29 Aralık 2017, Cuma 20:14:11

Malatya'da uçuşlara sis engeli; Elazığ'a indiler

Malatya'da yoğun sis nedeniyle 2 yolcu uçağı Elazığ Havalimanı'na yönlendirildi.
  • aynn ben de o uçaktaydım çok zor oldu
  • Pilotlar eski asker galiba eski askerler pek inemiyor bu havalarda sivil pilotların teker koyduğunu bile anlamıyoruz süper sivil pilotlar sivil pilot daha çok alınsın
  • EZS sonradan sahneye çıkmasına,arkadan gelmesine rağmen boşuna MLX'i ikiye katlamamış..
  • ILS varda kurtarmayabilir, cat1 550 m , gorüş altındaysa inemezsin
  • 3 uçak iptal olunca Havalimanınin kapasitesi yetersiz kalıyor.Lutfen yeni bir terminal binası için çalışma yapılsın .Malatya gibi büyük bir şehire bu terminal küçük kalıyor.yetkililer ve siyasi büyüklerimizden ilgi bekliyoruz.
  • Uçaklar kendileri iniş yapamıyormu halâ teknolojik gelişme olması gerek artık
  • Bu tarz haberlere “Pilotlar Asker kökenli mi?” diye yazan sayın... arkadaşların sesi soluğu çıkmaz oldu bu aralar. Merak ettik de...
  • Arkadaslar erhacta ILS var biliyorum?

Malatya'da yoğun sis nedeniyle 2 yolcu uçağı Elazığ Havalimanı'na yönlendirildi.

Alınan bilgiye göre, İstanbul Atatürk Havalimanından kalkan Onur Air'in OHY-062 sefer sayılı yolcu uçağı ile İzmir-Malatya seferi yapan SunExpres'in XQ -9330 sefer sayılı yolcu uçağı yoğun sis nedeniyle Malatya Havalimanı'na iniş yapamadı.

Yolcu uçakları Elazığ Havalimanı'na yönlendirildi.

Malatya'da uçuşlara sis engeli; Elazığ'a indiler

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

XQ9330 yolcusu ~ 10 ay önce
aynn ben de o uçaktaydım çok zor oldu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Müdür ~ 10 ay önce
Pilotlar eski asker galiba eski askerler pek inemiyor bu havalarda sivil pilotların teker koyduğunu bile anlamıyoruz süper sivil pilotlar sivil pilot daha çok alınsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
El Aziz ~ 10 ay önce
EZS sonradan sahneye çıkmasına,arkadan gelmesine rağmen boşuna MLX'i ikiye katlamamış..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mert ~ 10 ay önce
Bari burda yapma su hareketi yeter malatya elazığ düşmanlığı
Cptnm ~ 10 ay önce
ILS varda kurtarmayabilir, cat1 550 m , gorüş altındaysa inemezsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
737 ~ 10 ay önce
Evet, 300 m. idi, biz erz alçalırken!
mlx ~ 10 ay önce
3 uçak iptal olunca Havalimanınin kapasitesi yetersiz kalıyor.Lutfen yeni bir terminal binası için çalışma yapılsın .Malatya gibi büyük bir şehire bu terminal küçük kalıyor.yetkililer ve siyasi büyüklerimizden ilgi bekliyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sis ~ 10 ay önce
Uçaklar kendileri iniş yapamıyormu halâ teknolojik gelişme olması gerek artık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
...Asker kökenli mi? ~ 10 ay önce
Bu tarz haberlere “Pilotlar Asker kökenli mi?” diye yazan sayın... arkadaşların sesi soluğu çıkmaz oldu bu aralar. Merak ettik de...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yeni bir ~ 10 ay önce
van vakkası yolda desene...
... ~ 10 ay önce
abi bu aralar yoğunluk var. tgs ye alım varmı yokmu onu araştırıyoruz. bitince dönecez
salih ~ 10 ay önce
Arkadaslar erhacta ILS var biliyorum?

Yanıtla