19 Mart 2016, Cumartesi 11:55:05

Düşen uçağın ses kaydı ortaya çıktı

Bu sabaha karşı Rusya'nın Rostov kentinde düşen Flydubai uçağının kokpit ekibi ile havalimanı kulesinin ses kaydı ortaya çıktı.
  • SIZE DERS OLSUN. PEGASUS KALKIYODA THY NIYE KAKMIYOOO... ORDA ARKADASLARIM MANGAL YAPIYO HAVANIN NERESI KOTUUU... AZCICIK RUZGAR VARMISTA NOOLLLMUSS... PILOTU ARAYIN KONUSCAM BENNN... ALLAH BELANIZI VERSIIINNN... IBRET OLSUN
  • benim anlamadığım tehlikeli hava durumlarında, ki öncesinde uçaklar divert etmişler, kule neden uçağın inişine izin veriyor. bu durumlar pilotun insiyatifine bırakılmadan risk alınılmaması sağlanmalı kule tarafından..yani mecburi divert ettirilmeli uçak
  • hani uçaklar kolay düşmezdi. Hani herşeyin yedeği vardı? Hani pilotlar işine tam hakimdi? Hani ölüm riski kaç milyonda bir di? İşte ordaki insanlar için ölüm riski yüzde yüz aslında. Hepsi yalan aslında değil mi? Neymiş pilot ısrar etmiş inmekte, bu nasıl iştir? pilot manyak hadi kule ne iş yapıyor ? ondan önceki uçaklar inemedi, kuledeki adam deseydi ya burası kapalı en yakın şuraya gidin bu kaadar kolay bir şeyle çözülebilen bir şey nasıl 65 kişinin ölümüne sebep olabiliyor? Biri açıklama yapsın Allah aşkına
  • Ölenlere Allah Rahmet eylesin,havacılıkta herşey olur, önemli olan kök nedenlerin doğru tespit edilip yarınlar için ders alınacak şekilde yayınlanmasıdır,bu konuşmalardan teknik yada insan faktörü çıkarmak güç,ancak teknik rapor belirler ne olduğunu.Fakat bir konu çok net;kanalda ha bire Rusça konuşan bir diğer trafik var ve Belki de kötü hava şartları ile ilgili konuşuyorlar ve hiç birşey anlamıyoruz tıpkı rahmetliler gibi, bir de tüm dünya feet ve hpa kullanırken windshear lamı,kötü hava şartlarıyla mı,buzlanmayla mı uğraşalım senin metrenle,qfe nle mi uğraşalım be güzel kardeşim ne kadar kalın kafalısınız yaa.

Bu sabaha karşı Rusya'nın Rostov kentinde düşen Flydubai uçağının kokpit ekibi ile havalimanı kulesinin ses kaydı ortaya çıktı.

Ucuz maliyetli havayolu şirketi Flydubai'nin Dubai-Rostov seferini yaptığı sırada düşen uçağının kokpit ekibi kule ile görüşmesinde yaklaşmada olduğunu bildirerek rutin görüşmesini gerçekleştiriyor.

Kule ile görüşmesini neticelendiren Flydubai uçağının kokpit ekibi 'bye bye' demesinden saniyeler sonra Rostov Havalimanı'na düştü.

Kazada 61 kişi hayatını kaybederken, kazayla ilgili incelemeler ise devam ediyor

 





Düşen uçağın ses kaydı ortaya çıktı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (41)

EY CAHIL TURK HALKI ~ 9 ay önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
.. ~ 9 ay önce
benim anlamadığım tehlikeli hava durumlarında, ki öncesinde uçaklar divert etmişler, kule neden uçağın inişine izin veriyor. bu durumlar pilotun insiyatifine bırakılmadan risk alınılmaması sağlanmalı kule tarafından..yani mecburi divert ettirilmeli uçak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
mista ~ 9 ay önce
hani uçaklar kolay düşmezdi. Hani herşeyin yedeği vardı? Hani pilotlar işine tam hakimdi? Hani ölüm riski kaç milyonda bir di? İşte ordaki insanlar için ölüm riski yüzde yüz aslında. Hepsi yalan aslında değil mi? Neymiş pilot ısrar etmiş inmekte, bu nasıl iştir? pilot manyak hadi kule ne iş yapıyor ? ondan önceki uçaklar inemedi, kuledeki adam deseydi ya burası kapalı en yakın şuraya gidin bu kaadar kolay bir şeyle çözülebilen bir şey nasıl 65 kişinin ölümüne sebep olabiliyor? Biri açıklama yapsın Allah aşkına

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kaptan ~ 9 ay önce
Ölenlere Allah Rahmet eylesin,havacılıkta herşey olur, önemli olan kök nedenlerin doğru tespit edilip yarınlar için ders alınacak şekilde yayınlanmasıdır,bu konuşmalardan teknik yada insan faktörü çıkarmak güç,ancak teknik rapor belirler ne olduğunu.Fakat bir konu çok net;kanalda ha bire Rusça konuşan bir diğer trafik var ve Belki de kötü hava şartları ile ilgili konuşuyorlar ve hiç birşey anlamıyoruz tıpkı rahmetliler gibi, bir de tüm dünya feet ve hpa kullanırken windshear lamı,kötü hava şartlarıyla mı,buzlanmayla mı uğraşalım senin metrenle,qfe nle mi uğraşalım be güzel kardeşim ne kadar kalın kafalısınız yaa.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000