14 Nisan 2018, Cumartesi 10:45:40

Kuala Lumpur Havalimanı evi oldu

Suriye vatandaşı Hassan Al-Kontar, Birleşik Arap Emirlikleri'nden sınır dışı edilerek Malezya'ya gönderildi. Malezya, Suriyeli Al-Kontar'ın ülkeye girişini kabul etmeyince havalimanı adeta evi oldu.
  • Biz gitsek bizi kimse kapisindan sokmaz,afgan paki suriyeli hepsi burda
  • inşallah tr ye gelir
  • hersey bedava. ne guzel
  • Şimdi bizim ülkemizde savaş çıksa kaçınız katılırsınız? Elinize silah alıp cepheye adam vurmaya mı gideceksiniz? Bu devirde savaşlar zaten hep açgözlü/ salak/ korkak/ gaddar/ stratejiden anlamayan/ fanatik dinci gibi saçma sapan sebeplerden çıktığı için ben gidip de ne bi adam vururum ne de vurulmak isterim. Ben de ailemi alıp kaçardım. Ülke sınırları habire değişip duruyor zaten. Vatan dediğin yer dünya, kendini huzurlu hissettiğin yer omalı... Politikacıların gazına gelip de savaşlara destek vermeyin... onlar bi köşede her şeyi uzaktan izlerken ailelerin geleceğini düşünürken siz arada çerez olmayın...
  • Senin kıymeti bilememiş o manyaklar sen gelsene Türkiyeye! Burası sizinde ülkeniniz artık ekmek elden su gölden mis gibi yaşa gitsin.
  • Savas ulken icin bos yere yatma kenar koselerde allahin bedevisi
  • Her Suriye inadi buraya gelceksee.. araplar bile birbirini sevmiyo
  • Çok acımasız yorumlar, Allah kimseyi darda bırakmasın. Bu yorumları yapan insanlarla aynı havayı solumak, aynı kara parçasında yaşamak zor. Sadece kendini düşünen enaniyet sahibi muhteris yaratıklar.
  • Allah yardımcısı olsun zor bir şey.
  • Bi eksik olsun

Suriyeli vatandaşı Hassan Al-Kontar, Birleşik Arap Emirlikleri'nden sınır dışı edilerek Malezya'ya gönderildi. Malezya, Suriyeli Al-Kontar'ın ülkeye girişini kabul etmeyince havalimanı adeta evi oldu.

2016 yılında Birleşik Arap Emirlikleri tarafından sınır dışı edildiğini söyleyen Al-Kontar, Malezya Göçmen İdaresi tarafından ülkeye giriş izni verilmeyince Kuala Lumpur Uluslararası Havalimanı'nda adeta sıkışıp kaldığını ifade ediyor. Yaşadığı olaylar nedeniyle çok üzgün olduğunu ifade eden Hassan Al-Kontar, "Süreç sonrasında Kamboçya ve Ekvator'a gitmek istedim. Ancak taleplerim hiç bir şekilde kabul görmedi" dedi.

Havalimanında yaşamanın çok can sıkıcı bir durum olduğunu söyleyen Al-Kontar, "Çok çaresiz hissediyorum. Bu belirsizlik beni çıldırtıyor. Hayatımda hiç bir zaman bu kadar kötü hissetmemiştim. Hem duş alamıyorum hem de yanımdaki kıyafetlerin tamamı kirli ve temiz kıyafet temin edemiyorum. BAE'den beni buraya gönderdiklerinde Malezya'nın Suriyeli vatandaşlara vize veren sınırlı sayıdaki ülkelerden biri olduğunu söylediler. Fakat durum hiç de dedikleri gibi olmadı. Ben de Türk Hava Yolları ile uçuş yapabilmek için para biriktirdim. Ama bir sebeple uçuşuma izin verilmedi ve şuan burada yaşamak zorundayım" şeklinde konuştu.

Hassan Al-Kontar, Malezya'da yasal süreçten daha uzun bir süre kaldığı için para cezasına çarptırılarak kara listeye alındığını ve ülkeden çıkış yaptıktan sonra bir daha geri dönme imkanın da olmayacağını söyledi.

Kuala Lumpur Havalimanı evi oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

Bronco ~ 5 ay önce
Biz gitsek bizi kimse kapisindan sokmaz,afgan paki suriyeli hepsi burda

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yujetyj ~ 5 ay önce
inşallah tr ye gelir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
x ~ 5 ay önce
hersey bedava. ne guzel

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Empati ~ 5 ay önce
Şimdi bizim ülkemizde savaş çıksa kaçınız katılırsınız? Elinize silah alıp cepheye adam vurmaya mı gideceksiniz? Bu devirde savaşlar zaten hep açgözlü/ salak/ korkak/ gaddar/ stratejiden anlamayan/ fanatik dinci gibi saçma sapan sebeplerden çıktığı için ben gidip de ne bi adam vururum ne de vurulmak isterim. Ben de ailemi alıp kaçardım. Ülke sınırları habire değişip duruyor zaten. Vatan dediğin yer dünya, kendini huzurlu hissettiğin yer omalı... Politikacıların gazına gelip de savaşlara destek vermeyin... onlar bi köşede her şeyi uzaktan izlerken ailelerin geleceğini düşünürken siz arada çerez olmayın...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Baş taci ~ 5 ay önce
Senin kıymeti bilememiş o manyaklar sen gelsene Türkiyeye! Burası sizinde ülkeniniz artık ekmek elden su gölden mis gibi yaşa gitsin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Git ~ 5 ay önce
Savas ulken icin bos yere yatma kenar koselerde allahin bedevisi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gel ~ 5 ay önce
Gel hadi madem istiyorsun
İnad ~ 5 ay önce
Her Suriye inadi buraya gelceksee.. araplar bile birbirini sevmiyo

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Human ~ 5 ay önce
Çok acımasız yorumlar, Allah kimseyi darda bırakmasın. Bu yorumları yapan insanlarla aynı havayı solumak, aynı kara parçasında yaşamak zor. Sadece kendini düşünen enaniyet sahibi muhteris yaratıklar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
air ~ 5 ay önce
iyi sen al bu arkadaşı evine o zaman. bir davet mektubuna bakar. hiç sıkıntızıs gelir sana, bwslersin artık
Rumuz ~ 5 ay önce
Al evine beslesene o zaman.
Vatandaş ~ 5 ay önce
Allah yardımcısı olsun zor bir şey.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gelme ~ 5 ay önce
Bi eksik olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nazan soray ~ 5 ay önce
Katiliyorum. Basi sıkışan Turkiye, Turk hava yollari ndan medet umuyor. Baska zaman olsa adimizi anmazlar. Gelmesin. Bir dr terbiyesizlik yapip kabul edilmediginden bahsetmis. Hasbam 》:(

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000