19 Kasım 2017, Pazar 15:18:49

Erdoğan'dan havalimanı müjdesi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rize'den helikopter ile gediği Bayburt'ta, 6'ncı İl Kongresi'ne katılmadan önce Bayburt Spor Salonunun dışında kendisini bekleyen vatandaşlara hitaben konuşma yaptı. Erdoğan, havalimanı için müjdeli haberi verdi.
  • Havalimanı yapacağım diye söz vereceğine bir paket makarna dağıtsana
  • 3 km yol, yanına bir bina. Alsana havaalanı
  • İşşiz güçsüz insanların maaşını eksik alan havacılık çalışanlarının daha saymaya üşendiğim bi dünya sorunumuz şimdi bitti.
  • En buyuk mujde euro4.60 isterimmujdemi
  • Sizden olan Ulu ulemire itaat edin.
  • Otobüs terminali gibi havalimanı kuruyoruz. Hayırlısı :)
  • baybırt nufusu 90bin:) sadece havalimanı yetmez uzay üssü de kurulmalı!
  • Türkiye batıyor biz hala oy peşindeyiz.
  • Begenmeyen yurusun. Masallah dunyanin en buyuk havalimani trde hih. Frankfurt heathrow schiphol fln tarihe kalcak
  • Boş işler. Şuralara dökecek parayı ver bir üniversiteye en azından bi araştırma yapsınlar bi yerlere harcasınlar daha faydalı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rize'den helikopter ile gediği Bayburt'ta, 6'ncı İl Kongresi'ne katılmadan önce Bayburt Spor Salonunun dışında kendisini bekleyen vatandaşlara hitaben konuşma yaptı.

Bayburt'ta il kongresi toplantısı öncesinde dışarıdaki vatandaşlara seslenen Cumhurbaşkanı Erdoğan, şunları söyledi:

"Buradan müjdeyi veriyorum. 2020'ye kadar Gümüşhane ve Bayburt'a hizmet verecek olan havalimanımızı bitireceğiz. Havalimanı inşallah uzun yolları kısa edecek. Gümüşhane ve Bayburt'a kapalı spor salonlarının da talimatını verdim. Bu salonlarımız da 3 bin ila 4 bin kişiyi rahatlıkla alabilecek salonlarımız olacak. İçeride kongreyi hızlandıralım çünkü bugüne 2 ilimizin kongresini planladık. Bayburt'tan Gümüşhane'ye geçip, il kongresini de yapacağız.

Bayburt işini iyi biliyor. Siyasette Bayburt, referandumda da Cumhurbaşkanlığında da bir numara. Bayburt bizi sevdi, biz de Bayburt'u sevdik. İnşallah 2019'da da Bayburt bu kararlılığını yine gösterecek ben buna inanıyorum. Kapı kapı dolaşmaya var mıyız? Hiçbir yeri boş bırakmayacağız değil mi? Allah sizlerden razı olsun."

Erdoğan'dan havalimanı müjdesi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (40)

Makarna ~ 10 ay önce
Havalimanı yapacağım diye söz vereceğine bir paket makarna dağıtsana

Yanıtla

Kalan karakter 1000
aynen ~ 10 ay önce
haklısın makarna daha önemli 1 pakette kömür verirse süperr
Pehh ~ 10 ay önce
3 km yol, yanına bir bina. Alsana havaalanı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Padişahım çok yaşa ~ 10 ay önce
İşşiz güçsüz insanların maaşını eksik alan havacılık çalışanlarının daha saymaya üşendiğim bi dünya sorunumuz şimdi bitti.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Amlastik ~ 10 ay önce
En buyuk mujde euro4.60 isterimmujdemi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
USD/EURO ~ 10 ay önce
Euro 4.62, USD 3.92 ve sterlin 5.19! borsa 2.2% aşağıda
Lider basireti ~ 10 ay önce
Reis kaç ay önce rabia dedi ya daha neyi kurcalıyorsun
bu ne ~ 10 ay önce
basbakan afedersin osuruk atsa ve ayni zamanda bomba patlatsa ondan bulursunuz. ne kadar cok kin ve nefrtet yavar
bu ne ~ 10 ay önce
Taraftarın eğitim ve kültür seviyesi belli. Daha Türkçe yazamıyor ama hala reisi savunuyor. Dolar kaç TL, Euro kaç TL senin heberin var mı ? Ülke dibe vurdu sen hala neler yazmaya çalışıyorsun. Üstelik Türkçe de yok. Memleket suriye falan mı ?
bu ne ~ 10 ay önce
'heberin' hic duymadik. suriyeli, senin turkcen cok iyi ya sumuklu sanki erdogan lirayi dibe vurdu. herseyi ona sucu atmaktan vaz gecin ve kendine bak comar
Reisim benim ~ 10 ay önce
Sizden olan Ulu ulemire itaat edin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Muhiddin ~ 10 ay önce
Otobüs terminali gibi havalimanı kuruyoruz. Hayırlısı :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
baybırt ~ 10 ay önce
baybırt nufusu 90bin:) sadece havalimanı yetmez uzay üssü de kurulmalı!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Batış ~ 10 ay önce
Türkiye batıyor biz hala oy peşindeyiz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Olsun.. ~ 10 ay önce
Olsun Yol var, köprü var, Saray var.. Ekonomi batmış , önemsiz.. Rıza mız var,.. Yani ..
Thy ~ 10 ay önce
Begenmeyen yurusun. Masallah dunyanin en buyuk havalimani trde hih. Frankfurt heathrow schiphol fln tarihe kalcak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
FRA ~ 10 ay önce
FRA airport baybırt açılınca kapanacak zaten:)
Thy ~ 10 ay önce
Kapansin. Ist uygun cunku avrupa ve ortadogun arasinda kaliyo. Rakiplere buyuk zarar vercek. Bak gor
Thy ~ 10 ay önce
Dislike edenler havalimana adiminizi atmayin vatan hainler
Thy ye ~ 10 ay önce
Pirinç'e yaranacağım diye ne yazacagını bilmeyince böyle saçma bir yorum oluyor !! Koş Sevim, Apron'da Sırbistandan gelen Böyükbaş kesiyorlar!! Götüüüüür
Thy ~ 10 ay önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
Thy ~ 10 ay önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
Thy ~ 10 ay önce
Dunyanin en buyuk havalimani yalan mi? Degil!! Host ve nash
WeW ~ 10 ay önce
Boş işler. Şuralara dökecek parayı ver bir üniversiteye en azından bi araştırma yapsınlar bi yerlere harcasınlar daha faydalı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yaw ~ 10 ay önce
Siz ne bos adamlarsiniz? Bosluktan muhalefet yapilirsa ortaya boyle yorumlar cikar.

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000