04 Ocak 2011, Salı 12:19:34

MEDYA BOEING HABERİNİ NASIL GÖRDÜ?

Amerikan Boeing firmasından 20 uçak alımı karşılığı Türk astronot ricası ve Unakıtan'ın Boeing'e Türkiye temsilcisi olarak isim önerdiği iddiaları günün haberi...Peki Türk basını bunu nasıl gördü?
  • Hindistan kadar bile olamadık.
  • yandaş basın görmez,,,,,,,,,normalllllll
  • biz bu kadar aciz bir milletmiyiz.. uzaya konusunda gelişmemiz için başka milletlerin ağzınamı bakıcaz. yazıklar olsun halimize. Milli imkanlarımızla bişeler yapamadıktan sonra biz çoook para kazandırırız başka ülkelere.
  • "PKK'LI VE HİZBULLAHÇI HAPİSTEN ÇIKTI , ERGENEKON SANIKLARI DAHA 7 YIL YATACAK." "İKTİDAR ZAM VERMEMEK İÇİN ENFLASYONU EKSİ ÇIKARDI.KARGALAR BİLE GÜLER" Vatandaşın gündeminden başlık atan SÖZCÜ gazetesini kutlarım.Diğer tüm gazetelerin ihale takipçisi ya da yandaş olmadığını bilmeyen yok...
DOĞAN GRUBU: Haberi olanca büyüklüğü ile verdi. Milliyet ve Vatan sürmanşetten geniş ve coşkulu gördü. Unakıtan ve uçak görseli de kullandı. Hürriyet ise haberi manşetten büyük harflerle verip, astronat ile Gül-Obama görseli kullandı, Unakıtan'ı da fotoğrafsız kutu yaptı. Radikal haberi tepeden kullandı, Unakıtan'ı da alt başlıkta gösterdi. Posta ise haberin hakkını "Bizi de uzaya götür" başlığıyla verdi.

TURKUVAZ GRUBU: Sabah haberi birinci sayfada 2 sütuna gördü. "Wikileas'ten bir balon daha" başlığını kullandı. Unakıtan'dan hiç bahsetmedi. Ankara kaynaklarının 'dedikodu' yorumu yaptığını yazdı. Takvim gazetesi haberi hiç kullanmadı.

CİNER GRUBU: Habertürk haberi logo yanından uçak görseli ile kullandı "20 Boeing'e bir astronot" başlığını atıp Unakıtan detayını da görünür bir kutu yaptı.

ÇUKUROVA GRUBU: Akşam haberi sayfanın en altında kullandı. Unakıtan bölümünü yazmadı. Güneş gazetesi ise manşet yanında "Amerika bizi uzaya götür" başlığı ile verdi.

İPEK GRUBU: Bugün gazetesi haberi kullanmadı.

ALBAYRAK GRUBU: Yeni Şafak da haberi birinci sayfasında kullanmadı.

CUMHURİYET: 1,5 sütuna resimsiz kullandı. İki iddia da yer aldı ama Unakıtan olayı haberin içinde kaybolmuş.

ZAMAN: Haberi kullanmadı.

TARAF: Birinci sayfada manşet yanı yaptı, başlığı: Boeing alana uzay bedava.

STAR: Sayfanın en dibinde sadece minicik bir başlıkla gizledi. Ama "görmedi" sayılmaz!..

SÖZCÜ: En muhalif gazete birinci sayfadan bu golü kaçırdı!.. Haber muhtelemen bugün başka bir yönü ile kullanılır.

İHLAS GRUBU: Hükümete yakınlığı ile bilinen Türkiye gazetesi de haberi görmeyenler arasında.

(Medya Tava)
MEDYA BOEING HABERİNİ NASIL GÖRDÜ?

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (5)

Misafir ~ 6 yıl önce
Hindistan kadar bile olamadık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
yandaş basın görmez,,,,,,,,,normalllllll

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
biz bu kadar aciz bir milletmiyiz.. uzaya konusunda gelişmemiz için başka milletlerin ağzınamı bakıcaz. yazıklar olsun halimize. Milli imkanlarımızla bişeler yapamadıktan sonra biz çoook para kazandırırız başka ülkelere.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
"PKK'LI VE HİZBULLAHÇI HAPİSTEN ÇIKTI , ERGENEKON SANIKLARI DAHA 7 YIL YATACAK." "İKTİDAR ZAM VERMEMEK İÇİN ENFLASYONU EKSİ ÇIKARDI.KARGALAR BİLE GÜLER" Vatandaşın gündeminden başlık atan SÖZCÜ gazetesini kutlarım.Diğer tüm gazetelerin ihale takipçisi ya da yandaş olmadığını bilmeyen yok...

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000