06 Ekim 2017, Cuma 10:14:32

Çelik-İş Havacılık Şubesi'nde delege seçimleri yapıldı

Çelik-İş Havacılık Şubesi delege seçimleri dün gerçekleşti. Yapılan oylamayla 143 üye delegeliğe seçildi.
  • uçak bakımı kaşık çatal üretmez.. uçan hava aracı bakımı yapar. çelik iş yetkisizdir. Hava iş yetkilidir ey yargı bagımsız ol bagımsız...
  • Nasıl bir sendika ki Teknik de hala taşeron a göz yumuyor
  • Esenboğa'da neden sandık kurulmadı ? Sürekli olarak 12 vip uçak VIP hangarında ve 3 uçak base hangarda bakım yapılırken ESB'de nasıl olurda sandık kurulmaz ?
  • Bir cacık olmaz. Talta başkanlığı, motor atölyesi , HATA teknisyenleri... 0'ingilizceyle paragraf paragraf makalaleler yazdınız. Adamı suçluyorsunuzz
  • seçimlerin şirketimize hayırlı olmasını ve Yavuz başkanımızı tebrik ederim.
  • Yavuz kardeşimi tebrik ediyorum.Tek liste ile girilen seçimdeki başarısının devamını diliyorum.Oy kullanmıyan üyelerin olduğu bu şirkette büyük başarı elde edilmiştir.
  • Birde konuşmayı bilse çok iş yapacaksa :)) konusanadan bu kadar kişiyi evirip çeviriyor sa gerisini siz duşunun :)
  • Yüzde 25 in off olduğu bir günde okadar 800 üyeli utedin bildirisi tepkisi ve hiçbir zaman yerinden kalkmayı bilmeyen memur tayfasının olduğu bir şirkette bu rakam bir başarıdır. Ve başlangıçtır.
  • Başkan bırak bu işleri de; Easa lisansı verceğim deyip kandırdığın teknisyenlerin paralarını Yunanlı ortaklarınla nasıl yediğini anlat önce!.
  • 5000 calisanli sirkette 2000 kisi az.yani olsaniz ne olmasaniz ne.

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. çalışanlarının bağlı olduğu Çelik-İş Sendikası Havacılık Şube'de delege seçimleri dün gerçekleştirildi.

AirportHaber'e delege seçimleri hakkında bilgi veren Çelik-İş Havacılık Şube Başkanı Yavuz Güver, "Coşkulu bir katılım olması bizi mutlu etti. 5 farklı noktada sandık kurduk ve 2120 civarında katılım sağlandı. Toplamda 143 delegemizi bu seçimle belirlemiş olduk. Sendikamıza ve üyelerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum" dedi.

Güver, en kısa sürede seçilen 143 delege hakkında üyelere bilgilendirme yapılacağını da sözlerine ekledi.

Çelik-İş Havacılık Şubesi'ne bağlı 6 bin 400 civarında üye bulunuyor.

©AirportHaber.com

 

Çelik-İş Havacılık Şubesi'nde delege seçimleri yapıldı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (17)

havacı ~ 12 ay önce
uçak bakımı kaşık çatal üretmez.. uçan hava aracı bakımı yapar. çelik iş yetkisizdir. Hava iş yetkilidir ey yargı bagımsız ol bagımsız...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Taşeron ~ 12 ay önce
Nasıl bir sendika ki Teknik de hala taşeron a göz yumuyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ankara-Base ~ 12 ay önce
Esenboğa'da neden sandık kurulmadı ? Sürekli olarak 12 vip uçak VIP hangarında ve 3 uçak base hangarda bakım yapılırken ESB'de nasıl olurda sandık kurulmaz ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Esb ~ 12 ay önce
Delege sayısı kadar aday çıkmıs ondan sandık kurulmamıs anladınmı kardeşim yani senin anlayacagın seyden anlatim 5 delege secilecek 5 tane aday çıkmıs nie sandık kurulsun mantıklımı
HATA ~ 12 ay önce
Bir cacık olmaz. Talta başkanlığı, motor atölyesi , HATA teknisyenleri... 0'ingilizceyle paragraf paragraf makalaleler yazdınız. Adamı suçluyorsunuzz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
geneli ~ 12 ay önce
seçimlerin şirketimize hayırlı olmasını ve Yavuz başkanımızı tebrik ederim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
JATA ~ 12 ay önce
Yavuz kardeşimi tebrik ediyorum.Tek liste ile girilen seçimdeki başarısının devamını diliyorum.Oy kullanmıyan üyelerin olduğu bu şirkette büyük başarı elde edilmiştir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Anaokul terk ~ 12 ay önce
"""KullanmAyan""" önce türkçe dersi aldırmak lazım size
Adam ~ 12 ay önce
Birde konuşmayı bilse çok iş yapacaksa :)) konusanadan bu kadar kişiyi evirip çeviriyor sa gerisini siz duşunun :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tebrikler ~ 12 ay önce
Yüzde 25 in off olduğu bir günde okadar 800 üyeli utedin bildirisi tepkisi ve hiçbir zaman yerinden kalkmayı bilmeyen memur tayfasının olduğu bir şirkette bu rakam bir başarıdır. Ve başlangıçtır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yavuz Güver’ mi :)) ~ 12 ay önce
Başkan bırak bu işleri de; Easa lisansı verceğim deyip kandırdığın teknisyenlerin paralarını Yunanlı ortaklarınla nasıl yediğini anlat önce!.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hasan ~ 12 ay önce
yavuz güverin yeri, yurdu belli. mağdur olanlar varsa gelsin alsın burdan yazmakla olmaz.her celik iş haberinin altında bu klavye çamurluğunu bırakın artık. varsa mağdur olan buyursun.
Hasan a ~ 12 ay önce
Yeri yurdu belliymiş geldikte ne oldu boş beleş laflar.Gelene parasını mı vercek sanki.Laf ebeliği yapmaya gerek yok herkesi mağdur ettiler paraları bağış adı altında alıp yasal olarakta haklı gösterdiler kendilerini.HATA mağdurlarının mağduriyeti umrunuzda bile olmadı.Neyin artisliğini yapıyosun
Hata ~ 12 ay önce
Artisliği sen yapma git ara adamı sole derdini anlat konus klavye delikanlısı
:)) ~ 12 ay önce
Sizin gibi yalamalar olduktan sonra size semer vuran çok olur daha
777 ~ 12 ay önce
5000 calisanli sirkette 2000 kisi az.yani olsaniz ne olmasaniz ne.

Yanıtla