06 Ocak 2013, Pazar 08:39:42

BİR ÜLKEYLE DAHA VİZELER RESMEN KALKTI

Türkiye'nin vizeleri karşılıklı olarak kaldırdığı ülkelere bir yenisi daha eklendi. Emniyet Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, Türkiye ile Endonezya arasındaki vizesiz geçiş süreci başladı.
  • Arkadaşlar ilk defa yut dışı seyahat edicem o da endonezya adam gibi bir şey soyleyin allah aşkına normal bir vatandaşım ve normâl bir pasaportla vizesiz gidebilirmiyim gidemezmiyim
  • Arkadaşlar endonezyadan yumurta getirebilirmiyim seyahat edip gelirsem 1 koli normal tavuk yumurtası getirecem getirebilirmiyim ne dersiniz.
  • Böyle vize mi kalkar bu ne saçmalık.
  • Başka bir ülkeyle vizeler kalktığı haberi değil, bir ülkeye vize uygulayabildiğimiz haberiyle daha çok sevineceğiz. Güçlü ülkeyiz dimi? Ama ne kadar güçlü olduğumuzu, kendi nüfus kağıdıyla ülkeme elini kolunu sallayarak girebilen bir Yunan'dan anlayabiliriz. Biz yüzlerce TL'yi konsolosluklara vermeye, vize sıralarında, ülkelere girişlerde yapılan TÜRK muamelesine maruz kalmaya devam. Güçlüymüşüz...
  • endonezya ile ilgili ne gibi bir sıkıntımız var? kimle vize kaldırsak adamlarla papaz oluyoruz? hayırdır umarım
  • ENDONEZYA ZATEN TÜRK VATANDAŞLARINDAN VİZE TALEP ETMİYORDU.2009-2010-2011 -2012 SENELERİNDE DEFALARCA SEYAHAT ETTİM LACİVERT PASAPORTUMLA RAHATLA GİRİŞ-ÇIKIŞ YAPTIM.NE DURDURAN OLDU NEDE BİRŞEY SORAN...
  • endonezya'ya girişte alınabiliyo zaten vize. en son 3 ay önce öyledi...
  • Dıplomatik ve resmi pasaporta vize kalkınca "bir ülkeyle daha vize kalktı" mı oluyor? Pasaport sahiplerinin %1'ini ilgilendiren bir haber bu şekilde verilmemeli
  • cahilliğimi bağışlayın ben 2008 de vizesiz gittim endonezya ya hemde o zamanın rengi lacivert pasaportla, düz vatandaş pasaportuyla...
  • Yuh be..A.B'nin esirgemediği yeşil pasaportu bile vizeden muaf edememişler! 250 milyon indo'nun Türkiyeye hücum edeceğinden korkuyla normalini mevzubahis bile etmemişler.Turistten de bu kadar korkan ülkeler...

Türkiye ile Endonezya arasında vizeler karşılıklı olarak kaldırıldı. Emniyet Genel Müdürlüğü'nün sitesinde yayınlanan konuyla ilgili duyuruda iki ülke arasında 5 Nisan 2011 tarihinde Cakarta'da imzalanan anlaşmanın dün resmen yürürlüğe girdiği bildirildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Türkiye ile Endonezya arasında 5 Nisan 2011 tarihinde Cakarta'da imzalanan, 08.08.2011 tarih ve 2011/2139 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla onaylanarak, 24.08.2011 tarih ve 28035 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan "Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ile Endonezya Cumhuriyeti Hükümeti Arasında Diplomatik ve Hizmet Pasaportu Hamilleri İçin Vizelerin Karşılıklı Olarak Kaldırılmasına Dair Anlaşma" 5 Ocak 2013 tarihi itibariyle yürürlüğe girecektir.

1- Anlaşma uyarınca, birbirlerinin ülkesine girmeden önce en az 6 ay geçerliğe sahip diplomatik ve hizmet pasaport hamili her iki ülke vatandaşları, birbirlerinin ülkesine giriş yaptıkları tarihten itibaren 180 gün içerisinde toplam 90 günü aşmamak kaydıyla, her giriş için 30 günü geçmeyen turistik amaçlı seyahatleri vizeden muaftır.

2- Vize muafiyeti kapsamı dışında kalan çalışma, öğrenim, eğitim, araştırma, aile birleşimi ve uzun süreli ikamet (30 günden fazla) gibi özel amaçlı seyahatleri, ilgili ülkenin dış temsilciliklerinden alınacak "özel meşruhatlı vize" uygulamasına tabidir."

BİR ÜLKEYLE DAHA VİZELER RESMEN KALKTI

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (11)

Mehmet ali güdücü ~ 3 yıl önce
Arkadaşlar ilk defa yut dışı seyahat edicem o da endonezya adam gibi bir şey soyleyin allah aşkına normal bir vatandaşım ve normâl bir pasaportla vizesiz gidebilirmiyim gidemezmiyim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hasan ~ 4 yıl önce
Arkadaşlar endonezyadan yumurta getirebilirmiyim seyahat edip gelirsem 1 koli normal tavuk yumurtası getirecem getirebilirmiyim ne dersiniz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Erdal tuğ ~ 4 yıl önce
Böyle vize mi kalkar bu ne saçmalık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sevinmek ~ 6 yıl önce
Başka bir ülkeyle vizeler kalktığı haberi değil, bir ülkeye vize uygulayabildiğimiz haberiyle daha çok sevineceğiz. Güçlü ülkeyiz dimi? Ama ne kadar güçlü olduğumuzu, kendi nüfus kağıdıyla ülkeme elini kolunu sallayarak girebilen bir Yunan'dan anlayabiliriz. Biz yüzlerce TL'yi konsolosluklara vermeye, vize sıralarında, ülkelere girişlerde yapılan TÜRK muamelesine maruz kalmaya devam. Güçlüymüşüz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
PROMETHEUS ~ 6 yıl önce
endonezya ile ilgili ne gibi bir sıkıntımız var? kimle vize kaldırsak adamlarla papaz oluyoruz? hayırdır umarım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ZATEN VİZE YOKTU ~ 6 yıl önce
ENDONEZYA ZATEN TÜRK VATANDAŞLARINDAN VİZE TALEP ETMİYORDU.2009-2010-2011 -2012 SENELERİNDE DEFALARCA SEYAHAT ETTİM LACİVERT PASAPORTUMLA RAHATLA GİRİŞ-ÇIKIŞ YAPTIM.NE DURDURAN OLDU NEDE BİRŞEY SORAN...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bilge ~ 6 yıl önce
endonezya'ya girişte alınabiliyo zaten vize. en son 3 ay önce öyledi...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Diplomat ~ 6 yıl önce
Dıplomatik ve resmi pasaporta vize kalkınca "bir ülkeyle daha vize kalktı" mı oluyor? Pasaport sahiplerinin %1'ini ilgilendiren bir haber bu şekilde verilmemeli

Yanıtla

Kalan karakter 1000
istiyorlar miydi ki? ~ 6 yıl önce
cahilliğimi bağışlayın ben 2008 de vizesiz gittim endonezya ya hemde o zamanın rengi lacivert pasaportla, düz vatandaş pasaportuyla...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
vize ~ 6 yıl önce
1993 yilindada vize yoktu kapida giriste bir ay veriyorlardi daha sonra vize koydular simdi tekrar kaldirmislar
LTBQ ~ 6 yıl önce
Yuh be..A.B'nin esirgemediği yeşil pasaportu bile vizeden muaf edememişler! 250 milyon indo'nun Türkiyeye hücum edeceğinden korkuyla normalini mevzubahis bile etmemişler.Turistten de bu kadar korkan ülkeler...

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000