27 Temmuz 2015, Pazartesi 08:32:59

Bursa-İstanbul seferleri yeniden başlıyor

Bursa İstanbul arasını yarım saate indiren Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin deniz uçağı seferleri 28 Temmuz Salı günü yeniden başlıyor.
  • Seabird alsalardı uçakları haliçte zaten bi tane müze var yazık çürüycek orda kanadalı firma geride götüreniyo uçakları
  • Bahsettiğiniz 2 tip float ları yani sadece denize inen tip floatları seabird ve dhc 6 (twin otter) da kullanılmaktadır. Brulaş ın elinde olan uçak tipi yeni operasyonda Bonair den alınan C 208 Caravanlar ile yapılacaklar. Haber resminde gorduğünüz uçak ve bir diğeri TC KEU aynı tipte uçak. Bu iki uçakta amphibian tipte floatlara sahiptir yani hem suya hem karaya inerler. Bahsedilen hiç bir firmada çalışmıyorum ama geçmişte her iki tip uçaktada uçtum. Bilginize.
  • Seabird mü uçuyo
  • Amfibi falan degilmsadece denize iniyor,inis takimi kontrolunde land sea ayrimi varken bunlarda yok...o yuzden yunuseline inemez,land inis opsiyonu icin tam 120000 usd harcamalari gerekir ucak icin,bunlarinki sadece alta monte raft olayi

Bursa İstanbul arasını yarım saate indiren Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin deniz uçağı seferleri 28 Temmuz Salı günü yeniden başlıyor.

Kent içi ulaşımda raylı sistem, otobüs ve tramvay ile Bursalılara konforlu ulaşım konusunda hizmet veren, Bursa’yı başta İstanbul olmak üzere bölgedeki birçok noktaya deniz ve hava ulaşımı ile bağlayan Burulaş, kısa süre önce teknik nedenlerden dolayı ara verdiği Deniz Uçağı seferlerine 28 Temmuz Salı günü tekrar başlıyor. Hem karaya hem de denize iniş yapabilen amfibik özelliğe sahip deniz uçaklarıyla geçtiğimiz dönemlerde sunduğu hizmeti yeniden başlatan Burulaş Havacılık, ulaşım alternatifleri konusunda ulaşımın yıldızı olmaya devam edecek. Bursa-İstanbul arası ulaşımı yaklaşık yarım saate düşürmesi nedeniyle yolcuların büyük ilgisiyle karşılandığını belirten Burulaş Genel Müdürü Levent Fidansoy, “Deniz Uçağı, hafta içi üç karşılıklı olmak üzere toplam 6 sefer, hafta sonu iki karşılıklı toplamda ise dört seferle gökyüzünde Gemlik-Haliç arası ulaşımı sağlamaya kaldığı yerden devam edecek. İstanbul-Bursa arası ulaşımı kısaltmasının yanında Deniz Uçağı, gökyüzünde süzülerek sunduğu seyir keyfiyle de yolcuların vazgeçilmez ulaşım alternatifi” dedi.

Sunduğu kaliteli hizmet ile ulaşım kavramına farklı anlamlar katan Deniz Uçağı, Gemlik-Haliç seferlerine ek olarak hafta sonu gerçekleşecek İstanbul-Çeşme karşılıklı seferleriyle Marmara’yı da Ege’yle buluşturacak. Bursa ile İstanbul arasındaki ulaşımı dakikalara indiren Deniz Uçağı’nın Marmara ile Ege arasında önemli bir ulaşım alternatifi olacağını ifade eden Levent Fidansoy, “Geçtiğimiz yaz aylarında Ege kıyılarına düzenlediğimiz seferlerimizi bu yıl da gerçekleştiriyoruz. Verilecek bu hizmet ile yolcularımız Marmara’dan Ege’ye keyifle seyahat edecek” diye konuştu.

Bursa-İstanbul seferleri yeniden başlıyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (12)

İphone ~ 1 yıl önce
Seabird alsalardı uçakları haliçte zaten bi tane müze var yazık çürüycek orda kanadalı firma geride götüreniyo uçakları

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iphone rumuzluya ~ 1 yıl önce
Bahsettiğiniz 2 tip float ları yani sadece denize inen tip floatları seabird ve dhc 6 (twin otter) da kullanılmaktadır. Brulaş ın elinde olan uçak tipi yeni operasyonda Bonair den alınan C 208 Caravanlar ile yapılacaklar. Haber resminde gorduğünüz uçak ve bir diğeri TC KEU aynı tipte uçak. Bu iki uçakta amphibian tipte floatlara sahiptir yani hem suya hem karaya inerler. Bahsedilen hiç bir firmada çalışmıyorum ama geçmişte her iki tip uçaktada uçtum. Bilginize.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aa ~ 1 yıl önce
Seabird mü uçuyo

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 1 yıl önce
Amfibi falan degilmsadece denize iniyor,inis takimi kontrolunde land sea ayrimi varken bunlarda yok...o yuzden yunuseline inemez,land inis opsiyonu icin tam 120000 usd harcamalari gerekir ucak icin,bunlarinki sadece alta monte raft olayi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hava ~ 1 yıl önce
Hazarfen ve atatürk ha pistleri sudamı ki oraya iniyor

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000