11 Aralık 2017, Pazartesi 16:17:00

Avrupa'da uçuş trafiği durma noktasına geldi

Olumsuz hava koşulları nedeniyle zor günler yaşayan Avrupa'nın bir çok ülkesinde hava trafiği durma noktasına geldi.
  • Doguda bircok koy belde yolu kapandiginda senmi aciyorsun o yolları . Olumsuz hava koşulları yuzunden Ambulans giremedigi yerlerde hayatını kaybeden insanlar senmi kurtarıyorsun . İllaki propaganda yapacak yer buluyorsunuz
  • K.TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK SBK BORAJET
  • Beter olsunlar, rabbim çilesiz gün göstermesin topuna...
  • batı hayranları nerede, o aşık oldukları avrupada kar nedeniyle uçuşlar yapılamıyor. hemen savunun
  • Haber türkiyeden olmadığı için yorum da gelmiyor. Devlet düşmanları sessiz kalmış, bir ay sonra istanbul kapanınca zırlamayın
  • Yazım kurallarına dikkat edin lütfen.
  • 0.5 milimetre kar var. En vazla 2. Onun icin zirliyorlar. Hollandada 2 metre kar olursa tuz kulancaklar.....

Olumsuz hava koşulları nedeniyle zor günler yaşayan Avrupa'nın bir çok ülkesinde hava trafiği durma noktasına geldi.

Özellikle ulaşım konusunda ciddi aksaklıklar yaşanırken, bir çok seferin iptal edildiği, gerçekleştirilen uçuşların ise gecikmeye uğradığı kaydediliyor.

Görüş mesafesinin oldukça düştüğü meydanlarda binlerce yolcu da mağduriyet yaşıyor.

İşte bazı meydanlardaki son durum:

Londra Heathrow'da tüm uçuşlar gecikmeli,

Londra Gatwick'de varışlar rötarlı,

Amsterdam'da görüş düşük gelişler rötarlı,

Eindhoven Havalimanı kapandı,

Paris Orly'de kalkışlar gecikmeli,

Nice Havalimanı saat 21:00'e kadar kapalı,

Viyana Havalimanı bazı uçuşlar rötarlı.
 

Avrupa'da uçuş trafiği durma noktasına geldi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

Yesari ~ 12 ay önce
Doguda bircok koy belde yolu kapandiginda senmi aciyorsun o yolları . Olumsuz hava koşulları yuzunden Ambulans giremedigi yerlerde hayatını kaybeden insanlar senmi kurtarıyorsun . İllaki propaganda yapacak yer buluyorsunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mustafa ~ 12 ay önce
Agzina sağlık
K.TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK SBK BORAJET ~ 12 ay önce
K.TAZMİNAT HAKLARIMIZI ÖDEYİN ARTIK SBK BORAJET

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kevser ~ 12 ay önce
Beter olsunlar, rabbim çilesiz gün göstermesin topuna...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Türk ~ 12 ay önce
batı hayranları nerede, o aşık oldukları avrupada kar nedeniyle uçuşlar yapılamıyor. hemen savunun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Adamlar ~ 12 ay önce
Kelle koltuk değil, bilimsel karar veriyor. İnsanların hayatını tehlikeye atmıyor.
Havacı ~ 12 ay önce
Bugün ki Londra saati ile 22:50 de ki TK1984 uçağı saat 13:00 de yağan 2 saatlik kar yağışı. ( tutmayan, biz buna İstanbul’da bile kar yağışı da demeyiz ) nedeniyle iptal edildi. Şuan hava pırıl pırıl. Nedeni ne biliyor musunuz ? Çünkü böyle zor durumları organize edebilecek ekipleri yok. Dün 2 saat pasaport kuyruğunda beklettiler. Allah bizim havalimanı personellerimizden razı olsun.
Gr ~ 12 ay önce
Agzina saglik
Komik ~ 12 ay önce
Önce Düsseldorf sonra burası. Adamlar trollük yapabilmek için oralar da kötü, olumsuz birşeyler olmasını bekliyor.
Murat ~ 12 ay önce
Haber türkiyeden olmadığı için yorum da gelmiyor. Devlet düşmanları sessiz kalmış, bir ay sonra istanbul kapanınca zırlamayın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ach ~ 12 ay önce
Yazım kurallarına dikkat edin lütfen.

Yanıtla