23 Ağustos 2017, Çarşamba 11:06:03

Efsane pilot sonsuzluğa uğurlandı

Türk Hava Kurumu Türk Kuşu Paraşüt Okulu eski müdürü öğretmen pilot Ali Tuna Atıcı dün hayatını kaybetmişti. Atıcı bugün düzenlenen törenle sonsuzluğa uğurlandı.
  • Bana yaptigini mezar tasina yazacam sen hic kisura bakma gul
  • Sizinde isini gormuski husnu thkparasut yakismadi arkadaslar ne oldunuz simdi hic
  • Bu sonsuzluğa uğurlama terimi nerden çıktı, bir de bazen kullanılan daha da kötüsü ışıklar içinde uyusun var. Allah rahmet eyledin bir kez de işe yarasın.
  • Tuna hocaya Allah rahmet eylesin, ama kurumdan ne zaman ayrılmıştı, neden ayrılmıştı, vefat ettiğinde kurum personelimi idi ve daha önemlisi , kurum bu kadar değer veriyorsa Tuna hocaya genel başkan nerede idi, VS VS
  • Hic uzulmedim bu ogretmen bozuntusu b en i magdur edip kendi adamini kayirmisto mekani ugursuzlar olsun
  • Efsaneler 1920lerde kaldı şuan olsa olsa duayen! Yakıştırması olur pilotlar ve havacılar için... haberciliği güzel yapın lütfen.
  • En iyi pilot en cok yasayan pilottur, zaten iyi oldugu icin onca yil hayatta kalmistir, bu yuzden de efsane olmasi sasirtici degil...
  • İNSAN MÜSVEDDESİ YA BİR SUS YA ALLAH AŞKINA BİR SUS DA ADAM SANSINLAR...
  • Havacılıktan anlamayan, her gelen yönetimin yalakası, terzi thk genel başkan yardımcısı ne kadar yakın tanıyorsa rahmetliyi konuşma yapmış. Reklam yapma thk albay artıklarına degil eski personeline sahip çık.
  • yaa benim merak ettiğim bu havacılık camiasında acaba efsane olmayan bir pilot var mı?bu yakıştırmalar sadece bizim ülkeye mahsus herhalde? adam önündeki cihazı kullanmaktan aciz rahmetli oluyor atılan başlık efsane pilot(sözüm rahmetli için değil onu tenzih ediyorum)

Türk Hava Kurumu Türkkuşu Paraşüt Okulu eski müdürü Öğretmen Pilot Ali Tuna Atıcı’yı yıllarca görev yaptığı Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı’nda yapılan bir törenle sonsuzluğa uğurlandı. Törende, sevenleri, yakınları ve çalışma arkadaşları hazır bulundu.

“Ülkemize Binlerce Paraşütçü Yetiştirdi”

THK Genel Başkan Yardımcısı ve Eskişehir Şube Başkanı Nevzat Yalçın, yaptığı konuşmada Tuna Atıcı’nın Atatürk’ün “İstikbal Göklerdedir” özdeyişini kendisine şiar edindiğini söyledi. Yalçın, "1960 yılında paraşüt eğitimine başladı. 1966 yılında paraşüt öğretmeni oldu. Mesleğine çok büyük bir aşkla bağlıydı. Ülkemize binlerce paraşütçü yetiştirdi. 1971-1989 yılları arasında paraşüt okulu müdürü ve pilot olarak kurumumuzda görev yaptı. Görev yaptığı süre içinde ulusal ve uluslararası alanda birçok kez Ülkemizi milli takımda temsil etti. Uzun yıllar paraşüt milli takım antrenörlüğü yaptı. 1989-1992 yılları arasında İnönü Havacılık Eğitim Merkezi Müdürlüğü ve Türkkuşu Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde bulundu. 1992 yılında kurumuzdan emekli oldu. Türk Hava Kurumu camiasına, ailesine, sevenlerine ve tüm dostlarına baş sağlığı diliyoruz. Ruhu şad olsun” diye konutu.

73 yaşında hayatını kaybeden Efsane Pilot Tuna Atıcı, uzun süredir kanser tedavisi görmekteydi.





Efsane pilot sonsuzluğa uğurlandı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (24)

selcuk ~ 1 yıl önce
Bana yaptigini mezar tasina yazacam sen hic kisura bakma gul

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ayrica ~ 1 yıl önce
Sizinde isini gormuski husnu thkparasut yakismadi arkadaslar ne oldunuz simdi hic

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Basliga bak ... ~ 1 yıl önce
Bu sonsuzluğa uğurlama terimi nerden çıktı, bir de bazen kullanılan daha da kötüsü ışıklar içinde uyusun var. Allah rahmet eyledin bir kez de işe yarasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Boşver ~ 1 yıl önce
Tuna hocaya Allah rahmet eylesin, ama kurumdan ne zaman ayrılmıştı, neden ayrılmıştı, vefat ettiğinde kurum personelimi idi ve daha önemlisi , kurum bu kadar değer veriyorsa Tuna hocaya genel başkan nerede idi, VS VS

Yanıtla

Kalan karakter 1000
rahmetli ~ 1 yıl önce
Hic uzulmedim bu ogretmen bozuntusu b en i magdur edip kendi adamini kayirmisto mekani ugursuzlar olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yakismadi.. ~ 1 yıl önce
Kendisinin vefati ile sizin sevginizden!haberi olmamiştir..Ancak vefat edenin yakinlari ve sevenlerini uzmeye hakkiniz yok.Dinimizde de kulturumuzde de ölůnünun arkasindan iyi konuşmak gerekir ya da susmak... Not:tenhada kabadayilik yerine cenaze namazina katilip hoca 3kere soruyor...o zaman hakkimi helal etmiyorum deme cesaretini gosterseydiniz. .
Hüsnü ~ 1 yıl önce
Ölenin arkasından konuşulmaz insan bozuntusu.Demekki hoca senin ne mal olduğunu anlamış.
thkparaşüt ~ 1 yıl önce
tuna beyi daha ortaokulda tanıdım ve onun ellerinde büyüdüm desem doğrudur.kendisi hiçbir zaman adam kayırmaz ,başarılı olanları desteklerdi.senin gibi terbiyesizleri önceden görmüş ki seni desteklememiş.
bilen ~ 1 yıl önce
Kizlarin pesinden kosan kendisiydi bu vesiley le bize olan oldu bizde gidip ingilterede devam ettik kotu olsaydik devam edemezdik oda varliginda yapmasaydi
ayrica ~ 1 yıl önce
Sizleri de kayirmis olacak ki nu kadar konusma luksune sahipsiniz ne oldunuz peki hic
Efsanaler eskide kaldı ~ 1 yıl önce
Efsaneler 1920lerde kaldı şuan olsa olsa duayen! Yakıştırması olur pilotlar ve havacılar için... haberciliği güzel yapın lütfen.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kartal ~ 1 yıl önce
En iyi pilot en cok yasayan pilottur, zaten iyi oldugu icin onca yil hayatta kalmistir, bu yuzden de efsane olmasi sasirtici degil...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
YUHHH ~ 1 yıl önce
İNSAN MÜSVEDDESİ YA BİR SUS YA ALLAH AŞKINA BİR SUS DA ADAM SANSINLAR...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Esk. Şube Başkanı ~ 1 yıl önce
Havacılıktan anlamayan, her gelen yönetimin yalakası, terzi thk genel başkan yardımcısı ne kadar yakın tanıyorsa rahmetliyi konuşma yapmış. Reklam yapma thk albay artıklarına degil eski personeline sahip çık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ykp ~ 1 yıl önce
yaa benim merak ettiğim bu havacılık camiasında acaba efsane olmayan bir pilot var mı?bu yakıştırmalar sadece bizim ülkeye mahsus herhalde? adam önündeki cihazı kullanmaktan aciz rahmetli oluyor atılan başlık efsane pilot(sözüm rahmetli için değil onu tenzih ediyorum)

Yanıtla