17 Eylül 2018, Pazartesi 16:39:45

"Hangi sıfatla VIP yolcu muamelesi gördü?"

İYİ Parti Erzurum Milletvekili Naci Cinisli, Atatürk Havalimanı VIP Salonu'nda yaşandığını iddia ettiği bir olayı sosyal medya üzerinden gündeme taşıdı. Cinisli, Ebru Gündeş ve kızının VIP muamelesi gördüğünü söyledi.
  • Bizzat şu sıfat ile; Reza ZARRAB made in Turkish Rıza SARRAF go to imam hatip school in the DOLAR ver di ALTIN sıfatı olduğundan, buda onun Turkish Karısı olduğundan dır HERHALDE :)))
  • Ya arkadaş kurallar ı koyanlar biz insanlarız bu kurallara uyulacak diye birşey yokki kim isterse yapabiliyorsa hop geçer kardeşim kimbilir bilinmeyen neler vardır kimler kimler nerelerden geçiyorlardır yemişim
  • nazikce suyunu! cikarmisiz diyeyim.Aslolan halk iken ona vekalet eden biri VIP OLAMAZ. VIP statusu ancak ve ancak Cumhurbaskani, Bakanlar kurulu uyeleri ve genelkurmay baskani ve kendi devletlerini temsil etmek uzere gorusmeler icin gelen yabanci devlet gorevlilerine verilmeli o da ancak gorevli olduklari zaman. ozel seyahatlerinde yani yaninda ailesi kedisi kopegi var iken seyahat eden biri VIP olamaz olmamali.Bizde Maasallah mustesari avukati korumasi ailesi akrabalari kedisi kopegi artisti topcusu popcusu herkes VIP
  • Sen Allahın bir lütfusun sayın milletvekili.. Gözünden kaçmayan bu olay ülkemizi daha ileriye taşıyacak.. Helal..
  • Yav bana na
  • Sen piyasada yokken o sahnelerin tozunu atıyordu soralım 70 milyona erzurum iyi parti milletvekilini mi çok tanıyan var ebru gündeşimi cevabı millet versin yeter artık bu milletvekillerinin ukalalığı sen gelip geçicisin bugün var yarın yoksun o halka malolmuş bi sanatçı senin saltanatın ikinci bi seçime kadar otur oturduğun yerde efendi
  • Ne kadar aptalca bir muhalefet. Şimdi de şarkıcılarla mı kavga edeceğiz? Hangi sıfatla dediğiniz şarkıcı 20 yıl önce de milyonlar tarafından biliniyordu şu anda da, bu eleştiriyi yapan mv şu an bile doğru dürüst bilinmiyor 5 yİl sonra hepten unutulacak. Haber olduğu konuya bak yazık be güya milleti temsil ediyor olmayan tahtın kavasına girmiş utanmaz.
  • Simdi bu Erzurum milletvekilinin kayınvalidesi ile kayınvalidesinin gün Arkadasi Erzurum’dan uçağa binerken vipten geçmeyecek mi? Benim damadım millet vekili diyerek havasını atmayacak mi? Türkiye’nin her istasyonunda recal listesinde bulunmayan binlerce yolcu vip kullanmakta en azından Ebru Gündesi tanıyan milyonlar var ya hiç tanınmadık kaymakamın halaları? Onlar nasıl vip kullanıyor.... ülkede artık vip salonlarının bir anlamı kalmadı cip salonlarından farkı yok...
  • Nerde len o her yorumun altına km maaşları 2987 olsun diyen herif:) Eminim şöyle derdi. Km maaşları düşürülsün ebru günden vip de lahmacun pideleri daha çok gömsün:)))
  • GUYA MİLLEİTN VEKİLİSİN ULAN ĞAYTO SEN VATANDASIN VEKİLİYSEN BİR VATANDASIN VIP KULLNMASSIMI SENI CILDIRTTI DINGO

İYİ Parti Erzurum Milletvekili Naci Cinisli, Atatürk Havalimanı VIP Salonu'nda yaşandığını iddia ettiği bir olayı sosyal medya üzerinden gündeme taşıdı. Cinisli, Ebru Gündeş ve kızının VIP muamelesi gördüğünü söyledi.

İYİ Parti Erzurum Milletvekili Naci Cinisli sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşımda bulundu. Cinisli, İstanbul Atatürk Havalimanı'na gelen Ebru Gündeş ve kızının yalnızca özel prosedürlere tabi olanların girebildiği VIP salondan TK 003 New York uçağına geçtiğini ifade etti.

Görevlilere Gündeş'in hangi vasıfla VIP salonu kullandığını sorduğunu belirten Cinisli, "Özel emirle işlem yapıldı" şeklinde cevap aldığını söyledi. 

 

"Hangi sıfatla VIP yolcu muamelesi gördü?"

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (60)

SIFAT ~ 24 gün önce
Bizzat şu sıfat ile; Reza ZARRAB made in Turkish Rıza SARRAF go to imam hatip school in the DOLAR ver di ALTIN sıfatı olduğundan, buda onun Turkish Karısı olduğundan dır HERHALDE :)))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cano ~ 28 gün önce
Ya arkadaş kurallar ı koyanlar biz insanlarız bu kurallara uyulacak diye birşey yokki kim isterse yapabiliyorsa hop geçer kardeşim kimbilir bilinmeyen neler vardır kimler kimler nerelerden geçiyorlardır yemişim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
VIP kavrami nin ~ 29 gün önce
nazikce suyunu! cikarmisiz diyeyim.Aslolan halk iken ona vekalet eden biri VIP OLAMAZ. VIP statusu ancak ve ancak Cumhurbaskani, Bakanlar kurulu uyeleri ve genelkurmay baskani ve kendi devletlerini temsil etmek uzere gorusmeler icin gelen yabanci devlet gorevlilerine verilmeli o da ancak gorevli olduklari zaman. ozel seyahatlerinde yani yaninda ailesi kedisi kopegi var iken seyahat eden biri VIP olamaz olmamali.Bizde Maasallah mustesari avukati korumasi ailesi akrabalari kedisi kopegi artisti topcusu popcusu herkes VIP

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ali ~ 29 gün önce
Sen Allahın bir lütfusun sayın milletvekili.. Gözünden kaçmayan bu olay ülkemizi daha ileriye taşıyacak.. Helal..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Wow ~ 30 gün önce
Yav bana na

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Efekan ~ 30 gün önce
Sen piyasada yokken o sahnelerin tozunu atıyordu soralım 70 milyona erzurum iyi parti milletvekilini mi çok tanıyan var ebru gündeşimi cevabı millet versin yeter artık bu milletvekillerinin ukalalığı sen gelip geçicisin bugün var yarın yoksun o halka malolmuş bi sanatçı senin saltanatın ikinci bi seçime kadar otur oturduğun yerde efendi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Soru ~ 30 gün önce
ebru gundesin neresi kalite neresi halka mal olmus ? anlatırsan sevinirim birader. senin yorumu okuyanda bu organizmayi. Sezen aksu Candan ercetin Neşet Ertaş falan zannedicek.
efkan ~ 30 gün önce
bu ülke senin gibilerle dolu, sonuçmu ??? sonuç ortada
khan ~ 30 gün önce
Ne kadar aptalca bir muhalefet. Şimdi de şarkıcılarla mı kavga edeceğiz? Hangi sıfatla dediğiniz şarkıcı 20 yıl önce de milyonlar tarafından biliniyordu şu anda da, bu eleştiriyi yapan mv şu an bile doğru dürüst bilinmiyor 5 yİl sonra hepten unutulacak. Haber olduğu konuya bak yazık be güya milleti temsil ediyor olmayan tahtın kavasına girmiş utanmaz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Beyin bedava yine ~ 30 gün önce
Adamın kastı o karının vip ten geçmesi değil nerelerle bağlantılı olduğu o özel emrinnn ta nerden geldiği o özel emri verenin arkasında kim olduğu ülkenin başına o özel Emirlerle ne çoraplar örüldüğü, örümcek kafalı zihniyet vip detayına takılmış, oksijene yazııklkkk ya
Dispec ~ 30 gün önce
Siz konsepti yanlış anlamışsınız.Kadın devlet sanatçısı değil milyonların tanıması vip kullanması demek değildir . Kadının eşi tr yi sattığı için amerikada serbest bırakıldı kaldıki kadının oturduğu ev istanbulun en pahalı evi karapara ile edinilmiş bir servet ! Hepsi senin benim cebimden cıkan suan bir kaç adım değil yüzlerce adım geride olmamıza sebep kişiler . Hala neyin kafasındasın ? Banane tüm ülkenin tanıdğı kadından ama vip ten geçemez geçmemeli
Vip mai mai mai ~ 30 gün önce
Simdi bu Erzurum milletvekilinin kayınvalidesi ile kayınvalidesinin gün Arkadasi Erzurum’dan uçağa binerken vipten geçmeyecek mi? Benim damadım millet vekili diyerek havasını atmayacak mi? Türkiye’nin her istasyonunda recal listesinde bulunmayan binlerce yolcu vip kullanmakta en azından Ebru Gündesi tanıyan milyonlar var ya hiç tanınmadık kaymakamın halaları? Onlar nasıl vip kullanıyor.... ülkede artık vip salonlarının bir anlamı kalmadı cip salonlarından farkı yok...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Erk ~ 30 gün önce
Agzına saglık harikasın;)
Taha ~ 30 gün önce
20 sene önceki milletvekili torunu ve arkadaşları vipden geciyo ebrumu gecemiycek.
Hani nerde ~ 1 ay önce
Nerde len o her yorumun altına km maaşları 2987 olsun diyen herif:) Eminim şöyle derdi. Km maaşları düşürülsün ebru günden vip de lahmacun pideleri daha çok gömsün:)))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Palyaço ~ 30 gün önce
Km maaşlarına takan amcayı arıyoruz:)
MİLLETİN VEKLİ ~ 1 ay önce
GUYA MİLLEİTN VEKİLİSİN ULAN ĞAYTO SEN VATANDASIN VEKİLİYSEN BİR VATANDASIN VIP KULLNMASSIMI SENI CILDIRTTI DINGO

Yanıtla