17 Aralık 2015, Perşembe 17:27:51

Air China'ya büyük şok

19 yaşındaki Zhang adlı genç Çin havayolları resmi sitesini hackleyerek 150 bin doları hesabına geçirdi. Sahte rezervasyon ile mağdur olan müşteriler kişisel bilgilerinin de elde edilmiş olmasıyla bir çok yere borçlu çıktı.
  • hirsizligi mi ornek alsin gencler ? nasil bir zihniyete sahipsiniz merak ediyorum.. hirsizlik sanatmi oldu bu devirde dicem ama sizde hakisiniz klavuzu karga olanin :))
  • Ulkemizde 8 dersten kalan sinif geciyor, bizim 19 yasinda ki genclik kefen giymeyi biliyor sadece
  • Dunyanin bu genclere ihtiyaci var..bu da yetenek :) :) :)) ...Burada hacklemeden paralar hesablara geciyo :)) devammm
  • Wind check 080° / 8kt continue.....cleared to land rwy 05 080°/8kt

19 yaşındaki Zhang adlı genç Çin havayolları resmi sitesini hackleyerek 150 bin doları hesabına geçirdi. Sahte rezervasyon ile mağdur olan müşteriler kişisel bilgilerinin de elde edilmiş olmasıyla bir çok yere borçlu çıktı.

Çin'in kuzey doğusunda yaşayan Zhang adlı 19 yaşındaki genç, Çin havayolu resmi web sitesini hackleyerek 1.6 milyon yolcuya sahte rezervasyon yaptırdı.

Zhang sahte rezervasyon yoluyla 1.6 Milyon yolcunun isimleri, kimlik kartı numaraları, e-mail adresleri, cep telefonu numaralarını gibi tüm kişisel bilgilerini ele geçirdi.

Yolcuları rezervasyon ve uçuşlarla ilgili sorun olduğuna ikna eden Zhang, milyonlarca müşterinin kişisel bilgilerini kullanarak dolandırıcılık yaptı. Kişisel bilgileri ele geçirilen mağdur müşteriler ise bir çok yere borçlu çıkarak ödeme yapmak zorunda kaldı.

Zhang dolandırıcılık yoluyla 1,1 Milyon Yuan yani 150 bin doları hesabına geçirdi. Olayın tespit edilmesinin ardından Zhang polis tarafından tutuklandı. Havayolu konu hakkında resmi bir açıklama yapmadı. (Yeni Şafak)

Air China'ya büyük şok

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (8)

.. ~ 12 ay önce
hirsizligi mi ornek alsin gencler ? nasil bir zihniyete sahipsiniz merak ediyorum.. hirsizlik sanatmi oldu bu devirde dicem ama sizde hakisiniz klavuzu karga olanin :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
h----z ~ 12 ay önce
yav çalan suçlu da çaldıranın hiç mi suçu yok? :)))
Turkiye ~ 12 ay önce
Ulkemizde 8 dersten kalan sinif geciyor, bizim 19 yasinda ki genclik kefen giymeyi biliyor sadece

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Well done ~ 12 ay önce
Dunyanin bu genclere ihtiyaci var..bu da yetenek :) :) :)) ...Burada hacklemeden paralar hesablara geciyo :)) devammm

Yanıtla

Kalan karakter 1000
- ~ 12 ay önce
Wind check 080° / 8kt continue.....cleared to land rwy 05 080°/8kt

Yanıtla

Kalan karakter 1000
otör ~ 12 ay önce
yav bi git

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000