10 Ekim 2018, Çarşamba 16:10:42

İşte Benim Stilim'den THY kokpitine...

"İşte Benim Stilim" adlı televizyon programıyla popüler olan Selin Baygüneşli, Türk Hava Yolları'nda pilot olarak göreve başladı.
  • Çok zeki görünüyor
  • Zenginlik eğlenceli şey. İstediğini yapıyosun.
  • Sevgili arkadaşlar bu arkadaşımız havacılık camiasında çok kıymetli sevilen ve havacılığa emeği geçmiş bir bir hocamızın kızıdır. Pırıl pırıl yolun başında olan bu kızımıza bu kadar gereksiz yorum yapmak hiçkimsenin aldığı aile terbiyesine uymaz.Lütfen insafkı olalım
  • Haber doğruysa çok yazık. Bu mesleğin bir saygınlığı olmalıydı.
  • Parası olan hayallerine kavuşsun fakir olanın yüzüne bakmayın fts
  • arkadaşlar değerli f/o ve kaptanlarımız kendisi fail olmuş almamışlar bu haberi yapan kimse ona da duyrulur
  • DÜnya kadar malın olacağına...
  • Is bulamayan gazeciler kameramanlar manken modeller yakanda bu mesleği tercih edecek Bu kadar ucuz açık olan meslek Turkiye de yok . Bizim de paramız olsa toefl sınavına girsek kazansak pilot olsak.
  • tv'deki o programa katılanların kalitesizliğine tüm türkiye şahit oldu. bahar candanlar vb. tarzı tiplerle aynı ekol. şimdi gelip thy gibi bayrak taşıyıcı havayolunda pilotluk gibi itibarlı bir mesleğe böyle bir kişinin alınması. pilotluk da ayağa düştü. 300 kişinin canı tv'de düşük kaliteli programlara çıkan varoşlara mı emanet?
  • bu insanla uçuş okulunda uçup progress checkini veren ve kontrol uçuşunda sırf zırt diye geçti demesinler diye kısmi bırakıp diğer kontrolde geçiren hocalar!!!!!! çünkü zırt diye geçse büyük şok olacaktı gerçi kısmi geçince de oldu ya neyse.. evet değerli hocalar, ilahi adaleti bilir misiniz?

"İşte Benim Stilim" adlı televizyon programıyla popüler olan Selin Baygüneşli, Türk Hava Yolları'nda pilot olarak göreve başladı.

Bir dönem televizyon dünyasına damgasını vuran ve dillere pelesenk olan "Bizimle değılsın" sözlerinin çıkış noktası "İşte Benim Stilim" programın yarışmacılarından Selin Baygüneşli özel bir uçuş okulundaki eğitimlerini tamamladıktan sonra hayali olan pilotluk mesleğine adım attı.

1992 doğumlu olan Baygüneşli, geçtiğimiz yıl yayınlanan yarışmada vücudundaki dövmelerle de dikkat çekmişti.

YARIŞMADAN ELENDİKTEN SONRA EĞİTİMLERE AĞIRLIK VERDİ

Baygüneşli, 26 Mart 2017 tarihinde yarışmadan elendikten sonra pilotaj eğitimlerine hız verdi. Baygüneşli, çocukluk hayali olan pilotluk mesleği için eğitimlerini tamamladıktan sonra Türk Hava Yolları'nın pilot alım süreçlerine katılıp başarılı olduktan sonra first officer olarak göreve başladı. 

©AirportHaber.com





İşte Benim Stilim'den THY kokpitine...

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (219)

Davut ~ 2 gün önce
Çok zeki görünüyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
fddfdffasdasdsefedc ~ 2 gün önce
Zenginlik eğlenceli şey. İstediğini yapıyosun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kaptan ~ 5 gün önce
Sevgili arkadaşlar bu arkadaşımız havacılık camiasında çok kıymetli sevilen ve havacılığa emeği geçmiş bir bir hocamızın kızıdır. Pırıl pırıl yolun başında olan bu kızımıza bu kadar gereksiz yorum yapmak hiçkimsenin aldığı aile terbiyesine uymaz.Lütfen insafkı olalım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
şaka mı? ~ 5 gün önce
hocam şaka mı yapıyorsunuz? madem babası bu kadar değerli bir insan, bu kızın bu işi yapmasına engel olurdu. herkes pilot olmak zorunda mı? neden bu ısrar? dediğiniz gibi gerçekten pırıl pırıl olsaydı, yani gerçekten pilotluğun gerekliliklerini yerine getirseydi kimse ağzını açmazdı. bu kızın pilotluğun yanından bile geçmiyor. metal/tafı iki yaşındaki çocuk okuyor artık. atılmadığı okul kalmadı. aldığı ekstralar buradan çin'e yol olur. neyin ısrarı bu? yarın bir gün bir olaya sebep olsa hesabını kim verecek? hiç mi utanmanız yok da utanmadan onlarca insandan sonra başvurmasına rağmen en öne alındı neredeyse? insanlar 5 aydır sıra bekliyor. bu hanım kızımız başvurur başvurmaz tüm süreçleri bitirdi nedense. biraz utanma yahu. adını googlea yazın, karşınıza çırılçıplak fotoğraflar çıkıyor. hani neredeyse pilotluğun mesleki saygınlığı? bu kız tip eğitimini nasıl bitirecek aklım almıyor gerçekten. abileri, ablaları yardım eder kesin. airbus tipi hazırdır. hakkımız haram olsun.
Hocam hocam ~ 4 gün önce
Kralci seni
“şaka mı?” ~ 4 gün önce
şaka mı diyen arkadaş ağzına sağlık!!
knd ~ 21 saat önce
babasının torpili sağlammış.!!!!TORPİL hava yolları uçuşa devam::)))))
yazık ~ 5 gün önce
Haber doğruysa çok yazık. Bu mesleğin bir saygınlığı olmalıydı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fena ua ~ 6 gün önce
Parası olan hayallerine kavuşsun fakir olanın yüzüne bakmayın fts

Yanıtla

Kalan karakter 1000
neyse ~ 6 gün önce
arkadaşlar değerli f/o ve kaptanlarımız kendisi fail olmuş almamışlar bu haberi yapan kimse ona da duyrulur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fındık ~ 6 gün önce
DÜnya kadar malın olacağına...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ilkel demode ~ 3 gün önce
fındık kadar ondan olsun soyleyın işte niye çekiniyorsunuz abi
memet ~ 6 gün önce
Is bulamayan gazeciler kameramanlar manken modeller yakanda bu mesleği tercih edecek Bu kadar ucuz açık olan meslek Turkiye de yok . Bizim de paramız olsa toefl sınavına girsek kazansak pilot olsak.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kalitesizlik ~ 6 gün önce
tv'deki o programa katılanların kalitesizliğine tüm türkiye şahit oldu. bahar candanlar vb. tarzı tiplerle aynı ekol. şimdi gelip thy gibi bayrak taşıyıcı havayolunda pilotluk gibi itibarlı bir mesleğe böyle bir kişinin alınması. pilotluk da ayağa düştü. 300 kişinin canı tv'de düşük kaliteli programlara çıkan varoşlara mı emanet?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
çek çek ~ 6 gün önce
bu insanla uçuş okulunda uçup progress checkini veren ve kontrol uçuşunda sırf zırt diye geçti demesinler diye kısmi bırakıp diğer kontrolde geçiren hocalar!!!!!! çünkü zırt diye geçse büyük şok olacaktı gerçi kısmi geçince de oldu ya neyse.. evet değerli hocalar, ilahi adaleti bilir misiniz?

Yanıtla