18 Kasım 2017, Cumartesi 09:20:57

Domuzuyla uçmak isteyince uçaktan indirildi

US Airways'in Connecticut şehrinden yapacağı uçuşa domuzu ile birlikte gelen kadın yolcu uçaktan indirildi.
  • Hangi US airways?
  • Organik gezen domuz.. ne lezzetlidir..
  • Millet delirmis yaw.
  • Amerika kezbani da boyleymis demek ki
  • Domuz yabanci kaynaklarda emotional support pig diye geciyor. Benim bildigim kopegi olur bunun ama domuzu da varmis demek ki...
  • Hangisi daha pis acaba
  • Değişik bir haber türü, tüm dünyada AVIH yanikabinde taşıma yönetmeliğindeki aşağı yukarı aynıdır.. 6 kg geçemez..Asparagas haber..
  • Pis gavur
  • Napsin iste herif bulamamis bagri hayvan alim demis nasil olsa bir birine cok benziyorlar ayy ne romantikler ucaktan el ele iniklerdir
  • Mangalda superrrr

US Airways'in Connecticut şehrinden yapacağı uçuşta yolcular şaşkına döndü.

Kadın yolcu uçağa domuzu ile birlikte bindi. Diğer yolcular ise domuzun kokması ve koridorda yürümesinden rahatsız oldu ve kabin ekibine şikayette bulundu.

Yanında taşıma çantası olan kadın domuzu ile birlikte uçaktan indirildi.

O anlar uçaktaki bir yolcu tarafından böyle görüntülendi;

Domuzuyla uçmak isteyince uçaktan indirildi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (22)

US Airways? ~ 10 ay önce
Hangi US airways?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haklısın ~ 10 ay önce
US Airways American Airlines ile birleştiyse bu hangi havayolu??
KAy ~ 10 ay önce
Organik gezen domuz.. ne lezzetlidir..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fake muslim ~ 10 ay önce
Afiyet olsun patliyana kadar ye.
Gayri Muslim ~ 10 ay önce
Adam belki musluman değil niye tepki gösteriyorsunuz
Aa ~ 10 ay önce
Millet delirmis yaw.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Secil ~ 10 ay önce
Amerika kezbani da boyleymis demek ki

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Emotional support ~ 10 ay önce
Domuz yabanci kaynaklarda emotional support pig diye geciyor. Benim bildigim kopegi olur bunun ama domuzu da varmis demek ki...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Teknisyen ~ 10 ay önce
Hangisi daha pis acaba

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yuh ~ 10 ay önce
Değişik bir haber türü, tüm dünyada AVIH yanikabinde taşıma yönetmeliğindeki aşağı yukarı aynıdır.. 6 kg geçemez..Asparagas haber..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Avıh ci ~ 10 ay önce
8 demek istedin sanırım 6 değildir o :D
harekat ~ 10 ay önce
PETC demek istedin herhalde...8kg demek istedin herhalde.. sen bu yorumu yazmamış ol bence..
Ccm ~ 10 ay önce
Avih kargo bölümünde taşınır kabinde değil. Avihte kilo sınırlaması olmaz senin dediğin kabinde taşınan petc onun kilo sınırı da havayollarının kurallarına göre değişir tk da 55*40*23 kafesiyle birlikte 8 kg. Diğer havayollarında farklı. Biraz araştırıp bu şekilde yorum yapalım lütfen!
Gavur ~ 10 ay önce
Pis gavur

Yanıtla