24 Şubat 2018, Cumartesi 00:43:47

İstanbul Yeni Havalimanı'nın pist ışıkları yandı

İstanbul'a yapılan dünyanın en büyük havalimanı olacak olan İstanbul Yeni Havalimanı'nın pist ışıkları yandı.
  • Işıklar yanmış. Tamam hadi bakalım meydan açıldı demektir.
  • Perfectoo
  • O ışıkları vergisi ödeyemem siz ödeyin
  • ampülleri yakarak içimizdeki irlandalılara bir mesaj mı verildi acaba :))
  • AHL miladını doldurdu.. süper bir başyapıt geliyor. Gürür duymalıyız...ulaşım hallolması lazım !!!!
  • Saf :)
  • Pist neden 4000 metre değil de 3750 metre? 250 metrelik koşu mesafesi bir A380'e ortalama %12 civarında Payload artışı getirir. Bir 777-300ER %16'ya kadar payload artışı yapabilir. Madem dünyanın parasını dökeceksiniz, bu hesabı da yapabilmeliydiniz.
  • 737 roster da yati sayısı ve destinasyonlari kabaca yazar mı ki birileri? ?????
  • Ellerine sağlık Abdullal kardeşim, sanki Erbilin bir kopyası gibi...sen anladın onu ))))
  • Yetkililere çok önemli bir tavsiyem olacak. Bu kadar paralel pistin olması heleki meteorolojik koşulları da dikkate aldığımızda runway incursion hadiselerinin yaşanması kaza ihtimalini çok artıracaktır. Paris CDG ve Newyork JFK havalimanlarında da uygulanmaya başlamış PİST DURUM IŞIKLARI RSL çok gerekli. Bunlar Piste giriş REL ve Kalkış bekleme TOHL olarak iki önemli aşamadan oluşur.

İstanbul'a yapılan dünyanın en büyük havalimanı olacak olan İstanbul Yeni Havalimanı'nın pist ışıkları yandı.

29 Ekim tairhinde açılışı yapılması planlanan dev havalimanıgün sayıyor. Hazırlanan ilk piste Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın inmesi beklenirken, tüm testler ve teknik işlemler son hızıyla devam ediyor. 

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, sosyal medya hesabından paylaştığı görsel ile yeni havalimanı pist ışıklarının yandığını belirtti.



İstanbul Yeni Havalimanı'nın pist ışıkları yandı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (57)

Işık ~ 7 ay önce
Işıklar yanmış. Tamam hadi bakalım meydan açıldı demektir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yolcu ~ 7 ay önce
Perfectoo

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Axx ~ 7 ay önce
O ışıkları vergisi ödeyemem siz ödeyin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kıllanan adam ~ 7 ay önce
ampülleri yakarak içimizdeki irlandalılara bir mesaj mı verildi acaba :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bölme ~ 7 ay önce
On asırdır böle böle huzur vermediniz Türke.
Türk işi ~ 7 ay önce
AHL miladını doldurdu.. süper bir başyapıt geliyor. Gürür duymalıyız...ulaşım hallolması lazım !!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
saf! ~ 7 ay önce
Saf :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Taner ~ 7 ay önce
Pist neden 4000 metre değil de 3750 metre? 250 metrelik koşu mesafesi bir A380'e ortalama %12 civarında Payload artışı getirir. Bir 777-300ER %16'ya kadar payload artışı yapabilir. Madem dünyanın parasını dökeceksiniz, bu hesabı da yapabilmeliydiniz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hesap ~ 7 ay önce
A 380 MTOW KALKIŞ İÇİN 9 BİN FEET,773 MTOW KALKIŞ İÇİN 11 BİN FEET GEREKTİRİR.... 3.750 m = 12.303 feet ....Oldu mu canım?
Pist ~ 7 ay önce
bu pist belki kalkış için kullanılacak. diğer pist daha uzun yapılacak olamaz mı?
Nee ~ 7 ay önce
İkinci pist 4000 merak etme endişelenme sen
Pist uzunluğu ~ 7 ay önce
Diğer pist 4100 mtr...sıkıntı yok kalkar...yeterki gelsin
Hesap ~ 7 ay önce
Ne güzel sallamışsınız 12 feet sonucunu bulmuşunuz. Millette buna inanır valla. Ayıptır ya.
Al Sana İpucu ~ 7 ay önce
Sallamışsın diyen Mübarek ZAT,bir hesap da sen yap buraya yaz,aydınlanalım....1 foot =30.48 cm.....
737 ~ 7 ay önce
737 roster da yati sayısı ve destinasyonlari kabaca yazar mı ki birileri? ?????

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Abdullah ~ 7 ay önce
Ellerine sağlık Abdullal kardeşim, sanki Erbilin bir kopyası gibi...sen anladın onu ))))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Önemli ~ 7 ay önce
Yetkililere çok önemli bir tavsiyem olacak. Bu kadar paralel pistin olması heleki meteorolojik koşulları da dikkate aldığımızda runway incursion hadiselerinin yaşanması kaza ihtimalini çok artıracaktır. Paris CDG ve Newyork JFK havalimanlarında da uygulanmaya başlamış PİST DURUM IŞIKLARI RSL çok gerekli. Bunlar Piste giriş REL ve Kalkış bekleme TOHL olarak iki önemli aşamadan oluşur.

Yanıtla