13 Aralık 2017, Çarşamba 17:45:27

Bayraktar TB2 35 bin uçuş saatini doldurdu

Türk Silahlı Kuvvetlerinin teröristle mücadelesindeki en önemli unsurlarından biri olan Baykar tarafından ‘yüzde yüz milli ve özgün tasarım’ olarak imal edilen Bayraktar TB2 insansız hava aracı 35 bin uçuş saatini başarıyla tamamladı.
  • SBK BORAJET K.TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK
  • YÜZDE YÜZ YERLİ DERKEN,MOTORDA YERLİMİ
  • Bende damat olsam 135.000 hatta 335.000 saat ucan iha yaptirim sirketlerime!!!
  • K.Tazminat haklarımızı ödeyin artık sbk borajet
  • İstemezükçüler neredesiniz gelsenize bi , bişey diyeceğim
  • 1917-2017. Türkiye 100 yıllık uykusundan uyanıyor.
  • Yapanlarin ellerine saglik, yola devam gençler. Hedef daha güçlü , daha çok muhimmat tasiyan (wing loading) , daha çok havada kalabilen (aspect ratio) yeni SIHA lar. Elleriniz dert görmesin.
  • Helal Bayraktara...Vestel olmasında gerisi önemli değil

Güneydoğu ve sınır hattında aktif olarak görev yapan Bayraktar İHA, gökyüzünde tuttuğu nöbette 35 bin saate ulaştı.

Baykar Makina sosyal medya hesabından paylaştığı bilgide “Bayraktar TB2 İHA’lar vatan savunması için semalarımızda 35.000 uçuş saatini doldurdu. Vatanımıza Milletimize Hayırlı Olsun” dedi.

Savunma sanayinde rekor düzeyde (yüzde 93) yerli sanayi katılım oranı ile üretilen Bayraktar silahlı/silahsız insansız hava araçları hali hazırda Kara Kuvvetleri Komutanlığı, Jandarma Genel Komutanlığı ve Emniyet Genel Müdürlüğü bünyesinde kullanılıyor.

Bayraktar TB2 35 bin uçuş saatini doldurdu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (19)

SBK BORAJET K.TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK ~ 10 ay önce
SBK BORAJET K.TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK

Yanıtla

Kalan karakter 1000
KUTLARIZ ~ 10 ay önce
YÜZDE YÜZ YERLİ DERKEN,MOTORDA YERLİMİ

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yerliye ~ 10 ay önce
Yüzde yüz diye nerde yazılmış ? %93 yazılmış işte apaçık ! Begenmeyenler bu zamana dek hep motor mu üretmiş te çamur atiyorsunuz!?
kutlarız ~ 9 ay önce
haberi dün okuduğumda % 100 yazıyordu, bugün 93 ?
Damat... ~ 10 ay önce
Bende damat olsam 135.000 hatta 335.000 saat ucan iha yaptirim sirketlerime!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Damata ~ 10 ay önce
Araştırırsanız damat dediğiniz kişinin evlenmeden önce yaptığı işin zaten bu alanda olduğunu ve başarılı olduğunu gorursunuz
Ziko ~ 10 ay önce
Adam damat olmadan önce yaptı bu uçağı.hazımsızlık yapacağınıza takdir edin.ülkesine sevdalı bir vatan evladı o!
K.Tazminat haklarımızı ödeyin artık sbk borajet ~ 10 ay önce
K.Tazminat haklarımızı ödeyin artık sbk borajet

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nerdesiniz ? ~ 10 ay önce
İstemezükçüler neredesiniz gelsenize bi , bişey diyeceğim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bölücü ~ 10 ay önce
Baykar Makina’ya tebrikler. Bu yorumu yapan Aktrol bölücüye ise lanetler.
?? ~ 10 ay önce
Bayraktara laf söylemiyor kimse. Ama sen yine de dök içini rahatla. Anka var ya o Anka... kaç saat uçtu, kaç bin feete çıkabildi kaç kaza yaptı sen onu araştır. Anka'yı asker kafası yaptı Bayraktarı gerçek mühendisler. Bayraktar elbette gururumuz. Adamlar 20 küsür yıldır her türden haksızlığa meydan okuya okuya yaptı. İstemezük diyen yok ve hiç olmadı. Senin ne mal olduğun belli.
tebrikler ~ 10 ay önce
1917-2017. Türkiye 100 yıllık uykusundan uyanıyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Niye 1917? ~ 10 ay önce
Uyku kismi zaten sacma da, neden 1917 Ekim Devrimi yüzünden mi?
Yerli ve milli ~ 10 ay önce
Yorumu beğenmek zorunda değilsiniz ama beğenmiyorum demek ayıp değil mi? Benden sana kocaman bir "yuh olsun"
tk ~ 10 ay önce
niye 1917 ?
ELM izmir ~ 10 ay önce
Yapanlarin ellerine saglik, yola devam gençler. Hedef daha güçlü , daha çok muhimmat tasiyan (wing loading) , daha çok havada kalabilen (aspect ratio) yeni SIHA lar. Elleriniz dert görmesin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Efecik ~ 10 ay önce
Tilt roator olmaliydi bence ancak ozaman daha verimli olur
Ankara 06_SSM ~ 10 ay önce
Helal Bayraktara...Vestel olmasında gerisi önemli değil

Yanıtla