17 Ocak 2018, Çarşamba 14:59:32

Isparta'da CASA tipi uçağı düştü

Isparta'ta Türk Hava Kuvvetleri'ne ait Casa tipi uçak düştü.
  • Bu insanlar geecekten hak edip alin teri döküp pilot oluyorlar. Bu haberlerle üzülüyoruz. Pilotlarimiza yakisan , cagi takip eden modern ucaklar olsun artik. Pilot yetistirmek cok zor ama kaybetmek cok kolay olmamali. Mekanlari cennet olsun.. Baska birsey diyemiyoruzki. Sözün bittigi yer iste....
  • Bu Isparta hava alanı hıc arastırılmıyormu bu kacıncı ISPARTA ucak kazası burası ALLAH KORUSUN inişler icin cok tehlıkelı bır yer para ıcın Dagı traşladık deyıp gecıştırıyorlar bence ınternasyonal ucuşlara tamamen kapatılmalı .
  • CASA: İngilizcede C, K diye okunur. Yani uçağın adı aslında KASA. S yi Z yapınca gerçekler ortaya çıkmıyor mu? KAZA!!!
  • Bu uçaların en büyük operatörü Türkiye . Üreticisinde bile bu kadar fazla uçak yok . AN178 Spartan KC390 a geçmek lazım artık
  • bariz pilotaj hatası..hava kapalı görüş düşük..yine yükseltiye çarpma...
  • eee kardeşim bu uçak hakkındaki şaibeler ayyuka çıktı hakkında kitap bile yazıldı..hadi bunları gözardı ettin bu ispanyol çakması envantere girdi ne TCTO su bitti ne SB si bitti nede modivikasyonu bitti..hadi sizide kandırdılar diyelim :))..eee ugraş ugraş bu ispanyol çakmalarını toparladı garip bakımcılar uçurdun bu seferde elde bu çakmaları uçuracak kalifiye yer destek ve uçucu personelin kalmadı..eee hadi birde her zaman oldugu gibi pilotaj hatalarını ekliyiver sonuç facia... bu milletin verğilerine yazıktır günahtır
  • Bu pilotlara, teknisyenlere ve uçakların her birine ihtiyacımız var. Hatta, uçuştan alınan klasik F4E, F5 gibi uçaklara da ihtiyacımız olacak gibi görünüyor. Türk milletinin başı sağ olsun; şehitlerimize rahmet, geride kalanlara onların şefaatine ihtiyaç duymayacakları onurlu, gururlu, umutlu bir yaşam ve sabırlar diliyoruz.
  • kahraman sehitlerin mekanlari cennet olsun insallah. amin
  • Nedir bu haberler Allah hayırlısını versin. Şehitlerimize baş sağlığı diliyorum. Ailelerine sabırlar dilerim. Mekanları cennet olsun. 2018 yılı bizlere başka üzüntü, acı yaşatmasın.
  • Sivil Havacılıktaki , Tüm ASKER pilotların Derhal HAVA KUV. Dönüşü Sağlanmalıdır . En İvedi Yeni Bi Kanun-Hükmünde Kararname İle Derhal.. Özellikle "Başım Ağrıyo, Gözüm Kararıyo Diyip,Kanunların Boşluğundan İstifade Edip Malulen Emekliye Ayrılmış Şahıslara DÖNÜŞ İÇİN ÖNCELİK VERİLMELİDİR!!! Havu Kuv. Ve Ülkenin Bekası İçin Bu Şartdır.. Hava Kuv.den Ayrılmak İçin TÜRLÜ-TÜRLÜ Mazeret Üretmiş Olanlar , Şimdilerde Sivil Hav. Da ÇATIR ÇATIR UÇUYO .. DUYRULUR

Eskişehir'den kalkan Türk Hava Kuvvetleri'ne ait Casa tipi eğitim uçağı Isparta'da düştü.

Arama kurtarma ekipleri olay yerine hareket ederken kazada şehit olabileceği belirtildi.

Isparta'nın Yalvaç ilçesine bağlı Kırkbaş köyü Hodulluca mevkiinde askeri eğitim amacıyla kullanılan bir hava aracının düştüğü ihbarı üzerine bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi.

(Güncellendi) Isparta Valisi Şehmus Günaydın, 3 kişinin şehit olduğunu açıkladı.

Kalkıştan kısa süre sonra radardan kaybolmasıyla bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi. Uçağın enkazına ulaşıldı.

Düşen uçağın CASA tipi CN 235 kargo uçağı olduğu belirtildi.

Isparta'da CASA tipi uçağı düştü

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (39)

Zor... ~ 9 ay önce
Bu insanlar geecekten hak edip alin teri döküp pilot oluyorlar. Bu haberlerle üzülüyoruz. Pilotlarimiza yakisan , cagi takip eden modern ucaklar olsun artik. Pilot yetistirmek cok zor ama kaybetmek cok kolay olmamali. Mekanlari cennet olsun.. Baska birsey diyemiyoruzki. Sözün bittigi yer iste....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
taner ~ 9 ay önce
Bu Isparta hava alanı hıc arastırılmıyormu bu kacıncı ISPARTA ucak kazası burası ALLAH KORUSUN inişler icin cok tehlıkelı bır yer para ıcın Dagı traşladık deyıp gecıştırıyorlar bence ınternasyonal ucuşlara tamamen kapatılmalı .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kevser ~ 9 ay önce
CASA: İngilizcede C, K diye okunur. Yani uçağın adı aslında KASA. S yi Z yapınca gerçekler ortaya çıkmıyor mu? KAZA!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Casa Neden ? ~ 9 ay önce
Bu uçaların en büyük operatörü Türkiye . Üreticisinde bile bu kadar fazla uçak yok . AN178 Spartan KC390 a geçmek lazım artık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
etm06 ~ 9 ay önce
bariz pilotaj hatası..hava kapalı görüş düşük..yine yükseltiye çarpma...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
pako ~ 9 ay önce
eee kardeşim bu uçak hakkındaki şaibeler ayyuka çıktı hakkında kitap bile yazıldı..hadi bunları gözardı ettin bu ispanyol çakması envantere girdi ne TCTO su bitti ne SB si bitti nede modivikasyonu bitti..hadi sizide kandırdılar diyelim :))..eee ugraş ugraş bu ispanyol çakmalarını toparladı garip bakımcılar uçurdun bu seferde elde bu çakmaları uçuracak kalifiye yer destek ve uçucu personelin kalmadı..eee hadi birde her zaman oldugu gibi pilotaj hatalarını ekliyiver sonuç facia... bu milletin verğilerine yazıktır günahtır

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kpt ~ 9 ay önce
Bu pilotlara, teknisyenlere ve uçakların her birine ihtiyacımız var. Hatta, uçuştan alınan klasik F4E, F5 gibi uçaklara da ihtiyacımız olacak gibi görünüyor. Türk milletinin başı sağ olsun; şehitlerimize rahmet, geride kalanlara onların şefaatine ihtiyaç duymayacakları onurlu, gururlu, umutlu bir yaşam ve sabırlar diliyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
g ~ 9 ay önce
kahraman sehitlerin mekanlari cennet olsun insallah. amin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Başımız sağ olsun ~ 9 ay önce
Nedir bu haberler Allah hayırlısını versin. Şehitlerimize baş sağlığı diliyorum. Ailelerine sabırlar dilerim. Mekanları cennet olsun. 2018 yılı bizlere başka üzüntü, acı yaşatmasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bi-BİLEN ~ 9 ay önce
Sivil Havacılıktaki , Tüm ASKER pilotların Derhal HAVA KUV. Dönüşü Sağlanmalıdır . En İvedi Yeni Bi Kanun-Hükmünde Kararname İle Derhal.. Özellikle "Başım Ağrıyo, Gözüm Kararıyo Diyip,Kanunların Boşluğundan İstifade Edip Malulen Emekliye Ayrılmış Şahıslara DÖNÜŞ İÇİN ÖNCELİK VERİLMELİDİR!!! Havu Kuv. Ve Ülkenin Bekası İçin Bu Şartdır.. Hava Kuv.den Ayrılmak İçin TÜRLÜ-TÜRLÜ Mazeret Üretmiş Olanlar , Şimdilerde Sivil Hav. Da ÇATIR ÇATIR UÇUYO .. DUYRULUR

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Rakun ~ 9 ay önce
Hava Kuvvetlerinden alnımın akıyla istifa ederek ayrıldım ve çıkmasını çok istediğin khk tarzında bir khk ile zorunlu olarak Hava Kuvvetlerine geri döndüm, ben buyum. Senin bu yazdığının yaşanan bu kahredici kazayla ne ilgisi var arkadaşım? Peki sen kimsin?
Aynen ~ 9 ay önce
Katılıyorum ordudan uçuşa elverişli değildir diye ayrılan ve sivilde uçan nekadar asker pilot varsa göreve hemen dönmeli bu en azından vicdani sorumluluktur bu sorumluluğu gösteremenyenler şayet mecburu hizmetleri tamamlamamış ise dönmeye mecbur edilmeli.
Hmmm ~ 9 ay önce
Ne gerek var halk özel harekat (höh) zaten butun ucuslarda var. Sokakta da tugrali dobloyla dolasiyolar. Bence gerek yok.
Bi bilmeyene ~ 9 ay önce
Ne alakasi var bu konuyla simdi...ucak düsmüs, cigerimiz yaniyor..sen ne yaziyorsun...!!!sen ve senin gibilerle ayni atmosferde solumaktan bile nefret ettim...yaziklar olsun sanaaa...adam bu durumda bile menfaat pesinde
Bi-Bilene ~ 9 ay önce
Sayın Bi-Binen??? Sen ve senin gibiler yüzünden buralardayız. Acı bir olay ve yaptığın yoruma bak. Örümcek Beyinli Asker düşmanlarından bıktık artık... Ne hale getirdiniz memleketi... Kahraman kardeşlerimiz...Mekanınız cennet olsun. Allah sizden razı olsun. Sizler sayesinde bazılarımız sıcak koltuklarından bu yorumları yapabiliyor...
Tsk ~ 9 ay önce
Sivil pilotlara daha dogrusu kendini pilot sanan arkadaslara kapilarini onumuzdeki yil aciyor.su cok konusan arkadaslari cigliye egitime bekliyoruz.lutfen gelin
sergio ~ 9 ay önce
sivil havacılık sağlık yönergesi ile hv.k.k.’lığı sağlık yönergesi farklıdır sevgili insan evladı, F-16 uçuramayan 320 de uçuramaz diye bir kural yok, sağlığın neye elverişli ise onunla uçarsın. Arada kaynayıp kendini bilerek attıranlar var mıdır? Evet vardır, bu da kendilerinin ayıbıdır, sağlam delilin ve yüreğin varsa savcılıklar herkese açık, git ver bir dilekçe gereğini yapsınlar, son 10 yıldır cadı avına çıkmayanı dövdüler hala da dövüyorlar zaten, işlem yaparlar yani meraklanma, cesur ol buralardan atıp tutmak adamlık değil, insanlık da değil.
Kaza.. ~ 9 ay önce
Kaza ile senin anlattigin masalin ne alakasi var...
Bi bilen hicbirsey bilmeyen ~ 9 ay önce
Bi bilen bildiklerini kendine sakla. Madem bu kadar cok bilensin klavye basini birakta Cigliye gelde senden birseyler ögrenelim.. Hv Kuv. Sana acil ihtiyaci var... ucusta bir görelim nasil birseysin....

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000