24 Nisan 2018, Salı 09:15:32

Pegasus 3 yeni uçak kiralayacak

Türkiye'nin en büyük düşük maliyetli havayolu şirketi olan Pegasus, 3 uçağı daha filosuna katmak üzere anlaştı.
  • 3 üçüncü hava alanı açılınca pegasus coşacak. Çok kişi sabiha gökçeni tercih edecek.
  • Kaç kere söyleyeceğiz, Pilotlar yorgun, akıllı mert korkusuz.
  • Kırgızistan biletleri çok pahalı yönetim uyuma
  • Hayirli olsun demek bu kadarmi zor.pgs.dogru olani yapti.kirala check et rantable ise satin al.gereksiz elestirenler sizce sizin dusinduklerinizi pgs de dusunebilen beyin takimi yokmu. Hayirli olsun
  • hataydan yeni uçuş rotaları istiyoruz
  • Bu saçma mantıkla adam bulun uçurucak sonra kiralarsınız!
  • Wet cırcır dry faz yapar
  • Bu kafayla ucuracak ekip bulursunuz insallah
  • Pgs
  • önce kriz var diye 10 uçak sat sonra bir sene geçmeden uçak yok diye yana yakına uçak ara.. valla müthiş strateji, planlama, ön görü... havacılığı siz başlatmamıştınız ama kurallarını yeniden yazıyordunuz di mi?

Pegasus, üç adet A320neo tipi uçağın 10 yıl süreyle operasyonel kira (dry-lease) yoluyla kiralanmasına karar verdi.

Pegasus Havayolları'ndan Kamuyu Aydınlatma Platformu'na gönderilen açıklamada, "Yönetim Kurulumuz tarafından Şirketimizin 2017 yılı 4. çeyrek yatırımcı sunumunda yer alan filo planına ek olarak Airbus S.A.S. üretimi ve 2019 yılında teslim edilecek fabrika çıkışlı üç adet yeni A320neo tipi uçağın 10 yıl süreyle operasyonel kira (dry-lease) yoluyla kiralanmasına karar verilmiştir" denildi.

Açıklamada ayrıca alınan karar doğrultusunda üç uçağın 2019 yılının ilk çeyreği içerisinde filoya katılması öngörüldüğü belirtildi.
 

Pegasus 3 yeni uçak kiralayacak

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

Sami sayin ~ 6 ay önce
3 üçüncü hava alanı açılınca pegasus coşacak. Çok kişi sabiha gökçeni tercih edecek.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
II pilot ~ 6 ay önce
Kaç kere söyleyeceğiz, Pilotlar yorgun, akıllı mert korkusuz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İsmet ~ 6 ay önce
Kırgızistan biletleri çok pahalı yönetim uyuma

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Huseyin kaptan. ~ 6 ay önce
Hayirli olsun demek bu kadarmi zor.pgs.dogru olani yapti.kirala check et rantable ise satin al.gereksiz elestirenler sizce sizin dusinduklerinizi pgs de dusunebilen beyin takimi yokmu. Hayirli olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yılmaz ~ 6 ay önce
hataydan yeni uçuş rotaları istiyoruz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Rumuz ~ 6 ay önce
Bu saçma mantıkla adam bulun uçurucak sonra kiralarsınız!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fark ~ 6 ay önce
Wet cırcır dry faz yapar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bu kafayla ~ 6 ay önce
Bu kafayla ucuracak ekip bulursunuz insallah

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kaya ~ 6 ay önce
Bır bardak su bıle 10 tl ıse halk daha cok ceker dry lease kıramakla hava yolu olunmaz purchase lease alıyormusuz onu soyleyın
Onur ~ 6 ay önce
69 tl 89 tl bilet aliyorsunuz su parali o parali duyorsunuz pegasus sadece koltuk satiyor begenmiyorsaniz iki katini cerip thy ile ucabilirsiniz
Pgs hey yavrum,coştu pegasus.yürrü be ~ 6 ay önce
Pgs

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kiralık ~ 6 ay önce
önce kriz var diye 10 uçak sat sonra bir sene geçmeden uçak yok diye yana yakına uçak ara.. valla müthiş strateji, planlama, ön görü... havacılığı siz başlatmamıştınız ama kurallarını yeniden yazıyordunuz di mi?

Yanıtla