16 Aralık 2017, Cumartesi 11:46:12

O pilot kahraman gibi karşılandı

Ürdün Kraliyet Havayolları pilotu Yusuf Al-Dajah yolculuk esnasında yaptığı 'Filistin’in başkenti Kudüs üzerinde uçuyoruz' anonsuyla Ürdünlüler tarafından havaalanında kahraman gibi karşılandı.
  • Arkadaş İsrail devleti kurulmadan önceki toprak satışından bahsediyor bence. Hani nüfus yoğunluğu sağlamak için olan. hatırladın?
  • HELAL OLSUN
  • Dünya sadece Amerika'dan ibaret değil. Amerika kara listeye almışmış, Amerika'ya artık uçamazmışmış. Doğuda farklı güneşler doğuyor ve artık Amerika ikinci ve hatta üçüncü perde arkası bile olabilir. (bkz : G. Kore ve Çin)
  • Yuzsuz hain araplar, bir israile karsi birlik beraberlik saglayamadilar, taseron olarak bizi kullanmaya calisiyorlar, gaza gelmem, baska kapiya
  • Sen toprakları sat sat çalışma sonra ağla yok öyle yağma toprakları sattıysan ağlamayacaksın
  • Congrats! You are now on the Black List of the United Staates of America
  • Ürdün'ün neredeyse yarısı Filistin göçmeni...
  • Bizdede birisi 'Mustafa Kemalin askerleriyiz' diye anons yapsa fetöcü diye iceri atarlar :/

Ürdün Kraliyet Havayolları pilotu Yusuf Al-Dajah, Kraliçe Aliya Havalimanı'nda Ürdün Parlamentosu üyeleri ve Ürdün halkı tarafından sevinçle karşılandı.

Ürdün'de sevinç gösterileriyle karşılanan kaptan pilot havaalanında yaptığı açıklamada, “Filistin'in başkenti Kudüs'ten Kraliçe Aliya Havalimanı'na geldik. Kudüs için savaşmalıyız. Kudüs için şehit olacağız. Kudüs ve Filistin için savaşan Kral Abdullah’ı desteklemeliyiz. Yaşasın özgür Filistin” dedi.

Ürdün Kraliyet Havayolları pilotu, Amman-New York seferi sırasında yolculara Arapça ve İngilizce olarak, “Uçağımız şimdi Filistin'in başkenti Kudüs üzerinde uçuyor” anonsunu yapmıştı.

Kaptan pilot, yolculara yaptığı selamlama konuşmasında, Kraliçe Aliya Havaalanı’ndan Kennedy Havaalanı’na yapacağımız yolculukta, uçağın Filistin devletinin başkenti Kudüs'ten geçeceğini söyleyerek, “Bugünkü yolculukta inşallah, Aliya Havaalanı’ndan hareket eden uçağımız Filistin topraklarına girecek ve Filistin devletinin başkenti Kudüs'ten başlayarak Filistin'in batı kıyılarından geçerek Akdeniz’e girecek” şeklinde konuşmuştu.

O pilot kahraman gibi karşılandı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

realite'ye ~ 12 ay önce
Arkadaş İsrail devleti kurulmadan önceki toprak satışından bahsediyor bence. Hani nüfus yoğunluğu sağlamak için olan. hatırladın?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
HELAL OLSUN ~ 12 ay önce
HELAL OLSUN

Yanıtla

Kalan karakter 1000
dünya ~ 12 ay önce
Dünya sadece Amerika'dan ibaret değil. Amerika kara listeye almışmış, Amerika'ya artık uçamazmışmış. Doğuda farklı güneşler doğuyor ve artık Amerika ikinci ve hatta üçüncü perde arkası bile olabilir. (bkz : G. Kore ve Çin)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bu dersin ~ 12 ay önce
Gidip dolarla ithalat yaparsın
He canım he ~ 12 ay önce
Sabah okuyup atv seyrediyon o belli de... ne iciyon onu de??
Hayeller ile yaşamak ~ 12 ay önce
Amerika şu an dünyanın teknoloji devi ve oncusu. Inanki gelişmiş dediğimiz ülkelerden bile 30 yıl ileride
He canım he'ye ~ 12 ay önce
Senin gibi zıkkımın pekini içmiyordur ya , kåfi.
dünya ~ 12 ay önce
Ah be arkadaşım hem kştap vs okumayı sevmezsiniz hem de buralara komik komik yorumlar yazarsınız. Allah rızası için önce okuyun öğrenin ondan sonra böyle yorumlar yazın. Nasıl ticaret yapacaksın. Hangi para birimini kullanacaksın. Adam swift'i bir kapayacak kuş gibi ortada kalacaksın. Bedava diye bu kadar makarna yemeyin.
He canım he ~ 12 ay önce
Valla gazete bile okumuyor bu uzaylı vatandaşlar. Ama fazla makarna dokunuyor herhalde. Bedava olunca saldır gitsin.
:) ~ 12 ay önce
Yuzsuz hain araplar, bir israile karsi birlik beraberlik saglayamadilar, taseron olarak bizi kullanmaya calisiyorlar, gaza gelmem, baska kapiya

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Filistinmiş ~ 12 ay önce
Sen toprakları sat sat çalışma sonra ağla yok öyle yağma toprakları sattıysan ağlamayacaksın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Realite ~ 12 ay önce
Satış olayının ardındaki gerçek şu;İsrail hükümeti filistinlinin sahip olduğu mülk ve arazilere yüksek oranlı yıllık vergi koyuyor ki bunu ödemesi mümkün değil asla...Ödeyemeyince üzerine birde yıllık gecikme cezasını koyuyor...Ne yapacak Filistinli? Bunun üzerine vergi ve cezasını ödeyemeyince İsrail maliyesi ev ayada arsalara el koyuyor,satış bedeli üzerinden alacağını tahsil edip üste kalan 3-5 şekel varsa onu da Arap Filistinliye ödüyor.o da çaresiz başka tarafa gidiyor,göç ediyor...Sen önce bir İsrail zulmünün iç yüzünü öğren,ikembeden sallama...Ezbere konuşma.
+1 ~ 12 ay önce
Congrats! You are now on the Black List of the United Staates of America

Yanıtla

Kalan karakter 1000
+1 ~ 12 ay önce
Congrats ! You are now both on the "Man of Honor" and "sincere with what he believes in" lists..
07 kemer ~ 12 ay önce
+1 nobody dont care USA we dont accept america
doğru söz ~ 12 ay önce
israilin borazanlığını yapma.1947 israil kurulduktan bugüne filistin israile kaç karış toprak satmış??? araştır.o zamanki harita ve şimdiki işgal haritasını kıyasla?
X ~ 12 ay önce
Staates ne?
Queen Alia ~ 12 ay önce
Ürdün'ün neredeyse yarısı Filistin göçmeni...

Yanıtla