12 Temmuz 2010, Pazartesi 17:28:01

BAYRAM ÖNCESİ AÇILIYOR

Kahramanmaraş Havaalanındaki pist yenileme ve tadilat çalışmaları devam ediyor. Havaalanının Ramazan Bayramı öncesinde ulaşıma açılması bekleniyor.
  • yaauw şu işleri allah rızası için parça parça yapmayın artık. önce seferler yoktu sonra pist ışıklandırması sonra iniş aletleri sonra pist darlığı, kısalığı, pisty başındaki petrolün tehlikesi şimdi tadilat bilmem neee. eeeee yeter artık kardeşim.hiçmi geleceği düşünürek bişey yapılmaz şu memlekette.hazırla altyapısını.yap projesini en az 40-50 yıl bu memlekete hizmet versin.yetmiyo artık bu terminal binası.körmüsünüz de görmüyosunuz.aynı anda iki uçak bile bekleyemiyor aprında.kümes gibi
  • 1 temmuzda açılması beklenen havaalanı ne yazıkki açılmadı. nedendir bilmem. bu yüzden binlerce insan antep havaalanını kullandı. yani antep kazandı. maraşın önde gelen iş adamları fabrikatörlere maraş için hiçbirşey yapmıyorlar şehrin kalkınmaması , gelişmemesi için ellerinden geleni yapaıyorlar. 8 milletvekili olan sizin bakanınız benim diyen recep bey bile hiçbirşey yapmıyor , yazıklar olsun.
  • bunca eksik yatırım zamanında yapılmış ve yaklaşık 10 küsür yıldır faaliyet göstern bu havaalanını bi kez daha yanlış politiklar nedeniyle çaresizliğe sokmayın.madem bunca süre tadilat nedeniyle kapalı kaldı, bari bu arada terminal binasınıda 50 yılı düşünürek geldi geçti bi şekilde bırakılmasaydı.elbet yakın bi tarihte oda yenilenecek,neden bu arada yapılmadı...? hıııı!
  • Bu havaalanına yeterince yolcu kullanmıyor nedendir bilenmez. Maraşlılar da ya Adanaya ya da antebe gidiyorlar istanbula veya Ankaraya uçmak için ve dönerken. Nedendir bilenmez.. Havayoluna ilgi az mıdır..
1 Nisan'da pist yenileme ve tadilatlar nedeniyle hava ulaşımına kapanan Kahramanmaraş Havaalanındaki çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Yaklaşık 12 milyon TL'ye mal olacak çalışmalar neticesinde 30 metre olan ana pist eni 45 metreye genişletiliyor.

Tamamı yenilenen ve 4 katman asfalt dökülen 2 bin 300 metre uzunluğundaki pistte 400 metre olan pist başları da yenilendi. Yaklaşık yüz işçinin görev yaptığı tadilatlarda, en zor işi ise 40 derece sıcağın altında 150 derecelik asfaltın dökümünde görev alan işçiler yapıyor.

Pist içindeki aydınlatma sisteminin de tamamının yenileneceği çalışmaların ardından Kahramanmaraş Havaalanının Ağustos ayı içerisinde bitirilerek Ramazan Bayramı öncesinde hava ulaşımına açılacağı öğrenildi. Kahramanmaraş Havaalanına geçen yıl bin 133 uçak iniş-kalkış yaparak 81 bin 420 yolcu taşımıştı.
BAYRAM ÖNCESİ AÇILIYOR

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (6)

Misafir ~ 6 yıl önce
yaauw şu işleri allah rızası için parça parça yapmayın artık. önce seferler yoktu sonra pist ışıklandırması sonra iniş aletleri sonra pist darlığı, kısalığı, pisty başındaki petrolün tehlikesi şimdi tadilat bilmem neee. eeeee yeter artık kardeşim.hiçmi geleceği düşünürek bişey yapılmaz şu memlekette.hazırla altyapısını.yap projesini en az 40-50 yıl bu memlekete hizmet versin.yetmiyo artık bu terminal binası.körmüsünüz de görmüyosunuz.aynı anda iki uçak bile bekleyemiyor aprında.kümes gibi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
1 temmuzda açılması beklenen havaalanı ne yazıkki açılmadı. nedendir bilmem. bu yüzden binlerce insan antep havaalanını kullandı. yani antep kazandı. maraşın önde gelen iş adamları fabrikatörlere maraş için hiçbirşey yapmıyorlar şehrin kalkınmaması , gelişmemesi için ellerinden geleni yapaıyorlar. 8 milletvekili olan sizin bakanınız benim diyen recep bey bile hiçbirşey yapmıyor , yazıklar olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
bunca eksik yatırım zamanında yapılmış ve yaklaşık 10 küsür yıldır faaliyet göstern bu havaalanını bi kez daha yanlış politiklar nedeniyle çaresizliğe sokmayın.madem bunca süre tadilat nedeniyle kapalı kaldı, bari bu arada terminal binasınıda 50 yılı düşünürek geldi geçti bi şekilde bırakılmasaydı.elbet yakın bi tarihte oda yenilenecek,neden bu arada yapılmadı...? hıııı!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
Bu havaalanına yeterince yolcu kullanmıyor nedendir bilenmez. Maraşlılar da ya Adanaya ya da antebe gidiyorlar istanbula veya Ankaraya uçmak için ve dönerken. Nedendir bilenmez.. Havayoluna ilgi az mıdır..

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000