26 Eylül 2015, Cumartesi 14:30:52

Faruk Çelik'in uçağı acil iniş yaptı

İçinde Çalışma ve Sosyal Güvenlik eski Bakanı Faruk Çelik' in de bulunduğu uçak teknik arıza nedeniyle kalkıştan bir süre sonra Esenboğa havalimanına geri döndü.
  • Bozkurt, Asıl meselede bu ya.Biz Müslümanız hani.Peki Müslümanlıkta israf yoktur.Eee noldu. İşinize gelince hemen papaya yapışıveriyorsunuz.Oraya tarifeli sefer var onla uçamak yerine özel uçakla gitmek neyin Türkçesi.Ama zengin ülkeyiz ya...
  • Arkadaslar Papa'nin kendi ucagi var. Neden bizim gibi Turk ve Musluman bir ulkenin eski bakani ve halihazirda milletvekili adayinin ozel ucagi olamasin? Keske dunya TuRk olsayDi.
  • Bu adamın bindigi uçağın bozulmaması kadar doğal bi durum yok..
  • Editör lazım bu siteye, internet gazeteciliği bu kadar, kopyala yapıştır, ne imla var, ne düzgün ifade kullanımı, ne araştırma var, ne de konu bilgisi.

Ankara Esenboğa Havalimanı’ndan Şanlıurfa’ya gitmek üzere havalanan ve içinde Çalışma ve Sosyal Güvenlik eski Bakanı ve AK Parti Şanlıurfa milletvekili adayı Faruk Çelik’in de bulunduğu THY uçağı, teknik bir arıza nedeniyle geri döndü.

Şanlıurfa’ya gitmek için 08.15’te havalanan THY uçağı, iniş takımlarında meydana gelen arıza nedeniyle 15 dakika sonra Ankara’ya geri döndü. Yolcular tahliye edilerek arızanın giderilmesi için çalışma başlatıldı. Arızanın giderilmesi 2 saati geçince uçak seferi iptal edildi. Bunun üzerine Ak Parti Şanlıurfa milletvekili adayı Faruk Çelik ve diğer yolcular, başka bir uçakla Şanlıurfa’ya gitti. (Hürriyet)

Faruk Çelik'in uçağı acil iniş yaptı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (20)

Havacı ~ 1 yıl önce
Bozkurt, Asıl meselede bu ya.Biz Müslümanız hani.Peki Müslümanlıkta israf yoktur.Eee noldu. İşinize gelince hemen papaya yapışıveriyorsunuz.Oraya tarifeli sefer var onla uçamak yerine özel uçakla gitmek neyin Türkçesi.Ama zengin ülkeyiz ya...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bozkurt ~ 1 yıl önce
Para varsa harciycan
Bozkurt ~ 1 yıl önce
Arkadaslar Papa'nin kendi ucagi var. Neden bizim gibi Turk ve Musluman bir ulkenin eski bakani ve halihazirda milletvekili adayinin ozel ucagi olamasin? Keske dunya TuRk olsayDi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Reis ~ 1 yıl önce
Reis haklısın, neden olmasın. Heryer yol, tren yolu, demir çelik plastik, kendi tüfegimizi yaptık, tank, bak araba yapıyoruz, uçak yapıyoruz. Boşa akan nehirimiz yok hep baraj, yüksek binalar, her marka alışveriş şeyleri var,. 1923 de x iken şimdi 2x olduk.
akıl tutulması ~ 1 yıl önce
Şaka mısınız siz yahu, açlıktan nefesiniz kokar, sefil gibi yaşarsınız bir de sizi sömürenlerin daha zengin olmalarını lüks içinde yaşamalarını savunuyorsunuz. Olmasın tabii özel uçağı hiç birinin, havayolu ile ekonomi uçsunlar ve görevlerini layıkıyla yapsınlar. Yapamayanlar da defolsun gitsin.
Bozkurt ~ 1 yıl önce
akli tutulan arkadas, kafami bozma seni bir daha ucaga bindirmem
iPhone Uygulaması ~ 1 yıl önce
Bu adamın bindigi uçağın bozulmaması kadar doğal bi durum yok..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
düzetlme ~ 1 yıl önce
bozulması yani
Dandik basın ~ 1 yıl önce
Editör lazım bu siteye, internet gazeteciliği bu kadar, kopyala yapıştır, ne imla var, ne düzgün ifade kullanımı, ne araştırma var, ne de konu bilgisi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000