15 Kasım 2018, Perşembe 13:07:55

AHL'de nefes kesen tatbikat

Atatürk Havalimanı'nda DHMİ ARFF ekipleri tarafından yangın tatbikatı gerçekleştirildi.
  • mangalda yaktılar mı?
  • Anızları yakmıslar sonra hava cıva :)
  • Arff indir, mangalda tecrübeliler tabii
  • Işık siren kapatılır. Bizde maşallah ver coşkuyu ver paniği tam gaz
  • Bütün istanbul yanıyoruz sandık
  • Kamyon lastiği mi yaktınız bu nasıl duman.
  • Ambulanslar ın maşallahı var. Tatbikat olunca hemen olay yerindeler. Gerçeğinde bekle ki gelsinler
  • Mesela atcolar 1.500.000 overflight i basariyla idare etti veya elektronikci arkadas yillik su kadar arizayi giderdi veya elektrikci arkadas pist isiklarini basariyla degistirdi diye haberler gorebilecekmiyiz?

Atatürk Havalimanı'nda DHMİ ARFF ekipleri tarafından yangın tatbikatı gerçekleştirildi.

Oluşabilecek bir uçak yangınına karşı nasıl müdahale edileceği ile ilgili tatbikat sırasında yanan yerin üzerinden geçmesi ilginç görüntüler oluşturdu. Öte yandan dumanı gören vatandaşlar da itfaiyeyi ihbar yağmuruna tuttu.

Atatürk Havalimanı çevresinden bugün geçen vatandaşların dumanların yükselmesiyle itfaiyeyi ihbar yağmuruna tuttu. Ama gerçek daha sonra ortaya çıktı. Atatürk Havalimanı'nda olası bir uçak yangınında nasıl hareket edilmesi gerektiği ile ilgili çalışmalar çerçevesinde Devlet Hava Meydanları İşletmesi(DHMİ) tarafından bugün bir yangın tatbikatı gerçekleştirildi.

Tatbikatta kontrollü çıkarılan yangın sonrası ARFF ekipleri yangına müdahale ederken, ambulanslar da hazır bulundu.

















AHL'de nefes kesen tatbikat

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (11)

aytatc ~ 28 gün önce
mangalda yaktılar mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nahit ~ 28 gün önce
Anızları yakmıslar sonra hava cıva :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bu gurur ~ 29 gün önce
Arff indir, mangalda tecrübeliler tabii

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Olay yerine gelindi mi ~ 29 gün önce
Işık siren kapatılır. Bizde maşallah ver coşkuyu ver paniği tam gaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arffist ~ 28 gün önce
Arkadaslar sizlerden mi ogrenicez ne yapicagimizi bos bos konusup adamin canini sıkmayin sirenler acik gittigimiz halde yol vermiyolar boyle bir terbiyesizlik yok ondan sonra gelip burda gereksiz âhkam kesmeyin lutfen
Hangisi ~ 28 gün önce
Doğrusu ne? Olay yerine gelince sirenlerin kapatılması değil mi? Kapatılmazsa telsizleri nasıl duyacaksınız, komutları ve ikazları? Nasıl yapacağını bilmiyorsan sana öğretenlere saygı duy biraz. Meydanın içinde, trafiğe kapalı bir yolda, kendi çıkardığın kontrollü yangında sirenlerin hiç susmuyor. Böyle profesyonellik olur mu? Bu tatbikattan hiç olmazsa bu dersi çıkar. Ayrıca videoda kalkış yapan Atlasglb A321 ve THY A330 uçağı gözüküyor. Bu Kaptanlara bilgi verildi mi? Uçak motoru o dumanda 30 saniye uçarsa motoru durabilir. Koyu siyah duman düşen uçak görüntüsü verebilir. Panik ve dikkat dağılmasına sebep olabilir. Bunlar hesaba katıldı mı? Kalkışlar bir süreliğine durdurulamadı mı? Boş bir saat koordine edilemedi mi? Hem DHMİ hem ARFF bu soruları bir düşünsün....
Arff ~ 27 gün önce
Boş boş konuşuyorsun ağazı olan konuşuyor hesabı bu tatbikat planlanırken gerekli herşey hesap kitap edilmiştir gelip sana soracak değiller sen kimsinki sen kafanı yorma
Bu ne yangını ~ 29 gün önce
Bütün istanbul yanıyoruz sandık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Lastik ~ 29 gün önce
Kamyon lastiği mi yaktınız bu nasıl duman.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ambulans ~ 29 gün önce
Ambulanslar ın maşallahı var. Tatbikat olunca hemen olay yerindeler. Gerçeğinde bekle ki gelsinler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Soru-yorum ~ 29 gün önce
Mesela atcolar 1.500.000 overflight i basariyla idare etti veya elektronikci arkadas yillik su kadar arizayi giderdi veya elektrikci arkadas pist isiklarini basariyla degistirdi diye haberler gorebilecekmiyiz?

Yanıtla