19 Eylül 2018, Çarşamba 11:54:06

Kabin memurları grev kararı aldı!

Kabin memurları "çalışma koşullarının ve maaşların iyileştirilmesi" için 28 Eylül Cuma günü greve gitme kararı aldı.
  • Eminim ki bu sayfalarda KM ve TEKNIK olarak sürekli birbilerini aşağılayan,hakaret eden ve hakir gören zümre,insanlıktan nasibini almamış iş etiği ve ahlakı eksik insanlar zümresidir yoksa kendi işini yapıp diğer meslek erbablarına saygı duyan efendi KM ve TEKNİSYEN arkadaşlara kimse laf söyleyemez ama ben utanıyorum bi taraf çaycı der diğer taraf tornavida ile bant ile tamir yapıyorsun der herhangi biriniz olmazsa bu çark dönmez arkadaşlar ama tekniğin hatası ve ihmali çarkı durdurmaktan ziyade canınıza mal olabilir saygı duyun insanlara ve sorumluluklarına.HERKESE EMNİYETLİ UÇUŞLAR
  • Hadi buraya yazin kabin maaslari 3000 olsun diye o tayfa burda mi
  • Tk’daki kabin memuru maaslari standart seviye olan 2999 tl’ye cekilmelidir. Maaslari cok yuksek, burada haksiz kazanc var arkadaslar. Iste bu yuzden ayda 110 saat ucsalar sikayet etmezler ve bu yuzden Havais’te kaldilar cunku memnunlar
  • Burdan ryanair e ceosuna sesleniyorum tanrı aşkına şu lanet iyileştermeyi yapın yada işten atın pilot olsada
  • 5 ülkede grev organize edebiliyorlar. Bizde de ne sendikalar var.
  • RyanAir kabin memurlarını hallerine şükretmeleri icin bir ay tk’da uçursun. Grev mrev kalmaz hepsi uçuşa koşar.
  • Bunlar ne iş yaparda kazan kaldırır yahu,vasıfsız insanlar,sokak bunlarla dolu zaten
  • Sirkette yabanci fo kalmaz ise bir kazanda bizde kalkabilir.
  • Kaptanları ellerinden kaptırmamak için % 30 zam yapan thy neden kabin ekibine zam yapmıyor ? Gerçi bizim ekiplerdelerde işten çıkartılma korkusu ile asla grev yapamazlar
  • Sendikacılığı nasıl bişey olduğunu bu şirket sayesinde öğreniyoruz.Helal olsun selam olsun pembe sendikalara

Ryanair'ın üzerindeki kara bulutlar bir türlü dağılmıyor. Ryanair'de görevli kabin memurları "çalışma koşullarının ve maaşların iyileştirilmesi" için 28 Eylül Cuma günü greve gitme kararı aldı.

İtalya, Belçika, Portekiz, Hollanda ve İspanya'da görev yapan kabin memurları alınan grev kararı sonrasında 24 saat boyunca uçuşlara gitmeme kararı aldı. Alınan grev kararı nedeniyle şirketin zor duruma düşeceği çok sayıda uçuşun iptal edilebileceği belirtildi.

RYANAIR'IN BAŞI GREVLERLE DERTTE!

Ryanair'de temmuz ayında İspanya, Belçika, Portekiz ve İtalya'da kabin görevlileri greve gitmiş, şirketin 100 bin yolcuyu etkileyen 600 uçuşu iptal edilmişti.

Ayrıca ağustos ayında da çalışma koşullarını protesto eden pilotlar, Almanya, Belçika, Hollanda, İsveç ve İrlanda'da eş zamanlı greve gitmişti.

37 ülkede 86 havaalanında faaliyet gösteren ve geçen yıl 130 milyon yolcu taşıyan Ryanair, Noel tatili öncesindeki büyük bir grevi de sendikaları tanımama kararından geri adım atarak son anda önlemişti.

Son olarak Almanya'da görevli Ryanair pilotları ile kabin memurlarının bir günlük iş bırakma eylemi neticesinde 400 planlı uçuştan 150'si iptal edilmişti.

Kabin memurları grev kararı aldı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (22)

KAPTAN 737MAX ~ 20 gün önce
Eminim ki bu sayfalarda KM ve TEKNIK olarak sürekli birbilerini aşağılayan,hakaret eden ve hakir gören zümre,insanlıktan nasibini almamış iş etiği ve ahlakı eksik insanlar zümresidir yoksa kendi işini yapıp diğer meslek erbablarına saygı duyan efendi KM ve TEKNİSYEN arkadaşlara kimse laf söyleyemez ama ben utanıyorum bi taraf çaycı der diğer taraf tornavida ile bant ile tamir yapıyorsun der herhangi biriniz olmazsa bu çark dönmez arkadaşlar ama tekniğin hatası ve ihmali çarkı durdurmaktan ziyade canınıza mal olabilir saygı duyun insanlara ve sorumluluklarına.HERKESE EMNİYETLİ UÇUŞLAR

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Xxx ~ 29 gün önce
Hadi buraya yazin kabin maaslari 3000 olsun diye o tayfa burda mi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Thy ~ 29 gün önce
Tk’daki kabin memuru maaslari standart seviye olan 2999 tl’ye cekilmelidir. Maaslari cok yuksek, burada haksiz kazanc var arkadaslar. Iste bu yuzden ayda 110 saat ucsalar sikayet etmezler ve bu yuzden Havais’te kaldilar cunku memnunlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nazim ~ 27 gün önce
Havaiste kalan 3-4k ya cok rahat calisabilecek niteligi sorgulanabilir calisanlardir.
a350 ~ 29 gün önce
Burdan ryanair e ceosuna sesleniyorum tanrı aşkına şu lanet iyileştermeyi yapın yada işten atın pilot olsada

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bihlot ~ 29 gün önce
5 ülkede grev organize edebiliyorlar. Bizde de ne sendikalar var.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kmx ~ 29 gün önce
RyanAir kabin memurlarını hallerine şükretmeleri icin bir ay tk’da uçursun. Grev mrev kalmaz hepsi uçuşa koşar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kmx e ~ 29 gün önce
Beğenmiyorsan tk yı ik ya git. 1 sayfa beyaz kağıta bakar.
Teknik ~ 29 gün önce
Bunlar ne iş yaparda kazan kaldırır yahu,vasıfsız insanlar,sokak bunlarla dolu zaten

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Şaşırdın mı tamirci ~ 29 gün önce
Gör işte neler yapabileceğimizi tamirci:)
Kmx ~ 29 gün önce
Tornavidayla vida sıkıştıran adamın ettiği lafa bak. Bu olmaz dediğiniz onlarca şeyi hava mrt’yle tamir ettiğimi bilirim. Asıl siz ne işe yararsınız. Bantlayip göndermekten başka bildiginiz bisey yok.
Yallah başka kapıya ~ 28 gün önce
Hoştt ordan. Sen önce adam gibi uçak tamir etmyi öğren bakalım.
Yakinda ~ 29 gün önce
Sirkette yabanci fo kalmaz ise bir kazanda bizde kalkabilir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nerde ~ 29 gün önce
Kaptanları ellerinden kaptırmamak için % 30 zam yapan thy neden kabin ekibine zam yapmıyor ? Gerçi bizim ekiplerdelerde işten çıkartılma korkusu ile asla grev yapamazlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gaar soon ~ 29 gün önce
Bence o biraz zor. Zira hanş siz teknisyenlere laf sokuyosunuz ya. Onların lisansları ve altın bilezikleri var ellerinde. Bilmem anlatabildim mi.
Kaportaci ~ 29 gün önce
Senin maksimum lisansinla gidecegin yer Mercedes! Kendine gel tarzan :)) kicinizda don yok, muhendis, avukat, hemsire, doktor, akademisyen. Kabin memurlariyla kendini bir tutuyorsun, pilot kadar hak istiyorsun! Hey yavrum heyyyyy!...
Eski teknik yeni KM ~ 28 gün önce
Ya arkadasim cogunuz iki yillik myo mezunu, lise mezunu, hadi fakulte olsun o da boru tesisat ogretmenligi bolumlerinden mezunsunuz. Diliniz yok biseyiniz yok. Sizin lisansiniz olsa noooluuuuuurrr olmasa ne olur? Km cikar isinden hemsire hemsire olur, muhendis muhendis olur, avukat avukat olur, ogretmen de ogretmen olur. Sen ne yapabilirsin? Hadi bir ulkede lisansini islettin seni ise aldilar ben sana soyliyim 1 ay belki calisirsin, belki calismazsin! Adamlarla isaret diliyle mi konusacaksin? Onune sunulan kitaplarin cogunu anlamiyorsun zaten abilerine soruyorsun bu nasil yapiliyor diye. Orda da kitabi anlamayacaksin! Kime soracaksin. Ben aradaki farki bariz gordum biliyorum. Kimseyle kıyas etmeyin kendinizi! Gulunc duruma dusuyorsunuz. Utancimdan eski Teknigim bile diyemiyorum sizin yuzunuzden.
Km ~ 27 gün önce
Thy nin kabin personelinin elinde ab passportu olsa bi km bi dk durmaz (alamanci tr de evlilik meraklisi olanlar haric) avrupada hak aranabilir ve sendikalar ezik degildir.
Helal ~ 29 gün önce
Sendikacılığı nasıl bişey olduğunu bu şirket sayesinde öğreniyoruz.Helal olsun selam olsun pembe sendikalara

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Canıtın ~ 29 gün önce
Kardeş öğreneceğin daha çok şey var senin. Öyle hemen herşeye atlama araştır da gel. Tutturmuşsunuz bi sendika diye oh güzel yöntem

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000