30 Kasım 2017, Perşembe 10:00:22

Çok sayıda pilot gözaltına alındı!

Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığı'nca FETÖ'nün Hava Kuvvetleri yapılanmasına yönelik yürütülen soruşturma kapsamında 66 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi. Gözaltı kararı verilenler arasında savaş uçağı pilotlarının da olduğu iddia edildi.
  • sivil pilotlar yaşadı yine pilot açığı ve artan maaşlar gelecek yine. peki bu savaş uçaklarını kim uçuracak
  • Zaten kaç pilot var bitmiyor ülke de hayinde bitmiyor hırsızda bitmiyor.
  • Heryer vatan haini kayniyo. Insan kendi vatanina ihanet edermi hic? Yakisiyomu?????? 30 yildir hollandada yasiyorum hic birzaman devleti yaniltmadim ve hic ihanet yapmadim. Her ulkeye viruz gibi yayildiniz. Sizin yuzunuzden dunyaya herkeze ve herseye rezil olduk. Insanlarin agzina sakiz oldunuz. Omurboyu hapise curursunuz. Lanet olsun Seytanlar sizi
  • teröristlerin her türlüsüyle pkk feto pazarlık yapanlar siyasi kazanç için hukuka uymayanlar kimlerse hesabını versin. allah aftesin kandırıldık demekle allah da affetmez kulda affetmez eğer mevcut siyasi iktidar bunlara çanak tutmasa ülkenin her yerine yayılmazlardı şimdide başka tarikatlar partililer kadrolaşıyor yazık bu ülkeye konuşmayada deymez gerçi güzelim tsk 15 senede çok yıprandı en saygın kurumdan en güvenilmez kuruma çok yazık.
  • orduyu bu duruma düşürenlerin Allah belasını versin.
  • Bu aralar hırsız Reza ötüyor, buradaki büyük baş hırsızı ve diğer yandaş hırsızları açıklıyor.. O nedenle benzer hedef saptırma çalışmalarına, haberlerine hazır olun..! Dikkati dağıtma operasyonlarıdır belliki..
  • pilotaja harcadiklari paralari geri alicaksin,kac tane pilot fetocu cikti,bunlara harcanan egitim paralari az buz bi para degil,Mallarina el konulup ne sahiplerse alinmali ellerinden.
  • ne istediler de vermedik. eyy abd sen kimsin.
  • Ulkedeki en butuk Fetocu kim? Herkes bilir sanirim:))
  • Peki tk daki idda edilen en fazla fetö/pyd teröristleri hangi fillodalar?

Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığınca FETÖ'nün Hava Kuvvetleri yapılanmasına yönelik yürütülen soruşturma kapsamında 66 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.

Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığınca Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) Hava Kuvvetleri yapılanmasına yönelik soruşturma kapsamında aralarında muvazzaf asker, sözde mahrem imam ve savaş pilotlarının da bulunduğu 66 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.

İl Cumhuriyet Başsavcılığının, örgütün Hava Kuvvetleri yapılanmasına yönelik soruşturması kapsamında İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ekipleri, 11 ilin yanı sıra kent merkezindeki önceden belirlenen 40'tan fazla adrese eş zamanlı operasyon düzenledi.

Gözaltı kararı verilenler arasında muvazzaf asker, sözde mahrem imam ve savaş pilotlarının da bulunduğu bildirildi. Operasyon başlatan Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin, şüphelileri yakalamaya yönelik çalışmaları devam ediyor.

Çok sayıda pilot gözaltına alındı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (49)

sivil pilotlar ~ 10 ay önce
sivil pilotlar yaşadı yine pilot açığı ve artan maaşlar gelecek yine. peki bu savaş uçaklarını kim uçuracak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kaç pilot var ? ~ 10 ay önce
Zaten kaç pilot var bitmiyor ülke de hayinde bitmiyor hırsızda bitmiyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gr ~ 10 ay önce
Heryer vatan haini kayniyo. Insan kendi vatanina ihanet edermi hic? Yakisiyomu?????? 30 yildir hollandada yasiyorum hic birzaman devleti yaniltmadim ve hic ihanet yapmadim. Her ulkeye viruz gibi yayildiniz. Sizin yuzunuzden dunyaya herkeze ve herseye rezil olduk. Insanlarin agzina sakiz oldunuz. Omurboyu hapise curursunuz. Lanet olsun Seytanlar sizi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ankaralı ~ 10 ay önce
Yurtdışında yaşayan Turkiyeye vergi ödemeyen ekmegini suyunu içmeyen Türklerin ne oy hakkı he Türkiye adına konuşma hakki olmamali.
Oha ~ 10 ay önce
Sadece OHA diyorum.
Gr ~ 10 ay önce
Ilk fetocular konusuyor. Bisuru vergi oduyoruz kdv fln sen ne diyosun.
guguk ~ 10 ay önce
teröristlerin her türlüsüyle pkk feto pazarlık yapanlar siyasi kazanç için hukuka uymayanlar kimlerse hesabını versin. allah aftesin kandırıldık demekle allah da affetmez kulda affetmez eğer mevcut siyasi iktidar bunlara çanak tutmasa ülkenin her yerine yayılmazlardı şimdide başka tarikatlar partililer kadrolaşıyor yazık bu ülkeye konuşmayada deymez gerçi güzelim tsk 15 senede çok yıprandı en saygın kurumdan en güvenilmez kuruma çok yazık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
reza-let ~ 10 ay önce
orduyu bu duruma düşürenlerin Allah belasını versin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
thy ~ 10 ay önce
Bu aralar hırsız Reza ötüyor, buradaki büyük baş hırsızı ve diğer yandaş hırsızları açıklıyor.. O nedenle benzer hedef saptırma çalışmalarına, haberlerine hazır olun..! Dikkati dağıtma operasyonlarıdır belliki..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ayip ~ 10 ay önce
pilotaja harcadiklari paralari geri alicaksin,kac tane pilot fetocu cikti,bunlara harcanan egitim paralari az buz bi para degil,Mallarina el konulup ne sahiplerse alinmali ellerinden.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TC ~ 10 ay önce
Omur boyun, geberene kadar yatarlar insallah.
yürü ~ 10 ay önce
yürü lan asker düşmanı pis sivil çaylak.kim pilot yaptı bunları.
hamdolsun ~ 10 ay önce
ne istediler de vermedik. eyy abd sen kimsin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tanrı ~ 10 ay önce
Tanrımıza hamdolsun demekle de kurtamadınız durumu. Sen askere yemek duası ettirirsen başkası gelir yemekten önce namaza da götürür. Sonra vurursun kafanı taşlara ama nafile. Yok onu bunu soktular, aklın neredeydi? Sen ya üstlerine yalakalık yapıyordun yada köyden gelen fakir kimsesiz garibanları dövüp egonu tatmin ediyordun. Bu günlere tesadüfen gelmedik asker emmi. Hiiç sızlanma. Bunları hepberaber çekeceğiz şimdi.
Hadi len ~ 10 ay önce
TABİİ Kİ DE TANRIMIZA HAMD OLSUN DIYECEZ. NE DIYECEZ BASKA ZORUNAMI GITTI
Afiyet olsun ~ 10 ay önce
Sağol. Bitti. Tanrı ne? Durduk yere işin içine tanrı karıştırırsan böyle alırlar koca orduyu elinden. Zoruma mı gitmiş. Lafa bak. Silahları teslim edip kelepçeyi ben giymedim. Senin arkadaşların giydi. Süzme salaklar sizi. Şimdi başınızı da bağlarlar, namaza da götürürler. Haydiii iştimaaa diye bağıran erler saf saf dizilip namaza durdurulacak yakında. Seyret ozaman tanrıyı. Siz askerlerde 1 gram beyin yok. Kaybettiniz, bittiniz, tükendiniz hala yok içimize şunu bunu soktular diye feryat figan. Mahalle takımı mısın yoksa silahlı kuvvet mi? Nasıl sokuyorlarmış? Madem engel olamadın harakiri yap. Böyle ağlaşarak mı yaşacaksınız hep.
büyük harflerle ~ 10 ay önce
yazma l e n .
Soru ~ 10 ay önce
Ulkedeki en butuk Fetocu kim? Herkes bilir sanirim:))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cevap ~ 10 ay önce
Kenan Evren ve doğmaları
En büyük ~ 10 ay önce
En büyük fetöcüler bas bas bağıranlardır.
sen ~ 10 ay önce
senin gibi belirsizler
Kenan Evren ~ 10 ay önce
Diye his geçirdiğine göre en büyük fetocuyu sen de iyi biliyorsun demek. İçinde tutma biz de biliyoruz ama bizi kandıramadı :))
Surucu ~ 10 ay önce
Torpiller is uretemedikleri icin, is yapacak ve torpilli mudurleri memnun edecek personel aranmaktadir
Filo ~ 10 ay önce
Peki tk daki idda edilen en fazla fetö/pyd teröristleri hangi fillodalar?

Yanıtla