildi. Pegasus, geçen yıl aynı dönem için 100 milyon 567 bin TL kar bildirmişti.

THY de dün 6.5 milyar TL zarar açıklamıştı.

Airporthaber.com

Pegasus'un zararı: 507 milyon TL

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (76)

omer balta ~ 7 ay önce
şubat ayında bir arkadaşınız is kazası geçirdi bir bilginiz varmi adı erhan

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Lisan ~ 9 ay önce
Pegasus zarar etmiş duysa inanma doğru kardan zarar onun için mi koskkkoskoca pegasus çalışanın emekçinin hakkına aldığı haklarına gözünü dikiyor sanki çok iyi maaş veriyoda bide onda gözü var zam yok diyorlar multinet kesiyorlar sağlık sigortasını kandırıyorlar eeee başka birşey kaldı mı alacâğınız ayıp ayıp pegasusa yakışmıyor zarar yapmış çalısâninhaklarını kisıtlıyarakmı zararı düzelteceksiniz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
YEMEK PARALARI ~ 10 ay önce
APRON İŞÇİSİNİN YILLIK İZİNLERDE KULLANMASININ HAKKI OLDUĞU MULTİNETLERİ GELMEDİĞİ GÜN KADAR KESEN BİR FİRMA HAKKIM HARAM ZIKKIM OLSUN SÖZDE ÇORBA DAĞITIYORLAR GÖZ BOYUYORLAR O KESTİĞİNİZ MULTİNETLERİ ÖDEYİN İLK ÖNCE!! AY SONU YATMASI GEREKEN MULTİNETLER NEDEN AYIN 5İNDEN 5İNE YATMAYA BAŞLAYINCA ARADAKİ GÜN FARKINI YATIRMADINIZ İŞCİNİN YEMEK PARASINA BİLE GÖZ DİKMİŞSİNİZ BIRAK!! İSTEMİYORUZ ÇORBA FALAN

Yanıtla

Kalan karakter 1000
?! ~ 10 ay önce
Şirket multinet vermeyip günlük yemek veriyor olsaydı, yıllık izin günlerinizde yemekhanede çıkan yemeği evinize mi getirecekti. Yemek günlük istikhak multinet de günlük istikhak, çalıştığın gün kadar hak edersin.
YALAK ~ 10 ay önce
Herşey Mutinet vermekle bitmiyor istersen verme sen o multinetide komple kes 1 Allah'ın kulu dururmu bu pegasusun yer hizmetlerinde seyret ulan ilk önce bi sor kendine yer hizmetlerini kuralı 2 sene olacak daha bir tane adam akıllı yemek hanemiz yok mesele multineti verince bitmiyor yemek yemeye zaman bulamıyoruz bi sorsana insanlar yemek yiyebiliyormu o Pegasus teknik binasının teknikler için yapılan yemek hanesinde her gün her vardiyada çöpe giden 3-4 torba yemekleri ben görüyorum ben biliyorum sahi söylesene sen kimin yalakasısın?!
Bu uslubunuzla görüyorum ki hak ettiğinizi alıyormuşsunuz ~ 10 ay önce
gerisi hikaye...
adam olamamışsın ~ 10 ay önce
pegasus bana çok iyi bir çalışma ortamımı sundu? veya az adamla çok iş yaptırmasına rağmen bana hak ettiğimi gerçekten verdi mi? veya sen gerçekten pegasusun bizlere hakkımızı fazlasıyla verdiğine inanıyor musun? sen bu yazdıklarında usluptan falan bahsedettiğine göre yetkili birine benziyorsun... Ambarda şut altında biz bagaj yüklerken, boşaltırken 8 saatte 15-20 uçak yaparken, sen belki bizim bu halimizi görüp izliyorsun. izlerken gerçekten için rahat ediyor mu? belkide bizim halimizden hiç haberin yok düşünmüyorsun bile en yukarılarda masa başındasın, senden isteğim bir gün, sadece bir gün gel şu aprona 8 saat çalış.. ambarın içine gir bagaj at.. merdivenlerden çık, uçağın içine gir, 10 dkda temizlik yap, çık.. sonra akşam eve gidip yattığında bu işleri her gün yaptığını hayal et, sonra gel burada üsluptan bahset! eğer içinde birazıcık Allah inancı varsa, şunu bilki, bu dünyada rahatsın ama öbür tarafta benim gibi yüzlerce kişinin 2 eli yakanda olacak o zaman kurtarır seni Pegasus..
Lisan şahin ~ 9 ay önce
Aynen sana katılıyorum kardeşim
hacı ~ 10 ay önce
dünya adam attınız sebeb diye krizi gösterdiniz 1 hafta sonra personel alımı yaptınız eh pegasus beddua etmiyecem sövmicem onca atılan milletin ahı var zarar açıklarsınız tabii müstehaktır sizin gibi firmaya.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000